Mtn1 Sukurta Balandžio 8, 2010 Dalintis Sukurta Balandžio 8, 2010 Tevukas sugalvojo pirkt grand vitara nuo 2002m dyzeli 2.0 4 duru .As pats niekad su ta masina nebuvau susipazines todel nieko jam patart negaliu.Gal kuris is jusu ka pakomentuot gali apie ta modeli ?Dekui uz komentarus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mako Atrašyta Balandžio 9, 2010 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2010 Tevukas sugalvojo pirkt grand vitara nuo 2002m dyzeli 2.0 4 duru .As pats niekad su ta masina nebuvau susipazines todel nieko jam patart negaliu.Gal kuris is jusu ka pakomentuot gali apie ta modeli ?Dekui uz komentarus Pries 2 men nusipirkom 2005 m 2.0 dyzeli. Variklis yra HDi is Peugeot 806 miniveno (ir dar keliu Peugeot). Variklio galios tikrai pakanka tiek autostradoje tiek mieste, tiek bekeleje. Dyzelio sunaudojam 7.5-8 litrai/100 km . Prie minusu priskirciau gan didoka triuksma vaziuojant autostrada, taciau cia visdelto visureigis...Spejom pabuvoti Danijoje ir Norvegijoje, kur siu masinu yra itin daug - ar tai gerai ar blogai - spreskit patys Gaila kolkas dar tik viena karta teko per teslas pravaziuoti, bet viskas ivyko sekmingai Teko daug info skaityti Rusu puslapiuose, tai ten sias masinas tik giria. Labai patvarios ir t.t.Apsilankius suzuki centre klaipedoje meistrai sake, kad sis modelis i servisa neatvaziuoja su bedomis. Jei turit kokiu konkreciu klausimu - rezkit. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mtn1 Atrašyta Balandžio 9, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2010 Pries 2 men nusipirkom 2005 m 2.0 dyzeli. Variklis yra HDi is Peugeot 806 miniveno (ir dar keliu Peugeot). Variklio galios tikrai pakanka tiek autostradoje tiek mieste, tiek bekeleje. Dyzelio sunaudojam 7.5-8 litrai/100 km . Prie minusu priskirciau gan didoka triuksma vaziuojant autostrada, taciau cia visdelto visureigis...Spejom pabuvoti Danijoje ir Norvegijoje, kur siu masinu yra itin daug - ar tai gerai ar blogai - spreskit patys Gaila kolkas dar tik viena karta teko per teslas pravaziuoti, bet viskas ivyko sekmingai Teko daug info skaityti Rusu puslapiuose, tai ten sias masinas tik giria. Labai patvarios ir t.t.Apsilankius suzuki centre klaipedoje meistrai sake, kad sis modelis i servisa neatvaziuoja su bedomis. Jei turit kokiu konkreciu klausimu - rezkit. O sankaba is peugeot stovi ? Peugeot mašinose butent šiti varikliai ėjo su plaukiojančia sankaba, kuri nelaiko. Nebent suzukis kazka geriau sugalvojo. Kokios razdatkės padėtys yra pas tokias vitaras ? Ar yra galinio tilto blokiruotė ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mako Atrašyta Balandžio 9, 2010 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2010 O sankaba is peugeot stovi ? Peugeot mašinose butent šiti varikliai ėjo su plaukiojančia sankaba, kuri nelaiko. Nebent suzukis kazka geriau sugalvojo. Kokios razdatkės padėtys yra pas tokias vitaras ? Ar yra galinio tilto blokiruotė ? As nezinau ar sankaba peugeot, bet beveik visose naujose masinose kiša ta plaukiojanti smagrati (ne sankaba) - dual mass flywheel, bet nesu 100% tikras ar jis yra ir siame modelyje. Pats sitas smagratis vien is konstrukcijos matosi kad turi tureti problemu,o jo patikimumas priklauso zinoma nuo ridos Turejom pries tai opel zafira ir buvo bedu su tuo smagraciu. Padetys - 2H (varomas galas), 4H, ir 4L. Mano ziniomis ir supratimu galinis tiltas blokiruotes neturi, tik priekinis.Kiek internete paskaiciau, sitie modeliai neturi centrinio diferencialo, toodel su jais negalima vazineti sausu asfaltu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvis Atrašyta Balandžio 9, 2010 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2010 nu nežinau, pas mane 2009 metu tai razdatkes padėtys yra sekančios: 4H, 4H su centriniu diff lock, ir 4L ir ceentrinis diff lock, ir neturi jokių blokiruočių nei priekyje nei gale, ir negali važiuoti vie galu... čia taip vadinamas "full time", ir butent turi centrini difą... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mako Atrašyta Balandžio 9, 2010 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2010 nu nežinau, pas mane 2009 metu tai razdatkes padėtys yra sekančios: 4H, 4H su centriniu diff lock, ir 4L ir ceentrinis diff lock, ir neturi jokių blokiruočių nei priekyje nei gale, ir negali važiuoti vie galu... čia taip vadinamas "full time", ir butent turi centrini difą...Tai taip, nuo 2005-uju naujasis GV turi full time 4WD, ir negalima atjungt vienos asies. Pas mane dar senasis modelis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
noExperience Atrašyta Gegužės 29, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 29, 2010 senoji GV neturi blokiruociu.pas tas kur buvo nuo 98-99 tai buvo mazda dyzelis kiek zinau, o iki kada jie buvo su tais varikliais tai nzn. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar