raimisss Atrašyta Gruodžio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2011 kodėl turbas tiek mažai pučia? isvadoj taip nusprendem, kad motoras laikytu, jei viskas bus ciki, bet kada galima padidinti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Gruodžio 5, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 5, 2011 pas mane iš gamyklos 1,3 bar duoda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Kam ir kokiu būdu? Suspaudimo mažinimas paprastai mažina ir galingumą ir blogina užvedimą. ...sumazintas variklio suspaudimo laipsnis... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Turbut turejo omeny, kad padidintas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Kam ir kokiu būdu? Suspaudimo mažinimas paprastai mažina ir galingumą ir blogina užvedimą.taip, butent, suspaudimo laipsnis buvo sumazintas vien del to, kad butu galima kelti turbinos slegi nekenkiant varikliui. Sumazintas panaudojus storesne tarpine po galva. Suspaudimo laipsnio mazinimas variklio uzvedimui itakos visikai neturi, o galingumui itaka turi tik tada kai variklis atmosferinis(be turbo). tiek ziniu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2011 pas mane iš gamyklos 1,3 bar duoda matai pas tave comonrail sistema, o suspaudimo laipsnis gerokai sumazintas, todel pas tave be problemu galima kelti iki 1.6 bar Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2011 Šiek tiek techninės info :Erling, Victor Reinz, Ajusa tarpinių storiai nuo 1,45mm iki 1,6mm . Japanparts - 2,3mm . Techninis klausimas pamastymui- kiek sumažės suspaudimo laipsnis ir padidės darbinis tūris jei vietoj 1,5mm storio tarpinės įdėsim 2,3mm (t.y. storenę 0,8mm) tarpinę. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Gruodžio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 7, 2011 Atskaitos taškas koks, tiksliau kiek? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 7, 2011 Šiek tiek techninės info :Erling, Victor Reinz, Ajusa tarpinių storiai nuo 1,45mm iki 1,6mm . Japanparts - 2,3mm . Techninis klausimas pamastymui- kiek sumažės suspaudimo laipsnis ir padidės darbinis tūris jei vietoj 1,5mm storio tarpinės įdėsim 2,3mm (t.y. storenę 0,8mm) tarpinę.i ta klausima netrukus atsakysiu, yra tam tikra formule pagal kuria skaiciuojasi, beja kolega jus truputi pataisysiu, dedant storesne tarpine darbinis turis nedideja ir net neimanoma, dideja degimo kamera ko pasakoje mazeja suspaudimo laipsnis. darbini turi apsprendzia cilindro skersmuo bei stumoklio eiga. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 7, 2011 i ta klausima netrukus atsakysiu, yra tam tikra formule pagal kuria skaiciuojasi, beja kolega jus truputi pataisysiu, dedant storesne tarpine darbinis turis nedideja ir net neimanoma, dideja degimo kamera ko pasakoje mazeja suspaudimo laipsnis. darbini turi apsprendzia cilindro skersmuo bei stumoklio eiga.Teisingas pastebėjimas - darbinis tūris išlieka tas pats, keičiasi tik degimo kameros tūris. Galima būtų paskaičiuot bet ir be skaičiavimų matosi kad pakitimai bus mizerni, priedo pamažėjus kompresija. P.s. 4D56 turbina prie 3000rpm pučia 0,8-0,9 baro, o jei jau tiksliai kaip vaistinėj tai 0,83bar. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2011 Teisingas pastebėjimas - darbinis tūris išlieka tas pats, keičiasi tik degimo kameros tūris. Galima būtų paskaičiuot bet ir be skaičiavimų matosi kad pakitimai bus mizerni, priedo pamažėjus kompresija. P.s. 4D56 turbina prie 3000rpm pučia 0,8-0,9 baro, o jei jau tiksliai kaip vaistinėj tai 0,83bar.dabar turba pumpuoja ~1.1 bar, kompresija tikrai nesumazejo, ir nelabai galejo sumazeti. Kompresija priklauso nuo stumoklio ziedu bei cilindro sandarumo, kintant degimo kameros turiui + - 20% nuo numatytosios kompresijai itakos visiskai neturi! nereikia maisyti dvieju dalyku kompresijos ir suspaudimo laipsnio, nes tai visiskai skirtingi parametrai. suspaudimo laispnis devintis motorui niekada nekinta, a vot kompresija mazeja! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2011 Na kad kompresija dalykas kintantis niekas net nesiginčyja. matai pas tave comonrail sistema, o suspaudimo laipsnis gerokai sumazintas, todel pas tave be problemu galima kelti iki 1.6 bar O gal galėtum paaiškint kokią įtaka turi "comonrail" sistema suspaudimo laipsniui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Gruodžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2011 anksciau turejau priejima prie dyna stendo, dabar jau nebe, bet butu idomu realybeje ismatuoti pakeitimus, kiek AG prisidejo. Aisku reikejo pradini pamatuoti ir po pakeitimu, aisku dar idomu kiek kuro gi dabar jis valgys. ir jei ne paslaptis, kiek Lt kainavo visi darbai su medziagom Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2011 Na kad kompresija dalykas kintantis niekas net nesiginčyja. O gal galėtum paaiškint kokią įtaka turi "comonrail" sistema suspaudimo laipsniui.na kaip pvz. galima paanalizuoti praktiskai toki pati varikli tik skirtingomis ipuskimo sismetomis 2.5td ir 2.5 DID(kuris stovi pas lee L200). Maniskio pagrindinei parametrai: suspaudimo laipsnis 21, purkstuku darbo slegis 130-150bar, turbinos max slegis 0.83 bar. 2.5DID: suspaudimo laipsnis 17, purkstuku darbo slegis 240-1200bar, turbinos max slegis 1.3bar. Vat tau ir skirtumas, jei 2.5DID variklyje padarysi suspaudimo laipsni 21, tai stumokliai tirps kaip ledinukai! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2011 anksciau turejau priejima prie dyna stendo, dabar jau nebe, bet butu idomu realybeje ismatuoti pakeitimus, kiek AG prisidejo. Aisku reikejo pradini pamatuoti ir po pakeitimu, aisku dar idomu kiek kuro gi dabar jis valgys. ir jei ne paslaptis, kiek Lt kainavo visi darbai su medziagompagal teorinius paskaiciavimus galia galejo padideti max ~10kw. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2011 tiesa, dar vienas niuansas, perdirbau radiatoriaus ausinima, t.y. vietoj mech. propelerio idejau elektrini ventiliatoriu. mech. propeleris sueda ~1.5kw variklio galios! nu zodziu, visur po truputi tai ir galima siek tiek pakelt KW. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2011 na kaip pvz. galima paanalizuoti praktiskai toki pati varikli tik skirtingomis ipuskimo sismetomis 2.5td ir 2.5 DID(kuris stovi pas lee L200). Maniskio pagrindinei parametrai: suspaudimo laipsnis 21, purkstuku darbo slegis 130-150bar, turbinos max slegis 0.83 bar. 2.5DID: suspaudimo laipsnis 17, purkstuku darbo slegis 240-1200bar, turbinos max slegis 1.3bar. Vat tau ir skirtumas, jei 2.5DID variklyje padarysi suspaudimo laipsni 21, tai stumokliai tirps kaip ledinukai! Prajuokinai iki negaliu- atsakymas vertas jumoro skyrelio Pagrindiniai skirtumai visai ne tame ką čia pasakei o pačioj variklių konstrukcijoj - taviškis variklis yra prieškamerinis, o 2,5DID tiesioginio įpurškimo. Beje , visi tokio tipo varikliai turi suspaudimo laipsnį ne didesnį kaip 1:20 ir visai nebūtinai ar tai su "comonrail" kuro padavimo sistema, elektra valdomais siurbliais ar tiesiog mechaniniais. O "comonrail" sistema yra skirta tik kuro padavimui į degimo kameras ir gali būt sumontuota lygiai ant tokio pačio kaip taviškės mašinos variklio tik kad nėra prasmės jo taip modernizuot ba jau pasenęs variklio tipas.Prie viso to tiesioginio įpurškimo variklio prie geriausių norų nesukelsi suspaudimo iki 21 karto ba degimo kameros neliks o ne dėl to kad stūmokliai tirps. Beje, stųmuoklius galima ištirpdyt ir nekeliant suspaudimo laipsnių - užtenka kad bus liesas mišinys.Tai va taip ... kolega Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Gruodžio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2011 pagal teorinius paskaiciavimus galia galejo padideti max ~10kw. na gal, bet tai tik teorija, siaip aisku pagal teorija per tiek metu jis panasiai jei ne daugiau ir prarado, beje del radiatoriaus perdarimo, na nemanau kad palengvinus alkuninio apsisukima nuemus ventiliatoriaus apkrova galia galejo padideti, na kuro sanaudos sutinku galejo pamazeti, lengviau sukasi maziau naudoja, bet del galios, manau ne i ta puse, aisku visada yra gal, bet kai tekdavo pasisneketi su dyna stendo expertu tai jam (seimo autoukis) atvarydavo tokiu masinu (dazniausiai subaru imprezu) su "specu darbeliais" kad ta masina nepasiekdavo net savo gamykliniu parametru (cia apie eksperementuotojus), tai koks realus skirtumas is akies manau bet kuriuo atveju nepasakysi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2011 na gal, bet tai tik teorija, siaip aisku pagal teorija per tiek metu jis panasiai jei ne daugiau ir prarado, beje del radiatoriaus perdarimo, na nemanau kad palengvinus alkuninio apsisukima nuemus ventiliatoriaus apkrova galia galejo padideti, na kuro sanaudos sutinku galejo pamazeti, lengviau sukasi maziau naudoja, bet del galios, manau ne i ta puse, aisku visada yra gal, bet kai tekdavo pasisneketi su dyna stendo expertu tai jam (seimo autoukis) atvarydavo tokiu masinu (dazniausiai subaru imprezu) su "specu darbeliais" kad ta masina nepasiekdavo net savo gamykliniu parametru (cia apie eksperementuotojus), tai koks realus skirtumas is akies manau bet kuriuo atveju nepasakysijei tvarkingas motoras kodel turejo sumazeti galia?! o del ventiliatoriaus tai truputi ne taip issireiskiau, tu visiskai teisus tuo kw tiesiog sutaupai, o galia padideti tikrai negalejo. kai pilnai paleisiu, vaziuosiu pamatuok kiek ten tu kw dabar yra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2011 Prajuokinai iki negaliu- atsakymas vertas jumoro skyrelio Pagrindiniai skirtumai visai ne tame ką čia pasakei o pačioj variklių konstrukcijoj - taviškis variklis yra prieškamerinis, o 2,5DID tiesioginio įpurškimo. Beje , visi tokio tipo varikliai turi suspaudimo laipsnį ne didesnį kaip 1:20 ir visai nebūtinai ar tai su "comonrail" kuro padavimo sistema, elektra valdomais siurbliais ar tiesiog mechaniniais. O "comonrail" sistema yra skirta tik kuro padavimui į degimo kameras ir gali būt sumontuota lygiai ant tokio pačio kaip taviškės mašinos variklio tik kad nėra prasmės jo taip modernizuot ba jau pasenęs variklio tipas.Prie viso to tiesioginio įpurškimo variklio prie geriausių norų nesukelsi suspaudimo iki 21 karto ba degimo kameros neliks o ne dėl to kad stūmokliai tirps. Beje, stųmuoklius galima ištirpdyt ir nekeliant suspaudimo laipsnių - užtenka kad bus liesas mišinys.Tai va taip ... kolega tai kad 2.5DID ir yra modernizuotas variklis is seno 2.5td. o del suspaudimo laipsnio tai gali didint nors ir iki 25, degimo kamerai tikrai liks vietos. o del misinio sudeties tas labai aktualu benzininiams varikliams, bo ten geriausiai kuras sudega kai oro ir kuro santykis 1:14.8, o dyzelis faktiskai dirba bet kokiame oro-kuro santikyje, aisku ribos yra min bei max. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Gruodžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2011 Vyrai pykit nepykit,bet tiek daug vargo tikrai nereik idet jog pakelt 10kw:1. Keli slegi mechaniskai iki 1.3bar (variklis diesel tikrai be problemu toki slegi laiko ir nieko jam neatsitinka2.Atsukam siurbli jog prie tokio slegio uztektu kuroDaromos klaidos didesne turbo off road netinkamas pasirinkimas (kuo didesne turbo tuo reik didesniu pastangu jai sukelt reikiama slegi)Filtrai ir ismetimas tikrai duoda savo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2011 tai kad 2.5DID ir yra modernizuotas variklis is seno 2.5td. o del suspaudimo laipsnio tai gali didint nors ir iki 25, degimo kamerai tikrai liks vietos. o del misinio sudeties tas labai aktualu benzininiams varikliams, bo ten geriausiai kuras sudega kai oro ir kuro santykis 1:14.8, o dyzelis faktiskai dirba bet kokiame oro-kuro santikyje, aisku ribos yra min bei max.Parastas klausimas - ar žinai kuom skiriasi tiesioginio įpurškimo variklio ir prieškamerinio variklio stūmuokliai ir tų variklių purkštukai (esmė ne atidarymo slėgiuose) . P.s. Deja labai klysti kad dyzeliui oro ir kuro santykis yra nesvarbu - tą klaidą jau ne vienas yra padręs ir stūmiakai ištirpo. Turiu pasikabinęs garaže iš vieno tokio variklio eksponatus , jei yra noras pamatyt tai galiu ir nuotraukas įdėt, ir duot pačiupinėt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2011 Vyrai pykit nepykit,bet tiek daug vargo tikrai nereik idet jog pakelt 10kw:1. Keli slegi mechaniskai iki 1.3bar (variklis diesel tikrai be problemu toki slegi laiko ir nieko jam neatsitinka2.Atsukam siurbli jog prie tokio slegio uztektu kuroDaromos klaidos didesne turbo off road netinkamas pasirinkimas (kuo didesne turbo tuo reik didesniu pastangu jai sukelt reikiama slegi)Filtrai ir ismetimas tikrai duoda savoYra du keliai pakelt galingumą:Pirmas - brutalai sukišt į tą patį tūrį kuo daugiau oro ir kuro ir taip pasiekt galią.Antras - kuo efektingiau sudegint tai ką turi ir taip pasiekt max efektą. Man labiau priimtinas antras būdas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Gruodžio 13, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2011 Tai kad jokio brutualumo cia nera as nesiulaukelt virs dvieju baru,nors diesel motoras ir tiek laiko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 13, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2011 Parastas klausimas - ar žinai kuom skiriasi tiesioginio įpurškimo variklio ir prieškamerinio variklio stūmuokliai ir tų variklių purkštukai (esmė ne atidarymo slėgiuose) . P.s. Deja labai klysti kad dyzeliui oro ir kuro santykis yra nesvarbu - tą klaidą jau ne vienas yra padręs ir stūmiakai ištirpo. Turiu pasikabinęs garaže iš vieno tokio variklio eksponatus , jei yra noras pamatyt tai galiu ir nuotraukas įdėt, ir duot pačiupinėt Beabejo kad zinau, tiesioginio ipurskimo dyzeliuose kuro ruosimo ir degimo kamera yra stumoklio dugne jame degimo misinys ir ruosiamas ir vyksta degimas, netiesioginio ipurskimo-misinis ruosiamas prieskamerei ir ten vyksta kuro uzdegimas o toliau degimas vyksta stumoklio dugne. zodziu stumoklio dugnai visai skirtingi. pukstukai kuo skriasi? kardinaliai vyskuom, darbiniu slegiu, ispurskimo laiku, ispuskimo migla, dydziu, valdymu, vieni stovi tiesai i degimo kamera, kiti prieskamerei. del kuro ir oro santykio, as neteigiau kad tai yra nesvarbu, ribos yra, as teigiau kad tas dalykas daug jautresnis benzininiuose motoruose. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar