Pereiti prie turinio

OF 2,8 knopke


Rekomenduojami pranešimai

Išvertus į valstybinę kalba:

 

Įjungia variklio pašildymą. Veikia, kai išorės temperatūra mažiau +15, variklio mažiau 80 laipsnių.

Išsijungia, kai gazo pedalas pastaustas daugiau kaip pusė eigos.

 

Paspaudus jungiklį, dega geltonai - įjungtas. Paspaudus užgesta - išjungtas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gi kolega pasakė, ko gero elektrinis pašildymas. Aš taip pat manau, kad taip.

 

Bet šiandien vėlus šeštadienis, gal net sekmadienio pradžia :rolleyes:

 

Manau pirmadienį - antradienį gausi žinančių tiksliai atsakymą :rolleyes:

 

Gal iki to laiko pasaulis nesugrius :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne joks cia ne pasildymas, ir jokiu zvakiu papildomu nera biggrin.gif Pas kaimyna Monterejuje toks pat fokusas yra. Cia tipo elektrinis ''padsosas'' - uzvedus dyzeli, kol saltas ant laisvu palaiko aukstesnes apsukas, kad maziau kalatotusi ir greiciau apsiltu. Issijungia pergazavus, arba isjungus mygtuka. Panasus daiktas, tik mechaninis, budavo audi dyzeliuose - salone rankenele pasuki ir sukyla apsukos saltam, sylant atsukineji atgal, kad neisliptu apsuku rodykle is tachografo biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne joks cia ne pasildymas, ir jokiu zvakiu papildomu nera biggrin.gif Pas kaimyna Monterejuje toks pat fokusas yra. Cia tipo elektrinis ''padsosas'' - uzvedus dyzeli, kol saltas ant laisvu palaiko aukstesnes apsukas, kad maziau kalatotusi ir greiciau apsiltu. Issijungia pergazavus, arba isjungus mygtuka. Panasus daiktas, tik mechaninis, budavo audi dyzeliuose - salone rankenele pasuki ir sukyla apsukos saltam, sylant atsukineji atgal, kad neisliptu apsuku rodykle is tachografo biggrin.gif

pas mane OM irgi rankenele - padsosas, pasuki, kad nekalatotu salto motoro, knopke sitokia irgi yra, bet nusprendziau, kad neveikia(bandziau ir prie +15, ir prie 0, ir prie -15, jokio efekto) ir nesuku galvos del jos

 

o kiek domejausi, tai cia kazkoks priverstinis variklio pasildymas turetu jungtis, bet kaip skaiciau rusu forumuose, dazniausiai jis senesniu metu masinose jau neveikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten tipo logotipas su spirale? pas IT buvo toks variantas... įjungus dalį išmetimo dujų grąžina į įsiurbimo kolektorių - tipo kadangi dujos karštos, mataras greičiau sušyla... kelnėse už turbos sklendė- ji ir suveikia... o pas mane kartais ji užsikirsdavo - trauka žymiai krisdavo... todėl ir nenaudojau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten tipo logotipas su spirale? pas IT buvo toks variantas... įjungus dalį išmetimo dujų grąžina į įsiurbimo kolektorių - tipo kadangi dujos karštos, mataras greičiau sušyla... kelnėse už turbos sklendė- ji ir suveikia... o pas mane kartais ji užsikirsdavo - trauka žymiai krisdavo... todėl ir nenaudojau :)

Taip , ten logotipas su spirale . Bet daba but suzinot tiesa kokiu principu variklis sildomas ;) ar siusrblio pagalba ar ismetimo duju ;)

p.s. ta sistema kazkiek pas mane veikia nes paspaudus ta knopke ant salto variklio uzsidega zalia lempute tai kazkiek pavaziavus ir uzsilus motorui ji uzgesta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip , ten logotipas su spirale . Bet daba but suzinot tiesa kokiu principu variklis sildomas ;) ar siusrblio pagalba ar ismetimo duju ;)

p.s. ta sistema kazkiek pas mane veikia nes paspaudus ta knopke ant salto variklio uzsidega zalia lempute tai kazkiek pavaziavus ir uzsilus motorui ji uzgesta.

 

2,8 variklis toks pat kaip ISUZIKO, tik kažkas ten patobulinta... ir šildymas vyksta išmetimo dujų grąžinimo į įsiurbimo kolektorių būdu... atsidaryk kapotą ir stebėk traukę prie "kelnių" - neįjungus knopkės niekas neveikia, įjungus (kai bus šalčiau) pamatysi kad traukė pakeitė savo padėtį, trauka sumažėjo... po kurio laiko sklendė gryš į savo vietą)... bet, patikėk, efektas tikrai nepateisins tavo lūkesčių... pabandysiu surasti tau nuorodą dėl minėto dalykėlio

 

va nuoroda

http://www.autoprospect.ru/isuzu/trooper/1-6-pereklyuchateli-paneli-priborov.html

 

Включатель системы быстрого разогрева двигателя

 

Если при работающем двигателе будет нажата верхняя часть выключателя, контрольная лампочка загорается. Система быстрого разогрева сокращает фазу работы непрогретого двигателя, улучшает КПД.

 

Система не включается, если температура окружающей среды выше 8° С , или автоматически отключается после достижения температуры в 8° С . Контрольная лампочка при этом гаснет.

 

Если нажать на нижнюю часть выключателя, система быстрого разогрева отключается вручную.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Предупреждение

Когда работает система быстрого разогрева, ощущается четкое снижение динамической характеристики. В этой фазе также неизбежен темный выхлоп.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Рекомендуется согласовывать динамическую характеристику с системой во время разогрева.

В особых ситуациях, например, при крутом съезде из гаража или на опасном перекрестке, если необходимо ускорение, необходимо отключить систему быстрого разогрева вручную.

 

Рекомендуется частое использование системы быстрого разогрева.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.