Pereiti prie turinio

MP II stabdziu problema


trokas

Rekomenduojami pranešimai

I. Trasa stabdžių skysčio trūkusi, gaudo orą, leidžia skystį.

II. Stabdžių kaladėlės padilo, atsirado didesnis skysčio slenkstis.

III. Stabdžių diskai susidėvėjo ir atsirado II punkto efektas.

IV. Sistemą nuo cilindro iki 4-ių cilindriukų patikrink, gal varva kur, gausis tada I punkto efektas.

 

jei trasa trūko, tai jos remontas vienos trasos kainuoja nuo 56 lt iki 86 lt. Nauji variniai vamzdukai ir japoniški antgaliai, priklauso už kiek nupirksi ir kiek paims meistras arba pats pasikeisi. ( ten nieko nėra pakeist, labai lengva)

:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik šį savaitgalį keitėm draugeliui MP2 stabdžių vamzdelius, nes jų liga - supūna prie cilindriuko kur ant galinio tilto.Taigi žiūrėk toj vietoj.Taip pat žiūrėk ar lengvai vaikšto to paties cilindro aukščio reguliatorius.Orinti irgi pradėk nuo to paties cilindro, tada galinis dešinys ratas, tada galinis kairys ratas.Pažiūrėk ir vamzdelius, kurie išeina iš tilto cilindriuko į ratų cilindriukus.Sėkmės remontuose B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei nusiorina iki pedalo kietumo ir kiek laiko stabdzio pedalas normalus tai tikrai problema ne sandarume.. gali buti galiniai stabdziai gliucina, reikia pasukt kaladeles

aiskumo gal galima,kaiptai pasukti kaladeles?su galiniais stabdziiais yra problema strigo cilindriukas,ismankstinau :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik šį savaitgalį keitėm draugeliui MP2 stabdžių vamzdelius, nes jų liga - supūna prie cilindriuko kur ant galinio tilto.Taigi žiūrėk toj vietoj.Taip pat žiūrėk ar lengvai vaikšto to paties cilindro aukščio reguliatorius.Orinti irgi pradėk nuo to paties cilindro, tada galinis dešinys ratas, tada galinis kairys ratas.Pažiūrėk ir vamzdelius, kurie išeina iš tilto cilindriuko į ratų cilindriukus.Sėkmės remontuose B)

reguliatorius tai mires,manau reiks ismest :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei cilindriuką reguliavai tai viskas aišku, kaladėles išvertinėt reik visą laiką atleidus rankinio stabdžio trosus, šiaip tai turėtu būti automatinis reguliavimas bet jei supuves tada atsuktuvo pagalbą belieka, kai tai padarai tada sureguliuoji rankinio trosus ir viskas

Teisingas patarimas - tik jis visiškai netinka MP 2, nes gale diskiniai stabdžiai su atskiromis būgninimės rankinio stabdžio kaladėlėmis. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.