Hunteris Sukurta Rugpjūčio 23, 2006 Dalintis Sukurta Rugpjūčio 23, 2006 Suradau pirkti Terano II , 2,7 dyzelis, viskas lyg ir tvarkoje, bet įjungus palėtintoją pradeda ūžti razdatkė..., arba priekinis tiltas..., tiksliai neaišku. Jei važiuoji tik su galiniu tiltu, tai viskas ok. Gal galėtumėt patarti kame problemos, gal kam teko susidurti ir kiek tokios problemos kainuoja su darbais ir detalėm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Su įjungtu palėtintoju paprastai max greitis iki 40 km/h. Ar ūžia ir lėtai (iki pav.: 20 km/h) važiuojant? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hunteris Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Su įjungtu palėtintoju paprastai max greitis iki 40 km/h. Ar ūžia ir lėtai (iki pav.: 20 km/h) važiuojant? pradėjus važiuot pradeda ūžti ir nuo nedidelio greičio Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Tada problema yra. Manau galima su priedu XADO situaciją pataisyti.Gal dar nereikia perrinkinėti. http://www.xado.lt/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hunteris Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Tada problema yra. Manau galima su priedu XADO situaciją pataisyti.Gal dar nereikia perrinkinėti. http://www.xado.lt/ o kame problema? priekiniame tilte ar razdatkėj?.... terano 1994 m., pravažiavęs 270000 km, prašo 2700 eur , kiek šiaip varikliai 2,7 td laiko? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Iš mano patirties, daugiau šansų, kad ūžia paskirstymo dėžė. Priekinio tilto detalės žymiai didesnės ir ne taip greitai susidėvi. Be to ten ūžti gali nebent reduktorius, bet tai girdisi tik esant bent 50km/h. Pakirstymo dėžė yra arti vairuotojo ir garsai iš ten girdisi geriau.O variklio resursas labai priklauso nuo eksploatacijos sąlygų. Mano draugas su dyzeliu jau nuvažiavo 450 000 km. Mano TLC 300 000 tuoj perlips, bet variklis labai gerai sukasi (tiesa jis 4 litrų). Šiaip tai perkant yra kažkiek loterijos. Visko nesužiūrėsi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hunteris Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Šiaip tai perkant yra kažkiek loterijos. Visko nesužiūrėsi. dėkui už info, beje ką geriau imt.... mavericką ar terano2 ? kas ištvermingesnis ? ar abu vienodi ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vaidaspelkinis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2006 Šiaip tai perkant yra kažkiek loterijos. Visko nesužiūrėsi. dėkui už info, beje ką geriau imt.... mavericką ar terano2 ? kas ištvermingesnis ? ar abu vienodi ?viskas viens pre vieno tik pavadinimas skiresi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mindefas Atrašyta Sausio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2011 pas mane tas pats.sijungus priekiny tilta ir vazioujant vien su galu viskas puikiai,yjungus abu tiltus kazkur tarp 80-100 km per valanda greiciu kazkoks tai garsas ar vibracija jauciasi,nesuprantu ar priekyje ar per vidury masinos,kartais net per vairoutojo sedyne drebina.dar pastebejau,kad vazioujant lygiu keliu asfaltu,kai masina uzsiuboouja per nelygu kelia tas garsas dingsta siuboujant???kur beda ,razdatkeje ar tilte priekiniam ar dar kazkur??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Sausio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2011 pas mane tas pats.sijungus priekiny tilta ir vazioujant vien su galu viskas puikiai,yjungus abu tiltus kazkur tarp 80-100 km per valanda greiciu kazkoks tai garsas ar vibracija jauciasi,nesuprantu ar priekyje ar per vidury masinos,kartais net per vairoutojo sedyne drebina.dar pastebejau,kad vazioujant lygiu keliu asfaltu,kai masina uzsiuboouja per nelygu kelia tas garsas dingsta siuboujant???kur beda ,razdatkeje ar tilte priekiniam ar dar kazkur???reiktu priekini kardana ziuret gal laisvumas yra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mindefas Atrašyta Sausio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2011 o is kur jis galetu ten judeti??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Sausio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2011 o is kur jis galetu ten judeti???gal kryzmes laisvos,gal varzstai atsileide kuriais kardanas prisuktas prie tilto ar rasdatkes,gal guoliai laisvuma turi tilto ar rasdatkes? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilkas Atrašyta Sausio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2011 Jeigu tu vaziuoji asfaltu su visais keturiais tai taip ir turi buti nes juk sneketa diskutuota cia forume kad ant kietos dangos negali vaziuoti su ijungtu priekiu. Klausimas ar tas garsas vibracija buna ir vaciuojant ant sniego ar zvyro? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hunteris Atrašyta Sausio 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2011 pas mane tas pats.sijungus priekiny tilta ir vazioujant vien su galu viskas puikiai,yjungus abu tiltus kazkur tarp 80-100 km per valanda greiciu kazkoks tai garsas ar vibracija jauciasi,nesuprantu ar priekyje ar per vidury masinos,kartais net per vairoutojo sedyne drebina.dar pastebejau,kad vazioujant lygiu keliu asfaltu,kai masina uzsiuboouja per nelygu kelia tas garsas dingsta siuboujant???kur beda ,razdatkeje ar tilte priekiniam ar dar kazkur???taigi gamintojai nerekomenduoja su priekiniu ijungtu tiltu vaziuot virs 50 km/h, o varai dvigubu greiciu.. as ir kartais per prasta kelia uzmetu gazo.. irgi vibracija jauciasi.. tai normalu, numesk greiti ir vaziuosi cykiai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Albiertikas Atrašyta Sausio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2011 taigi gamintojai nerekomenduoja su priekiniu ijungtu tiltu vaziuot virs 50 km/h, o varai dvigubu greiciu.. as ir kartais per prasta kelia uzmetu gazo.. irgi vibracija jauciasi.. tai normalu, numesk greiti ir vaziuosi cykiai Nu apie ta vibracija girdziu ne pirma karta , bet pas mane jos tikrai nera ir vazeves gal kokiu 120 km/h vat kad aisksteleje sukinetis su keturiais tai tikrai nemalonu atrodo ratai isluzines Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aandreyy Atrašyta Vasario 20, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 20, 2011 Apie tai, kad įjungus priekį negalima geru keliu važiuoti perskaičiau čia pirmą karta tai sudomino Šiaip pas mane OF B ir važiuojant didesniu greičiu (70 ir daugiau) irgi kažkas pradeda vibruoti, bet ne visada, be to įjungus laisvą vibracija nedingsta tai aš kažkaip kaltinu labiau važiuoklę. Kitas dalykas įjungus priekį važiuojant girdisi garsas, bet ne ūžimas o švilpimas kaip labiau, o gal čia galima pavadinti ūžimu, tai nežinau gal taip turi būti, bent jau aš taip galvoju Dar vienas dalykas dėl priekinio tilto išjungimo. Aš išvažiuodamas iš namų įjungiu 4 ratus ir išlėkęs į gerą kelią išjungiu priekį ir lekiu toliau bet ar jis išsijungia. Čia prisiskaičiau, kad reikia pavažiuoti atgal. Gal kas patars iškilusiais klausimais Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edga Atrašyta Vasario 20, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 20, 2011 Apie tai, kad įjungus priekį negalima geru keliu važiuoti perskaičiau čia pirmą karta tai sudomino Šiaip pas mane OF B ir važiuojant didesniu greičiu (70 ir daugiau) irgi kažkas pradeda vibruoti, bet ne visada, be to įjungus laisvą vibracija nedingsta tai aš kažkaip kaltinu labiau važiuoklę. Kitas dalykas įjungus priekį važiuojant girdisi garsas, bet ne ūžimas o švilpimas kaip labiau, o gal čia galima pavadinti ūžimu, tai nežinau gal taip turi būti, bent jau aš taip galvoju Dar vienas dalykas dėl priekinio tilto išjungimo. Aš išvažiuodamas iš namų įjungiu 4 ratus ir išlėkęs į gerą kelią išjungiu priekį ir lekiu toliau bet ar jis išsijungia. Čia prisiskaičiau, kad reikia pavažiuoti atgal. Gal kas patars iškilusiais klausimais koks tavo dzipas, ir atgal reikiai pavaziuoti isjungiant is 4H y 2H jei yra automatiniai habai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Vasario 21, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2011 Fronteroi B nereikia pavaziuoti atgal isjungus priekini tilta,vaziuojant ijungtu priekiniu tiltu gali girdetis tas garsas,kaip rasai, nieko baisaus,del vibracijos pasiziurek priekinio kardano kryzmes,kardano slicus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dgedas Atrašyta Vasario 21, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2011 pas mane irgi yra tas svilpimas.vazineju virs dvieju metu viskas gerai turbut taip turi buti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GAZiukas Atrašyta Vasario 22, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2011 aš su Pathfinderiu 3,0L laksčiau dažnai su 4H abilia šlapias aksfaltas iškart jungdavau visus keturis ir mindavau po polnai o magistralej tai ir 180km eidavau, o tai darydavau dažnai nes į Klaipėdą važinėjau po kelis kart į savaitę ir ten nieko jam nenutiko virš 100000km pravažiavau, buvo ten toks nuotykis 5 bėgis pradėdavo retkarčiais ūžt, tai sugalvojau skerst dėžę bet labai nesėkmingai iš pirmo karto nepavyko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar