lachudra Sukurta Balandžio 10, 2011 Dalintis Sukurta Balandžio 10, 2011 Sveiki Kolegos.Mano XJ 95m 2.5TD kol saltas vairas sukinejasi labai lengvai tiek stovint, tiek vaziuojant. Tik isila iki darbines temperaturos, stovint i kaire vaira issukt reikia nemenkos jegos, toks jausmas kad isvis nedirba ir tai tik i kaire puse sukant vaira. Gal kas buvot susidure su sia liga ir kaip ja gydet? Forume nieko konkretaus nerandu. Dekoju uz atsakymus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
duch Atrašyta Balandžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 Pas mane Grande tas pats, kai variklis sušyla ir apsukos apie 600-700 vietoje vairas sukiojasi tarsi būtų be stiprintuvo. Kol kas nieko nedariau, bet manau reiktų pradėt nuo hidraulinio skysčio pakeitimo, jei ir tas nepadės, turbūt reikės keisti siurblį. Palaukime ką kiti Jeep savininkai patars. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
VytasG Atrašyta Balandžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 Pas mani irgi tokia problema yra. Saltas normaliai sukiojas, pasilus sukeli apsukas iki 2000 o jei dar kur pasivazineji tai gazuok negazaves vietoj stovedamas vairo nepasuksi. Rytoj keisiu stiprintuvo siurbli ziuresim kas gausis, nes pas mano siroka kaskoks, atsiprasant chren znait, nuo kokio transporto pritaikytas yra.Gal zinot ar antras dekstronas tinka i vairo stiprintuva pilt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turcinas Atrašyta Balandžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 Siaip vazineju restauruotu hidro siurbliu - jokiu problemu. Manau reiketu pirmiausia pasiklausti teoriskai kokio Hidromoto Vilniuje, ka jie pasakys, gal smulkmena kokia.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Balandžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 Kadangi ruosiaus pasikeisti vairo skysti, tai service manualus. Visur raso kad naudoti TIK Mopar power steering fluid ir nenaudoti ATF. O Moparo skystis brangokas, o pakeisti pilnai su praplovimu tai iki 4L jo reikia... Tai dar ruosiuosi pasikeisti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turcinas Atrašyta Balandžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 12, 2011 Pas maniski ATF'as supiltas 95 m XJ. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
duch Atrašyta Balandžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 12, 2011 Yra originalus Mopar Power Steering Fluid skystis specialiai vairo sistemoms, kaina ne daug skiriasi nuo ATF ar Dexron Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lachudra Atrašyta Balandžio 12, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 12, 2011 Del skyscio, tai man nepadejo, kelis isbandziau ir vistiek ta pati beda su vairo sukiojimu, manau cia beda mechanines dalies. Jei kas issigyde pakonsultuokit Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
VytasG Atrašyta Balandžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 12, 2011 Gal kasnors zinot ir gal galit patart, kodel stiprintuvo tepalas labai ikaista? Pavaziavus vos pora kilometru tepalas tiesiog vos neuzverda, kame cia gali buti suo pakastas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lachudra Atrašyta Balandžio 13, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 13, 2011 Gal kasnors zinot ir gal galit patart, kodel stiprintuvo tepalas labai ikaista? Pavaziavus vos pora kilometru tepalas tiesiog vos neuzverda, kame cia gali buti suo pakastas. internete radau straipsni, kodel kaista :apnašos ir vaškas pradeda susidarinėti sistemoje, kartu su jau skystyje plaukiojančiais nešvarumais, jie užkemša sistemą ir prasideda "tepalo badas" ko pasėkoje, sistema dar labiau kaista ir dėvisi, suprastėja sistemos darbas atsiranda gaudesys. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
VytasG Atrašyta Balandžio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 14, 2011 Tas kaitimas prasidejo, kai pakeiciau siurbli. Kai pakeiciau, sukat palengva vaira (stovint vietoj) sukasi lengvai o kai nori greiciau pasukt tai toks pozymis kai to stiprintuvo is vis nebutu. Ar nebus cia dar problema vairo kolonelej? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Balandžio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2011 Kadangi ruosiaus pasikeisti vairo skysti, tai service manualus. Visur raso kad naudoti TIK Mopar power steering fluid ir nenaudoti ATF. O Moparo skystis brangokas, o pakeisti pilnai su praplovimu tai iki 4L jo reikia... Tai dar ruosiuosi pasikeisti Modeliams iki 98m ATF II,III. , po 99m. ATF IV-V. (yra variantų skirtingiems modeliams, tų pačių metų,tikslinti kataloge, pagal konkretų tų metų modelį) www.laumkelis.lt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Balandžio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 25, 2011 Modeliams iki 98m ATF II,III. , po 99m. ATF IV-V. (yra variantų skirtingiems modeliams, tų pačių metų,tikslinti kataloge, pagal konkretų tų metų modelį) www.laumkelis.lt 94m 4L koks galetu tikti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar