Pereiti prie turinio

Dujos i dizelinius variklius


Rekomenduojami pranešimai

Įtariu, kad dyzeliui LPG panašiai veikia, kaip benzininiam varikliui-NOSas... :)

Nemanau, kad dujų įranga kada nors atsipirktų...O kad kuras geriau sudegtų, jau seniai prigalvota visokių pričindalų, pradedant turbokompresoriais ir baigiant visokiais Pumpe-Dusse ir common rail...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įtariu, kad dyzeliui LPG panašiai veikia, kaip benzininiam varikliui-NOSas... :)

Nemanau, kad dujų įranga kada nors atsipirktų...O kad kuras geriau sudegtų, jau seniai prigalvota visokių pričindalų, pradedant turbokompresoriais ir baigiant visokiais Pumpe-Dusse ir common rail...

common rail i NP seneli-tai vooobscie neatsipirks :D ,beje turbinos modifikavimas sukeliant slegi taip pat varykliui gerio nedaduoda.. :rolleyes: tad manau kiekvienam savo rinktis,as desiuos LPG i NP seneli,zus varyklis desim kita.ne i Navara gi :D dedu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ausies krastu girdejau kazkoki ganda, kad Lietuvoje kazka ten daro, kad masiniukai ant seno aliejaus vazines... tipo ji pervarys i kura ar kazka panasiai... man cia rusijoj sake... nelabai ikirtau.... kas ka girdejo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ausies krastu girdejau kazkoki ganda, kad Lietuvoje kazka ten daro, kad masiniukai ant seno aliejaus vazines... tipo ji pervarys i kura ar kazka panasiai... man cia rusijoj sake... nelabai ikirtau.... kas ka girdejo...

Vytai, tai čia jau senai ne naujiena.

 

http://www.lrytas.lt...295207021&sk=29

 

http://ekoblogas.wor...lai-biomotorai/

 

http://www.supergame...-vi-t29063.html

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...

Realiai tai dirba ir naudojama, didziausias rupestis kad visa kuro sistema butu sildoma. Pradedant baku, kuro magistrale ir iki cilindru, kitaip esant zemesnei temperaturai-viskas kemsasi. Dar viena problema, Vilniuje naudoto aliejaus praktiskai jau negausi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turėjau aliejinį varianta transporteryje. kadangi pašildymo neturėjau, tad žiemą naudodavausi dyzelio paslaugomis. sistema buvo montuota kai aliejus parduotuvėje buvo pigesnis nei dyzelis.

vaziuoji - kvepi blynais :) ir ganėtinai pigu. bet kiek žinau naujesnio tipo dyzeliokams šitas variantas nelabai tinka? ar čia mitas?

o Chimik manau Kionigsberge aliejaus prisirinktum staigiai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

turėjau aliejinį varianta transporteryje. kadangi pašildymo neturėjau, tad žiemą naudodavausi dyzelio paslaugomis. sistema buvo montuota kai aliejus parduotuvėje buvo pigesnis nei dyzelis.

vaziuoji - kvepi blynais :) ir ganėtinai pigu. bet kiek žinau naujesnio tipo dyzeliokams šitas variantas nelabai tinka? ar čia mitas?

o Chimik manau Kionigsberge aliejaus prisirinktum staigiai :)

aliejus ne problema.... tik kaina jo tokia pat kaip ir LT... apie 5-6 litai... o dizelis apie 2 litus... nematau "экономической целесообразности" alieju pilt.... <_<

as jau geriau papigiai ant duju uz 1 lita.... va pas mane, po ziemos, pradejo daug ryt (apie 25 litrus 100 km) - kazkas ten issiderino... tai as sau ir beicu nesuku... te valgo, bilia vaziuoja masinike... 25 litai simtui kilu ne per brangu net rusijoje su 4 l varikliu... :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie dujines irangas dyzeliniame variklyje pazystamas, kuris montuodavo dujas, svaigo jau pries 14 metu. Sakydavo, kad iki 15% saliarkos ekonomija vaziuojant saliarka+LPG. Labai jam nieztejo rankos padaryti toki eksperimenta, tik neturejo ant ko pasibandyti. Tas pazystamas nesenai isvaziavo i Anglija, bet perleido visa dujiniu irangu montavimo bizneli savo "mokiniui", kuris ne maziau zingeidus. Manau jis tikrai sugebetu technologiskai teisingai sudeti dujas i dyzeli. Jei kas noretu su juo pasikonsultoti, numesciau koordinates i p.m.

 

Kitas draugelis, amerikoj kazkur nusizirejes, gryzes susikonstravo kazkokia primityvia sistemike dyzeliniam varikliui, kad galetu vazineti ant atrabotkes. Sake, kad kol kas didziausia problema atrabotkes isfiltravimas nuo mechaniniu priemaisu. Per nakti su turimais filtrais kelis litrus teisfiltruoja. Bet dienos kilometrazui po miesta pakanka. Aisku apie ekologija tyliu, bet kai atrabotke chaliava, tai ekologija blogis biggrin.gif

 

Anksciau esu girdejes, kad zmones pildavosi is baru paimta naudota fritiurinese filtruot alieju, bet kiek zinau sitas reikalas uzsirauke, nes barai pagal kazkoki zakona privalo priduoti naudota alieju kazkokiai "utilizuojanciai" imonei, kuri isfiltravusi alieju stumdo ji kaip biodyzelino komponenta. Tiesa, ta imone, berods apie 80centu duoda uz litra aliejaus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turėjau aliejinį varianta transporteryje. kadangi pašildymo neturėjau, tad žiemą naudodavausi dyzelio paslaugomis. sistema buvo montuota kai aliejus parduotuvėje buvo pigesnis nei dyzelis.

vaziuoji - kvepi blynais smile.gif ir ganėtinai pigu. bet kiek žinau naujesnio tipo dyzeliokams šitas variantas nelabai tinka? ar čia mitas?

o Chimik manau Kionigsberge aliejaus prisirinktum staigiai smile.gif

 

 

Ne če ne mitas pas mane merse ant dangtelio parašyta jokiu būdu ne galima pilti bio kuro gali pakenkti motorui va,tiėsa dar priėrašas dizelinio kuro benzinu ne skiėsti irgi sugadinsi motara,viskai tai ant danktelio parašyta rušiškai.smile.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.