Pereiti prie turinio

Ats. dalys TLC60


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

neseniai teko išmėginti 4x4 bekelėje. Tai kaip tik sutapo su tuo, kad sveikata nebeleidžia užsiimti sportais, kuriais užsiiminėjau iki šiol.

Taigi, noriu visureigio. Didelio, galingo ir pikto :)

 

Akis iškart užkliuvo už TLC60. Jokie kiti dabar nebekrenta į akis... :/

 

Paskaitinėjau rusų forumus - jie skundžiasi, kad sunku rasti dalių. Ar mūsų žemėje tai taip pat problema?

 

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu blyn... prieš patariant gal pažiūrėkit... ten foto yra variklis jau su turbina... vnz greičiausiai įkištas 61os variklis... nes tokių metų dar nebuvo turbo...

tik pardavėjas apsigavo - ten 4 l turbo o ne 4,2... na ir pagal metus reik skardas žiūrėti... gali būt supuvus ir kosmetiškai užmaskuota...

 

Kas liečia detales - europoje jau viskas yra, netgi naujų sočiai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal mano nuorodoje 61? Nes ten lyg turbininis variklis.

 

pas jus nuorodoj senutė H60 su seno modelio snukeliu ir prietaisų skydeliu... vėliau patobulino dizainą - keturkampės 4 faros, prietaisų skydelis užapvalinats...ir variklsi su Turbo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keistas šitas džipas. Variklis turi būti 4 L be turbinos.

 

Pagal tai, kas po kapotu - 4 L turbodyzelis nuo 61 modelio.

 

Rašo 4,2L - toks montuojamas į 105 modelį ir Europoje neregistruojamas.

 

Išvaizda kaip džipo - ideali, jei apačia nesupuvus. Kaina normali.

 

Bet dokumentus pasitiktink.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

svarbiau kad kėbulo standumo nešantys profiliai gyvi būtų... nes kėbulas kitaip greit sukris ant rėmo... o iš išorės skardas galima pasikeisti...

 

nufotkinkit aliuminio lenteles po kapotu su numeriukais - jie laabi daug pasakys apie tą mašiną, kaip sukomplektuota buvo gamykloje...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

svarbiau kad kėbulo standumo nešantys profiliai gyvi būtų... nes kėbulas kitaip greit sukris ant rėmo... o iš išorės skardas galima pasikeisti...

 

nufotkinkit aliuminio lenteles po kapotu su numeriukais - jie laabi daug pasakys apie tą mašiną, kaip sukomplektuota buvo gamykloje...

 

Reikės nulėkti ir nusifotkinti, viską apžiūrint (kai rasiu kas iš Klaipėdiečių su patirtim padės apžiūrėt).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:unsure: mhm, senokai tikrai.. Įdomu ar niekas nebuvo apžiūrėt.

Labai noriu 60kės ir kartu velniškai bijau :unsure:

Gal kas ir buvo, domėjosi, bet kaina gal kiek atbaido...Iš visureigių nebent MB G-classe kainuoja panašiai, panašių metų.

Šito modelio nėra ko bijoti, išskyrus rūdis ;) Visi agregatai patvarūs ir ilgaamžiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na iš išorės vaizdas idealus, o iš apačios ir kiaurai prarūdijęs rėmas ir visa kita nekaip atrodo.

 

Tada ir kaina ne į temą.

 

Gal geriau kito varianto paieškoti. Apvalios lempos ir 61 modelis taip pat nedera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

a pastebėjot lentelės kampas kairys ant varžto užeina :) nejau japai taip prikniedytų :) kažkas ten makliavota....

Keturkampės faros nuo 88m ... ir interenete kai kur tai klaidingai traktuojama kaip 61 pradžia... o 61 ėjo lygegrečiai su 60 tu modeliu... tik kitais varikliais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.