Pereiti prie turinio

Frontera 2.3td problemos Help


Rekomenduojami pranešimai

Taip,paciam daviklyj tik vienas laidas. Jis ten kazkaip gudrai veikia. Kai nukrenta spaudimas iki ribos,tada tik pradeda mirkset lempute. Idomu ir tai,kad opel rekorde tas pats 2.3 variklis,tik be turbo. Ir negirdejau,kad kas del spaudimo butu skundesis. Ten juk is vis tik lempecka yra. :huh:

Tai tame ir reikalas , kad variklį Belgas pakeites . Turėjo būt 23DTR o yra 23DY . Turėjau šiek tiek problemų regitroj...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 81
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Sveiki,na va, buvo atliktas "apipjaustymas" :D ismestas EGR,nes buvo visai nuplyses jo vakuminis valdymas,kur stovi prie kuro siurblio. Del to,pries tai buvusi savininka, kamavo dideli sukiai ( 2000 ), tai jis,mat,rado sprendima. Nieko netvarkes paeme,ir prisuko kuro padavimo varzteli,kad sumazetu apsukos. Tai va, ismestas tas "apendicitas", pareguliuotas (paankstintas)degimo kampas, ir atsukta kuro varztelis. :D rezultatas- frontè atsigavo!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,na va, buvo atliktas "apipjaustymas" :D ismestas EGR,nes buvo visai nuplyses jo vakuminis valdymas,kur stovi prie kuro siurblio. Del to,pries tai buvusi savininka, kamavo dideli sukiai ( 2000 ), tai jis,mat,rado sprendima. Nieko netvarkes paeme,ir prisuko kuro padavimo varzteli,kad sumazetu apsukos. Tai va, ismestas tas "apendicitas", pareguliuotas (paankstintas)degimo kampas, ir atsukta kuro varztelis. :D rezultatas- frontè atsigavo!

Gal vistik radęs laisvo laiko privažiuok iki manęs - pažiūrėsiu natūroj ką pats ten atjungei ba nuplyšę EGR valdymo vamzdeliai variklio darbui nelabai turi įtakos ba nevaldo tik EGRo. Į kuro siurblį ateinančių šlangučių paskirtis truputį kita B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien pažiūrėjau ką ten išoperavai - EGRu ten prie siurblio net nekvepia. Prie siurblio tas daiktas skirtas šalto variklio paleidimo palengvinimui - ankstina degimą (įpurškimo kampą) ir laiko aukštesnius sūkius pakol variklis šaltas.

Na tik nereikia apie tai kad senas popelio plaktukas pradėjo suktis taip kaip WMas B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tas voztuvas nevelnio neveike. Visiskai kiauras,ir nieko nei uzdarinejo nei atidarinejo. Krc- ir be jo taip pat kuriasi. O turejau mintyj,kad panasiai kaip VM'as. O EGR atjungtas. Nereikalingas ir jis. Sakau,del to neveikiancio voztuvo,buvo lb sukile apsukos,tai kazkas pries tai ne voztuva taise,o prisuko kuro varzteli. O tas Opelio plaktukas dabar visai smagiai pesa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas kelmas prie siurblio veikia taip : - termostato dėžėj yra įsuktas terminis vakumo vožtuvas kuri pradeda praleist vakumą į tą kelmą kur prie siurblio kai variklis pašylą, vakumo pagalba yra gražinamas degimas ir sūkiai į normalų darbinį režimą. Dažniausias gedimas tai to terminio vožtuvėlio mirtis - neatidaro vakumo ir visa tas pribambasas neveikia. Pačiam gi kad variklis gerai kūrtusi teko ankstint degimą . Jeigu tas kelmas sugadintas nepataisomai tai siūlyčiau pasidaryt rankinį valdymą , na panašiai kaip golpelio dyzeliuko ar audinės.

Kad EGRą atjungei tai padarei gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie termostato voztuvelis neveike. Jokio kvapo is jo nejo. Plius,prie siurblio tas ankstintojas taip pat neveike. Buves ardytas,blogai surinktas,tarpine kiaura,ir dar,mates,kad jo viduj kazkokiu ale detaliu truksta. Taigi,nei ankstino nei velino. Pernai ziema,prie -25 su per silpnu akumu (ir dar senuteliu) uzsikurdavo. Sia ziema,kurias geriau,bet tik todel,kad batareika nauja,ir geriau suka. Nezinau,ar to rankinio "pacoso" reik..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kaip čia pasakius - be reikalo tikriausiai nebūtų įdėje gamykloj ( kaip ne kaip bet tai kainuoja papildomus pinigus gaminant mašiną ) :rolleyes:

Kad šaltas variklis kad stabiliai dirbtų ir lengviau kurtusi degimas pageidautinas ankstyvesnis, pašilus varikliui jau degimas turi būt optimaliausioj vietoj kad būtų išgaunamas didžiausias galingumas ir sukimo momentas. Paprastai sakant - jei per ankstyvas tai variklis pristabdomas ir barška kaip pasiutęs , jei per vėlyvas - nesudegęs kuras per kaminą. Įpurškimo kampas visada yra skaičiuojamas pagal darbinę variklio temperatūrą, kada degimą statai iš klausos (o tai gan lengva padaryt tiems varikliams kurie neapkarstyti elektronika) tai tą darai tik karštam varikliui.

Va tiek šv. rąšto šiai dienai ir tau pačiam dabar spręst ar reikalingas toks dalykas mašinoj ar ne ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu gal ka ir subursiu,kai orai tam leis. Dabar domintu klausimelis del kuro kiekiu parodymu. Visai neberodo dacikas skydelyj. Dar budavo,kad kartais atsigaudavo,bet dabar visai mire. Tai, kur jieskot bedos,ar reik imt baka ir ziuret ten,kur plude? Beje,gal kam taip su fronte buvo,kaip tvarket,kiek kainavo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susirask laidus prie bako kur į matuoklę eina , atsijung nuo matuoklės ir patrumpink su kokiu nors laideliu sujungdamas kontaktus. Jei tai darysi kai įjungtas degimas tai turėtų sujudėt kuro rodyklė. Jei taip tai tada bus bieda pačioj matuoklėj ir teks imt baką, jei ne tai greičiausiai bus kur nors nukirmijęs laidas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Na,su bako davikliu problemele isspresta. Buvo nupuves vienas laidukas,kur jungias i plude bake. Kad prie jo prieit,teko nuimt rata, atjungt uzpylimo ir alsuoklio zarnas, atsukt vienos puses bako tvirtinimo varztus,ir tada gavosis sioks toks priejimas. Ant laiduko uzspausta nauja fyskute,isvalyti kontaktai,supurksta purskalu nuo dregmes, ir viskas surinkta atgal :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na,vakar pasimatavau tepalo spaudima su mechaniniu daciku. Paemiau nuo traktor MTZ. Kol saltas variklis-viskas gerai. 5 rodo. Kiek pasilus biski krito. Rode 3 -4. Pagazavus sokteledavo ir virs 5. Pakaitinau iki temperaturos,prie kurios uzsidegdavo lempute, tai rode 1 - 1.2. Tiesa, pas mane apsukos laisva eiga pakeltos iki 1100. Kazin,koks tas tikras darbinis silto variklio tepalo slegis turi but? Ant originalaus daviklio radau parasyta tik tai : 0-5 bar +-0,15 bar. Nu ir aisku GM :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na,vakar pasimatavau tepalo spaudima su mechaniniu daciku. Paemiau nuo traktor MTZ. Kol saltas variklis-viskas gerai. 5 rodo. Kiek pasilus biski krito. Rode 3 -4. Pagazavus sokteledavo ir virs 5. Pakaitinau iki temperaturos,prie kurios uzsidegdavo lempute, tai rode 1 - 1.2. Tiesa, pas mane apsukos laisva eiga pakeltos iki 1100. Kazin,koks tas tikras darbinis silto variklio tepalo slegis turi but? Ant originalaus daviklio radau parasyta tik tai : 0-5 bar +-0,15 bar. Nu ir aisku GM :D

1,8 prie apsuku 750.Lempute turetu uzdegti prie 0,8.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1,8 prie apsuku 750.Lempute turetu uzdegti prie 0,8.

Tai jei dabar, su mechaniniu, prie 1100 apsuku rodo 1 bar, o su originaliu daciku lempute jau dega, tai taip iseina chana dacikui? O jei padarysiu sukius iki 800? Tai spaudimas kiek kris? Ko gero ir parodys tuos pacius 0.7 ar 0.8... O gal kokiu kitokiu mechaniniu daciku dar pamatuot, nu nes traktoriaus yra traktoriaus.. Ten pas ji jei maziau 1bar tai jau iskart raudona skale.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Pagaliau prisiruosiau pamatuot dar kart tepalo spaudima mechaniskai. Ir pasirodo,viskas ten pas mano fronte gerai. Spaudima rodo normaliai. Su senais 10W40 tepalais, prie 800 r/min - 1.6 -1.8. Dar gal turi reiksmes tai,kad kur sukas originalus dacikas yra itruke,ir gerokai kapsi tepalas. Padarem isvada,kad negyvas tas originalus dacikas. Na,rodykle dar lyg ir rodo, bet lempute jau prie 2 bar uzdega. Taigi,kad labai neislaidaut, pagalvojau isukt kita davikli. (papildomai). Jis bus tik lemputei. Pajungsiu ta pati laida nuo originalo. Ten yra ji kur isukt,nes visam tam "makarajuj" dar kazkam tokia kaip "zagluske" isukta. Tai va,vietoj jos. Jei viskas,kaip teoriskai mastau, veiks,tai remontas atsistos 10LT. ( originalus tepalo daviklis 115 Lt).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai omeginis daviklis irgi didelis,tik kad su viena fiskute. O kainuoja taip pat kiek ir fronterinis. Vat,atrodo vektros- maziukas. O kaip su tepalu? Koki pilat? Jam rekomenduoja 15W40 semi synthetic. Ale kad tokio ner! :o Tai gal pilt mineralini,tik kad turbininiam butu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai omeginis daviklis irgi didelis,tik kad su viena fiskute. O kainuoja taip pat kiek ir fronterinis. Vat,atrodo vektros- maziukas. O kaip su tepalu? Koki pilat? Jam rekomenduoja 15W40 semi synthetic. Ale kad tokio ner! :o Tai gal pilt mineralini,tik kad turbininiam butu?

Tai,kad omeginis nedidelis ir kainuoja 15lt.tanagroi.Kas del tepalo,tai as pilu 10w40 pusiau sintetini,skirta dyzeliams.Kas del 15w40,tai ziema jis labiau stingsta,o ir girdejau specialistu nuomoniu,kad turbinai jis nelabai gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip raso ten,kad toks tepalas priklauso. O yra ir mineraliniu turbodyzeliams. Ir dar viena idomybe. Autodata raso,kad i galini tilta turi piltis LSD tepalas :?:

Dalis fronteru ejo su LSD galiniam tilte,tai jei pas tave tiltas su LSD,pili specialu tepala,jei nera,pili paprasta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.