nunu4545 Sukurta Balandžio 8, 2011 Dalintis Sukurta Balandžio 8, 2011 sveiki, na kas be ko stabilizatorius reikalingas, bet norejau is jusu pamastymu. Esme tokia kad is nivos standartines vaziuokles stengiuosi isspausti max del pasikabinimo ant istrizaines, nes kai juokingose vietose arba galinis arba priekinis ratas pakyla ir nei pirmyn nei atgal tai nekas Taigi priekineje vaziuokleje prailginti amortizatoriai prailgintas chodas ir nivos sakes ant istrizaines gan smarkiai isprievartaujamos, o tam priesinasi stabilizatorius (silpnina spyruokles prispaudima ratui) taigi del to ir norejau pamastymu, o labiau ir praktisku pastebejimu ne teorisku, ar maksimaliai islauzus priekine vaziuokle stabilizatorius nepadaro meskos paslaugos spyruoklei spaudziant rata ir bandant pasiekt kuo zemiau? (kuo daugiau islauzi sabilizatoriu tuo daugiau priesinasi) p.s. diskusija manau neliecia tu kas vazineja ilgom distancijom lygesniais keliais, vazineju 10-20 km spinduliu purvynuose, blokiruotes ner tai man tai labai aktualu del istrizaines. dekui uz pamastymus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nunu4545 Atrašyta Balandžio 8, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2011 kaip del technikines jei pakabinciau reduktoriu o prie sakiu butu nupjauta? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Balandžio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2011 As ant subaru ismetes ir prieki ir gale, TA nieko nesake. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Balandžio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2011 As ant subaru ismetes ir prieki ir gale, TA nieko nesake.Zioplas pasitaike kontrolierius,siandien buvau TA ir gretimoi linijoi purte Vectra.Ziuriu,tas moja kontrolieriui kur mane purte.Priejau ir as del idomumo is paskos.Tas Vectros kontrolierius,rodo i ta vieta,kur turi buti stabilas ir sako,cia kazkas ne taip,kur mane tikrino sako,aisku ne taip,stabilo nera ir irase vargsui prie kruvos trukumu dar viena Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GAZiukas Atrašyta Balandžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2011 As ant subaru ismetes ir prieki ir gale, TA nieko nesake.nu matai jei neliko ir pėdsako , kad tas stbilizatorius ten buvo, o kontrolierius tuo metu svajojo apie mergas , nu tai ir pralindai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mooo978 Atrašyta Balandžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2011 kai sakant "netepsi- nevaziuosi", maslionke reikia pravalyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Gegužės 3, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 3, 2011 MOOO, tu gi puikus vairuotojas, kam sau galvą kvaršini visokiais mašinos tobulinimais? Galva reik važiuot Man ši problema neaktuali, kadangi, esu atrišęs priekinį reduktorių, ir jo galiniai tvirtinimo taškai ant stabilizatoriaus, taigi, man jis reikalingas Be to, kuo daugiau su priekiu bursi, tuo labiau nebaldoma Niva bus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nunu4545 Atrašyta Gegužės 3, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 3, 2011 MOOO, tu gi puikus vairuotojas, kam sau galvą kvaršini visokiais mašinos tobulinimais? Galva reik važiuot Man ši problema neaktuali, kadangi, esu atrišęs priekinį reduktorių, ir jo galiniai tvirtinimo taškai ant stabilizatoriaus, taigi, man jis reikalingas Be to, kuo daugiau su priekiu bursi, tuo labiau nebaldoma Niva bus na as taip pat atrist planuoju, ant stabilizatoriaus bus reduktorius pakabintas, bet kalba eina apie stabilizatoriaus galus kurie prie sakiu tvirtinasi, nes rusai juos nupjauna kad prie sakiu nebutu, o butu tik reduktoriui pakabinti. Taip kad cia kalba eina apie kita momenta del stabilizatoriaus. Na o antra Jei Bildukas vazineja daug ilgom distancijom tai ne apie tai kalba eina, kurdamas tema akcentavau kad trumpos distancijos ir baisus keliai, tai stabilumas man neaktualus cia kaip ir su liftingu, nekelk dzipo nes stabiluma prarasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nunu4545 Atrašyta Gegužės 3, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 3, 2011 Galva reik važiuot idomu ka turejot galvoje tai sakydamas nes galva nepades jei vaziuokle Nivos nesutvarkyta, o ten tikrai yra ka daryt ir skirtumas offroade akivaizdus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mooo978 Atrašyta Gegužės 17, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 17, 2011 MOOO, tu gi puikus vairuotojas, kam sau galvą kvaršini visokiais mašinos tobulinimais? Galva reik važiuot Na nereikia cia taip prie visu Vien galva toli nenuvaziuosi, reik ir tapke turet, o patobulinimai padeda tapkes paspaudima efektyviau isnaudot. Juk su galva reduktoriu neuzlokuosi(nebent 1 karta ir trumpam) Nivoje stabilumas ir valdomumas tai tik pardaveju terminai(palyginus su civilizuotais dzipais), cia kogero labiau tiktu zodiai- masinos pazinimas ir sutramdymas Nezinau ar tai del to, kad mano niva kelta, ko pasekoje pazeista ratu geometrija, bei pusiau purvines padangos, vaziuojant 130km/h atleidus tapke niva metasi i kairi sona, o uzkrovus angliu i desini. Ir pakankamai rimtai metasi, kad net i priespriesine gali islekt jei apie tai nemastysi. As tuo efektu gan sklandziai naudojuosi posukiuose. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar