Dragon Sukurta Sausio 14, 2012 Dalintis Sukurta Sausio 14, 2012 įdomus reikalas, atvažinėjau su automatu 35"ais ratais su HJ60, o vat TLC120 apsukos ir automato bėgiai kiek prie kitokių sūkių junginėjasi... ?Gal kas vairuojat trumpą iki 2003m TLC120 (arba ilgą 125) su keturbėgiu automatu ir galit savo pastebėjimus pateikt ?...Prie kokių apsukų bėgius mėto įsibėgėjant ramiai ir ir sparčiai ? arba gal galima susitikt kada ir man pačiam truputį pravažiuoti palyginimui ? HJ60 buvo paprastas troseliu reguliavimas bėgių priklausomybės nuo apsukų ir gazo paspaudimo.. o šitoj su D4D varikliu matyt viską kompas valdo... bet manau yra koks būdas pareguliuoti ?... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2012 Nera tokio budo. Siais laikais deziu kompai adaptyvus - isimena kokiu rezimu vazinejai paskutiniu metu ir perjungineja pavaras tokiu rezimu. Jei norisi kad pradetu greiciau jungti zemesne pavara, turi pagainioti kelias minutes aukstais sukiais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Usaulius Atrašyta Sausio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2012 Nera tokio budo. Siais laikais deziu kompai adaptyvus - isimena kokiu rezimu vazinejai paskutiniu metu ir perjungineja pavaras tokiu rezimu. Jei norisi kad pradetu greiciau jungti zemesne pavara, turi pagainioti kelias minutes aukstais sukiais... Lexus apynaujai, ypac hibridai yra adaptyvus tai tiesa, nu kad sios Toyotos butu adaptyvios tai cia naujiena Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 15, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2012 gainioti nereikia manau, nes yra selektoriaus padėtys 3D ir 3... ant trečio bėgio ir taip tie sūkiai aukštesni perjungiant.... Tieisog maniškėj netgi normaliai įsibėgėjant bėgiu jungdavo prie 1800 apsukų... o šitoj tik jei važiuot kaip pensininkas... o bent kiek šustriau, tai junginėja prie 2200-2500... kas mano galva yra nenormalu... nors Toyotos servisuose kompų parodymai normos ribose - nieko prikišti negali... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Sausio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2012 Normaliai važinėjant, paprastai nebūna jokių problemų su automato begių junginėjimu, jei nori sportiškai paspausti, tada jau reikia pasistengti auto perprasti ir prisitaikyti. 2200 - 2500 sūkiai visai normalu, turbina tik prie 2000 apsukų pradeda veikti.Kai turėjau TLC su 4L motoru ir turbina, tai turbina pradėdavo veikti prie 1500 apsukų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 15, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2012 problemų nėra su bėgiais, tiesiog šiame modelyje ženkliai skiriasi apsukų parodymai... čia kalba apie automatinės dėžės veikimą... maniškėj irgi ir turbina ir automatas buvo ir dabar kita... o automatu su džipu jau dvylikti metai drožiu ir ramiai ir sportiškai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Sausio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2012 .. Lexus apynaujai, ypac hibridai yra adaptyvus tai tiesa, nu kad sios Toyotos butu adaptyvios tai cia naujiena BMW E39 (5-er 1996-2003) jau buvo su adaptyviais automatais. T.y. greičių dėžė įsimena vairuotojo vairavimo stilių ir jeigu prieš tai vairavo sportinio vairavimo stiliaus mėgėjas - ramiai važiuojant bėgius mėtys per vėlai. Nežinau kiek laiko trunka dėžės "prisitaikymas", bet tai tikrai ne kelių minučių klausimas. Ar Toyotų 2003- dėžės jau adaptyvinės aš nežinau, tačiau jeigu taip nėra - galima būtų vertinti kaip atsilikimą nuo konkurentų... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2012 Jei kazkam naujiena adaptyvios dezes (tiksliau ju kompai), tai toki dalykai jau buvo chrysleriuose nuo 91m., kiti gamintojai manau tai pat netrukus pasigavo. Kad viename modelyje variklio su deze darbo rezimas skiriasi nuo kito modelio, nieko nuostabaus - technologijos tobuleja, dyzeliu apsukos ir arkliai dideja. Manau, kad fiziskai eina perprogramuoti dezes kompa kad junginetu pavaras taip, kaip tu nori, bet prasides nesibaigiantys dezes gedimai - pasirodys, kad prie mazesniu sukiu labiau kaista deze, suprasteja ausinimas, tepimas, ir t.t. Sitoj vietoj protingiausia palikti kaip padare gamintojas. Vis delto viena triuka isbandyciau: adaptyvus deziu kompai pameta atminti nuemus klema nuo akumo kelioms minutems. Po klemos nuemimo tokiu masinu neina pazinti - pavaru dezes kompe pagal default isijungia kazkoks pensininko rezimo nustatymas, kol "ismokini" is naujo. "Ismokinimas" netrunka ilgai, uztenka kelias minutes pavazineti norimu rezimu, toki ir isimena iki sekancio vaziavimo stiliaus radikalaus pasikeitimo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
land-s Atrašyta Sausio 19, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 19, 2012 Nera tokio budo. Siais laikais deziu kompai adaptyvus - isimena kokiu rezimu vazinejai paskutiniu metu ir perjungineja pavaras tokiu rezimu. Jei norisi kad pradetu greiciau jungti zemesne pavara, turi pagainioti kelias minutes aukstais sukiais.teisingai žmogelis rašo kompas prisimena kaip važinėji ir taip jungia begius, kartais net nervina važinėji ramiai bet reikia biški agresiviau ir ne iš karto tai gali padaryti, bet pagainioji ir viskas ok. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 20, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2012 man priešingai - lėtai važiuojant noris aukštesnės pavaros... o gaunasi reik spūstelt gerai iki 2500-3000 apsukų ir tada numest gazą... kaip geria senutėj buvo, jokių kompų, adaptacijų - kaip nori taip ir važiuoji. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Sausio 20, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2012 Ištiesu nervina, kai technika mąsto už tave. Ir dar blogiau, kai mintys nesutmpa Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 20, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2012 man priešingai - lėtai važiuojant noris aukštesnės pavaros... o gaunasi reik spūstelt gerai iki 2500-3000 apsukų ir tada numest gazą... kaip geria senutėj buvo, jokių kompų, adaptacijų - kaip nori taip ir važiuoji. Va cia tai, ka rasiau kazkada apie acura. Uzknisa kai uz tave per daug galvoja... Dabar jau pats susidurei... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 20, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2012 10 metu su automatu HJ60 buvau patenkintas kaip dramblys.... nes viskas tik nuo pedalo paspaudimo priklausė.... o dabar su tom naujom "protingom" technologijom nervas ima... dabar suprantu, kodėl TU automatų taip nemyli ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 20, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2012 10 metu su automatu HJ60 buvau patenkintas kaip dramblys.... nes viskas tik nuo pedalo paspaudimo priklausė.... o dabar su tom naujom "protingom" technologijom nervas ima... dabar suprantu, kodėl TU automatų taip nemyli ... Tiksliau ne automatu nemyliu, bet kai kuriu automatu komplektuotu su tam tikrais varikliais... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar