Pereiti prie turinio

jeep grand cherokee crd


Valduks

Rekomenduojami pranešimai

Tai gal duosit info kas nors apie granda nuo 2002m. Man siulo toki auto. Savaite laiko vazinejau tai paliko gan nebloga ispudi :rolleyes: . Pries tai turejau RR 98m. Jeepo su merso 27 varikliu vazevimas daug linksmesnis nei RR su 25dt. Man idomu but suzinot kokios bedos lauke manes isigijus Jeep. Buten ta jeep kuri man siulo turejo du kartus bedu su deze. Nors po antro remoto metus jau vaziuoja be problemu. Dar turi beda su uzvedimu ant salto(zvakiu netikrinau dar).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šituo motoru siūlyčiau žiūrėt gaminto po 2003 m. antros pusės. Iki to merso motorai turėjo problemą su purškiklių tvirtinimu, ko pasekoje purškikliai įsiklijuodavo dervoje galvutėje ... Nusiimk to Jeep'o variklio apsaugą nuo viršaus ir apžiūrėk purškiklius - apie juos turėtų nebūti dervos ... Eksploatuojant reikėtų stebėti būtent tas vietas. O pastebėjus dervą, tuoj pat keisti tuos tvirtinimus ir kas ten dar priklauso... Nepatvirtintais duomenimis, problema buvo išspręsta 2003 metais, tik neaišku tiksliai kada ...

 

pamąstymui straipsnis rusiškai: http://www.diesel.auto.ru/472/2184/articles/4701_in2.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko skaityti vokiečių forumuose, geras motoriukas kol nesugenda, bet labai nepatogus remontuoti, nes sunkus priėjimas. Pvz. norint išimti du galinius purkštukus reikia arba traukti variklį, arba išpjauti gabalą kėbulo virš galvutės. :angry: Jei neklystu, tas pats variklis ir pavarų dėžė montuojamas į Sprinterį ir jų savininkai nėra sužavėti patikimumu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko skaityti vokiečių forumuose, geras motoriukas kol nesugenda, bet labai nepatogus remontuoti, nes sunkus priėjimas. Pvz. norint išimti du galinius purkštukus reikia arba traukti variklį, arba išpjauti gabalą kėbulo virš galvutės. :angry: Jei neklystu, tas pats variklis ir pavarų dėžė montuojamas į Sprinterį ir jų savininkai nėra sužavėti patikimumu.

 

tiek 3.1 TD. tiek 2.7 CRD nereikia nei pjauti kėbulo, nei išimti motoro :) ... bet abiem atvejais tenka nuleisti motorą, kitaip tai jau tikrai neišeina ... del 3.1 - tai dar + tenka išleisti kondicionierių dėl durnos konstrukcijos ( vamzdžiai tiesiai virš motoro ) ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia iliustracija to, ką rašiau apie kėbulo pjaustymą.

 

:blink: Įdomus požiūris į remontą ... Po tokių "profų" remonto ir pasklinda legendos apie neremontuojamus variklius ...

O tai, ką tie "profai" supjaustė, nuimama dalis :D ... Kokiam velniui reikėjo tada kapotą nuiminėt, gi "turbinka" galėjo ir jame skylę pasidaryt ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.