Pereiti prie turinio

TLC'80 tiltai su blokiruotėmis


Rekomenduojami pranešimai

Kiek aš suprantu gimtos blokiruotės tiltams yra sumontuotos ant diferencialo ir jeigu tiltai palengvinti, tai užtenka gauti blokuojamą difą ir vieną iš pusašių.

O statyti ARB ar kitokius? Kur gauti LR nežinau. Gal kas turi užsidėjęs, tai pasidalintų įspūdžiais. Nes rusų forumuose TLC be blokiruočių atskirai tiltams yra juodai supeikti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma mastyk apie viena galinio tilto blokiruote. Nes galine blokiruote padeda, bet ir tai sunku pastebeti kada. Jau labai reti atvejai kada ji padeda labai gerai. O priekine tai labai geraipadeda lauzyti priekines granatas ir pusasius. O naudos aplmai duoda tik apie 3%. Kazkur buvo apie tai geras straipsnis, ir as jam pritariu. Tiesa galinis iki 15%. Taigi dar reiketu aaplamai apsispresti ar reikia galva kvarsinti. Jei eini i sporta del rezultatu, kur 1 sekunde lemia vietas tai aisku to reikia. Bet jei vazinesi sau, ar turizme ar reide... Tai aplamai neverta, nebent pinigai aplamai reiksmes neturi. Tipo noriu ir viskas, o jeigu ten reikes karta i 5 metus, tipo nesvarbu. Masina tavo tokia kad su visom blokiruotem daznai neivaziuosi ten kur kiti be jokiu lakstys. Taigi likimas vis tiek aiskus,asfaltu arba gale visu kai issitrauksi. Tokiu atveju reikia galvot ar kisti pinigus kai vis tiek nebus labai gerai bekelej.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei tavo tlc iš usa, tai greičiausiai 4.5 ar 4.7 benzas. tiltų irgi reik nuo benzo, o gamyklinės blokiruotės pagrinde eina ant dyzelinių tlc, be to, dar ir automatų. bet kuriuo atveju pažiūrėk, gal galiniame tilte yra LSD :)

nes su tokiu mataru tikrai priekinės granatos nulakstys :D:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaliau prasidėjo dori patarimai.

TLC'80 is amerikos 4,5 automatas. Centrinis difas blokuojasi kai ijungi L ant automato.

o LSD tai ne narkotikas kartais? Ir kaip pažiūrėti patarkit, negi skersti galinio tilto diferencialą.

O masina noriu pasidaryti vot tokią kaip nuotraukoj ir pasidarysiu blyn. Pasidarkymui ne balose turiu 3 l Subaru ir man užtenka. O balose tikrai sekundžių negaudysiu, bet šalto alaus parvežti jums po varžybų daug galėsiu ir laivą savo patempsiu, nes tas sveria apie 3 tonas-tam ir reikia man didelio žipo..

Bet patarimus visus priimu. Iš anksto dėkui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikrint ar yra LSD labai paprasta. Pasikeli masinos abo galinius ratus ir viena pasuki, jei sukasi abu i viena puse, tai ji yra.

Ir (mano nuomone) gerai veikianti LSD yra bene pats geriausias blokiruotes tipas- nieko nelauzo ir nereikia sukt smegeneliu kada ijungt, kada isjungt. O ir tvarkosi gan nesunkiai pas TLC.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane baltais dazais traforetas toks yra kad LSD.

Tik tiek kad tos LSD retai kada veikia, ojei ir veikia tai su standartiniais ratais. Uzdejus didesnius neatitinka jegos, ir praktiskai jos neveikia. Nebent ant pakelejo kaip rase zmogus su rankyte pasukti, arba geriausiu atveju ant sniego su ledu. Kai ilysi giliai i purva, kai kaip tik jau tau jos reikes rimtai, jinai neveiks.

Aisku galima ja isardyti, paverzti... Bet manau tai labai laikina.

Jeigu jau noresi specialiai pirkti ir statyti, tai rekomenduoju visu pirma pavazineti be ju ir po to apsispresti ar ju reikia. O jeigu reikia tai pirk Detroit Locker. Man tokia labai patinka mano Chevrolete. Veikia pastoviai, nereik galvoti kada ijungti... Ir veikia jau 20 metu mano masinoje(tiek jai meteliu) taigi tai rodiklis koks ne koks. Ir nera ten jokiu slangu,kompresoriu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gerai,

savo akimis mačiau situaciją. Nemirseta, mes atsivežę PVC guminukę su pakabinamu varikliu ruošiamės išplaukti. Atvažiuoja Naujas GP didelis su tokiu nediduku laiviuku ant priekabos, nu kokia 1 tona svorio(laiviuks irgi naujas net blizga). Apsisuka ir atbulas jūron iki slenksčių. Išlipa vandenin ir atkabinę priekabą dar pastumia savo bliūdelį gilyn, tada nuleidžia vandenin ir prikabinę priekabą bando išvažiuoti. Va čia ir prasideda linksmybės. O jūros smėliukas pasirodo pasiplovė po ratais ir dydysis GP bebuksuodamas leidžiasi gylyn į dugną, o ne į priekį... Po to atvažiavo gaisrinės 131ZIL ir su ilga virve ištraukė.

Tai va aš manau, kad jam būtų labai padėjusios geros ir ne asfaltinės ir abiejų tiltų blokiruotės, nes centrinio difercialo blokavimas turbūt buvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai GR turi galinio tilto blokiruotę. Bet kaip dažnai būna vairuotojai to nežino. Vienam draugui neseniai aiškinau, kad jo NISSAN turi ne tik blokiruotę, kurios jis du metus nenaudojo, nes nežinojo, bet ir galinio stabilizatoriaus atjungimą.

Šiaip tarpinė tarp vairuotojo sėdynės ir autobobilio vairo visais laikais buvo svarbi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu Rimui, ten tarpinej greiciausiai buvo problema. Nes butent tokie ir sedi dazniausiai su naujais visureigiais, jie net nezino kur kas isijungia ir aplamai klausimas ar tilta dar sugebejo ijungti.

Jie galvoja kad nupirkai uz 50 euru visureigi ir jis yra amfibija kuri turi uz tokias babkes isvaziuoti is bet kur...(pats toks buvau, kol pora kartu ciut ne nakvot reikejo su mergina miske kol issikapsciau). Nuo to laiko daug vandens nubego, ir pries vaziuojant jau gali mazdaug nustatyti ar sugebesi islysti ar ne... Kuo toliau tuo daugiau pesimistu tampi su standartiniu visureigiu. Ir kuo maziau patirties tuo didesni optimistai, su 2500kg visureigiu i jura iki slenksciu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu jau noresi specialiai pirkti ir statyti, tai rekomenduoju visu pirma pavazineti be ju ir po to apsispresti ar ju reikia. O jeigu reikia tai pirk Detroit Locker.

 

pritariu :salut: detroit locker automatinė blokiruotė šiuo atveju geriausia išeitis. pavažinėk su galine, kai jau pajusi, kaip važiuoja ir ką gali tavo tlc, galėsi priekin atjungiamą ARB blokiruotę pasistatyti 8)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

NUO TLC'80 bokse guli du tiltai: priekinis ir užpakalinis su 15" ratlankiais ir 30" BFG AT naujais kaliošais, veikiantis variklis 4,0 litrų benzas su įpurškimu su automatine greičių dėže ir blokuojamas centrinis difas, kėbulas sukomplektuotas ir aplankstyta priekinė dalis (sparnai bei televizorius). Bet va prie rėmo neprieina rankos, o tas yra nusuktas į šoną(priekinė dalis)- Įstrižainės pabėgusios tik priekyje (pirmam rėmo trečdalyje). Ir pasistoja klausimas paleisti dalimis Lietuvoje ar surasti rėmą, surinkti ir išginti ruskynan dalimis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai GR turi galinio tilto blokiruotę. Bet kaip dažnai būna vairuotojai to nežino. Vienam draugui neseniai aiškinau, kad jo NISSAN turi ne tik blokiruotę, kurios jis du metus nenaudojo, nes nežinojo, bet ir galinio stabilizatoriaus atjungimą.

 

O vat tuo stabilizatoriaus atjungimu susidomejau ir as :) RimaiK, koks ten patrulis? Be to, ka duoda tas stabilizatoriaus atjungimas? Ar nuo to padideja ratu prosvaisa (nu tipo galiniu ratu eiga)?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.