Pereiti prie turinio

ūžia Terano II razdatkė


Rekomenduojami pranešimai

Suradau pirkti Terano II , 2,7 dyzelis, viskas lyg ir tvarkoje, bet įjungus palėtintoją pradeda ūžti razdatkė..., arba priekinis tiltas..., tiksliai neaišku. Jei važiuoji tik su galiniu tiltu, tai viskas ok. Gal galėtumėt patarti kame problemos, gal kam teko susidurti ir kiek tokios problemos kainuoja su darbais ir detalėm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš mano patirties, daugiau šansų, kad ūžia paskirstymo dėžė. Priekinio tilto detalės žymiai didesnės ir ne taip greitai susidėvi. Be to ten ūžti gali nebent reduktorius, bet tai girdisi tik esant bent 50km/h. Pakirstymo dėžė yra arti vairuotojo ir garsai iš ten girdisi geriau.

O variklio resursas labai priklauso nuo eksploatacijos sąlygų. Mano draugas su dyzeliu jau nuvažiavo 450 000 km. Mano TLC 300 000 tuoj perlips, bet variklis labai gerai sukasi (tiesa jis 4 litrų).

Šiaip tai perkant yra kažkiek loterijos. Visko nesužiūrėsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 4 metų...

pas mane tas pats.sijungus priekiny tilta ir vazioujant vien su galu viskas puikiai,yjungus abu tiltus kazkur tarp 80-100 km per valanda greiciu kazkoks tai garsas ar vibracija jauciasi,nesuprantu ar priekyje ar per vidury masinos,kartais net per vairoutojo sedyne drebina.dar pastebejau,kad vazioujant lygiu keliu asfaltu,kai masina uzsiuboouja per nelygu kelia tas garsas dingsta siuboujant???kur beda ,razdatkeje ar tilte priekiniam ar dar kazkur???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane tas pats.sijungus priekiny tilta ir vazioujant vien su galu viskas puikiai,yjungus abu tiltus kazkur tarp 80-100 km per valanda greiciu kazkoks tai garsas ar vibracija jauciasi,nesuprantu ar priekyje ar per vidury masinos,kartais net per vairoutojo sedyne drebina.dar pastebejau,kad vazioujant lygiu keliu asfaltu,kai masina uzsiuboouja per nelygu kelia tas garsas dingsta siuboujant???kur beda ,razdatkeje ar tilte priekiniam ar dar kazkur???

reiktu priekini kardana ziuret gal laisvumas yra

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tu vaziuoji asfaltu su visais keturiais tai taip ir turi buti nes juk sneketa diskutuota cia forume kad ant kietos dangos negali vaziuoti su ijungtu priekiu. Klausimas ar tas garsas vibracija buna ir vaciuojant ant sniego ar zvyro?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane tas pats.sijungus priekiny tilta ir vazioujant vien su galu viskas puikiai,yjungus abu tiltus kazkur tarp 80-100 km per valanda greiciu kazkoks tai garsas ar vibracija jauciasi,nesuprantu ar priekyje ar per vidury masinos,kartais net per vairoutojo sedyne drebina.dar pastebejau,kad vazioujant lygiu keliu asfaltu,kai masina uzsiuboouja per nelygu kelia tas garsas dingsta siuboujant???kur beda ,razdatkeje ar tilte priekiniam ar dar kazkur???

taigi gamintojai nerekomenduoja su priekiniu ijungtu tiltu vaziuot virs 50 km/h, o varai dvigubu greiciu.. as ir kartais per prasta kelia uzmetu gazo.. irgi vibracija jauciasi.. tai normalu, numesk greiti ir vaziuosi cykiai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi gamintojai nerekomenduoja su priekiniu ijungtu tiltu vaziuot virs 50 km/h, o varai dvigubu greiciu.. as ir kartais per prasta kelia uzmetu gazo.. irgi vibracija jauciasi.. tai normalu, numesk greiti ir vaziuosi cykiai :D

 

Nu apie ta vibracija girdziu ne pirma karta , bet pas mane jos tikrai nera ir vazeves gal kokiu 120 km/h vat kad aisksteleje sukinetis su keturiais tai tikrai nemalonu atrodo ratai isluzines :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Apie tai, kad įjungus priekį negalima geru keliu važiuoti perskaičiau čia pirmą karta tai sudomino :) Šiaip pas mane OF B ir važiuojant didesniu greičiu (70 ir daugiau) irgi kažkas pradeda vibruoti, bet ne visada, be to įjungus laisvą vibracija nedingsta tai aš kažkaip kaltinu labiau važiuoklę. Kitas dalykas įjungus priekį važiuojant girdisi garsas, bet ne ūžimas o švilpimas kaip labiau, o gal čia galima pavadinti ūžimu, tai nežinau gal taip turi būti, bent jau aš taip galvoju :) Dar vienas dalykas dėl priekinio tilto išjungimo. Aš išvažiuodamas iš namų įjungiu 4 ratus ir išlėkęs į gerą kelią išjungiu priekį ir lekiu toliau :) bet ar jis išsijungia. Čia prisiskaičiau, kad reikia pavažiuoti atgal. Gal kas patars iškilusiais klausimais :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie tai, kad įjungus priekį negalima geru keliu važiuoti perskaičiau čia pirmą karta tai sudomino :) Šiaip pas mane OF B ir važiuojant didesniu greičiu (70 ir daugiau) irgi kažkas pradeda vibruoti, bet ne visada, be to įjungus laisvą vibracija nedingsta tai aš kažkaip kaltinu labiau važiuoklę. Kitas dalykas įjungus priekį važiuojant girdisi garsas, bet ne ūžimas o švilpimas kaip labiau, o gal čia galima pavadinti ūžimu, tai nežinau gal taip turi būti, bent jau aš taip galvoju :) Dar vienas dalykas dėl priekinio tilto išjungimo. Aš išvažiuodamas iš namų įjungiu 4 ratus ir išlėkęs į gerą kelią išjungiu priekį ir lekiu toliau :) bet ar jis išsijungia. Čia prisiskaičiau, kad reikia pavažiuoti atgal. Gal kas patars iškilusiais klausimais :)

koks tavo dzipas, ir atgal reikiai pavaziuoti isjungiant is 4H y 2H jei yra automatiniai habai

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš su Pathfinderiu 3,0L laksčiau dažnai su 4H abilia šlapias aksfaltas iškart jungdavau visus keturis ir mindavau po polnai o magistralej tai ir 180km eidavau, o tai darydavau dažnai nes į Klaipėdą važinėjau po kelis kart į savaitę ir ten nieko jam nenutiko virš 100000km pravažiavau, buvo ten toks nuotykis 5 bėgis pradėdavo retkarčiais ūžt, tai sugalvojau skerst dėžę bet labai nesėkmingai iš pirmo karto nepavyko :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.