HJ60 Sukurta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Sukurta Gruodžio 11, 2010 Perkėliu klausimą į naują temą. Galvoju, kad neblogai būtu perdaryti elektrą iš 24V į 12V. Gal kas turite kokių idėjų? Japonijoje šitie modeliai 12V, įdomu, kodėl EU buvo pasiūlyta 24V? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
xedos888 Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 o koks tikslas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
HJ60 Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Šiaip, dar didesnės galios automobiliai naudoja 12V ir neturi dėl to problemų. Antra, gal ir nebūtu kilusi ši mintis, jei patys gamintojai gamintu visiems vienodus, tuo tarpu EU - 24V, sau (Japonijos rinkai) - 12V. Ir paskutinis argumentas - papildomos problemos su el. įranga naudojama HJ60. Dviejų akumuliatorių ekspluatacija irgi sudėtingesnė. Skaičiau rusų forume, ten jie prisigalvoja visokių įrengimų kaip išlyginti abiejų akumų krovimą, vieni būdai geresni, kiti prastesni, bet problema egzistuoja. Pats pastebėjau, kad vienas akumas visada anksčiau numiršta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
HJ60 Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Radau dar vieną HJ60 "Made in Japan" nuotrauką su 12V Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 čia vertėtų paklaust japonų - kokie argumentai kad EU rinkai 24V... Man niekad nekilo noro tokiems perdarimams... geriau investuot į pravažumo gerinimą, komfortą, nei elektros lempučių ir laidų keitimus... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
xedos888 Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 akumus retkarciais vietom sukeisk, manau y nauda butu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
HJ60 Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Sutik su tuo, kad akumu kaitaliojimas tik laikinas problemos sprendimas sudarantis nuolatinį nepatogumą... Vienas iš akumuliatorių yra nuolat nedakraunamas ir dusinamas. Tie patys ruseliai rašo, kad "normalu" kas du metai keisti akumuliatorių, nes dėl el.įrangos netobulumo kenčia akumuliatoriai. Turint galvoj, kad mūsų kraštuose reikia nuolat su įjungtom lempom važinėti, akumuliatorius dusinimas dar labiau... Todėl ir kyla (ne pačios blogiausios) mintys, pabandyti perdaryti el.instaliaciją. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Akumuliatorių krovimo netolygumus išlygina prieaisas, kurį galima nusipirkti. Tai tikrai pigiau negu keisti laidus, starterį, generatorių, rėles ir dar nemažai ką . . . Per keletą metų eksploatuojant TLC HJ 61 tokių minčių niekada nekilo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 na daug tu pačių ruselių rašo ir kitaip, kad nafig brangūs optimos akumai, kai su paprastais po 4-5 metus atvažinėja... ar nekyla klausimas kodėl ? Gal verta patikrinti savo sistemą ? gal signalizacija 12V, ar kokiai magnetolai ar racijai ar papildomi 12V lizdai šaldytuvui ar lempoms salone... prikabintas snarglys ant vieno akumo klemos (tipo 12V paimta)... kai tokie prietaisai turi būt tik per konverterius 24 į 12V jungiami... o ir tie patys ne bet kur, o nuo specialios dėžutės su saugykliais (prie oro filtro dėžės) turi būt pajungti... nes kaip ne kaip krovimo sistema su matuokliais ir relėm yra apskaičiuoti vienaip, o kai prijungta velniava ne ten kur numatyta, tai ir gaunasi nelygūs krovimai ir t.t.... Beja ar visos klemos vienodai švarios ? kas yra tie du akumai ? tas pats vienas tik su daugiau sekcijų... o 24V turi daugiau privalumų nei 12V... jei tai sunkus dyzelis ir klimatas atšiaurus... p.s. beja ir akumai nėra garantijos, kad tvarkingi abu... pasitaiko su defektu ar atsikratė kuris ir prasideda bėdos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rimuxs Atrašyta Gruodžio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2010 Nesamone butu su keitimu. Vazineju pats su TLC BJ73, kurioje 24V sistema ir vargo nematau. Praktiskai beveik vieni pliusai iskyrus viena, kad du akumuliatoriai, bet ir pas 12V sistemas buna po du akumuliatorius sudeta ir ju kas metai keitalioti nereikia. O siaip tai net ir lemputes pigesnes nei 12V, galima pagerintas pirkti, nes jos kainuoja zenkliai pigiau nei 12V. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar