kepukas Sukurta Liepos 6, 2011 Dalintis Sukurta Liepos 6, 2011 turiu bedele, nupirkau grand siroki 2, amerikonas, 4,7 motoriuku, buvau isvazeves i gamta ismeginti kaip veikia 4x4 ir labai nusivyliau niekaip neina ijungti priekio o ant pavaru dezes prie reciago raso oll time4, meginau ir paletintoja ir 1 ir 2 pavaras ir dif off nikas nepadejo sukasi tik galas, priekis net nereguoja o nuo pavaru dezes abu tiltai yra sujungti, ir dar gal kas zinot virs veidrodelio yra ekranas ir knopkes ka reikskia vidurines knopkes paspaudus jas raso transmit -1, transmit -2 transmit-3 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Liepos 6, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 6, 2011 Aisku zinom:1. knopkes 1; 2; 3; programuojamos darineti visokiems automatiniams vartams i kiema, garaza ir t.t. 2. Atskirai priekio tu ir neijungsi. Kiek padeciu ant razdatkes? Bet kokiu atveju ijungus "part time" arba ''4Lo'' turetu buksuoti bent jau trimis ratais - abiem galiniais ir bent vienu vienu priekiniu. P.S. kaip ir visiems nesenai isigijusiems tokia technika, siulau visu pirma perskaityti user's manual. Kuris kaip parasytas kaip reta gerai - tik tai kas reikalinga. Garantuotai praturtesi ziniomis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kiesa4yuo Atrašyta Liepos 6, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 6, 2011 seip cia mano pirmas visureigis todel gali pasirodyti kai kurie klausimai truputi durnoki, gal galit paaiskinti kas yra ta transmisija ir kur gauti manuala gal kas turit rusu ar (kas manau nelabai tiketina )lietuviu kalbom nors is bedos kaip ir tiktu anglu, ir dar ka daro sita knopke kuri yra ant pavaru svirties ir kai ja paspaudi uzsidega zenkliukas off, ir kaip zinoti ar mano zveriukui tinka bioetanolis nes kiek domejausi galimas varijantas kad jeme jau yra ta sistema sumontuotaaciu uz supratinguma Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Liepos 6, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 6, 2011 http://www.jeep.avtograd.ru/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kiesa4yuo Atrašyta Rugpjūčio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2011 gal galit kas pasakyti kaip diba ta knopke kuri yra ant pavaru perjungimo svirties pas grand hiroki 2 ir kaip reikia sublokuoti priekini ir galini tilta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edg Atrašyta Rugpjūčio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 7, 2011 paskaiciau ir va kilo klausimas.. nerasykit paieskok internete ir t.t ..cia ir yra internetas ,,forumas ir yra kad klausineti. tai va.. kaip teisingai jungti ta svirti kur all time 4 ir low 4.. ar jungti and parking ar ant neutralaus? man kazkaip kaip kada nelabai jungesi ..gal ka ne taip darau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tautvyduka Atrašyta Rugpjūčio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 7, 2011 ant senos 3padeciu razdatkes man jungdavosi tik su N (greiciu dezes) padetimi. dabartine 5 junciu kaip noriu (ant begio ar ant parkingo) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edg Atrašyta Rugpjūčio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 7, 2011 ant senos 3padeciu razdatkes man jungdavosi tik su N (greiciu dezes) padetimi. dabartine 5 junciu kaip noriu (ant begio ar ant parkingo)o man kazkaip keistai. makaluoju tai vienaip tai kitaip ..ir siaip ne taip ijungiu..aisku ne per prievarta..kai jungesi tai isijungia graziai..o kai nesijungia tai nesijungia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kiesa4yuo Atrašyta Rugpjūčio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 8, 2011 buvau svaitgali isvaziaves i purvynus pameginti savo masiniuka ir va kur klausimas kaip jungiasi prikinis tiltas buksuoja tik 1 ratas ir kai jungiasi labai jau idomus garsai is to tilto eina, ar taip turi buti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Rugpjūčio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 8, 2011 o man kazkaip keistai. makaluoju tai vienaip tai kitaip ..ir siaip ne taip ijungiu..aisku ne per prievarta..kai jungesi tai isijungia graziai..o kai nesijungia tai nesijungia Tai vat del to ir sakau, kad PASKAITYK MANUALA!!! Nesuprantu as jusu, zmones. Kieno kompetencija jus labiau pasitikit? Gamintojo, ar visiskai nepazystamu zmogeliuku uz tukstanciu kilometru laido? Shifting Procedure4 ALL TIME to 4 LO or 4 LO to 4 ALL TIMEWith the vehicle rolling at 2 to 3 mph (3 to 5 km/h), shiftthe transmission into N (Neutral). While the vehicle iscoasting at 2 to 3 mph (3 to 5 km/h), shift the transfercase lever firmly into the desired position. Do not pausein transfer case N (Neutral).NOTE: Pausing in transfer case N (Neutral) in vehiclesequipped with an automatic transmission may requireshutting the engine OFF to avoid gear clash whilecompleting the shift. If difficulty occurs, shift the transmissioninto N (Neutral), hold foot on brake, and turn theengine OFF. Make shift to desired mode.NOTE: Shifting into or out of 4LO is possible with thevehicle completely stopped, however difficulty may occurdue to the mating clutch teeth not being properlyaligned. Several attempts may be required for clutchteeth alignment and shift completion to occur. The preferredmethod is with the vehicle rolling 2 to 3 mph (3 to5 km/h). Avoid attempting to engage or disengage 4LOwith the vehicle moving faster than 2 to 3 mph (3 to 5km/h).5 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Rugpjūčio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 8, 2011 buvau svaitgali isvaziaves i purvynus pameginti savo masiniuka ir va kur klausimas kaip jungiasi prikinis tiltas buksuoja tik 1 ratas ir kai jungiasi labai jau idomus garsai is to tilto eina, ar taip turi buti? Kad priekyje buksuoja tik vienas ratas normalu (tiltas be blokiruotes), kad yra garsu - nenormalu. Bet garsai dazniausiai ne is tilto, o is razdatkes buna. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gienka Atrašyta Rugpjūčio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2011 Tai vat del to ir sakau, kad PASKAITYK MANUALA!!! Nesuprantu as jusu, zmones. Kieno kompetencija jus labiau pasitikit? Gamintojo, ar visiskai nepazystamu zmogeliuku uz tukstanciu kilometru laido? Shifting Procedure4 ALL TIME to 4 LO or 4 LO to 4 ALL TIMEWith the vehicle rolling at 2 to 3 mph (3 to 5 km/h), shiftthe transmission into N (Neutral). While the vehicle iscoasting at 2 to 3 mph (3 to 5 km/h), shift the transfercase lever firmly into the desired position. Do not pausein transfer case N (Neutral).NOTE: Pausing in transfer case N (Neutral) in vehiclesequipped with an automatic transmission may requireshutting the engine OFF to avoid gear clash whilecompleting the shift. If difficulty occurs, shift the transmissioninto N (Neutral), hold foot on brake, and turn theengine OFF. Make shift to desired mode.NOTE: Shifting into or out of 4LO is possible with thevehicle completely stopped, however difficulty may occurdue to the mating clutch teeth not being properlyaligned. Several attempts may be required for clutchteeth alignment and shift completion to occur. The preferredmethod is with the vehicle rolling 2 to 3 mph (3 to5 km/h). Avoid attempting to engage or disengage 4LOwith the vehicle moving faster than 2 to 3 mph (3 to 5km/h).5 sveiki , gal kas gerai kerta angliskai ir visa sita gali isversiti pazodziui i lietuviu kalba? nes ir pas mane kazkaip keistai su smugiais pejungia 4LO Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Rugpjūčio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2011 Nu blyn... Verciu: Perjungimo procedura: Is 4 ALL TIME i 4 LO arba is 4 LO i 4 ALL TIMEAutomobiliui riedant 2 - 3 mph (3 - 5 km/h), ijunkite N (Neutral) ant PAVARU DEZES. Kol automobilis rieda 2 - 3 mph (3 - 5 km/h) greiciu, tvirtai junkite razdatkes svirti i reikiama padeti. Nesustokite razdatkes padetyje N (Neutral). Demesio: sustojus razdatkes padetyje N (Neutral) automobiliuose su automatine pavaru deze, gali tekti uzgesinti varikli, kad isvengti razdatkes dantraciu sugadinimo. Jei kyla problemu norint ijungti reikiama razdatkes padeti - nuspauskite stabdzius, uzgesinkite varikli ir ijunkite norima razdatkes padeti. Demesio: razdatkes padeties 4LO ijungimas ir isjungimas taip pat imanomas ir pilnai sustabdzius automobili, bet tai gali buti sunkiau padaryti, nes razdatkes dantraciai gali buti prasikeite, todel gali tekti bandyti ijungti per keleta kartu. Del sios priezasties rinkites buda, kai razdatkes padetys keiciamos riedant 2 - 3 mph (3 - 5 km/h). Venkite perjungineti razdatke riededami didesniu nei 2 - 3 mph (3 - 5 km/h) greiciu. Nuo saves pridesiu zodi: 1. Gali pasirodyti keista, kodel gamintojo primygtinai rekomenduojama perjungineti dar riedant : kazkur uzsienio dzipioru puslapyje maciau 10 durniausiu dalyku, kuriuos padaro naujokai dzipiorai, vienas ju - razdatkes padeties perjungimas is 4 All Time i 4Lo jau bunant istrigus pelkeje Manau gamintojas irgi skaite tuos punktus 2. Ant triju padeciu razdatkes, normaliai net neina pajudinti razdatkes perjungimo svirties, kol ant greiciu dezes neijungi neutralo. Cia apsauga nuo ''durnu galvu''. Jei pas jus razdatke junginejasi ant bet kurios automato padeties, reiskia pas jus apsauga sugadinta (junginejo ir sulauze ''durna galva''). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2011 kosmosas kazkoks.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Rugpjūčio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2011 Kur cia kosmosas? Instrukcija apie procesa visada ilgesne uz pati procesa. Matei pacio paprasciausio Nokia telefono instrukcija? Ten 122 puslapiai. Niekada neskaiciau, bet naudojuosi ir be to. Kadangi razdatke kainuoja ne 16 litu, verta paskaityti ir instrukcija is keliu zodziu, kaip reiketu nadoti, ypac jei naudoti is intuicijos nesiseka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gienka Atrašyta Rugpjūčio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2011 Kur cia kosmosas? Instrukcija apie procesa visada ilgesne uz pati procesa. Matei pacio paprasciausio Nokia telefono instrukcija? Ten 122 puslapiai. Niekada neskaiciau, bet naudojuosi ir be to. Kadangi razdatke kainuoja ne 16 litu, verta paskaityti ir instrukcija is keliu zodziu, kaip reiketu nadoti, ypac jei naudoti is intuicijos nesiseka.dekingas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tautvyduka Atrašyta Rugpjūčio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 11, 2011 kazkas minejo apie apsauga razdatkes. viduje stovi varztas su spyruokle. atrodo ir is isores galima pasukti(nepamenu). tai ten tempesi ta perjungimo jega. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gienka Atrašyta Rugpjūčio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 14, 2011 vadovaujantis manualu razdatke veikia sklandziai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kiesa4yuo Atrašyta Rugpjūčio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2011 Kad priekyje buksuoja tik vienas ratas normalu (tiltas be blokiruotes), kad yra garsu - nenormalu. Bet garsai dazniausiai ne is tilto, o is razdatkes buna. gal kas gali pasakyti tada kas jam gali buti , ir jai kas susidure, kiek remontas gali kainuoti ir dar ant pavaru perjungimo rankenos(automatas) yra knopke off/on ka jinai daro dekingas uz atsakymus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Rugpjūčio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2011 Knopke yra "overdrive on/off". Kas tas yra geriausiai pagooglink.http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission8.htm Garsai gali buti is ''blokiruotes''. Bet kad sudilusi butu, tai kiek meistru kalbinau sake nemate sudilusiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gienka Atrašyta Spalio 5, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2011 vyrai susiduriau su keistais dalykais , kai perjungiu razdatke i 4x4 susukus vaira ratai stabdo. pervungiu atgal i 2x4 taspats, pabandau susukes vaziuot per prievarta kazkur is ratu "tunkst". vaziuoju tiesiai vel "tunkst" ir vel viskas tvarkoi. kas idomiause viskas sitas darosi pajudinus razdatke is 2 varomu i 4. gal kas turit minciu kas cia gali buti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Neandartalietis Atrašyta Spalio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2011 gali būti , kad reikia atgal pajudėti ir tuomet jau į priekį važiuoti.Kiti gal tiksliai žinos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Spalio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2011 gali būti , kad reikia atgal pajudėti ir tuomet jau į priekį važiuoti.Kiti gal tiksliai žinos Nesupratau nei ka, nei kokiu tikslu atsakei Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Spalio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2011 vyrai susiduriau su keistais dalykais , kai perjungiu razdatke i 4x4 susukus vaira ratai stabdo. pervungiu atgal i 2x4 taspats, pabandau susukes vaziuot per prievarta kazkur is ratu "tunkst". vaziuoju tiesiai vel "tunkst" ir vel viskas tvarkoi. kas idomiause viskas sitas darosi pajudinus razdatke is 2 varomu i 4. gal kas turit minciu kas cia gali buti? Tepalus tilte keitei? Siaip gal ne su tiltu visai beda, vaziuokle reiketu pasitikrinti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
domulionis Atrašyta Spalio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2011 Sveiki,nenoriu kurti naujos temos del klausimo apie razdatke taigi paklausiu cia.JGC 98' 2,5TD,mechanine greiciu deze,razdatke NV249 ir jauciu kad bus visko mova sugedusi,nes susukus ratus ir judant jauciamas itempimas ir ratu prasilidimai.Taigi kaip butu galima patikrinti visko movos bukle per daug nelendant i mechanizmus? :] Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar