Pereiti prie turinio

Land Cruiser HJ60 - 12V vs 24V


HJ60

Rekomenduojami pranešimai

Šiaip, dar didesnės galios automobiliai naudoja 12V ir neturi dėl to problemų. Antra, gal ir nebūtu kilusi ši mintis, jei patys gamintojai gamintu visiems vienodus, tuo tarpu EU - 24V, sau (Japonijos rinkai) - 12V. Ir paskutinis argumentas - papildomos problemos su el. įranga naudojama HJ60. Dviejų akumuliatorių ekspluatacija irgi sudėtingesnė. Skaičiau rusų forume, ten jie prisigalvoja visokių įrengimų kaip išlyginti abiejų akumų krovimą, vieni būdai geresni, kiti prastesni, bet problema egzistuoja. Pats pastebėjau, kad vienas akumas visada anksčiau numiršta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutik su tuo, kad akumu kaitaliojimas tik laikinas problemos sprendimas sudarantis nuolatinį nepatogumą... Vienas iš akumuliatorių yra nuolat nedakraunamas ir dusinamas. Tie patys ruseliai rašo, kad "normalu" kas du metai keisti akumuliatorių, nes dėl el.įrangos netobulumo kenčia akumuliatoriai. Turint galvoj, kad mūsų kraštuose reikia nuolat su įjungtom lempom važinėti, akumuliatorius dusinimas dar labiau... Todėl ir kyla (ne pačios blogiausios) mintys, pabandyti perdaryti el.instaliaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Akumuliatorių krovimo netolygumus išlygina prieaisas, kurį galima nusipirkti.

 

Tai tikrai pigiau negu keisti laidus, starterį, generatorių, rėles ir dar nemažai ką . . .

 

Per keletą metų eksploatuojant TLC HJ 61 tokių minčių niekada nekilo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na daug tu pačių ruselių rašo ir kitaip, kad nafig brangūs optimos akumai, kai su paprastais po 4-5 metus atvažinėja... ar nekyla klausimas kodėl ?

 

Gal verta patikrinti savo sistemą ? gal signalizacija 12V, ar kokiai magnetolai ar racijai ar papildomi 12V lizdai šaldytuvui ar lempoms salone... prikabintas snarglys ant vieno akumo klemos (tipo 12V paimta)... kai tokie prietaisai turi būt tik per konverterius 24 į 12V jungiami... o ir tie patys ne bet kur, o nuo specialios dėžutės su saugykliais (prie oro filtro dėžės) turi būt pajungti... nes kaip ne kaip krovimo sistema su matuokliais ir relėm yra apskaičiuoti vienaip, o kai prijungta velniava ne ten kur numatyta, tai ir gaunasi nelygūs krovimai ir t.t.... Beja ar visos klemos vienodai švarios ?

 

kas yra tie du akumai ? tas pats vienas tik su daugiau sekcijų... o 24V turi daugiau privalumų nei 12V... jei tai sunkus dyzelis ir klimatas atšiaurus...

 

p.s. beja ir akumai nėra garantijos, kad tvarkingi abu... pasitaiko su defektu ar atsikratė kuris ir prasideda bėdos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Nesamone butu su keitimu. Vazineju pats su TLC BJ73, kurioje 24V sistema ir vargo nematau. Praktiskai beveik vieni pliusai ;) iskyrus viena, kad du akumuliatoriai, bet ir pas 12V sistemas buna po du akumuliatorius sudeta ir ju kas metai keitalioti nereikia. O siaip tai net ir lemputes pigesnes nei 12V, galima pagerintas pirkti, nes jos kainuoja zenkliai pigiau nei 12V.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.