Pereiti prie turinio

TD5 motoras


darius

Rekomenduojami pranešimai

pries metus buvo pakeistas purkstukas,o siandien vaziuojant grybaut vel kazkas uzlinko,vienas cilindras nebeveikia,buvo dar atsigaves,pravaziavau koki 10km ir vel TD4 :pig: Gal kas turi patarimu :?: Tik Laumkelio prasau nesivarginti B)

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

saltas motoras dirba gerai,o po kokiu 1-2km ima purtytis,siandien buvo prijungtas prie kompo ir parode 10 klaidu,buvo 1,2,ir3 purkstukai,klaidas nutrynus liko 2-as purkstukas ir dar sitos- Air flow circuit flault,Currently active, Logged low, del ABS rode desini galini davikli,per kompa pajungus ABS siurli,tas labai garsiai birbe,ABSdavikli leido nutrint, bet pradejus vaziuot lemputes ABS ir TC vel usidege, ka reiskia tos klaidos, nezinau :mellow:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

saltas motoras dirba gerai,o po kokiu 1-2km ima purtytis,siandien buvo prijungtas prie kompo ir parode 10 klaidu,buvo 1,2,ir3 purkstukai,klaidas nutrynus liko 2-as purkstukas ir dar sitos- Air flow circuit flault,Currently active, Logged low, del ABS rode desini galini davikli,per kompa pajungus ABS siurli,tas labai garsiai birbe,ABSdavikli leido nutrint, bet pradejus vaziuot lemputes ABS ir TC vel usidege, ka reiskia tos klaidos, nezinau :mellow:

o klaidu kodai buvo ir su kuo ziurejo Land roverius geriausia ziuret su dileriniu kompu T4 o pagal kodus nete tiek informacijos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali bųti, kad tepalas pateko į kompą. Reikia pažiūrėti ištraukus fiškę ar tepalas per laidus nepatenka į kompą.(nejuokauju)

Del tepalo zinau ta problema,nepatenka, bet keisciausia kad saltas dirba o susiles uzlinksta,juk purkstukas atauses nepasitaiso :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del tepalo zinau ta problema,nepatenka, bet keisciausia kad saltas dirba o susiles uzlinksta,juk purkstukas atauses nepasitaiso :?:

 

Susiles metalas pleciasi, saliarka syla... Jeigu purkstuko adata sudilus, besikeiciant parametrams, paprasciausiai gali pradeti strigti. Ne viena toki purkstuka esu keites ar dar kur imanoma remontaves.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradziai keisiu purkstuku laidu fiske,jei elektrikas apsiims, reiketu perlituot laidus ir juos pailginus statyt gera hermetini sujungima, na jei nepades, teks ieskot purkstuku, tik kur garantija, kad tokiu pat nenusipirksiu :?: Kaip jau rasiau, saltas dirba gerai, o kiek pasiles ima atjunginet kaip kartais atrodo ir pora cilindru

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susiles metalas pleciasi, saliarka syla... Jeigu purkstuko adata sudilus, besikeiciant parametrams, paprasciausiai gali pradeti strigti. Ne viena toki purkstuka esu keites ar dar kur imanoma remontaves.

Prie to pačio - nuo temperatūrinių vaikščiojimų gali ir pati elektrinė dalis pradėt durnavot . Šaltam geras kontaktas , pašilo ir dingo kontaktas arba padidėjo varža.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visą žiemą su panašia problema kovojau , tik pas mane šiek tiek daugiau problemų buvo . Didėjo tepalo lygis ir dūmino.

Nupirkau visus penkis purkštukus , naujas sandarinimo gumeles ir varinius žiedelius , viską pakeičiau , o problema neišsisprendė. Galiausiai visai nusvyro rankos ir automobilį pardaviau .

Pasirodo problema buvo visiškai ne purkštukuose , o adatų sureguliavime. Kai naudojamas netinkamas tepalas padyla paskirstymo velenėlio kumšteliai ir purkštuko adata nesukelia reikiamo slėgio. Rekomnduojama adatų reguliavimą atlikti kas 200000km. , arba keičiant purkštukus.

Mano atveju gavosi taip , kad problemos neradau , o kainavo labai nemažai ir kas blogiausia , kad nera su kuo padiskutuoti , nes kas žino nelabai sako , kas nežino apsimeta , kad nenori užsiimti.

Beje su ta tavo problema apie td4 ,

1. patikrink , ką po apkrovą spaudžia žemo slėgio siurblys , nes jis turi dirbti labai tiksliai .Gali būti pakaista ir

nesukelia reikiamo slėgio į purkštukų tiltelį.

2. kuro slėgio reguliatorius , jis stovi ant purkštukų tiltelio abratkės. gali būti , kad pašilus motorui jis daugiau

išledžia į abratkę ir dingsta reikiamas slėgis purkštukų tiltelyje , ko pasekoje gali pradeti nebedirbti pagrindiniai

purkštukai ir garsas panašus , kaip be vieno cilindro , o ištikrųjų visi grybą pjauna.

Esu girdėjas tokį garsą , kai buvo sumašytos žemo slėgio siurblio šlangutės.

 

Jei nerasi pagalbos , galėsiu paskolinti pasibandymui purkštukų ir kuro slėgio reguliatoriu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visą žiemą su panašia problema kovojau , tik pas mane šiek tiek daugiau problemų buvo . Didėjo tepalo lygis ir dūmino.

Nupirkau visus penkis purkštukus , naujas sandarinimo gumeles ir varinius žiedelius , viską pakeičiau , o problema neišsisprendė. Galiausiai visai nusvyro rankos ir automobilį pardaviau .

Pasirodo problema buvo visiškai ne purkštukuose , o adatų sureguliavime. Kai naudojamas netinkamas tepalas padyla paskirstymo velenėlio kumšteliai ir purkštuko adata nesukelia reikiamo slėgio. Rekomnduojama adatų reguliavimą atlikti kas 200000km. , arba keičiant purkštukus.

Mano atveju gavosi taip , kad problemos neradau , o kainavo labai nemažai ir kas blogiausia , kad nera su kuo padiskutuoti , nes kas žino nelabai sako , kas nežino apsimeta , kad nenori užsiimti.

Beje su ta tavo problema apie td4 ,

1. patikrink , ką po apkrovą spaudžia žemo slėgio siurblys , nes jis turi dirbti labai tiksliai .Gali būti pakaista ir

nesukelia reikiamo slėgio į purkštukų tiltelį.

2. kuro slėgio reguliatorius , jis stovi ant purkštukų tiltelio abratkės. gali būti , kad pašilus motorui jis daugiau

išledžia į abratkę ir dingsta reikiamas slėgis purkštukų tiltelyje , ko pasekoje gali pradeti nebedirbti pagrindiniai

purkštukai ir garsas panašus , kaip be vieno cilindro , o ištikrųjų visi grybą pjauna.

Esu girdėjas tokį garsą , kai buvo sumašytos žemo slėgio siurblio šlangutės.

 

Jei nerasi pagalbos , galėsiu paskolinti pasibandymui purkštukų ir kuro slėgio reguliatoriu.

Daug naudingos informacijos :study:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Aparatas jau tvarkoj,kainavo 150lt elektriko paslaugoms apmoket,pakeite laidus is po dangtelio i kompa ir fiskes vieta guma uzkimso,pati fiske buvo subyrejusi gabaliukais turbut nuo senumo,dar sutariau,kad ABS pabandys atgaivint :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.