Pereiti prie turinio

MPII 2.5td galios didinimas


saulius.v

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 51
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Kam ir kokiu būdu? Suspaudimo mažinimas paprastai mažina ir galingumą ir blogina užvedimą.

taip, butent, suspaudimo laipsnis buvo sumazintas vien del to, kad butu galima kelti turbinos slegi nekenkiant varikliui. Sumazintas panaudojus storesne tarpine po galva. Suspaudimo laipsnio mazinimas variklio uzvedimui itakos visikai neturi, o galingumui itaka turi tik tada kai variklis atmosferinis(be turbo). tiek ziniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek techninės info :

Erling, Victor Reinz, Ajusa tarpinių storiai nuo 1,45mm iki 1,6mm . Japanparts - 2,3mm .

 

Techninis klausimas pamastymui- kiek sumažės suspaudimo laipsnis ir padidės darbinis tūris jei vietoj 1,5mm storio tarpinės įdėsim 2,3mm (t.y. storenę 0,8mm) tarpinę.

i ta klausima netrukus atsakysiu, yra tam tikra formule pagal kuria skaiciuojasi, beja kolega jus truputi pataisysiu, dedant storesne tarpine darbinis turis nedideja ir net neimanoma, dideja degimo kamera ko pasakoje mazeja suspaudimo laipsnis. darbini turi apsprendzia cilindro skersmuo bei stumoklio eiga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

i ta klausima netrukus atsakysiu, yra tam tikra formule pagal kuria skaiciuojasi, beja kolega jus truputi pataisysiu, dedant storesne tarpine darbinis turis nedideja ir net neimanoma, dideja degimo kamera ko pasakoje mazeja suspaudimo laipsnis. darbini turi apsprendzia cilindro skersmuo bei stumoklio eiga.

Teisingas pastebėjimas - darbinis tūris išlieka tas pats, keičiasi tik degimo kameros tūris. Galima būtų paskaičiuot bet ir be skaičiavimų matosi kad pakitimai bus mizerni, priedo pamažėjus kompresija.

 

P.s. 4D56 turbina prie 3000rpm pučia 0,8-0,9 baro, o jei jau tiksliai kaip vaistinėj tai 0,83bar.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingas pastebėjimas - darbinis tūris išlieka tas pats, keičiasi tik degimo kameros tūris. Galima būtų paskaičiuot bet ir be skaičiavimų matosi kad pakitimai bus mizerni, priedo pamažėjus kompresija.

 

P.s. 4D56 turbina prie 3000rpm pučia 0,8-0,9 baro, o jei jau tiksliai kaip vaistinėj tai 0,83bar.

dabar turba pumpuoja ~1.1 bar, kompresija tikrai nesumazejo, ir nelabai galejo sumazeti. Kompresija priklauso nuo stumoklio ziedu bei cilindro sandarumo, kintant degimo kameros turiui + - 20% nuo numatytosios kompresijai itakos visiskai neturi! :) nereikia maisyti dvieju dalyku kompresijos ir suspaudimo laipsnio, nes tai visiskai skirtingi parametrai. suspaudimo laispnis devintis motorui niekada nekinta, a vot kompresija mazeja! :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

anksciau turejau priejima prie dyna stendo, dabar jau nebe, bet butu idomu realybeje ismatuoti pakeitimus, kiek AG prisidejo. Aisku reikejo pradini pamatuoti ir po pakeitimu, aisku dar idomu kiek kuro gi dabar jis valgys. ir jei ne paslaptis, kiek Lt kainavo visi darbai su medziagom

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kad kompresija dalykas kintantis niekas net nesiginčyja.

 

 

O gal galėtum paaiškint kokią įtaka turi "comonrail" sistema suspaudimo laipsniui.

na kaip pvz. galima paanalizuoti praktiskai toki pati varikli tik skirtingomis ipuskimo sismetomis 2.5td ir 2.5 DID(kuris stovi pas lee L200). Maniskio pagrindinei parametrai: suspaudimo laipsnis 21, purkstuku darbo slegis 130-150bar, turbinos max slegis 0.83 bar. 2.5DID: suspaudimo laipsnis 17, purkstuku darbo slegis 240-1200bar, turbinos max slegis 1.3bar. Vat tau ir skirtumas, jei 2.5DID variklyje padarysi suspaudimo laipsni 21, tai stumokliai tirps kaip ledinukai! :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

anksciau turejau priejima prie dyna stendo, dabar jau nebe, bet butu idomu realybeje ismatuoti pakeitimus, kiek AG prisidejo. Aisku reikejo pradini pamatuoti ir po pakeitimu, aisku dar idomu kiek kuro gi dabar jis valgys. ir jei ne paslaptis, kiek Lt kainavo visi darbai su medziagom

pagal teorinius paskaiciavimus galia galejo padideti max ~10kw.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kaip pvz. galima paanalizuoti praktiskai toki pati varikli tik skirtingomis ipuskimo sismetomis 2.5td ir 2.5 DID(kuris stovi pas lee L200). Maniskio pagrindinei parametrai: suspaudimo laipsnis 21, purkstuku darbo slegis 130-150bar, turbinos max slegis 0.83 bar. 2.5DID: suspaudimo laipsnis 17, purkstuku darbo slegis 240-1200bar, turbinos max slegis 1.3bar. Vat tau ir skirtumas, jei 2.5DID variklyje padarysi suspaudimo laipsni 21, tai stumokliai tirps kaip ledinukai! :)

Prajuokinai iki negaliu- atsakymas vertas jumoro skyrelio :D

Pagrindiniai skirtumai visai ne tame ką čia pasakei o pačioj variklių konstrukcijoj - taviškis variklis yra prieškamerinis, o 2,5DID tiesioginio įpurškimo. Beje , visi tokio tipo varikliai turi suspaudimo laipsnį ne didesnį kaip 1:20 ir visai nebūtinai ar tai su "comonrail" kuro padavimo sistema, elektra valdomais siurbliais ar tiesiog mechaniniais.

O "comonrail" sistema yra skirta tik kuro padavimui į degimo kameras ir gali būt sumontuota lygiai ant tokio pačio kaip taviškės mašinos variklio tik kad nėra prasmės jo taip modernizuot ba jau pasenęs variklio tipas.

Prie viso to tiesioginio įpurškimo variklio prie geriausių norų nesukelsi suspaudimo iki 21 karto ba degimo kameros neliks o ne dėl to kad stūmokliai tirps. Beje, stųmuoklius galima ištirpdyt ir nekeliant suspaudimo laipsnių - užtenka kad bus liesas mišinys.

Tai va taip ... kolega :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagal teorinius paskaiciavimus galia galejo padideti max ~10kw.

 

na gal, bet tai tik teorija, siaip aisku pagal teorija per tiek metu jis panasiai jei ne daugiau ir prarado, beje del radiatoriaus perdarimo, na nemanau kad palengvinus alkuninio apsisukima nuemus ventiliatoriaus apkrova galia galejo padideti, na kuro sanaudos sutinku galejo pamazeti, lengviau sukasi maziau naudoja, bet del galios, manau ne i ta puse, aisku visada yra gal, bet kai tekdavo pasisneketi su dyna stendo expertu tai jam (seimo autoukis) atvarydavo tokiu masinu (dazniausiai subaru imprezu) su "specu darbeliais" kad ta masina nepasiekdavo net savo gamykliniu parametru (cia apie eksperementuotojus), tai koks realus skirtumas is akies manau bet kuriuo atveju nepasakysi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na gal, bet tai tik teorija, siaip aisku pagal teorija per tiek metu jis panasiai jei ne daugiau ir prarado, beje del radiatoriaus perdarimo, na nemanau kad palengvinus alkuninio apsisukima nuemus ventiliatoriaus apkrova galia galejo padideti, na kuro sanaudos sutinku galejo pamazeti, lengviau sukasi maziau naudoja, bet del galios, manau ne i ta puse, aisku visada yra gal, bet kai tekdavo pasisneketi su dyna stendo expertu tai jam (seimo autoukis) atvarydavo tokiu masinu (dazniausiai subaru imprezu) su "specu darbeliais" kad ta masina nepasiekdavo net savo gamykliniu parametru (cia apie eksperementuotojus), tai koks realus skirtumas is akies manau bet kuriuo atveju nepasakysi

jei tvarkingas motoras kodel turejo sumazeti galia?! o del ventiliatoriaus tai truputi ne taip issireiskiau, tu visiskai teisus tuo kw tiesiog sutaupai, o galia padideti tikrai negalejo. :) kai pilnai paleisiu, vaziuosiu pamatuok kiek ten tu kw dabar yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prajuokinai iki negaliu- atsakymas vertas jumoro skyrelio :D

Pagrindiniai skirtumai visai ne tame ką čia pasakei o pačioj variklių konstrukcijoj - taviškis variklis yra prieškamerinis, o 2,5DID tiesioginio įpurškimo. Beje , visi tokio tipo varikliai turi suspaudimo laipsnį ne didesnį kaip 1:20 ir visai nebūtinai ar tai su "comonrail" kuro padavimo sistema, elektra valdomais siurbliais ar tiesiog mechaniniais.

O "comonrail" sistema yra skirta tik kuro padavimui į degimo kameras ir gali būt sumontuota lygiai ant tokio pačio kaip taviškės mašinos variklio tik kad nėra prasmės jo taip modernizuot ba jau pasenęs variklio tipas.

Prie viso to tiesioginio įpurškimo variklio prie geriausių norų nesukelsi suspaudimo iki 21 karto ba degimo kameros neliks o ne dėl to kad stūmokliai tirps. Beje, stųmuoklius galima ištirpdyt ir nekeliant suspaudimo laipsnių - užtenka kad bus liesas mišinys.

Tai va taip ... kolega :rolleyes:

tai kad 2.5DID ir yra modernizuotas variklis is seno 2.5td. o del suspaudimo laipsnio tai gali didint nors ir iki 25, degimo kamerai tikrai liks vietos. o del misinio sudeties tas labai aktualu benzininiams varikliams, bo ten geriausiai kuras sudega kai oro ir kuro santykis 1:14.8, o dyzelis faktiskai dirba bet kokiame oro-kuro santikyje, aisku ribos yra min bei max.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyrai pykit nepykit,bet tiek daug vargo tikrai nereik idet jog pakelt 10kw:

1. Keli slegi mechaniskai iki 1.3bar (variklis diesel tikrai be problemu toki slegi laiko ir nieko jam neatsitinka

2.Atsukam siurbli jog prie tokio slegio uztektu kuro

Daromos klaidos didesne turbo off road netinkamas pasirinkimas (kuo didesne turbo tuo reik didesniu pastangu jai sukelt reikiama slegi)

Filtrai ir ismetimas tikrai duoda savo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad 2.5DID ir yra modernizuotas variklis is seno 2.5td. o del suspaudimo laipsnio tai gali didint nors ir iki 25, degimo kamerai tikrai liks vietos. o del misinio sudeties tas labai aktualu benzininiams varikliams, bo ten geriausiai kuras sudega kai oro ir kuro santykis 1:14.8, o dyzelis faktiskai dirba bet kokiame oro-kuro santikyje, aisku ribos yra min bei max.

Parastas klausimas - ar žinai kuom skiriasi tiesioginio įpurškimo variklio ir prieškamerinio variklio stūmuokliai ir tų variklių purkštukai (esmė ne atidarymo slėgiuose) . :?::rolleyes:

 

P.s. Deja labai klysti kad dyzeliui oro ir kuro santykis yra nesvarbu - tą klaidą jau ne vienas yra padręs ir stūmiakai ištirpo. Turiu pasikabinęs garaže iš vieno tokio variklio eksponatus , jei yra noras pamatyt tai galiu ir nuotraukas įdėt, ir duot pačiupinėt B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyrai pykit nepykit,bet tiek daug vargo tikrai nereik idet jog pakelt 10kw:

1. Keli slegi mechaniskai iki 1.3bar (variklis diesel tikrai be problemu toki slegi laiko ir nieko jam neatsitinka

2.Atsukam siurbli jog prie tokio slegio uztektu kuro

Daromos klaidos didesne turbo off road netinkamas pasirinkimas (kuo didesne turbo tuo reik didesniu pastangu jai sukelt reikiama slegi)

Filtrai ir ismetimas tikrai duoda savo

Yra du keliai pakelt galingumą:

Pirmas - brutalai sukišt į tą patį tūrį kuo daugiau oro ir kuro ir taip pasiekt galią.

Antras - kuo efektingiau sudegint tai ką turi ir taip pasiekt max efektą.

Man labiau priimtinas antras būdas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parastas klausimas - ar žinai kuom skiriasi tiesioginio įpurškimo variklio ir prieškamerinio variklio stūmuokliai ir tų variklių purkštukai (esmė ne atidarymo slėgiuose) . :?::rolleyes:

 

P.s. Deja labai klysti kad dyzeliui oro ir kuro santykis yra nesvarbu - tą klaidą jau ne vienas yra padręs ir stūmiakai ištirpo. Turiu pasikabinęs garaže iš vieno tokio variklio eksponatus , jei yra noras pamatyt tai galiu ir nuotraukas įdėt, ir duot pačiupinėt B)

Beabejo kad zinau, tiesioginio ipurskimo dyzeliuose kuro ruosimo ir degimo kamera yra stumoklio dugne jame degimo misinys ir ruosiamas ir vyksta degimas, netiesioginio ipurskimo-misinis ruosiamas prieskamerei ir ten vyksta kuro uzdegimas o toliau degimas vyksta stumoklio dugne. zodziu stumoklio dugnai visai skirtingi. pukstukai kuo skriasi? kardinaliai vyskuom, darbiniu slegiu, ispurskimo laiku, ispuskimo migla, dydziu, valdymu, vieni stovi tiesai i degimo kamera, kiti prieskamerei. del kuro ir oro santykio, as neteigiau kad tai yra nesvarbu, ribos yra, as teigiau kad tas dalykas daug jautresnis benzininiuose motoruose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.