Pereiti prie turinio

Uaz'u silpnos vietos


Rekomenduojami pranešimai

Jei visiskam orginalui ir iki 1995 metu kol nebuvo visokiu navarotu tipo spaiser tiltu,5 pavaru greiciu deziu,tai kaip tik silpnos vietos ir buvo tiltai ir greiciu dezes su razdatkem.Nauji agregatai laikydavo jei nebudavo akivaizdaus broko.Man pvz.teko lupti ir ardyti greiciu deze naujam UAZ po 2000 km,nes eme mesti atbulini.Pasirodo buvo idetas termiskai neapdirbtas atbulines eigos dantratis.Teko keisti dantraciu bloka,atbulinio dantrati.Ir siaip tarybine technika buvo nenuspejama,todel gavus nauja masina,savaite vairuotojas po ja guledavo ir tikrindavo ar viskas yra kaip turi buti:ar visur sutepta,ar visur priverzta... :D Nezinau kaip dabar.Sako kad rusiska technika dar blogesnes kokybes.Paciam isbandyti neteko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip dabar.Sako kad rusiska technika dar blogesnes kokybes.Paciam isbandyti neteko.

 

Tėvas eksploatuoja 2003 gimimo Nivą. Tai per šiuos tris su pusę metų dažnokai vis kas nusibaigia - tai vandens pompa, tai smagratis, tai vairo kolonėlė, tai gumos, kur sukimo momentą į razdatkę perduoda... Čia tokius stambesnius gedimus surašiau, smulkmės dar įvairos pasitaiko. Bet užtai pigiai viskas sutvarkoma, pirmus metus gi ir garantinis dar galiojo :)

Beje, labiausiai stebina važiuoklė - per 75 kkm ne pačiomis lengviausiomis sąlygomis kol kas nieko nedaryta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas man yra 2 uaz: 1979 ir 1985, abu paprasti, neperdaryti. Didžiausios problemos kilo su pavarų dėže, elektros instaliacija šū..vota, pakaba beveik amžina, atlaiko šuolius ir tt.

Daug problemu su kuro sistema(bent jau man), rūdyja kėbulas, jei gerai netepsi. Šeip priežiūrai reik skirt laiko ir tada važiuosi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uazas labai geras Pigus visureigis. Kaip ir kekviena masina reikalauja preziuros.Labai gerai tarnauja seimininkui kuris ne bijo sutepti rankos.Silpnus vietos : sankabos mazgas(pasikeisti i LUK), tiltu hvostoviko guoliai(daznai reikia ziureti,ar nera liufto ir reguliot). Variklye silpna vieta - uzdegimo sistema(pakeisti i kita bekontaktine)( arba visa varikli i kita) :wink: Pas mane dizelis :roll: .

Geresni Uazai isleisti is gamyklos iki 1992 metu,kol buvo karinis priemimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei meta kuri nors "begi",vadinasi "apsižindęs" tos pavaros dantratis.O nera traukos ir sunkiai vaziuoja del persilpno variklio.Retas kuris UAZ turi gera trauka(su orginaliu varikliu).Anksciau budavo dedami "volginiai"varikliai,ar tai buvo prietarai ar ne,nezinau,bet jie skaitesi geresni uz UAZinius nors is paziuros ir konstrukciskai jie beveik identiski.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uzmirsot kad silpna vieta - benzo bakai, kuriuos bent kiek sudetingesneje bekeleje tikrai pramusi. turejau uaza su originaliu varikliu. kadangi jis buvo uzmustas keiciau i 24os volgos. traukimo tikrai nepadaugejo, ekonomijos irgi. nors sukimo momentas pas abu variklius stebino - laisvai i kalna judejau antru arba net treciu begiu is vietos. greiciu deze teko perrinkt. apie tiltus nieko negaliu pasakyt nes eksploatacijos metu negedo. bet variklis ir greiciu deze tikrai sudini. jeigu pakeist varikli, greiciu deze ir baka perkelt i salona - nera dzipo kuris prilygtu pravazumu, o jei dar uzdet didesnius negu standartai ratus tai...

 

tiesa dar su uzvedimu visada turejau problemu, saltas niekada neuzsikurdavo, reikedavo ziauriai daug vargt ir padirbet su rankena arba patampyt kol uzsivesdavo. siltas - "s pol abarota".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkaip neitiketina kad net ir prie -30 kurtusi jau prie -15 ira reikalu uskurti. is 7 uazu chebroj dar nei vienam nepavyko prie -30 . O uazu bakai tai tikrai poperiniai ir netinkamoj vietoj ymontuoti juos pramusti vieni juokai. nebent vaziniesis plentais ar zvirkeliukas. Siap tai gera masina del pravazumo apaqrt variklio :):):)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vienintelis ko negaliu normalaus gauti tai - variklis,problema! arba blogai ieskau .dar dezes 3 pavara meta ir negaliu pagauti kampo ,kodel nera traukos ir sunkiai vaziuoja ?gal seni UAZininkai ka patartu ?!

 

As kai tik pakeiciau varikli i opel rekord 2.0l karbas, supratau ka reiskia vaziuot, o ka reiskia burgzti :)

 

Linas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkaip neitiketina kad net ir prie -30 kurtusi jau prie -15 ira reikalu uskurti. is 7 uazu chebroj dar nei vienam nepavyko prie -30 . O uazu bakai tai tikrai poperiniai ir netinkamoj vietoj ymontuoti juos pramusti vieni juokai. nebent vaziniesis plentais ar zvirkeliukas. Siap tai gera masina del pravazumo apaqrt variklio :):):)

 

Ramiai vedasi, jei voztuvai gerai pritrinti, ir ziedai nesudile. Buvau padares kap remonta tokiam varikliui- su meile :). tai tiesa, ziema prie -30 kitus tampiau, pirmas uzsivedes. tai va 8)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.