Pereiti prie turinio

LRD blokiruote


valentukas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Esu naujokas siame forume, taip pat naujokas dzipuose. turiu 98 metu land rover discovery 2.5 tdi. Niekaip neissiaiskinu kaip veikia jo blokituore, prie begiu yra svirtis su 4 pozicijomis, i prieki ja nustumus isijungia paletintas, taciau kai stumtau i sonus, niekas nesikeicia, buksuoja vienas priekinis vienas galinis ratas. Kiek skaiciai tai cia lyg tarpasinis blokavimas. tada kyla klausimas kaip ji priversti vaziuoti visasi 4 blokuotais ratais? pridedu nuotrauka kaip atrodo ta svirtis.

 

Aciu uz info. Nepykit jei kazka kvailo paklausiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip yra butent tavajame automobilyje, bet papasakosiu kaip yra pas mane. Jeigu neiijungtas joks tiltas, tai varo tik galas, prabuksavus vienam ratui sukasi tik vienas kuriam lengviau. Ijungus abu tiltus, be tarpasinio blokavimo, varys visi keturi, bet prabuksavus suksis tas ratas kuriam lengviausia. Ijungus i padeti su tarpasiniu blokavimu, suksis visi keturi, prabuksavus suksis vienas galinis ir vienas priekinis. Paletintojas tai tik paletinta pavara, bet kurie ratai sukasi tai neitakoja. Dar galimas variantas galinio tilto blokavimas, pas mane jis blokuojasi mygtuko pagalba. Tada suksis abu galiniai ir vienas kazkuris priekinis. Taigi, geriausiu atveju gali turet 3 is 4 besisukancius ratus jeigu yra galinio tilto blokiruote. Del priekinio tilto blokiruociu nieko nekomentuosiu, nes nedaug apie jas zinau, nes tai gana retas dalykas standartiniuose visureigiuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip yra butent tavajame automobilyje, bet papasakosiu kaip yra pas mane. Jeigu neiijungtas joks tiltas, tai varo tik galas, prabuksavus vienam ratui sukasi tik vienas kuriam lengviau. Ijungus abu tiltus, be tarpasinio blokavimo, varys visi keturi, bet prabuksavus suksis tas ratas kuriam lengviausia. Ijungus i padeti su tarpasiniu blokavimu, suksis visi keturi, prabuksavus suksis vienas galinis ir vienas priekinis. Paletintojas tai tik paletinta pavara, bet kurie ratai sukasi tai neitakoja. Dar galimas variantas galinio tilto blokavimas, pas mane jis blokuojasi mygtuko pagalba. Tada suksis abu galiniai ir vienas kazkuris priekinis. Taigi, geriausiu atveju gali turet 3 is 4 besisukancius ratus jeigu yra galinio tilto blokiruote. Del priekinio tilto blokiruociu nieko nekomentuosiu, nes nedaug apie jas zinau, nes tai gana retas dalykas standartiniuose visureigiuose.

 

Na tikrai pas tave ne LRD, jei taip viskas vykstas:

LRD, jei gerai paaiskinsiu, is razdakes paduodama i prieki arba gala (rychiago padetis - desine)[sukasi vienas is 4] arba ir i prieki ir i gala (ryciago padetis - kaire)[sukasi vienas is priekio ir vienas is galo-2is4]. O jei rychiagas i prieki, ar kaireje ar desineje - nesvarbu, visi procesai suleteja :)

 

A gerai suprantu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tikrai pas tave ne LRD, jei taip viskas vykstas:

LRD, jei gerai paaiskinsiu, is razdakes paduodama i prieki arba gala (rychiago padetis - desine)[sukasi vienas is 4] arba ir i prieki ir i gala (ryciago padetis - kaire)[sukasi vienas is priekio ir vienas is galo-2is4]. O jei rychiagas i prieki, ar kaireje ar desineje - nesvarbu, visi procesai suleteja :)

 

A gerai suprantu?

Buvo ši tema: http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/1416-klausimelis/page__p__15435__fromsearch__1entry15435

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip yra butent tavajame automobilyje, bet papasakosiu kaip yra pas mane. Jeigu neiijungtas joks tiltas, tai varo tik galas, prabuksavus vienam ratui sukasi tik vienas kuriam lengviau. Ijungus abu tiltus, be tarpasinio blokavimo, varys visi keturi, bet prabuksavus suksis tas ratas kuriam lengviausia. Ijungus i padeti su tarpasiniu blokavimu, suksis visi keturi, prabuksavus suksis vienas galinis ir vienas priekinis. Paletintojas tai tik paletinta pavara, bet kurie ratai sukasi tai neitakoja. Dar galimas variantas galinio tilto blokavimas, pas mane jis blokuojasi mygtuko pagalba. Tada suksis abu galiniai ir vienas kazkuris priekinis. Taigi, geriausiu atveju gali turet 3 is 4 besisukancius ratus jeigu yra galinio tilto blokiruote. Del priekinio tilto blokiruociu nieko nekomentuosiu, nes nedaug apie jas zinau, nes tai gana retas dalykas standartiniuose visureigiuose.

 

o su kuo tu jungi tiltus? nes pas mane yra tik du "richiagai". begiu ir tas kuris nuotraukoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tikrai pas tave ne LRD, jei taip viskas vykstas:

LRD, jei gerai paaiskinsiu, is razdakes paduodama i prieki arba gala (rychiago padetis - desine)[sukasi vienas is 4] arba ir i prieki ir i gala (ryciago padetis - kaire)[sukasi vienas is priekio ir vienas is galo-2is4]. O jei rychiagas i prieki, ar kaireje ar desineje - nesvarbu, visi procesai suleteja :)

 

A gerai suprantu?

 

 

Vadinasi geriausiu atveju "sedus" purvyne ar sniege varys tik vienas galinis, vienas priekinis. va del ko ziema tiek daug kastis reikejo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vadinasi geriausiu atveju "sedus" purvyne ar sniege varys tik vienas galinis, vienas priekinis. va del ko ziema tiek daug kastis reikejo :D

Yra variantas papildomai isideti komperesoriu ir ARB blokiruotes i abu tiltus, bet vel problema - uzsikasi dar giliau ir kastuvas gali nebepadeti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.