Pereiti prie turinio

Opel Frontera


g00g00

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 285
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Tj, kad ne diodas ten, o paprasta lempecka, kuri galejo ir perdeGt :lol: Plius jei norgej ta auto ziuri tj jau sniego aplink pilna 4x4 bandymui

o ten tikrai lempute o ne diodas spidometre? jei taip tai dar patikeciau kad perdege. sniego dar nera pas mus bet jau pranesa kad bus neuzilgo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ijungi 4x4 susuki vaira ir labai aiskiai jauciasi ar tik galu eini ar visais keturiais. Ant asfalto po 1/4 rato jau atrodys kad su uztrauktu rankiniu judi, tik atsargiai nesulauzyk :) , a dumblyne piesi saule kai biesas :) Jei dar kyla abejoniu isjungi /ijungi 4x4 ir pakartoji saulytes. jei skirtumo nesijaucia vadinasi ir neveikia kazkas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzu kiek atidavinejo? Kdl i Frontes dairais, nera jos norgej lab populiarios. Va isgirtuju Mitsubishi, Nissan pilna, gal ir rasi nepuveka.

uz 60k kr.kaskur apie 25k lt

ziuriu frontes nes japono nerandu neivieno nesupuvusio,o jei ir nesupuves tai kainos kosmines.as jo off roaude neketinu naudoti tai laikis ir fronte. dabar dar pradejau ziurineti freelanderius su td4 varikliu. man tiesiog reikalinga biski aukstesne 4x4 dizeline auto.turiu dvi quattro bet ir jos kartais stringa kai keliu nespeja nuvalyti,o kartais isvis niekas nevalo.gyvenu ne mieste tai cia ziema prastai kalnuose

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nebent skubiai ieskaisi, siaip islenda nemazai tu japonu ir uz padoria kaina su greiciu dezes,motoro ar dar kokiais defektais kuriu pasalinimas cia kainuoja kosminius pinigus.Nuperki uz 10k ar 20k NOK, LT atsilieji ir turi padoria auto uzu 60k perkant ale normalia. Nebent jau labai siaurej bazuojies kur nera rinktis is ko. Asei ir ale kalnuose sedziu, tj su fronte dbr vasarinem padangom pusnis stumdau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po sirdute kala, sakai... Tai gal ir tepalo slegis nukrito? Buna, svolaciai perekupai, matarui su prasuktais indeklais i tuos pacius indeklus popieriaus ikloja. Kaip tik 500-1500 km uztenka...

,am tas atvejis buvo,ka darysi.300lt omegos motoriukas ir vel i trasa

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas kai kurias fronteras apziurinedamas maciau centrinej konsolej knopke,ant kurios pavaizduotas nuo masinos begantis zmogeliukas, kas tai, signalizacija ar dar kas nors? Ta knopke stovi salia langu sildymo bei priekinio tilto knopkiu(kur tos 4 knopkes yra desinej pusej vairo centrinej konsolej.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki, prisijungiau ir as prie Fronteru turetoju klubo. bet pradzia gan nesekminga....Kaip isijungia ilgosios sviesos? Kaires puses vairo rankenele i prieki nepasistumia, kaip kad daugumai opeliu isijungia ilgos sviesos. Priesrukines jungiasi tik galines, o jungiant priekines nereaguoja nei priesrukines lempos, nei skydelyje lempute uzsidega. Kaip jungiamos tos lempos kur ant lanku stovi papildomos? Dar viena problema, meta cheka ir ijungia avarini rezima, bet cia turbut be diagnostikos nelabai ka pavyks nustatyt..uzgesinus varikli ir uzvedus is naujo, kaip ir tvarka kuriam laikui vel buna. Pagelbekit, jei kas zinot kaip ten su tom sviesom ir gal cheku, del ko dazniausiai buna(suprantu,kad priezasciu gali but daugybe). Rakteliams ziuriu irgi abiem atsokinejusios schemos viduj, o maniau,kad uzteks tik batarke pakeist...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgų šviesų OF A rankenėlę reikia į save patraukti ir ilgos šviečia, nebent rankenėlė sugedus. Rūko žibintų gal laidai į jungiklį nepajungta, gal saugiklis, gal jungiklis nusproges, gal lemputės perdege, gal laidai nukirsti ir t.t. Nepamenu ar galinių ir priekinių rūko žibintų mygtukų pajungimas identiškas, jei identiškas pabandyk sukeisti, pažiūrėsi ką rodys. Ant lanko lempos turi įsijungti kartu su ilgom, nebent pas tave ten kažkokia chimija padaryta.

Redagavo Frontis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgų šviesų OF A rankenėlę reikia į save patraukti ir ilgos šviečia, nebent rankenėlė sugedus. Rūko žibintų gal laidai į jungiklį nepajungta, gal saugiklis, gal jungiklis nusproges, gal lemputės perdege, gal laidai nukirsti ir t.t. Nepamenu ar galinių ir priekinių rūko žibintų mygtukų pajungimas identiškas, jei identiškas pabandyk sukeisti, pažiūrėsi ką rodys. Ant lanko lempos turi įsijungti kartu su ilgom, nebent pas tave ten kažkokia chimija padaryta.

Patraukus rankenele i save,tai sviesos tik sublyksi, kaip ir pas vectra b, o pastumus lyg ir turetu isijungt, bet cia pastumt neina(OF B). O del ruko, gal panasiau,kad jungiklis parejes, nes kazkaip jis ten keistai spaudosi. Kokybes pas frontera tikrai pagaileta, su vectra jau 4 metus vazineju ir didesniu problemu neturejau..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ant lanko lempos turi įsijungti kartu su ilgom, nebent pas tave ten kažkokia chimija padaryta.

 

 

ne visai taip

frontėj priekyje,po grotom atvesta 2 poros laidų su fiškėmis

vienos tikrai taip kaip Frontis sako,jungias kartu su ilgosiomis kitos jungiasi atskiru jungikliu,tai va žiūrint ant kurių pajungsi

pas mane nebuvo lanko,dėjau ala originalų su halais,tai idėjau jungiklį rėlę (dėžėj po kapotu)ir jos jungiasi atskirai,kartu su bet kuriomis šviesomis,ir gabaritais

visi laidai atvesti jungikliui fiskė yra,vieta rėlei yra

jei kam įdomu parašysiu kuri ir kokia rėlė,db nepamenu,ir atrodo ją rasčiau jei kam reikia

 

 

atsiprašau apie A kalbėjau per velai pamačiau apie ka kalbama,bet gali buti kad ir B kažkas tokio yra

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ant lanko lempos turi įsijungti kartu su ilgom, nebent pas tave ten kažkokia chimija padaryta.

 

 

ne visai taip

frontėj priekyje,po grotom atvesta 2 poros laidų su fiškėmis

vienos tikrai taip kaip Frontis sako,jungias kartu su ilgosiomis kitos jungiasi atskiru jungikliu,tai va žiūrint ant kurių pajungsi

pas mane nebuvo lanko,dėjau ala originalų su halais,tai idėjau jungiklį rėlę (dėžėj po kapotu)ir jos jungiasi atskirai,kartu su bet kuriomis šviesomis,ir gabaritais

visi laidai atvesti jungikliui fiskė yra,vieta rėlei yra

jei kam įdomu parašysiu kuri ir kokia rėlė,db nepamenu,ir atrodo ją rasčiau jei kam reikia

 

 

atsiprašau apie A kalbėjau per velai pamačiau apie ka kalbama,bet gali buti kad ir B kažkas tokio yra

Susitvarke ilgosios ir tie halogenai-tiesiog rankenele ne iki galo patraukdavau i save. Patraukdavau iki tiek,kad sublyksedavo ilgosios, bet dar reikia truputi daugiau,kad uzfiksuotu. Problema lieka su priekinem priesrukinem. Issiardziau jungikli, bet ten ne kazka ir matau-galiniu priesrukiniu jungiklis nefiksuojasi, o priekinems jungiklis fiksuojamas, bet neveikia nei skydelyje lempute neuzsidega,kai paspaudi, nei priesrukines isijungia(laidai bent jau prie lempu tvarkingai fiskemis sujungti. Bei kaip uzgesint verzliarakti(vis del to ne chekas ten) Tas verzliaraktis tik del atejusio laiko keist tepalus ir filtrus uzsidega, ar dar gali ir kitu priezasciu but?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar vienas klausimelis, ar gali but,kad pas mane yra borto kompas, kur rodo kuro sanaudas ir pan, bet nera borto kompo mygtuku ant svirteles desinej pusej vairo? Nes maigydamas maga radau kazka panasaus i kuro sanaudas, bet viskas ten olandiskai, tai nelabai ikirtau. Kiek teke matyt,tai borto kompas turi savo knopkes ant rankeneles, o cia gal tik siaip kokius vidurkius nasarum veda atsizvelgdamas i sunaudoto kuro kieki ir nuvaziuotus km...Gal galit kas placiau apie si reikala pakomentuot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verzliaraktis daugumos B fronciu palydovas ir tikrai uzsidega ne nuo to, kad tepaliukai nekeisti :lol:

O kam tada dar checkas idetas? Maniau,kad jei kas blogai su varikliu ar kitom sistemom, tai checka engine meta, o ne verzliarakti?

Redagavo Daras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Dar vienas klausimelis apie OF B 2,2DTI 88Kw. Ar yra kokiu teoriniu galimybiu,kad i variklio alyva patektu alyvos is kitu mazgu(greiciu dezes, priekinio tilto ar dar kur nors kitur? Klausiu, nes pakeitus variklio alyva jinai po keliu km tapo beveik visiskai juoda. Keiciant alyva ja isleidinejo per karterio probke,o ne trauke per matuokle,tai senosios kaip ir neturejo likt tiek,kad susimaisius naujoji taip greit pajouduotu.Zinau,kad pas dyzelius jinai greiciau tamseja,nei pas benzus, bet lyginant su saviske vectra dyzeline,tai jinai ir po keliu tukstanciu km,dar buvo tikrai sviesesne,nei pas frontera po keliu km. Todel ir kyla minciu gal koks salnikas kur parejes ir patenka alyvos i varikli is kur nors kitur? Kadangi fronteros sandaros dar neisnagrinejes nuodugniai,tai ir klausiu kai kuriems tikriausiai pasirodysiancio kvailo klausimo. Dekui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.