Jump to content
Sign in to follow this  
ProHack

MP paskirstymo dezes (razdatkes) gedimai/tvarkymas

Recommended Posts

Sveiki noriu isigyti MP1 89m. 2.5 dizeliuka, tik vat apie dzipus taip kaip apie baleta nusimanau :D Susiradau MP1 lyg ir nieko toks, bet yra viena beda ijungus 4 susuku vaira i kuri nors sona ir pradedu vaziuoti trata ziauriai kazkas man atrodo garsas ein is vidurio (ties pavaru deze, sunku suprasti is kur ),lygtais nekabina ar nusoka kazkas... tada pabandziau i pusni ivaziuoti su 4 ijungtais sukosi tik vairuotojo priekinis ir keleivio galinis ratas, na kaip supratau kazkodel 4 nesusijungia pilnai... ijungus tik 2 vaziuoja berods normaliai... kame cia galetu buti beda ir ar brangiai kainuoja taisyti ??? beto kokios dazniausios ligos kamuoja sitas kumeles ? :) tiesa hubai yra automatiniai... ACIU uz pagalba !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 susijungia, taip ir turi kabinti vienas priekinis ratas, vienas kairys, jei nėra galinio tilto LSD blokiruotės

o traška greičiausiai razdatkė

Share this post


Link to post
Share on other sites

razdatkė 200-400lt kaip pasiseks, jei patinka mašiniukas derėkis atitinkamai ir imk, nepataisomų dalykų nėra :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velnias... na bet jai granata butu tai turbut kur nrs prie rato turetu buti trashkesys tas ? tiesa pasakius ten net ne traskesys o dungsi lb garsiai net masina sujuda, labiau dauzymas. Kaip suprantu razdatke stovi prie dezes ir garsas eina is kazkur ten... na praso uz ji 1600E cia jauciu biski kosmine kaina... o kodel ratai sukasi po viena ( vairuotojo priekinis ir keleivio galinis kai ijungi 4 ar su paletintoju ar be jokio skirtumo ) juk hubai kaip suprantu turetu blokuoti priekini tilta (turetu suktis abu kartu priekiniai ratai) ten hubai automatiniai tai turetu buti mygtukas kox ar jis savaime isijungia kai 4X4, o galas kaip supratau jai ne LSD reduktorius tai suka ta rata kuri jam lengviau sukti? Apskritai tu metu MP neina su blokuotu lsd ??? tiesa bandem ivaziuoti i laukus prisnigtus tai kai vaziuoji 4 ir kai jam jau sunku buna vaziuoti taip pat dauzos net ir tiesiai vaziuojant, gaunasi taip kad kai gauna apkrova atsiranda tas baisusis dauzymasis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesvarbu ar habai automatiniai, ar mechaniniai, priekis kabina taip pat t.y. vienas ratas

pas ta MP su tiltais viskas ok

ten razdatkei jau atia

Share this post


Link to post
Share on other sites

dungsejimo problema bus granatoi nes juk taip ir reikia tikrint granatas ijungus priekini tilta susukti vaira ir vaziuoti. garsas gali persiduoti ir iki greiciu dezes ir atrodis kad kazkas netaip su razdatke ar greiciu deze. reikia pabandyti nejungti priekinio tilto ir tada susukti vaira ir vaziuoti turetu nedungset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ijungus tik 2 ( galinius ) jokiu stuksejimu nera - vaziuoja nrm, o kai 4 susukus vaira ar kai gauna apkrova dauzos tai verdiktas bus granata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giarbemi kolegos įjungus keturis ir susukus vairą važiuoti ant kietos dangos yra griežtai nerekomenduojama nes: tų metų ir tos laidos MP neturi super selecta paskirstymo dėžės (suprask razdatkės), o yra paprasta easy selecta (kur centinis perdavimas yra pastoviai blokuotas). Todėl atliekant tokius triukus galimi nemenki nuostoliai silpniausioje perdavimo vietoje, šiuo atvėju bus grandinė. Grandinės keist nebūtina, vienas iš forumo dalyvių padarė grandinės įtempėją, kas ir kaip, reiktų pasidomėti pas jį. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gal kam buvo tokia beda: ar ijungus 2h ar 4h vistiek varo visa laika ir priekis. Kur bedos? Siaip vaziuoja be traskesiu, varo be problemu abu tiltai ir su paletintoju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirmam Pajero viskas labai paprasta dėl priekinio tilto jungimo, jeigu paskirstymo dėžės perjungimo svirtį įjungus į 2H padėtį vis tiek tiltas veikia, bėdos reiktų ieškoti paskirstymo dėžėje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirmam Pajero viskas labai paprasta dėl priekinio tilto jungimo, jeigu paskirstymo dėžės perjungimo svirtį įjungus į 2H padėtį vis tiek tiltas veikia, bėdos reiktų ieškoti paskirstymo dėžėje.

Na as irgi taip galvoju. Reiks megint lupt dangtelius ir ieskot problemu. Maniau gal kam buvo sitaip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas mane ant dureliu yra toks lipdukas su instrukcija kaip kur ir kada jungti .Tai ten parasyta kad atbuliniu reik pavaziuoti pora metru ,kad atsijungtu ten kazkas,bet nesu isitikines kad cia tas atvejis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zinau ta libduka. Jis del auto habu. Cia ne tas. Problema razdatkei. Idomu tik kas gali but. Na bet neisardes neisiaiskinsiu. Tik laiko trukumas, pasitarus su kolegom lengviau darbas eisis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na meginsiu pats. Jau savam ir draugo pajerom padariau itempejus rasdatkem(kapralono). Liuks laiko. Geriau patark nuo ko pradet ;-) ir siaip Taurage tolokai :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasta ir pataisyta problema. Sakute kuri junge dantracius su grandine, shudarankiu, buvo apsukta ir ideta atvirksciai. O ja apsukus pastoviai lieka susijungus. Remontas kainavo, laiko ir tiubika hermetiko :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paskaiciau cia ir turiu itarima kad pas mane irgi prasoka grandine

Vaziuojant su ijungtu prekiu letai kaip ir viskas gerai bet prie kokiu 35-40 km. Toks jausmas kad kaskur kaskas prasoka. Galvoja gal habai gali (pas mane auto) ar jei jau je pareina tai visai be prekio lieki? Kaip galima patikrint ta grandine? Ir kodel dedamas itempejas voetoi naujos grandines? Gal ju nera nauju? Gal kas neticia meistrauja vilniuje tuos itempejus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yra pirkt. Bet ne pas mus. Čia konkrečiai nuo SuperSelect razdatkės.
http://ru.aliexpress.com/item/Transfer-Case-T-F-Output-Shaft-Drive-Chain-For-Mitsubishi-Pajero-6G72-4D56-4M40-Sport-K96/1604893565.html?spm=2114.41010308.4.2.lnu1q1
Tik neaišku kaip toks kiniškas gaidys laikys. O įtempėjas yra greitas pigus ir efektyvus sprendimas, plius lieka originali grandinė.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.