Pereiti prie turinio

tupas klausimas bet gal


arvis

Rekomenduojami pranešimai

suzuki vitara 90m, jeigu klystu pataisykit. norint ijungti priekini tilta - islipi is masinos rankiniu budu pastatai and lock habus tada jungi razdatkes svirty i 4h arba 4l ir vaziuoji. isjungti - sustoji isjungi svirti i 2h ir islipes nustatai habus ant free, tada pavazioji keleta metru atgal it viskas? :?:

 

jeigu nusisneku pataisykit bo turiu in fo vokiskai ir nieko nesuprantu :oops:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

suzuki vitara 90m, jeigu klystu pataisykit. norint ijungti priekini tilta - islipi is masinos rankiniu budu pastatai and lock habus tada jungi razdatkes svirty i 4h arba 4l ir vaziuoji. isjungti - sustoji isjungi svirti i 2h ir islipes nustatai habus ant free, tada pavazioji keleta metru atgal it viskas? :?:

 

jeigu nusisneku pataisykit bo turiu in fo vokiskai ir nieko nesuprantu :oops:

jeigu mechanika,atgal nereikia vaziuot.su automatais reikia.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima vaziuoti sujungus habus ir tik su galiniu tiltu :wink:

 

Pajero manuale radau, kad su part-time razdatke ir mechaniniais habais galima 2H - 4H junginet nestojant, tik perjungimo metu greitis turi buti mazesnis uz 100km/h, ratai tiesiai ir atleistas gazaa. Su automatiniais habais tai daryt galima tik sustojus, o atjungus reikia pavaziuot pora metru atgal. Cia tik Pajero taip galima junginet, ar ir kitiems? :roll:

Dabar mastau, kad mechaniniai daug patogiau ziema, kai dalis keliu barstyti/valyti, o dalis - sniegas ledas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet jeigu habu neatjungsi (mechaniniu arba su automatiniais nepavaziuosi atbulas) tai kiek suprantu ratai suks pusasius. o tai blogai :?: pataisykit jei klystu

 

 

Pusasiai suksis. Ar tai blogai nezinau, bet zinau, kad pas kai kuriuos modelius priekio konstrukcija tokia, kad niekada neatjungsi hubu. Ir nieko - vazineja ir vargo nemato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1, mechaninius habus žiemą gali kad ir visą laiką įjungtus laikyk, na kiek daugiau granatos dils bei kuro sąnaudos didesnės bus...

2, 2H-4H jungt prie 100 tai jau rizikinga.... bent TLC ne daugiau 80km/h siūlo...

3, automatiniuose habuose lipt sukt nieko nereikia - jie jungiasi nuo prabuksavimo, bet atjungimui būtina sustot ir pavažiuot atgal...

4, yra ir elektriniai habai, iš salono knopke jungiami....(TLC tokių variantų yra)

5, bent kartą per mėnesį BŪTINA įjungti habus ir kažkiek pravažiuoti bent ir vien galiniu tiltu - kad nesioksiduotų tepalas priekiniame reduktoriuje ir kardanėlis prasisuktų, nes kitaip vienoj padėty kratomas kardanas šlicus gadina...

 

tai aktualu bet kokiems PartTime variantams...

 

p.s. nuolat keturiais varomi yra su centriniu diferencialu razdtakėj...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4, yra ir elektriniai habai, iš salono knopke jungiami....(TLC tokių variantų yra)

 

Yra ir toks velnias kaip hubai knopke tik isjungiami? Pas mane Ford Ranger ijungi padeti 4H ir hubai isijungia, isjungi hubai lieka suktis, knopke spustelni ir jie atsijungia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.