Pereiti prie turinio

1.3 renimavimas


nestudentass

Rekomenduojami pranešimai

sweiki renimuoju zuikio 1.3 varikli numiro tepalinei ziedai, Tai gal kasnors galetu patart kokius ziedus deti kad normalei laikytu nepradety kurent tepalo po pirmos pakatuskes seip visas variklis labai geram stovija ir cilindrai ir stumoklei neisdile kompresinei ziedai ir geri tik tepalineii mire

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisinga hono galva kainuoja ne dešimtim litų , o dar kur pati įranga kuri ją suka ir kilnuoja. Gerai padaryt tą darbą varikliui stovinčiam mašinoj nelabai ir gaunasi, o išėmus jau geriau nuvežt pas tuos kurie turi tam skirta staklyną- žymiai geresni rezultatai. Galima bandyt tą darbą padaryt naudojant ir pigesnį honą (kainuoja iki 100 pinigų) ir lėtaeigę drelę, bet tam reikia įgudimo ir vistiek nebus toks rezultatas kaip su staklėm.

Kas liečia surenkamus tepalinius žiedus ( tas vadinamas skardeles) ir įprastus tai skirtumo kurie bus kaip ir nėra , ir tikrai tos "skardelės" neatsileidžia taip greitai kaip galvojat - nu nedėtų tada jų gamintojai. Paprasčiausiai jie yra pagaminti iš plieno ir yra žymiai elastiškesni nei tie įprastiniai kurie gaminami iš pilkojo špižiaus kuris nelabai mėgsta aukštą temperatūrą ir yra mažiau atsparus dilimui. Surenkamų žiedų daugelis nemėgsta dėl labai banalios priežasties - juos surinkt reikalingas kruopštumas ir švara.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keli klausimai į temą.

1.Jei ant variklio cilindrų sienelių atsirado rūdžių dėmių(nuo stovėjimo), ar užtektų honinguot cilindrus, kad jas pašalint?

2.Ką rekomenduotumėt variklio remonto darbams atlikt Kaune? Žinau tik "Autotechniką", kažkada ten Nivos variklį tvarkiau..."Surfkolita" girdėta, bet jų paslaugom neteko naudotis.

3.Kokios apytikrės tų darbų kainos?Pvz., alkūninio veleno tikrinimas/kakliukų šlifavimas,cilindrų honingavimas/gręžimas ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Valdas :

Nieko baisaus dėl tų rūdžių dėmelių - honas labai gražiai jas naikina.

Į "Surfkolita" vežu tik tada kai reikia restauruot veleno kakliukus arba virint galvas , nors dėl pastarųjų mieliau renkuosi Alytaus kolektyvą. "Autotechnikos" darbu teko nusivilt - na gal čia tik man vienam taip nepasisekė.

Visus tokius darbus kaip galvučių šlifavimus , gilziavimus , velenų šlifavimą darau pas Saulių (8-67104059) Aleksote - galiu tik tiek pasakyt kad šis žmogus savo darbą gerai išmano ir nuo žmonių nieko neslepia. Su galvučių ir blokų tikrinimu irgi jis gali padėt.

Dėl kainų tai jau reiktų jam pačiam skambintis.

 

Na jei dar kyla kokių klausimų (detalės ir panašiai) tai mano alionas paraše :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sweiki renimuoju zuikio 1.3 varikli numiro tepalinei ziedai, Tai gal kasnors galetu patart kokius ziedus deti kad normalei laikytu nepradety kurent tepalo po pirmos pakatuskes seip visas variklis labai geram stovija ir cilindrai ir stumoklei neisdile kompresinei ziedai ir geri tik tepalineii mire

siulyciau det iskart vitaros 1.6, burt nedaug reikia o rezultatas stulbinamas:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Arturai, kiek pinigeliu mazdaug reikia, vitaros matoriukui inkist i zuiki?

as mokejau uz varikli 500 , o idejimas tai kaip jau susitarsi ir ziurint kas keis ir kokiu budu, siaip tai sakyciau ten visai paprasta nereikia jokiu plytu ir pan.. reikia tik zinot kurias vietas biski 'patiuninguot' :) (bet cia jau meistro paslaptis) :) nu aisku reikalingas dar el. benzo siurbliukas ~150lt.

zodziu y 1000 nelabai tilpsi.. bet uztai rezultatas stulbinamas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.