Pereiti prie turinio

OF Priekine vaziuokle


arte5

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki , as cia toj pacioj temoj ir isiterpsiu jei galima , turiu frontera b noreciau ja kilstelt apie 5-7 cm , kaip butu galima lengviausiai tai padaryti ?, is jos daug nesitikiu bet noriu uzdeti r15 32" ratus ir savo pramogai pasivazinet po silpnesne bekele ,automobilis taip pat butu naudojamas kazdiena, temas lyg visas ir perziurejau konkrecios info taip ir neradau , dekui :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia kas per nesamone ir kaip tas priekis pasikels kai amortikus prailginsime biski pastudijuojam pirma vaziukles konstrukcija pries rasydami vejus

 

amortikus prailginus važiuoklė nepasikels,bet sukėlus važiuoklę reikės ilgesnių amortikų :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia kas per nesamone ir kaip tas priekis pasikels kai amortikus prailginsime biski pastudijuojam pirma vaziukles konstrukcija pries rasydami vejus

 

amortikus prailginus važiuoklė nepasikels,bet sukėlus važiuoklę reikės ilgesnių amortikų :rolleyes:

 

Maksimaliai pakelus be vaziuokles perdarymo standartiniu amortiku eigos uztenka :rolleyes:;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai su galu man mazdaug aisku reiktu keist spyruokles , o priekis ? nuo remo jei pakeliu ant kaladeliu guminiu tarkim 5 cm kaip su TA ? beje gal zinot jei nuo remo pakeliu 5 cm nieko nereik prailginet ir pan ? galit gal pasidalint kas kaip ka daret , cia as kiek suprantu pas fronte A tas pats kur spyruokles eina jau ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo remo tai suprantu kad visus kampus reik pakelt vienodai , bet prieki kaip visa pakelt kad auksciau stovetu ta prasme ir pats remas , nes dbr tai greiciu deze ir pats remas , kuro bakas tai pas ja gan zemai , nuo remo atkelus kebula nieks nepasikeis jei ant remo pasikabinsi baloj :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo remo tai suprantu kad visus kampus reik pakelt vienodai , bet prieki kaip visa pakelt kad auksciau stovetu ta prasme ir pats remas , nes dbr tai greiciu deze ir pats remas , kuro bakas tai pas ja gan zemai , nuo remo atkelus kebula nieks nepasikeis jei ant remo pasikabinsi baloj :rolleyes:

Pakeles kebula nuo remo idesi didesnius ratus,automatiskai ir prosvaisa padides,pati prieki gali kilstelt,paverzes torsionus,padides atstumas nuo zemes iki priekinio tilto,bet atstumas iki galinio tilto,bako,glusitelio nepadides.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane frontera B buvo pakelta taip: po spyruoklem buvo is kieto plastiko(poliamidinio)istekinti 5cm intarpai,priekije susukti torsionai,prailginti amortikai ir pastatyti ratai 235 85 r16 pagal colius gaunasi 31.7 aisku priekines arkas reikejo siektiek perdaryti nes liesdavo; paskui dar kebula nuo remo pakeliau 4cm irgi intarpais is poliamido ir technine apziura perejau be jokiu pinigu davimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keisti torcionus i tiuningo cia vienintelis budas arba dadedam svorio ant prikio pora maisu :D Ir amortizacija cia nie prie ko Tavo masina nespyruokliuoja :D Amortizacija tai veiksmas stabdantis spyruokliavima t. y. neliaidzia automobiliu isisiubuoti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal būtų galima apie tai plačiau B)

galima. kazkokiam forume buvau rades, kad ispjauna sakej ta vieta kur sarnyras dedasi, ir patraukia per 2lygtai cm i isore, gerai nepamenu. kampas gal ir toks pat islieka, gal ir keiciasi. Ir dar ten kazkaip hebra modifikuoja, virina, kad pusasiai i sakes nekliutu, smarkiau torcionus suvertus. bijau plestis kad neprimeluociau, bet kazkokiam, berods usa forume buvau rades netycia labai informatyviai su visom vaizdinem medziagom ir aprasymais. Aisku reikalu ten belekiek, bet jei yra noras, galimybe tokia egistuoja irgi :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei prieki keli tai visa kebula turi kelti 5 cm. Tech nepraeisi be kysio. O pakelus 5 cm turetu lyst 32 ratukai

cia rimtas bajeris? pakeltas, tarkim 5cm, jau neina savo chodu per technikine? gal durnas klausimas, bet niekad demesio nebuvau atkreipes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galima. kazkokiam forume buvau rades, kad ispjauna sakej ta vieta kur sarnyras dedasi, ir patraukia per 2lygtai cm i isore, gerai nepamenu. kampas gal ir toks pat islieka, gal ir keiciasi. Ir dar ten kazkaip hebra modifikuoja, virina, kad pusasiai i sakes nekliutu, smarkiau torcionus suvertus. bijau plestis kad neprimeluociau, bet kazkokiam, berods usa forume buvau rades netycia labai informatyviai su visom vaizdinem medziagom ir aprasymais. Aisku reikalu ten belekiek, bet jei yra noras, galimybe tokia egistuoja irgi :D

Padaryt viską įmanoma, net ir bortavykus sudėt - bet visa tai darosi jau netaip paprastai kaip iš šono atrodo, o prie bendro dar ir piniginė išraiška labai graži gaunas. B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad sakei sarnyro vieta i toli pastumt paprasta, tai net is sono nesimato :) bet sakau, kas turi upo gali gimdyt. jei pats gimdai, tai ten tik elektodai is esmes kainuos,tai nedidele ta israiska turetu pasidaryt, nu ir gal ekstra sake, jei is karto nepadarysi :)Pirmam isuzui pailgintos sakes man rodos net pardavime buna visokiu liftu www parduotuvese :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keisti torcionus i tiuningo cia vienintelis budas arba dadedam svorio ant prikio pora maisu :D Ir amortizacija cia nie prie ko Tavo masina nespyruokliuoja :D Amortizacija tai veiksmas stabdantis spyruokliavima t. y. neliaidzia automobiliu isisiubuoti

kas norejo tas suprato ka as norejau paklaust del amortizacijos o ne del spiruokliavimo kaip pagal tave.jei tau kliuna netoks zodis tai galeciau taipat rasyt kaip gali pas mane masina spyruokliuot jei spiruokliu nera.tai nesikabinekim prie zodziu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.