Pereiti prie turinio

TLC LJ70 2.4l + Intercooler


Rekomenduojami pranešimai

  • po 1 mėnesio...
  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 4 mėnesių...

2. Turim daugiau oro, reikia daugiau kuro. Paprasciausiai pasukant varzta ant siurblio nebus gerai, nes tada prisideda kuras visame diapazone, o mums reikia tik tada, kada slegis pakyla. Taip padarius versis dumai ant mazu apsuku, pakilus slegiui (apsukoms) viskas OK. Del to reikia pasitvarkyti turbinos kuro kompensatoriu ant siurblio. Smulkiai nepasakosiu jo veikimo, pridedu kelis israsus is manualo. Esme tame, kad ten yra diafragma ir asele su spyruokle. Kylant slegiui isiurbimo kolektoriuje diafragma spaudziama i apacia. Asele keliauja zemyn paduodama daugiau kuro. Tai padeda padaryti isdroza ant aseles, ties ploniausia jos vieta daugiausiai kuro. Asele taip pat atlieka apsaugine overboost funkcija (mums ji visiskai nereikalinga). Kada perdidelis slegis ir asele spaudziama dar zemiau isdroza staigiai storeja mazindama kura.

Ka reikia su tuo visu padaryti?

a) Pradidinti skylute dangtelyje, tada oras greiciau prisipildys ir mechanizmas reaguos siek tiek greiciau (astriau).

B) Dangtelio virsuje yra toks apvalus excentrikas, jis riboja aseles eiga i virsu. Musu atveju jis visai nereikalingas arba ji reikia pasukti taip, kad asele remtusi i ploniausia jo dali. Taip mes siek tiek pakelsim pradine aseles padeti. Nes standartiskai kuro reguliavimo strypelis remiasi jau isdrozoje, tai yra jis pradeda ankstinti kura veliau arba jo veikimo intervalas yra jau mazesnis. Pakeldami asele mes iskart paliesinsim kura, sita kompensuosim varztu ant kuro siurblio (apie tai veliau).

c) Aseles isdrozoje puikiai matosi kur strypelis i ja remesi apacioje ir kiek jis pakildavo. Reikia asele pasukti taip, kad strypelis galetu pasiekti giliausia isdrozos vieta. Paeme ta asele su diafragma matysite, kad jos isdroza yra siek tiek excentrine. prisegu kelias foto. As ta asele dar siek tiek pagilinau, kad butu ilgesnis jos kelias ir tolygesnis kuro didinimas.

d) Reikia apriboti aseles eiga i apacia tam, kad nebeliktu overboost funkcijos. Paprasciau sakant gazas-dugnas ir maximalus kuro kiekis atidarytas. Tam reikia padeti atitinkama poverzle po diafragma ant aseles.

Dekui uz patarima,pagaliau radau ir as laiko savo 1KZ kuro kompensatoriu pasitvarkyt.Apsukas db zymiai greiciau ima,dumo maziau,prie max apsuku nebeuzsiklerkia.Anksciau vazinejau kuro varzta iki galo susukes(kai apsukas jau kuro varztu reguliuoji)Turba uzspausta iki 0,9,ismetimas tiesioginis.

2LT motorui turetu dar geriau jaustis rekonstrukcija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Pagaliau ir man pakilo rankos prilyst prie kuro siurblio ir... tas kompensatorius jau ten seniai uzdziuves ir nevaiksto net su plaktuku, bet as jau ji pramiklinau. Klausimas zinovams: kaip patikrint ar tikrai max kuro paduoda butent esant max oro slegiui. Turbas pucia iki 1 atm, o gal jau prie 0,5 tas kompensatorius nulenda iki dugno :rolleyes: Tos pasipriesinimo spyruokles yra reguliavimas, bet...kolkas nelendu prie jo

O lygiuotis dar turim i ka, pagal numeri ant lango tai masina TR2 tai man kaip ir konkurentas :D

post-129-13537818042616_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.