Pereiti prie turinio

pakabos liftas ir kitos modifikacijos


Coolmen

Rekomenduojami pranešimai

pradejau po truputi liftinti pakaba kad butu imanoma ikist 33" ratus, kurie bus sumauti ant R15 bmw 5 serijos skardiniu disku,

siam momentui padarytos "rastafkes" spaceriai

http://public.fotki.com/Kulmanis/ivairu ... esize.html

taip atrodo visi keturi uzmauti viens ant koto :D

http://public.fotki.com/Kulmanis/ivairu ... esize.html

cia matosi kad dar reikes virsutine kreipianciaja dadaryti, reik nupjauti siek tiek ir pragresti skyle "stoparui" taip pat reikes ir apacioje padaryt skyle, nes virus eis i tilta o i apacia statysis pati pagalve

http://public.fotki.com/Kulmanis/ivairu ... esize.html

va issirikiave i eile :D laukia :D

http://public.fotki.com/Kulmanis/ivairu ... esize.html

 

http://public.fotki.com/Kulmanis/ivairu ... esize.html

va cia jau uzmauta pagalve :D telika siek tiek modifikuoti kad galima butu idet i masina

 

dar reikes prisiminus geometrija perkelti aukscio matuokli kronsteina ant "alkunes" kad rodytu teisinga auksti

ir belisk pakelti bumstopus per 5 cm, ba toks speiseriu aukstis ir reindzas bus paruostas 33" ratams :D

tada beliks tik isideti gerve, sustiprinti originalius slenkscius, bei prieki ir gala, kad galima buti hiliftinti

 

matavausi gervei vieta, panasu kad jinai graziai be dideliu bamperio pjaustymu tilps i pati bamperi, aisku neidealus varijantas nes nesimatys normaliai kaip sukasi trosas, realiai reikes tik bamperio apacia, centre ispajuti, nes plocio reik 15 cm. tai cia uztenka per akis, dar lieka, ir tada ateina aukstis, 17 cm plius ploktes aukstis, cia truks apie 3-4 cm, vat del ju greiciausiai ir reiks pjauti bamperi, nors cia dar nera aisku kiek daug, jei pavks labai gyliai ileisti gerve, tai greiciausiai pjaustimo bus minimumas, gerves ilgio uztenka irgi per akis

gerve galvopju mautinti tieisia ant remo, priklausomai nuo galimybiu jauciu kad teks siek tiek nuleisti nuo remo centro, tada atsiras sioks toks lauzimas, bet manau kad bus galima ji sumazinti modifikuojant kronsteinusprivirinant prie sonu metalines juostas kurios paskirstis lauzima per visa ilgi kronsteino dalies kuri tvirtinsis prie pacio remo, matyt teks padaryti papildomu skuliu reme

 

sios savaites uzdaviniai:

surasti zmogu kruis turi stakles gtrezimo, pragrest skyles zieduose, bei nupjauti dali virsutines kreipenciosios dalies

pasimatuoti ir padaryti aukscio matuokliu tvirtinimo kronsteina

 

ateities uzdaviniai:

nusipirkti metalo gerves padui, bei kronsteinams, taip pat "kvadratiniu" vamzdiu slensciu sutvirtinimui, ir taip pat sutvirtinti galini bamperi bei priekini, kad butu galima pakisti hilifta

 

Ps. po truputi ruosiames pabradui, gal spesiu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

po pagalves nurovimo :D ir seip primeravimu 5 cm liftas ciut ciut yra per mazas, tada po trumpo apmastymo nusprendziau kad reik didinti iki 10 cm speiserius, su 10 cm bent jau vizualiai viskas tvarkoj, ryt viskas susides i vietas, dar syki pasimeruosiu aukscio sensoriaus perkelimo auksti, kad isvengt norovimo kitios pagalves

bet visumoj tai piktai atrode su preikije sudetais 33" ratais :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigis, nepavyko 33" ratu imontavis, tiksliau pasakius visaks susidejo idelaiai, praktiskai nieka sniekur nekabina, tik priekinis vairuotojo puses ratas, del mistsku priezasciu yra siek tiek "pasisilinkes" i vidu, del ko siek tiek kabina, posparni, bet ten su fenu pasildzisu ir ta dali ilenkus i vidu nebutu probblemu

taciau nevaziavau i pabrada su 33" del esmines priezasties, nebeliko visikai amorto eigos gal pora cm, o ta pastebejom tik 10 vakaro, 1.5 valandos darem speiserius amortams, bet apie 12 valanda priekinia buvo padaryti bet nebuvo uzdeti, todle paskaiciavus kad dar reik padaryti ir bumstopu pakelimus tai spjoviau ir pasidavaiu, sudejau atgal ziemines padangas

 

tad realiai 33" ratai i reindza yr alabai net imanoma

 

reik ieskoti ilgesnes eigos amortu, dar turiu viena tokia minti, ba kai keliau su saibom, aukscio sensopriu nekeliau, del ko realiai aukstis tik siek tiek pasiketie masinos per speicserius, todel bandysiu savaitgali sumauti 33

" be saibu ir ziuresiu kiek neuztenka, gal uzteks tik 5cm balvanke sudet ir pakelt bum stopus tokiu atveju dar turesiu apie 8 cmus amorto eigos, telisk uzdeti ribojancias tilto eiga stropas kad neismusti amortu ir praktiskai liskiu su standartyiniu reindzu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liftuojant auto, amortiku problema yra klasikine. O tu domejaisi, ar bent jau isivaizduoji, kokie pakitimai liftuojant 10 cm vyksta kituose pakabos elementuose? Ar su vairo mechanizmu viskas tvarkoj bus? Kardanu ilgio uzteks, pasikeite kampai neuzmus ju po pirmo rimtesnio pasivazinejimo?

Siaip jau 4-6 cm liftas yra geris ta prasme, kad paprastai nereikia kazkokiu didesniu modifikaciju. O toliau su kiekvienu cm vis didesnis galvos skausmas.

Zodziu, geriau 5-6 cm liftas su minimaliais apsaugu ar buferio (jei plastmasinis) papjaustymais.

Sekmes konstruojant.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jap ziurejau, ar netasirado kokiu nepageidaujamu isitempimu tose mazguose sudejus 5 cm balvankes, bent jau visualiai ir paciupinejus kaskokiu neigiamu pakitimu nera

 

na su 5 cm balvanke amortu problemos didelios kaip ir nera, sudejus didenes balvankes iskyla problema

 

vat del kardanu neesu 100 pr tikras

 

keik domejausi ir kiek maciau liftuotu reinzu ( o ju kaip bebutu gaila vientai) kelent 10 cm pakaba jai detas ilgesnis kardanas, bei perdarinejo vairo trauke, ten idomiai pjove ilgino ir jas sujunge / / stypais, viena puse eina per virsu tu stripu o kita per apacia

kiek ziurejau kai hebra deda 2-3" ilgesnes spiruokles paprastas, tai daugiau nieko nedaro

 

realiai tai uzdejus 5 cm balvankes ir vaziuojant ant normalaus aukscio tai masinos aukstis per pakaba gaunasi grubiai apie 1 cm auksciau nei vaziuojant neliftyuotu bet auksciausia padetim, tad kaipo ir neturetu but problemos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia, reikia :) Kai istrigsi vaziuodamas istrizai kokio griovio, tai tada ir keiksi tuos 8 cm.. Nenori keist amortiku (ar ju tvirtinimo), dek 100 proc. blokiruote.

Gal blokiruote ir geriau, nes pas tave kaip suprantu tilto eigos didinima riboja pagalves, kurios gali issinerti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

prikelineju savo projektya nes buvau gausingai uzmetes :D

gerve uzdeta, padaryti lauzimo i apacia nuemimo kronsteinai, ale sustiprinimas plokstes, reik tik nuvaziuot kad suvirinti ir prisukti

 

susimeciau ratus ant reindzo, issikeliau i auksciausia padeti ir nuvaziavau lengvai pasivazinet, tiesa bamperis nuimtas ir ir priekiniai purvasargaiai,

priekyje siek tiek kabina posparni ir plasmasine slenkscio dali kur arkoje, bet seip siek tiek pasildzius su fenu ir ispaudzius i vidu problema kaip ir issiprestu, gale tuo tarpu kabina bakeli, na kas mate ten blin idomi konstrukcija bakelio labai jau ilgas kantas, tada pora smugiu su geru plaktuku arba kuju ir problema ispresta :D

and normlaus aukscio vaziuot imanoma tik tiesiai :D

 

sia savaite sudesiu speiserius ir bandysiu mehaniskai pakelti sensoriaus kojas nuo "alkunes/sakes" nezinau kaip vadinasi :D

na ir aisku pasijungsiu gerve iki galo, nes reik laidus dar sudet ir pajungti

 

originalaus bamperios nusprendziau atsisakyti, nors dar negalutinai, ba su juo labai jau daug zaidimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butinai, blin kortele fotiko paskolinau draugeliui ir likau be fotiko :/

sendien vaziavau i darba ant auksciausios padieties per miesta :D susilaukiau daug idomiu zvilgsniu tiek is praeiviu tiek is vairuotoju :D

 

reik kaskaip sendien speiserius sumesti po pagalvem ir kilstelt sensoriu kronsteinus i virsu, nes bijau kad posparni suesiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

blin su fotkem vis pamirstu :D

vakar sukisau speiserius, pakeliau sensoriaus koja nuo "alkunes" venzo mechaniskai pakeliau aukscio nstatymus, liko sudet bump stopus, nes prie didenes tilto artikuliacijos ratas pleso posparni, tuos jau turiu nusipirkau tokisu kvadratinisu is agrotiekimo 7 cm aukscio ir gan placius, jauciu reiks pirkti hamutus stiprius gresti per sonus tuos atboinikus ir versti prie tilto, nes kitaip nemataui kaip juos uzdet, venzo busdu atboinikai virs tilto ar ant tilto :D

, kaskada reiks susikaupti ir perkelti "alkunes" tvirtinimus nuo remo siek tiek i prieki ir zemyn, tada realiai issiprestu sita problema, siam momentui mane stabdo tik ziniu trukumas neisivaizduoju nei kaip paskaiciuoti kiek i prieki ir zemyn pernesineti tvirtinima, nei kaip bus su visom traukem ir pan. nes vien tik stabilizatoriaus traukytes reiks minimum ilginti, cia aisku maza prioblema tiesiog perjauti padaryti sregi ir ikisti i vtulek reikalingo ilgio, o toliau visokios vairo traukes pats vairo mechanizmas, vairo damferis ir so on and on :( bet cia problema tik preikiui gale kaip ir viska sgerai, vienintelis dalykas tai bakelis gadina visa reikala

 

gerve pastayta iki galo, pajungta ir veikia :D bet blin reik kaskaip issibandyt ja, na tona minimum lauzimo i virsu atlaiko vakar su hiliftu uzkeliau visa preiki nuo zemes :D hehe pamattytumes kaip reliu bloka uzdejau isjuoktumet negyvai :D su strapsiukais pritraukiau prie groteliu ir prie pacio gerves korpuso :D

aisku su bamperiu beda, kai pjausciau bamperi neivertinau to kad darysiu lauzimo jegos i apacia ir i virsu nuemesju/sutvirtinimus plokstes, ko pasekoje bamperis originalus nebeuzsideda nebent ji vandalinti iki galo, bent jau vakar man drasos neuzteko rystis tam :( gal sendien bus rysto :) nes reik kaskaip spresti si klausima, ba radiatorius plikas dabar, bet koks rastas/didesne saka paliktu mane be kondiske sir gali but ka dbe radiatoriaus :(

 

apie vaziavima su iskeltu, biski persistengiau su mehaniniu sensoriu liftu, reisk sendien siek tiek pazeminti, visumoj vaizavima smieste nei per nago juodyma nepablogejo, turiu itarima kad speiseriai likt labai ilgam savo vietose, penktadinei isbandysiu trasoje, o sestadieni bekelei:D prie namu po griovius pavazinejau vienintelsi minusas per didele tilto eiga i virsu, reik butinai susidet bumpstopus antraip supartalinsiu posparnisu bei kebulo dali po sparnais :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasivezinom savaitgali biski, na pasirodo namu darbu iki galo nebuvau atlikes, pamenat minejau senai senai kad viena pagalve issive ir ja uzspaudziau su hamutu tai vat ta zaraza pavedfe mane pirmoj baloj :D teko lauko saligom lupt ja lauk ir statyt naujaja kuria atsiunte kaip garantine :D ko pasekoje daugiau jokiu problemu nebuvo, kaip vaziuoja, autostradoje minu ant autostrados aukscio, jokio kabinimo nieko, gal kiek kiestojai vaziuojasi, biski tokia labaiu tasytis linkusi, nors nieko baisaus, ofroude vazinejau tiok ant normalaus aukscio, svarbiausia nelekt isdegus akis, per purva vaziuoja labai puikiai, gerve islaike patikrinima lupau is pievos pora landroveriu su plentinem padangom, jokiu nepageidaujamu linkimu judejimu per gerve nepastebejau, laiko puikiai, traukia nros ir letai bet uztikrintai

 

na ir pabaigai pagaliau ilgai lauktos nuotraukytes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ai dar tiesa ateiciai numatytas tilto perkelima si prieki per pora cm, su 33" siek tiek truksta, aisku butu idomu biski siauresnes pasibandyt padangas gal nereiketu pernesinet tilto, seip uztenka bet norint atsikraty kabinimu iki galo tilto pernesimas butinas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grazu :D Tik kaskaip labai jau ten daug visokiu traukiu traukyciu po apacia, pas mane palindus po toyota jas ant pirstu gali susiskaiciuoti :D Aisku nelyginu tavo land roverio su savo tlc, nes jis naujesnis kokiu 10 metu :lol:

 

O su visais tais kabinimais...nepadetu geriau koks bodyliftas arba arku prapjaustymas? :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokios dar traukytes ?

viena vairo trauke, prieki tilto

uz tilto trauke kuri laiko virtima,

stabilizatoriaus traukes dvi mazytes ir pats stabilizatorius, viskas,

na dar aukscio sensoriaus kojytes dvi

 

del body lifto, na mano akimsi jau per daug zaidimo, kaip turizmui, jaugheriau tasisakyti 33 irsusidet 32 jei pavyktu rast kokius ale 32.5 tai visai gerai butu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na juk nera sudetinga procedura tas bodyliftas :) Tuo labiau dabar masina tavo be bamperio priekinio, tai iskarto pasikeltum kebula ir daryti bamperi galetum :)

 

Aisku ratus galima deti mazesnius, bet tai jau situs turi tia kam dar mazinti? :D

 

Siaip graziai atrodo jis su 33 :wink: Man tai tokie ratai kur kas graziau dera uz kokius 31 ar dar net mazesnius :?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vat, ziuriu pas tave gerves reliu blokas ant jos paliktas :roll: Nenori tu jo perkelti tiesiog kaskur po variklio dangciu? Tada ir vanduo netoks baisus jei tektu trauktis kai gerve po vandeniu, ir baperuje galima butu graziai paslepti visa gerve, netycia kur nors nenulaustum jo ar pns :roll:

 

Investicija tik uz laidus+termokembrika izoliavimui kokiu sujungimu, juk brangiai nesigauna :) Jei ka galiu padaryti, uz dyka :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na matyai as nesiruosiu taip giliai lyst, kad pasemtu gerve ir reliu bloka :D

del bodyu lifto, na galbut kada nors ateityje, neskirtas sitas auto "sunkiajam" ofroudui, ba mani zajadlas turistas :D

ten reliu blokas laikinai uzdeta, tik bijau kad laikinai tai nebutu su visam :D

ziurejau po kapotu nelabai vietos yra, bet reisk kokia diena kaska paburti, sveikiau reliu blokuio bentkokiu atveju bus, ir seip bent jau mano akimis neprideda grozio tas reliu blokas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.