Pereiti prie turinio

TLC'80 tiltai su blokiruotėmis


Rekomenduojami pranešimai

Visu pirma mastyk apie viena galinio tilto blokiruote. Nes galine blokiruote padeda, bet ir tai sunku pastebeti kada. Jau labai reti atvejai kada ji padeda labai gerai. O priekine tai labai geraipadeda lauzyti priekines granatas ir pusasius. O naudos aplmai duoda tik apie 3%. Kazkur buvo apie tai geras straipsnis, ir as jam pritariu. Tiesa galinis iki 15%. Taigi dar reiketu aaplamai apsispresti ar reikia galva kvarsinti. Jei eini i sporta del rezultatu, kur 1 sekunde lemia vietas tai aisku to reikia. Bet jei vazinesi sau, ar turizme ar reide... Tai aplamai neverta, nebent pinigai aplamai reiksmes neturi. Tipo noriu ir viskas, o jeigu ten reikes karta i 5 metus, tipo nesvarbu. Masina tavo tokia kad su visom blokiruotem daznai neivaziuosi ten kur kiti be jokiu lakstys. Taigi likimas vis tiek aiskus,asfaltu arba gale visu kai issitrauksi. Tokiu atveju reikia galvot ar kisti pinigus kai vis tiek nebus labai gerai bekelej.

 

Jo del blokiruociu tai ir as noreciau pasisakyti. Blokiruotes vienu atveju tikrai padeda, kai issivercia tiltaia i skirtingas puses ir priesingi ratai sukasi ore (prikins ir galinis) is tokios situacijos be blokiruotes nelabai ir isvaziuosi. Uztenka ir galines.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galine blokiruote nieko verta jei nera priekines.. siaip paziurejus jei blokiruote padeda tai tik priekine ir istempia !

 

drisciau papriestarauti kolegai. Mano GR turi galine standartine (ne LSD), o prieky ARB, tai pajutes dumbliuka prieky gala visada jungiu - blokiruote yra gamykline, blokuoja "naglucha", galiniai ratai nesisukioja i sonus, todel blokiruote laiko, gali duot gazo praktiskai neribotai, o su ARB prieky biski kitaip - priekiniai ratai sukiojasi, gaunasi skirtingi ratu apsisukimo ilgiai posukiuose, daug didesnis lauzimas, todel jau turiu karcios patirties su luzusiais habais ir pusasiais. Priekine blokiruote reik naudot itin atsargiai, su saikingu gazo davimu, be to, geriausia tik tiesiojoje, per staigesnius posukius isjungti. Todel manau, kad galine blokiruote yra daug svarbesnis faktorius nei priekine. Priekine naudoju isvis retai, o galine jau beveik du metus laiko ir nieko nelauzo daznai naudojant. Aisku, mano nuomone subjektyvi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

pas mane tiltas GRo ir vieną kartą buvo nusprogusi blokiruotės indikatoriaus lemputė o naktį nepastebėjau kad pamiršau ją išjungti ir maždaug 50km atstumą normaliu greičiu 80-100km/h pramyniau ir jokių pasekmių nebuvo,taip kad gamyklinės blokiruotės tikrai gerai laiko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Noriu patart kaip TLC 80 turetojas.Negana gaut reduktorius su blokais.Jie netinka i balki kuriame nebuvo bloko.Taigi gausi ieskoti pilno tilto.Blokai labai gerai kai pasikabini ant 2 ratu,kai vaziuojiper kelmus ar siap per kokias kliutis.Purve nekazka tau jie pades.Tiltus gali det nuo kurios nori i kokia nori.T.y is benzo i dyzeli ir atvirksciai.Toyota tie isleidus 80 su tiek perdavimu kad o joji.Benzo tiltai siek tiek greitesni,bet motorai tokie kad jiems pofig.Pagr perdavimai dyzelio 4.88 o benzo 4.56.Praktiskai jokio skirtumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.