Pereiti prie turinio

TLC90 paaukstinimas ir padangos?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, esu naujokas siame forume ir apskritai kaip TLC turetojas (is anksto sorry jei tokia tem jau yra). Turiu 90 4 duru modeliuka, noriu ji truputeli paaukstinti. Girdejau kad galima isideti naujus amortizatorius kartu su spranzinom (dujiniai ar kokie ten jie buna) taip mano masina paaukstetu 5 cm ir butu stabilesne vaziuojant zvirkeliu (taip man cia aiskino vieni)Kokiu firmu galite patarti ir aisku domintu kainos? Taip pat noriu paklausti del padangu? Kokias patartumete naudoti? Masina butu eksplotuojama medzioklei taip pat su ja butu vazinejama ir aksfaltu . 40% bekkeles 60 % aksfaltu. Aciu uz konkrecius atsakymus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

realiai tie +4-5cm jokios įtakos stabilumui neturi... o žvyrkelyje stabilesnė dėka geresnės pakabos (tuninginiai amortikai ir spyruoklės)... ratai max 32" aukštis... imk kokius universlaius AT arba BFG MK2....

išlaidas planuokis maždaug po tukst eurų pakabos komplektui ir padangų (5 vnt) komplektui...

ką reik, viską galim parūpint...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei jau paskyrei 1000 euro pakabai tai gerai(kad turi pinigu) :D bet yra ir kitas variantas- biski poeksperimentuoti. Visai gera lifta gausi jei ant originaliu priekiniu amortiku pastatysi priekines spyruokles nuo TLC120, o gale priekines nuo TLC80. Gale dings (jei yra) kebulo pramusimai, ir pakaba taps biski kietesne B) .

Priekis pakils apie 2", galas (jei nepjausi spyruokliu apie 3,5").

Bet cia kaip ir rasiau variantas jej nebijai eksperimentuoti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ekperimentuok kiek nori, bet tinkamo komforto ir SAUGUMO tokiais vinigretais nepasieksi... o vertinant tai, kad šis modeliukas gali greitai lakstyti, tai saugumas (stabilumas kelyje ir stabdymas) manau pirmoje eilėje... čia tik spyruokles palietėt, o reiks ir amortikus ilgesnius, o jie derinami pagal apkrovas su spyruoklėm ir auto svoriu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ekperimentuok kiek nori, bet tinkamo komforto ir SAUGUMO tokiais vinigretais nepasieksi... o vertinant tai, kad šis modeliukas gali greitai lakstyti, tai saugumas (stabilumas kelyje ir stabdymas) manau pirmoje eilėje... čia tik spyruokles palietėt, o reiks ir amortikus ilgesnius, o jie derinami pagal apkrovas su spyruoklėm ir auto svoriu...

 

BET, prasestos originalios spyruokles o ypac TLC95-to (o ypac galines) yra tragiskos :angry: ir keitimas juos nuo tlc80 yra priimtiniausias ir pigiausias variantas, atpjaunant apie 1,5 ziedo gaunamas 4 cm liftas prie kuriuo netgi nereikia keisti amortika ;)(jej daugiausia yra asfaltas). dingsta lingiojimai ir kebulo pramusimai (netgi nepakrautam). Ne as cia sugalvojau, o patikrinta daugelio zmoniu :)

Del priekio, pas rusus juokios info neradau taigi pabandziau pats. Nupirkau spyruokles nuo 120. Spyruokles aukstis nuo 95 ir 120 yra vienuodas, tik vijos storis storesnis 0,5mm., bet juos gaunasi kietesnes, kuo man irgi reikejo. ;)

P.S. su naujom spyruoklem masina tapo zymiai stabilesne negu su senom, ir niekuo blogo as cia nematau :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jegu spyruoklė kietesnė (nekalbant apie ilgesnę) tai jau reikia keisti amortiką... nes standartiniai ilgai nelaikys padidėjusių apkrovų.... ir aplamai efektyvumas jų bus mažesnis... čia paprasčiausia fizika, kur net eksperimentu įrodinėt nereikia...

O kam kaip patinka su kuom važinėtis, tai čia nediskutuojame :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu 2 colių liftą arba 5,08 cm, keisti tiek amortizatoriai, tiek spyruoklės IRON MAN, ir sailentblokai Superpro dėti su kasteriu (išvertimu), mašina naudojama medžioklei, lengviems pasivažinėjimams bekele, sailentblokai pirmieji OME atlaikė 3-4 metus, padangos 33-ios - WRANLER M/T, asfaltu triukšmingos.

Stabilumo aukštis tikrai neprideda ir su pakaba siūlau tikrai neeksperimentuoti, žvyrkelyje pagerėja stabilumas dėl "kibesnės" pakabos darbo, didesnės artikuliacijos, pirk tai kas jau yra ir negalvok kad kažkas garaže gudresnis už normalius gamintojus, beje po lifto reikėjo ilginti stabdžių šlangelius daugiau nepamenu, bet daug visokių smulkmenų dar reikės.

Pinigų tai tikrai kainuoja ir pakankamai nemažai, bet tai bus tikrai pigiau nei po to ga;li kainuoti pasėkmės, sėkmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet kaip ir sakiau yra 2 variantai- biudzetinis ir tas, kada yra pinigai. Pirmam kartais zmones deda paprastas prostavkes po spyruoklem, deda ir 3cm. deda ir 5cm. vazineja po miesta ir vargo nemato. Siaip tai nematau prasmes kaip kai kurie stato tuos IRON MAN'us TOUCH DOG'us ar OME, ju tikslas pakelti kebula, vazineti po miesta karta per metus ivaziuoti i miska, ir sako ziurek pas mane kokia pakabe :P O tikslas? Kiti stato prastafkes nes neturi pinigu, tai ka jiems pasiulit- vaziniekit su VW jei ne turit pinigu gerai pakabai? Manau cia niesamone :angry:

Jeigu ieti toliau tai Toyota rekomendoja montuoti standartines spyruokles o ne kokius nors TOUCH DOG'us,. Yra zmoniu kurie state keleta liftinius komplektus, kol isrinko sau tinkancius, vieni buvo per kieti kiti per minksti :( Stai ir cia jau prasideda eksperementai ;)

 

P.S. Ir vis tiek. Galines spyruokles nuo TLC80 (jei nereikia lifto tai atpjauti) idealiai dirba su standartiniais amortikais, patikrinta su savo Pradiku ;) Beja kas nezino tai standartines Pradiko spyruokles tikrai niekuo gero, jokio vaziavimo malonumo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei Albertai visai nusipezėjai :) "stato tuos IRON MAN'us TOUCH DOG'us ar OME, ju tikslas pakelti kebula" biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif pakabos komplektai visų pirma pageriną važiavimą tam tikrais standina važiuoklę ir kelią VISĄ visureigį, o kėbului pakelti yra BODY LIFT komplektai (intarpai tarp kėbulo ir rėmo)...

Jei tau taip sudėtinga suprasti kodėl, tai pabandysiu padėti susiprasti... :)

Statosi rimtus pakabos komplektus ir po miestą važinėti, jei reikia pvz geresnio stabilumo posūkiuose, jei reikia nuolat vežioti didesnį krovinį, jei noris didesnius ratukus užsidėti, jei noris kiek sportiškiau važinėti... tu pabandyk amerikono tlc80 standartinę pakabą - išvis kaip ant matraco liuliuosi ant posūkių... ir kas man iš prastafkių, kai standartinės spyruoklės ant gulinčio policajaus viją vijon susikala ?...

 

o dėl tų su prastavkėm "vargo nemato".... - matyt ne ten klausei ar skaitei, nes labai dažnas jų paskui spjaudosi ir vis vien statosi tuninginius komplektus.... netgi tie kas bando kišt 35" ratus, eksperimentuoja - keičia pakabą su +2" ir kelią kėbulą nuo rėmo dar 2"-3" o po metų kitų vis vien pereina prie pakabos +3"-4"....

 

p.s. čia kalbam apie džipus naudojamus pagal paskirtį, o ne tik po miestą važinėti tipo reprezantatyviai biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry jei netaip issireiskiau :unsure: , bet ta mano fraze- "ju tikslas pakelti kebula" turejau omeny "ju" tai zmoniu tikslas o ne pakabos. Tureciau lisniu pinigu gal ir as isideciau komplektuka ir nesukciau sau galvos bet yra kaip yra :P Nedaznai siltuoju metu nuvaziuoju nuo kelio taigi mano pakaba man tinka.

Del zodzio "kastruoti masina" tai ka as zinau :huh: tada visi zmones kurie lankosi land-cruiser.ru forume yra jau prikastrave savo auto ;)

P.S. kiekvienas turi savo nuomone ir tai jau yra gerai.

Tik pas mane yra dar vienas klausimas- kaip jus ziurite i tai, kad kai kurie savo TLC100'ui i priekine pakaba stato spyruokles?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

toks jau tas dalykas - forumas smile.gif rašai ką galvoji, o kiti priima taip kaip parašei smile.gif

Tūrėčiau ir aš lišnų, tai įsimesčiau OME lingių komplektą +2" HJ60ai, o ne spyruoklės papildomas nuo golfo smile.gif mano poreikiams to kaip ir užtenka, bet žiūrint visapusiškai - toks ekpserimentas blogiau nei OME lingės....

 

Dėl spyruoklių sotkei - yra tiuninginiai torsionai su didesniu krovimu, kitiems irgi matyt pigiau spyruokles priburt nei torsionus pasikeist... o gal net nežino jų meistrai, kad tokie dalykai yra... kiekvienas siūlo ir daro tai kas jam apsimoka... kitaip bankrutuotų smile.gif

 

FJ cruiseriuose entuziastai aplamai nepriklausomą pakabą keičia į nedalomą tiltą....cool.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.