Pereiti prie turinio

beda su tiltais


kepukas

Rekomenduojami pranešimai

turiu bedele, nupirkau grand siroki 2, amerikonas, 4,7 motoriuku, buvau isvazeves i gamta ismeginti kaip veikia 4x4 ir labai nusivyliau niekaip neina ijungti priekio o ant pavaru dezes prie reciago raso oll time4, meginau ir paletintoja ir 1 ir 2 pavaras ir dif off nikas nepadejo sukasi tik galas, priekis net nereguoja o nuo pavaru dezes abu tiltai yra sujungti, ir dar gal kas zinot virs veidrodelio yra ekranas ir knopkes ka reikskia vidurines knopkes paspaudus jas raso transmit -1, transmit -2 transmit-3

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku zinom:

1. knopkes 1; 2; 3; programuojamos darineti visokiems automatiniams vartams i kiema, garaza ir t.t.

 

2. Atskirai priekio tu ir neijungsi. Kiek padeciu ant razdatkes? Bet kokiu atveju ijungus "part time" arba ''4Lo'' turetu buksuoti bent jau trimis ratais - abiem galiniais ir bent vienu vienu priekiniu.

 

P.S. kaip ir visiems nesenai isigijusiems tokia technika, siulau visu pirma perskaityti user's manual. Kuris kaip parasytas kaip reta gerai - tik tai kas reikalinga. Garantuotai praturtesi ziniomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seip cia mano pirmas visureigis todel gali pasirodyti kai kurie klausimai truputi durnoki, gal galit paaiskinti kas yra ta transmisija ir kur gauti manuala gal kas turit rusu ar (kas manau nelabai tiketina )lietuviu kalbom nors is bedos kaip ir tiktu anglu, ir dar ka daro sita knopke kuri yra ant pavaru svirties ir kai ja paspaudi uzsidega zenkliukas off, ir kaip zinoti ar mano zveriukui tinka bioetanolis nes kiek domejausi galimas varijantas kad jeme jau yra ta sistema sumontuota

aciu uz supratinguma

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

paskaiciau ir va kilo klausimas.. nerasykit paieskok internete ir t.t ..cia ir yra internetas ,,forumas ir yra kad klausineti. tai va.. kaip teisingai jungti ta svirti kur all time 4 ir low 4.. ar jungti and parking ar ant neutralaus? man kazkaip kaip kada nelabai jungesi ..gal ka ne taip darau. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ant senos 3padeciu razdatkes man jungdavosi tik su N (greiciu dezes) padetimi. dabartine 5 junciu kaip noriu (ant begio ar ant parkingo)

o man kazkaip keistai. makaluoju tai vienaip tai kitaip ..ir siaip ne taip ijungiu..aisku ne per prievarta..kai jungesi tai isijungia graziai..o kai nesijungia tai nesijungia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o man kazkaip keistai. makaluoju tai vienaip tai kitaip ..ir siaip ne taip ijungiu..aisku ne per prievarta..kai jungesi tai isijungia graziai..o kai nesijungia tai nesijungia

 

 

Tai vat del to ir sakau, kad PASKAITYK MANUALA!!!

Nesuprantu as jusu, zmones. Kieno kompetencija jus labiau pasitikit? Gamintojo, ar visiskai nepazystamu zmogeliuku uz tukstanciu kilometru laido?

 

Shifting Procedure

4 ALL TIME to 4 LO or 4 LO to 4 ALL TIME

With the vehicle rolling at 2 to 3 mph (3 to 5 km/h), shift

the transmission into N (Neutral). While the vehicle is

coasting at 2 to 3 mph (3 to 5 km/h), shift the transfer

case lever firmly into the desired position. Do not pause

in transfer case N (Neutral).

NOTE: Pausing in transfer case N (Neutral) in vehicles

equipped with an automatic transmission may require

shutting the engine OFF to avoid gear clash while

completing the shift. If difficulty occurs, shift the transmission

into N (Neutral), hold foot on brake, and turn the

engine OFF. Make shift to desired mode.

NOTE: Shifting into or out of 4LO is possible with the

vehicle completely stopped, however difficulty may occur

due to the mating clutch teeth not being properly

aligned. Several attempts may be required for clutch

teeth alignment and shift completion to occur. The preferred

method is with the vehicle rolling 2 to 3 mph (3 to

5 km/h). Avoid attempting to engage or disengage 4LO

with the vehicle moving faster than 2 to 3 mph (3 to 5

km/h).

5

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

buvau svaitgali isvaziaves i purvynus pameginti savo masiniuka ir va kur klausimas kaip jungiasi prikinis tiltas buksuoja tik 1 ratas ir kai jungiasi labai jau idomus garsai is to tilto eina, ar taip turi buti?

 

Kad priekyje buksuoja tik vienas ratas normalu (tiltas be blokiruotes), kad yra garsu - nenormalu. Bet garsai dazniausiai ne is tilto, o is razdatkes buna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat del to ir sakau, kad PASKAITYK MANUALA!!!

Nesuprantu as jusu, zmones. Kieno kompetencija jus labiau pasitikit? Gamintojo, ar visiskai nepazystamu zmogeliuku uz tukstanciu kilometru laido?

 

Shifting Procedure

4 ALL TIME to 4 LO or 4 LO to 4 ALL TIME

With the vehicle rolling at 2 to 3 mph (3 to 5 km/h), shift

the transmission into N (Neutral). While the vehicle is

coasting at 2 to 3 mph (3 to 5 km/h), shift the transfer

case lever firmly into the desired position. Do not pause

in transfer case N (Neutral).

NOTE: Pausing in transfer case N (Neutral) in vehicles

equipped with an automatic transmission may require

shutting the engine OFF to avoid gear clash while

completing the shift. If difficulty occurs, shift the transmission

into N (Neutral), hold foot on brake, and turn the

engine OFF. Make shift to desired mode.

NOTE: Shifting into or out of 4LO is possible with the

vehicle completely stopped, however difficulty may occur

due to the mating clutch teeth not being properly

aligned. Several attempts may be required for clutch

teeth alignment and shift completion to occur. The preferred

method is with the vehicle rolling 2 to 3 mph (3 to

5 km/h). Avoid attempting to engage or disengage 4LO

with the vehicle moving faster than 2 to 3 mph (3 to 5

km/h).

5

 

sveiki , gal kas gerai kerta angliskai ir visa sita gali isversiti pazodziui i lietuviu kalba? nes ir pas mane kazkaip keistai su smugiais pejungia 4LO

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu blyn...

 

Verciu:

 

Perjungimo procedura:

 

Is 4 ALL TIME i 4 LO arba is 4 LO i 4 ALL TIME

Automobiliui riedant 2 - 3 mph (3 - 5 km/h), ijunkite N (Neutral) ant PAVARU DEZES.

 

Kol automobilis rieda 2 - 3 mph (3 - 5 km/h) greiciu, tvirtai junkite razdatkes svirti i reikiama padeti.

 

Nesustokite razdatkes padetyje N (Neutral).

 

Demesio: sustojus razdatkes padetyje N (Neutral) automobiliuose su automatine pavaru deze, gali tekti uzgesinti varikli, kad isvengti razdatkes dantraciu sugadinimo. Jei kyla problemu norint ijungti reikiama razdatkes padeti - nuspauskite stabdzius, uzgesinkite varikli ir ijunkite norima razdatkes padeti.

 

Demesio: razdatkes padeties 4LO ijungimas ir isjungimas taip pat imanomas ir pilnai sustabdzius automobili, bet tai gali buti sunkiau padaryti, nes razdatkes dantraciai gali buti prasikeite, todel gali tekti bandyti ijungti per keleta kartu.

 

Del sios priezasties rinkites buda, kai razdatkes padetys keiciamos riedant 2 - 3 mph (3 - 5 km/h).

 

Venkite perjungineti razdatke riededami didesniu nei 2 - 3 mph (3 - 5 km/h) greiciu.

 

Nuo saves pridesiu zodi:

 

1. Gali pasirodyti keista, kodel gamintojo primygtinai rekomenduojama perjungineti dar riedant : kazkur uzsienio dzipioru puslapyje maciau 10 durniausiu dalyku, kuriuos padaro naujokai dzipiorai, vienas ju - razdatkes padeties perjungimas is 4 All Time i 4Lo jau bunant istrigus pelkeje :D Manau gamintojas irgi skaite tuos punktus :D

 

2. Ant triju padeciu razdatkes, normaliai net neina pajudinti razdatkes perjungimo svirties, kol ant greiciu dezes neijungi neutralo. Cia apsauga nuo ''durnu galvu''. Jei pas jus razdatke junginejasi ant bet kurios automato padeties, reiskia pas jus apsauga sugadinta (junginejo ir sulauze ''durna galva'').

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur cia kosmosas? Instrukcija apie procesa visada ilgesne uz pati procesa. Matei pacio paprasciausio Nokia telefono instrukcija? Ten 122 puslapiai. Niekada neskaiciau, bet naudojuosi ir be to. Kadangi razdatke kainuoja ne 16 litu, verta paskaityti ir instrukcija is keliu zodziu, kaip reiketu nadoti, ypac jei naudoti is intuicijos nesiseka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur cia kosmosas? Instrukcija apie procesa visada ilgesne uz pati procesa. Matei pacio paprasciausio Nokia telefono instrukcija? Ten 122 puslapiai. Niekada neskaiciau, bet naudojuosi ir be to. Kadangi razdatke kainuoja ne 16 litu, verta paskaityti ir instrukcija is keliu zodziu, kaip reiketu nadoti, ypac jei naudoti is intuicijos nesiseka.

dekingas

:salut::liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Kad priekyje buksuoja tik vienas ratas normalu (tiltas be blokiruotes), kad yra garsu - nenormalu. Bet garsai dazniausiai ne is tilto, o is razdatkes buna.

 

gal kas gali pasakyti tada kas jam gali buti , ir jai kas susidure, kiek remontas gali kainuoti

 

ir dar ant pavaru perjungimo rankenos(automatas) yra knopke off/on ka jinai daro

 

dekingas uz atsakymus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

vyrai susiduriau su keistais dalykais :blink: , kai perjungiu razdatke i 4x4 susukus vaira ratai stabdo. pervungiu atgal i 2x4 taspats, pabandau susukes vaziuot per prievarta kazkur is ratu "tunkst". vaziuoju tiesiai vel "tunkst" ir vel viskas tvarkoi. kas idomiause viskas sitas darosi pajudinus razdatke is 2 varomu i 4. gal kas turit minciu kas cia gali buti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vyrai susiduriau su keistais dalykais blink.gif , kai perjungiu razdatke i 4x4 susukus vaira ratai stabdo. pervungiu atgal i 2x4 taspats, pabandau susukes vaziuot per prievarta kazkur is ratu "tunkst". vaziuoju tiesiai vel "tunkst" ir vel viskas tvarkoi. kas idomiause viskas sitas darosi pajudinus razdatke is 2 varomu i 4. gal kas turit minciu kas cia gali buti?

 

Tepalus tilte keitei? Siaip gal ne su tiltu visai beda, vaziuokle reiketu pasitikrinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,nenoriu kurti naujos temos del klausimo apie razdatke taigi paklausiu cia.JGC 98' 2,5TD,mechanine greiciu deze,razdatke NV249 ir jauciu kad bus visko mova sugedusi,nes susukus ratus ir judant jauciamas itempimas ir ratu prasilidimai.Taigi kaip butu galima patikrinti visko movos bukle per daug nelendant i mechanizmus? :]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.