Pereiti prie turinio

prava

Nariai
  • Pranešimai

    175
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Yahoo
    pranvai@yahoo.com
  • Skype
    princas4x4

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Panevėžys/(laisvas šaulys)
  • Pomėgiai
    medžioklė,visureigiai,ginklai,II Pasaulinio karo istorija ir technika.

Paskutiniai lankytojai

1.355 profilio peržiūros

prava's Achievements

0

Reputacija

  1. Dar GAZ-24 "Volgoms" būdavo noks navarotas. Tiesa, jis tūrėdavo rankinį užsukimo kranelį.Atsidarydavo tik vasarą ir esant labai karštam orui. Bet praktiškai būdavo naudojamas tik kol prakiurdavo. Paskui paprasčiausiai jį išmesdavo. Bet jei varikis normaliai aušinasi, vadinasi ir tepalas aušinasi normaliai. Negali būti kad vandens temperatūra 80 laipsnių, o tepalo 100
  2. Pagaliau pavyko išardyti relę. Vieno kontakto kojelės lydmetalis apie ją platoje buvo aptirpęs.Pravaliau takelį nuo lako ir užlitavau.Dabar gavosi storas taškas.Turėtų laikyti.Dėkui visiems atsiliepusiems,davusiems patarimų ir pasiūlymų.Bet ateičiai butų įdomu sužinoti,kaip perdaryti ant paprastos relės.Gal Tuomis vis tik pasidalins savo patirtimi. Manau visiems bus įdomu.
  3. Va, kaip tik ir domina tas perdarymas. Kokią kitą relę taikei, kaip pajungei.Nes valdymas varikliuko vyksta sukeičian + ir -.
  4. Tai kad turbūt niekas jos neturi.Reikia bandyti kokią kitą taikyti, gal kas bandė ką nors?
  5. Reiks dar kartą pamėginti.O tai bandžiau, bet nepavykus-pasimečiau.
  6. O tai kaip ją išardei,kad ji kaip ir nesiardo.Užklijuota ten viskas.Mėginau.
  7. Sveiki, numirė vairuotojo durelių stiklo palėlimo- nuleidimo varikliuko rėlė. Gal kas turit veikiančią,ar žinot kaip šią problemą išspresti? Lauksiu pasiūlymų.
  8. Nežinau, kuo valiklis geriau už eterį.Jei bijot smūgio, tai kaip sakiau, neturi būti kaitinamos žvakės. Jau kokius 10 metu taip užvedinėju žiemą bet kurią techniką,kai negaliu paprastai užvesti).Na šiaip čia buvo tik patarimas.O naudoti jį ar ne,nusprendžia ne patarėjas:)
  9. Kad ilgai nesiknistum su žvakėm,pamėgink vesti su eteriu.Tik geriau atjunk žvakių pakaitinimą,arba papuršk jau atsijungus žvakėms.(Purkšti reikia į oro peėmimo sistemą.Kuo arčiau variklio, tuo geriau. Greičiau pagriebs)Jei užsives-kaltos žvakės.Jei ne-vadinasi problema su kuro sistema.
  10. Na, pabandžiau nuleisti razdatkę. Tikrai pasiteisino. Po kryžmių pakeitimo tas garsas buvo likęs labai silpnas, beveik nesigirdėdavo,jei girdėdavosi, tai tik žinant, kad jis yra.Kiti jo negirdėdavo.Dabar dingo visai .Ačių,Groma!
  11. Tai aš suprantu, kad jos tarnaus trumpiau.Bet neaišku kas trumpiau tarnaus-ar variklio pagalvės, nuleidus razdatkę ir taip sukeliant papildomą apkrovą joms, ar kryžmės. Šiaip tai vienos kryžvės kaina 10 e, ir pasikeisti pats gali. O variklio pagalvės manau tikrai už 10 e negausi, o dar be atitinkamų sąlygų nepakeisi.O šiaip jei iškeltas kėbulas, vistiek kažkoks nukripymas nuo orginalios konstrukcijos gaunasi.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.