Pereiti prie turinio

bolido

Nariai
  • Pranešimai

    42
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Gargždai
  • Pomėgiai
    Džipai,oldtimer,

bolido's Achievements

0

Reputacija

  1. nu jo,kaip matau,problema su uaz bakais ne man vienam...galiu pasakytintik tiek,kad man klijavo jau kelis kartus,bet po iek laiko prassigriaužia vėl.nusprendžiau dairytis naujo.
  2. ei ei,nemaišykim retromobilių su rusiškų auto švente,o tai kai kas nespės į 2 vietas vienu metu... Pasisakau už LT vidurį susitikimui,nors ir Žagarė vilioja...o geriausia būtų daryti pajūryje(užsisvajojau)Beje,jeigu atstumas 100ar 200 km.dar yra toks dalykas kaip tralas
  3. na taip,lietuvis toks kantrus,(lyginant su kitom tautom)kad tik net iki kartuvių nuvestas dar vis tylės...Aš visgi būčiau už tai,kad skolininkams būtų atskira skiltis,beje,kaip matome,būna,kad siunčiama ir negavus pinigų.Taip pat gali nukentėti ir pirkėjas,pravedęs pinigus-pilna žmonių,taip nukentėjusių ir negavusių prekės. P.S.kaip TAISYKLĖ-agresyviausiai besireiškiantys forumuose bjauriausiai ir apsidirba...
  4. Išties tema tiesiog tobula,jau nekart mąsčiau,kaip išspręsti klausimą dėl pardavėjo -pirkėjo patikimumo-kad nereikėtų gąsdintis teismais ,berniukais ir pan.Manau,būtų gerai po kiekvieno pirkimo-pardavimo būtų galima palikti įvertinimą apie pirkėją ar pardavėją.Panaši sistema yr e-BĖJUJE,kur iškartmatai,su kuo bendrauji,ir koks to žmogausb patikimumo lygis,o susimauti totaliai gali tik vieną kartą...Ką manote?Beje,viešai skelbti "blogiečius" mums visiems būtų daug saugiau,geras pasiūlymas ir skolas pardavinėti...
  5. vyrai,nesiparinkit,patarimai net ne iš jūsų pusės buvo. Tiesiog susiprotėt reikėjo anksčiau,ką kelt ir kaip tikrinti.Tad dėkui už patarimus visiems,juk kiekviena klaida skatina tobulėjimą
  6. paslaptis išaiškinta ,pasinaudojus Arūno patarimu pakelti vienos pusės priekinio ir galinio tilto ašis(pasirodo,ne visų forumiečių kompetencija galima tikėti)Taigi ,turiu standartinį Uaziuką su kariniais tiltais ir be blokiruočių :D pakelti ratai sukasi,o ožiukas stovi vietoje... ankstesni bandymai kelti po vieną ratą yra tiesiog...nevykę patarimai
  7. gal pavyks ryt tai padaryti kaip Arūnas sakė,tada ir parašysiu
  8. pakėlus ratą jis pasisuka gal 100-150 mm.nuo rato išorės žiūrint,po to kertasi
  9. dariau ir taip ir taip:iš pradžių kėliau vieną galinio tilto ratą,po to-kitą-ratai blokavosi-neprasisuko.Po to pakėliau su farm-jacku abiejų tiltų po 1 ratą iškart(taip sakant"uazas ant šono"-ratai kertasi.
  10. BTR NE BTR,bet blokiruotės stovi ir priekyje,ir gale-neseniai atlikau bandymą -pakėlus vieną ratą ir sujungus tiltus ir bėgį ratas neprasisuka.Ankstesnio savininko teigimu,jis nieko pats nedarė-pirko uazą iš rusų armijos-tad blokiruotės su kariškais tiltais-originalios
  11. Pas mane vairo stiprintuvas yra,kitą savaitę su meistreliu gal pasiskersim tą kolonėlę,irveizėsim,ar ką dar galima padaryti?l.geras sprendimas manau būtų suklijuoti skysto metalo klijais,nes esam restauravę detalių,kurios dirba itin sunkiom apkrovom.O 5 bmw kolonėlė tai kelintų metų jei ką žiūrėti,benzo dyzelio
  12. Dėkingas už tikrai vertingą paaiškinimą,kuris privertė gerokai susimąstyti:jei mašina užges kokiam liulyne-tai su hidraulika esi bejėgis...o elektrinė veikia,tik reikia galingo akumo,na ir veikimas ne toks malonus,kaip supratau.pagal kainą irgi panašiai gaunasi-hidraulikai mokėsi už pajungimą,o elektrinei pirksi akumą,bet susimontuosi pats. Beje,kokiu lynu žvalgytis-plieniniu ar sintetiniu,skaičiau,kad sintetinis ir stipresnis?manding,kad pagal poreiki komplektuoja ir su toku,ir su tokiu.Okokio ilgio reiktų nusipirkti papildomo lyno
  13. gražumo tai tikrai gražus,o ir šarmo turi savotiško ,tik kaip ir minėjau ,tų bėdelių tai netrūksta:vairo kolonėlėje išdilę šlicai,gal kas patartumėte,kaip restauruoti?žinia,geriausiai būtų įdėti kitą kolonėlę,tik kad žinau kokio modelio tik tiek,kad ant vairo"renault"emblema. Pavarų dėžė MB:meta lauk 1 bėgį,įjungus atbulinį būna dar įdomiau:lyg ir išjungi bėgį,ričiagas jau laisvas,o atleidinėjant sankabą motoras pradeda dusti ir užgęsta(lyg būtų koks aukštas bėgis įjungtas),bet taip iš vietos ir nepajuda...po to makaluoji makaliuoji,išmynęs sankabą,kol kažkas atšoka ir vėl visi bėgiai junginėjasi.kas tai,dėžė gatava,ar kulisa? Rankinio stabdžio visai nėra :blink:/>/> ,tipo,sakė pakeitus mb dėžę nebėjo pajungti,tai ar sudėtinga tai padaryti? pridedu foto kolonėlės
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.