Pereiti prie turinio

Sorento JAV/Europa skirtumai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

mano Sorento parplukdytas iš JAV. Įdomu susirinkti informaciją, kuom pagrinde jie skiriasi nuo Europinių?

Mano pirminiai pastebėjimai:

1) Iš priešrūkinio žibinto išėmiau lemputę (lemputė keičiasi su tokia plastmase, į kurią jungiasi laido fiškė). Parodžiau Tekstaroje, tai tik paskėsčiojo rankomis :) Vėliau lemputę radau Autoterpėje (amerikonais užsiima), 30Lt mokėjau.

2) Stabdžių kaladėlės skiriasi (bent taip sakė buvęs savininkas), sakė yra tik kažkurioje vienoje japoniškų dalių parduotuvėje už 36Lt su nuolaida

3) Nėra galinio priešrūkinio žibinto, todėl buvo įrengtas atskiras (jis buvo sulaužytas ir nusukau visai iki kitos TA :) ). Kaži kuom dar ir ar skiriasi priekiniai ir galiniai žibintai?

4) Domėjausi kilimėliais KIA atstovybėje, tai sakė tokių pilkų minkštų kaip mano neturi ir negali atvežti. Turi tik tokius tamsius skistus...

 

Kas žinote daugiau - nepatingėkite surašyti. Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 74
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Sveiki,

mano Sorento parplukdytas iš JAV. Įdomu susirinkti informaciją, kuom pagrinde jie skiriasi nuo Europinių?

Mano pirminiai pastebėjimai:

1) Iš priešrūkinio žibinto išėmiau lemputę (lemputė keičiasi su tokia plastmase, į kurią jungiasi laido fiškė). Parodžiau Tekstaroje, tai tik paskėsčiojo rankomis :) Vėliau lemputę radau Autoterpėje (amerikonais užsiima), 30Lt mokėjau.

2) Stabdžių kaladėlės skiriasi (bent taip sakė buvęs savininkas), sakė yra tik kažkurioje vienoje japoniškų dalių parduotuvėje už 36Lt su nuolaida

3) Nėra galinio priešrūkinio žibinto, todėl buvo įrengtas atskiras (jis buvo sulaužytas ir nusukau visai iki kitos TA :) ). Kaži kuom dar ir ar skiriasi priekiniai ir galiniai žibintai?

4) Domėjausi kilimėliais KIA atstovybėje, tai sakė tokių pilkų minkštų kaip mano neturi ir negali atvežti. Turi tik tokius tamsius skistus...

 

Kas žinote daugiau - nepatingėkite surašyti. Ačiū

 

stabdziu diskai ir kaladeles skiriasi tikrai. skersmuo ir storis disku skirtingas nei EU. kaladeliu galima gauti Lirostoj ir Tekstaroj.

stabilizatoriaus ivores tiek priekines tiek galines skiriasi: dazniausiai priekines tinka nuo naujesnio sorento stabilizatoriaus (kur traukeles su dviem sarnyrais) o su galinem buna problemu: ne visiem net imanoma uzsakyt net is KIA (ne ta rinka) Korejos rinkos tokios pat :)

 

motoras 3.5 V6 yra mitsubishi todel pasitaiko kad nusisuka alkuninio veleno skriemulio pleistas ( sponke ) to pasekoje prasoka dirzas ir lanksto voztuvus. AT dezes alyva yra special KIA ( jei H tronic - '+' i '-' AT padetys) Jei AT paprasta (P,R, N, D, 2, L) tai pilamas Dexron III .

 

noriu atkreipt demesi i priekini kardana: i savaite bent karta BUTINA ijungti 4WD kitaip po pusmecio teks keist kardana ( issimala kryzmes arba nevaiksto kardanas per slycus ).

 

didzioji dalis USA soreto neturi 4wd. pas juos yra 2wd ir 2wd Snow. Galinis difas dazniausiai su LSD. pasitaiko prolemu su 4wd ijungimo varikliuku- EU 4wd isijungia tik paciam persukus i 4wd o USA jis automatiskai sujungia 4wd jei vienas ratas prasisuka. varikliukas randasi ant razdatkes ir jei pavazineji bekele daznai nutraukiami laidai varikliuko jungties.

 

Rankinis stabdis del AT dazniausiai nelaiko : reikia ismankstinti mechanizma kuris stovi ant galinio tilto : rakinio trosas nuo rankenos eina iki d/p gal rato ir is jo tada eina kitas trosiukas i k/p gal rata.

 

priesrukinio lempute UAB KIA Auto kainuoja 25 LT :)

 

daznai pasitaiko problemu su zvakem ( kurios randasi labai jau xerojov vietoj) , laidais ir jei detos dujos su CHECK del katalizatoriu darbo : ismeta klaida kad liambda zondas blogai dirba ( ten ju yra visi 4 )bet cia del duju. kartais ismeta kad reikia keist katalizatoriu

 

na atvirai pasakius sorento vienintelis KIA modelis kuri pirkciau as kaip zmogus dirbes su KIA :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū Vaidui :cheer:

"nusisuka alkuninio veleno skriemulio pleistas ( sponke ) " - o kaži kaip šito išvengti? :scratch:

Dėžė pas mane H tronic (iš Vaido aprašymo sprendžiant), bet nežinau ar tai blogai, ar gerai :) Paskaičiau originalioje vartotojo instrukcijoje, lyg pataria kas tam tikrą laiką dėžės tepalus pakeist.. Matyt teks tą daryt ir spec tepaliuką pirkti...

Pas mane yra 2wd, 4wd, ir low. Jokių antipraslydimų, kaip suprantu, nėra pas mane (bent tokių lempučių nėra). O būna pas Sorentus 2005 metų?

Įjungus 4wd jauciasi toks tylus metalinis garsas. Tai čia tiltas dar neįjungtas? Įsijungs tik prasisukus?

Rankinis pas mane išvis palaidas, dar nežiūrėjau kame replės, bet ir nežiūrėsiu iki TA, nes automatui išvis nesuprantu kam rankinis.

Klaidą dėl dujų pas mane kaip tik meta :) Šiek tiek ir pasipurto ant laisvų, gal žinot kokį šitų Mitsubishi V6 specą-dujininką?

Na ir džiugu išgirsti, kad Sorento ne toks beviltiškas, kaip kitos KIA.

Jau kažkiek nugrybavom į lankas šioje temoje, bet dar paklausiu: ar nėra tekę susidurti, ar įmanoma pakeisti rankinį kondicionieriaus valdymą į klimą? Užtenka pakeisti tą valdymo bloką, kur centrinėje konsolėje, ar dar ir gyliau stovi kokie nors reguliatoriai ar davikliai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Įjungus 4wd jauciasi toks tylus metalinis garsas. Tai čia tiltas dar neįjungtas? Įsijungs tik prasisukus?

Rankinis pas mane išvis palaidas, dar nežiūrėjau kame replės, bet ir nežiūrėsiu iki TA, nes automatui išvis nesuprantu kam rankinis.

 

Jei tilto įjungimas toks kaip fotkėj, tai tiltas turėtų įsijungti kai užsidega žalias simbolis skydely - nieks nelauks kol prasisuks :)

 

Dėl rankinio buvau susidūres lygiai su tokia bėda kaip Vaidas aprašė - užteko išmankštint.

post-60-12700607356651_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na sponkes nusisukimo gali bandyt isvengt neduodamas motorui raudonu apsuku staiga. nes nuo perdideliu apsuku neislaiko sponke.

dezej tepalas pagal gamintojo nurodymus yra keiciamas pagal lentele ( bandau prisegti ) bet rekomenduotina jei viskas tvarkoje nekeisti jo nes 90 proc. atveju po keitimo atsiranda pasaliniai garsai is dezes.

noriu atkreipt demesi i 4wd low sujungima: 4wd galima pagal gamintoja sujungti vaziuojant iki 80 km/val o 4wd low privalai ijungti sustojus ir ant neutralios padeties kitaip 'suvalgysi' razdatke ( prisegiau info kaip sujungt). ijungus 4wd turi pasigirsti 'click' ir uzsidegti skydelyje 4wd lempute. tas 'click' tai susijungia razdatke kad suktusi priekinis kardanas. jei turi galimybiu palysk po auto ir pasitikrink priekini kardaa: ar neturi laisvumu is kryzmiu ir ar juda per slycus. jei nejuda ir stovi 'kietai' per slycus buk malonus sujunges 4wd negazuok nes sudauzysi razdatkes korpusa ir tada teks ji keist o jis kainuoja arba isvis pasistenk nejungt 4wd.

 

SVARBU! jei darysi ratu suvedima ispek meistrus kad priekiniu apatiniu svirciu ekscentriniai varztai yra skirtingu krypciu sriegiu: svirciai vienas kairinis kitas desininis! ant ekscentriniu poverzliu yra parodyta atsukimo kryptis! didzioji dalis neziuri i kuria puse atsisuka ir prasuka sailetblokus!! o pakeist sailentbloka patikek kiek darbo nes varztai buna uzrudyje sailentbloke ir tenka su 'bulgarke' pjauti! apatiniu svirciu sailentblokai parsiduoda atskirai o virsutiniu tik su svirtimis. o sarnyrai tik su svirtimis.

 

siaip tokiu metu sorento jau turejo LSD blokiruote gale.

 

i galini tilta eina alyva su LSD priedais berods 80w90, i razdatke Dexron III, i vairo stiprintuva Dexron III

 

na jei kils klausimu kreipkis:) bandysim padet.

 

p.s. pas tave po kapotu ties amortiku kelmais nera tokiu oranziniu dezuciu-mygtuku? jei yra tai pavazinejes per laukus gali ir nebeuzvesti :) teks tuos mygtukus paspaust po kapotu ir tada uzsiesi. ten yra apsauga - avarijos atveju atjunia maitinima kad sumazintu gaisro tikimybe.

 

del mechaninio konkicionieriaus keitimo i klima tai cia be proto daug visko ko reiks: pradedant valdymo bloku,saules davikliu, davikliais AC radiatoriuje ir baigiant pagrindinio kompo valdymo laidu pynemis ( skiriasi laidu skaicius, isdestymas ir t.t.). na geriau ( siulyciau ) palikt taip kaip yra nes dafiga $$$ sudesi ir efekto didelio nebus.

o kuo tau nepatika mechaninis AC? mano nuomone jis patikimesnis ir reikalaujantis maziau prieziuros.

 

tiesa siulyciau sorento nemaudyti smarkiai nes pagrindinis kompas yra priekyje po keleivio kojom (po kilimu) :)

 

na o kas susije su dojom tai nieko negaliu patart :) siaip kiek girdejau BRC pusetinai dirba

Sorento lentele.pdf

sorento 4wd.pdf

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai ačiū, vėl daug naudingos info.

Del paletintojo jungimo tik stovint ir ant neutralkes, jau buvau skaites instrukcijoje. Aisku dar prieš tai buvau kartą įjungęs stovėdamas ant D, bet kolkas lyg nieko neatsitiko :) O kardaną priekinį reiks pasitikrint dėl viso pikto, kaip tik šiandien varysiu vairo stiprintuvo tvarkyt - sunkiai vairas sukasi, nors skysčio yra ir niekas niekur nevarva... Na bus matyt, kame ten bėdos.

Vietoj tavo nuotraukoje parodyto "ESP" mygtuko, pas mane "Cruise" mygtukas (autopiloto). Ar tai reiškia, kad ESP neturiu?

O kas ta LSD blokiruotė (žinau tik grybukus tokius)? :blush: Variklis ir dėžė šiaip tipo "naujasnio" modelio, dežė 5 pavarų, tai gal jau bus ir ta LSD. O kaip patikrinti?

Del kondiškės, jau 3 metai tik su klima važinėjau, tai labai neįprasta, kai reikia ranka reguliuoti :) Be to, berods tik to vieno daikto trūksta, kad būtų visi įmanomi "navarotai" tai mašinai... Bet jei neužtenka pakeisti valdymo bloko, suprantama to nedarysiu.

 

Murkdyti Sorento stipriai nemurkdysiu, net amerikoniškoje instrukcijoje parašyta, kad nevažiuot giliau nei hubai, o jei teko važiuot giliau - varyt i Kia, kad suteptų guolius ir t.t. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o del to kad sunkiai sukasi vairas tai gali but kaltas solenoid voztuvas ant koloneles ( priklausomai nuo greicio stipriau arba silpniau sukasi vairas). tik deja tas voztuvas nepius. kiek prisimenu apie 700 LT berods kainuoja originalus.

LSD tai blokiruote - blokuotas galinis reduktorius-kai praslysta vienas ratas tai kitas irgi pradeda suktis. ESP neturi deja. bet man asmeniskai ESP ziema nepatinka-negali pasidziaugti soniniu slydymo su galine varoma asimi :P LSD su deze neturi nieko bendro

 

 

o tu is kurio miesto? jei is vilniaus ir jei reiks daliu is KIA Auto tai pasakyk kad nuo Vaido ( buvusio priemejo ) ir turetu padaryt nuolaidele :salut: arba pranesk man pries vaziuojant ir as perspesiu juos kad neskriaustu smarkiai :cheer:

 

tarp kitko ten kai kuriu daliu kainos normalios ( stabilizatoriaus ivores, traukes ir t.t. ) stabdziu kaladeliu neipirksi originaliu .kainos nuo 350 Lt prasideda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del dalių tai turėsiu minty ;) Aš iš Vilniaus taip pat.

Del vairo, tai skambino meistriukai, sakė vairo kolonėlės kryžmę išvalė, sutepė ir turi būti ledas. Na bus matyt, vakare pasiimsiu mašiną... Pastaba: Mašina pasiėmiu, vairas sukiojasi lengvai. Dariau Hidrovistoje Žirmūnuose, kaina 96Lt. Manau ne lupikai, kiti butų "sutaisę vairo kolonėlę" :)

 

O kaip žinoti ar yra pas mane ta LSD? Na jei užbuksiuosiu tai suprantu, kad tik vienas ratas sukasi ir reiškia neveikia :) O koks kitas kelias išsiaiškinti nekeliant ant donkrato? Gal pagal kėbulo numerį paklausti atstovybėje? Labai noretusi to LSD...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del dalių tai turėsiu minty ;) Aš iš Vilniaus taip pat.

Del vairo, tai skambino meistriukai, sakė vairo kolonėlės kryžmę išvalė, sutepė ir turi būti ledas. Na bus matyt, vakare pasiimsiu mašiną... Pastaba: Mašina pasiėmiu, vairas sukiojasi lengvai. Dariau Hidrovistoje Žirmūnuose, kaina 96Lt. Manau ne lupikai, kiti butų "sutaisę vairo kolonėlę" :)

 

O kaip žinoti ar yra pas mane ta LSD? Na jei užbuksiuosiu tai suprantu, kad tik vienas ratas sukasi ir reiškia neveikia :) O koks kitas kelias išsiaiškinti nekeliant ant donkrato? Gal pagal kėbulo numerį paklausti atstovybėje? Labai noretusi to LSD...

 

tai parasyk kebulo numeri man. pabandysiu suzinot nes atstovybej gali nesakyt tau ar yra LSD ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

noriu atkreipt demesi i priekini kardana: i savaite bent karta BUTINA ijungti 4WD kitaip po pusmecio teks keist kardana ( issimala kryzmes arba nevaiksto kardanas per slycus ).

 

 

 

O man dabar smalsu pasidarė dėl priekinio tilto įjungimo :) Sorente stovi automatiniai habai? Jei 4WD neįjungta, tai kardanas nesisuka, kad tokios ligos po pusmečio? Kažkaip maniau, kad "sukabina" tik razdatkėj :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man dabar smalsu pasidarė dėl priekinio tilto įjungimo :) Sorente stovi automatiniai habai? Jei 4WD neįjungta, tai kardanas nesisuka, kad tokios ligos po pusmečio? Kažkaip maniau, kad "sukabina" tik razdatkėj :rolleyes:

 

jo sujungia razdatkej bet vaziuojant vedamu galu priekinis kardanas nesisuka. razdatkej stovi elektrinis motoriukas kuris sujungia 4wd. sorento neturi jokiu habu prieki. viskas is razdatkes susijungia. sorento razdatke su deze sujungta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo sujungia razdatkej bet vaziuojant vedamu galu priekinis kardanas nesisuka. razdatkej stovi elektrinis motoriukas kuris sujungia 4wd. sorento neturi jokiu habu prieki. viskas is razdatkes susijungia. sorento razdatke su deze sujungta

 

O tai kodėl priekinis kardanas nesisuka važiuojant 2WD? Kas atjungia priekinius ratus nuo tilto, kad jis nesuka kardano?

Ech, reikėtų service manualą susirast ineto platybėse - mažiau klausimų kiltų :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kodėl priekinis kardanas nesisuka važiuojant 2WD? Kas atjungia priekinius ratus nuo tilto, kad jis nesuka kardano?

Ech, reikėtų service manualą susirast ineto platybėse - mažiau klausimų kiltų :rolleyes:

 

na matai as gerai nezinau tos razdatkes principo bet priekinis kardanas 2wd nesisuka o ijungus 4wd razdatke uzblokuoja ir jis pradeda suktis

 

del manual tai nezinau ar tau pavyks ka surast inete :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žinote (vėl didžiausios viltys į Vaidą), gal kur online yra katalogas, kur galima Sorento detalių kodus susirast pagal konkretų automobilį? Kalbos ne barjeras, jei ką ;)Vis tik kai amerikonas, kiekvieną kartą baisu bus, kad kažką netaip parinko... Pvz dabar noriu žvakes nusipirkti, dirželius - žinočiau kodus, tai paskambinai vienam, antram pažystamui ir žinai kur važiuoti, o kai tik pagal modelį, tai bala žino ką jie ten parinks... O jei pats suklysčiau parinkdamas, bent žinočiau, kad tik pats ir kaltas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žinote (vėl didžiausios viltys į Vaidą), gal kur online yra katalogas, kur galima Sorento detalių kodus susirast pagal konkretų automobilį? Kalbos ne barjeras, jei ką ;)Vis tik kai amerikonas, kiekvieną kartą baisu bus, kad kažką netaip parinko... Pvz dabar noriu žvakes nusipirkti, dirželius - žinočiau kodus, tai paskambinai vienam, antram pažystamui ir žinai kur važiuoti, o kai tik pagal modelį, tai bala žino ką jie ten parinks... O jei pats suklysčiau parinkdamas, bent žinočiau, kad tik pats ir kaltas :)

 

na as zinau viea bet ten negalesi pasijungt nes ten tik autorizuoti servisai jungiasi :) o kad butu prieiama visiems tai nieko nezinau. pabandyk paieskot rusiskuose saituose. ten visko pilna :)

jei reikia kodu rasyk i PM ko reikia, koks VIN ir as tau atsiusiu kodus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi žvakių pakeitimas pas 3,5 benziną nėra toks paprastas malonumas (sudėtingas priėjimas, daug ardyti), noriu nesuklysti pasirinkdamas žvakes. Gamintojo rekomenduojamos žvakės NGK PFR5N-11 (turiu galimybę nusipirkti po 40Lt) kažkokios platininės. Na pagal gamintoją ir kainą sprendžiant, turėtų būti tikrai geros. Abejoniu kelia tik tai, kad pas mane dujos, ir kiek žinau, vienoms žvakėms dujos "patinka" labiau, o kitoms mažiau. Ka manote, verta dėti būtent jas, ar ieškoti kažkokių pritaikytų dujoms? :study:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Poliarinis eziuk, būk pasveikintas sorentistų forumiečių rate :cheer:

Tuoj Vaidas atsakys i Visus tavo klausimus (bent man labai daug padėjo) :)

O šiaip jei savo jėgomis bandysi susirasti informaciją, jei skaitai rusiškai, rekomenduoju http://forum.sorento.kia-club.ru

O ateity tikiuosi ir čia atsiras daugiau bendraminčių, norinčių pasidalinti džiaugsmais ir vargais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu taip. Info istiesu labai mazai. Nors imk ir sorento kluba ikurk :D

 

aciu uz linka :)

 

Dar apie sorento :

 

http://www.kia-forums.com/kia-sorento-forum/

 

http://www.sorentosite.com/forum/index.php

 

http://kiasorento.proboards.com/index.cgi?

 

http://tong.nate.com/byeun/b327105

 

http://kiasorentoforum.yuku.com/

 

Papildau :

 

http://www.kiatechinfo.com/index.asp reik uzsiregistruost, bet reikalingos info tikrai daug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gera tema, daug apie savo sorento suzinojau. tai vis delto ne pas mane viena vairas sunkus :)

 

Mano taip pat USA 3.5 v6. tik keturiu pavaru AT ir AWD. 2004 metuku

 

Ps. o iki kelintu metu sorento ejo be LSD ?

 

jei neklystu be LSD ejo iki 2004/08. na cia riektu pasidomet. duok VIN ir pasakysiu ar yra LSD pas tave ar ne :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.