Pereiti prie turinio

TURBO DIZEL samurai


vycka

Rekomenduojami pranešimai

:shock: Ruosiuosi deti i samuraju VW turbo dyzeli gal kam teko tai daryt ir vazinet idomu suzinot privalumus ir trukumus . Pvz. koki radijatoriu statyt kad tilptu ir ausinimo uztektu :?: ar laikys skirstymo deze ir tiltai (1 litro) ar galima ratus det 32,33 ar pusasiai laiko , zodziu reik informacijos butu idomu toki gyva pamatyt, is anksto dekui :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 61
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Del dizelinio variklio nelabai ka galiu patart, bet 1 litro tiltus ir razdatke patarciau pasilikt, jie yra letesni ir su galingesniu varikliu be vargo pasuks ir 32, ir 33 ratus(pasuktu ir didesnius, bet samurajui jau neverta), del patvarumo tai aisku jis sumazes. As pats i savo samuraju isidejau 1,6l vitaros varikli (benzas), efektas gavosi didesnis nei tikejausi, tiltai ir razdatke laiko, bet nusukineja kardanus :( Radijatorius liko nuo 1 litro, uztenka :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiksliausiai suskaiciuoti dantis, Kitas variantas sukti kardana ir skaiciuoti kiek kartu apsisuks kardanas kol ratas apsisuka viena karta, bet reikia pakelti tik viena rata ir rezultata dauginti is dvieju, nes per difa pagreiteja dvigubai.

Kodel klausiu?

Toks variantas, zmones mini traktorius taip konstruoja bet gaunasi gana leti maks 50 - 60 km/h

imi varikli golfo ar kita kur stovi sonu su greiciu deze ir tiltu. Uzvirini difa statai varikli (tiesiai) isilgai jeepo. Vienas pusasi pajungi i viena tilta antra i kita . Nereikia vargti su agregatu sujungimu (variklio ir GD), nereikia Paskirstymo dezes. Traktoriukui tokia sistrema laiko :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiksliausiai suskaiciuoti dantis, Kitas variantas sukti kardana ir skaiciuoti kiek kartu apsisuks kardanas kol ratas apsisuka viena karta, bet reikia pakelti tik viena rata ir rezultata dauginti is dvieju, nes per difa pagreiteja dvigubai.

Kodel klausiu?

Toks variantas, zmones mini traktorius taip konstruoja bet gaunasi gana leti maks 50 - 60 km/h

imi varikli golfo ar kita kur stovi sonu su greiciu deze ir tiltu. Uzvirini difa statai varikli (tiesiai) isilgai jeepo. Vienas pusasi pajungi i viena tilta antra i kita . Nereikia vargti su agregatu sujungimu (variklio ir GD), nereikia Paskirstymo dezes. Traktoriukui tokia sistrema laiko :D

:D viskas gerai bet as ne traktoriu darau man su juo kiekviena diena vazinet reikia
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

..... perdavima reikia ne viena rata sukti ir dauginti... Nes gausi gryba, jau isbandyta. Reikia ijungti blokiruote ir skaiciuoti jei ji yra. Jei nera sukti vienodai abu ratus, tik tada gausi tikslu perdavima.

Jei difas 4 satelitu negausi grybo, bet galima ir abu ratus sukti, tik jei nesublokuosi, sunku vienodai sukti abu ratus iskarto ypac kai tepalai salti.

O dar buna tiltai kur isviso difo nera tada tiksliai gryba gausi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

..... perdavima reikia ne viena rata sukti ir dauginti... Nes gausi gryba, jau isbandyta. Reikia ijungti blokiruote ir skaiciuoti jei ji yra. Jei nera sukti vienodai abu ratus, tik tada gausi tikslu perdavima.

Jei difas 4 satelitu negausi grybo, bet galima ir abu ratus sukti, tik jei nesublokuosi, sunku vienodai sukti abu ratus iskarto ypac kai tepalai salti.

O dar buna tiltai kur isviso difo nera tada tiksliai gryba gausi

Vyrai , vyrai kol jus sprendziat dilema as istrauksiu reduktoriu suskaiciuosiu dantis padalinsiu viena is kito ir gausiu ta perdavimo skaiciu vistiek blokiruote taisyt reikia penkta karta nulupu gal turit minciu kaip padaryt kad laikytu gal kokias movas is greiciu dezes sustatyt :?:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip rasiau tai butu tiksliausiai. o del blokiruotes tai matyti reikia ir pagalvoti. Oten savaine blokuojasi ar su ijungimu?
Su ijungimu tokie 4 dantys susega pusasi su redukoriaus korpusu ir juos pastoviai nurauna. Ir senus bandziau taisyt ir naujus gamintis sysius gaunasi nelaiko :? :( :shock: :cry: Tiesiog pinigu kapines bet dar neprarandu vilties :wink:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats gamini ar uzsakineji? Reikia tinkama termini metalo apdirbima atlikti.

Ten toks apdirbimas kaip krumpliaraciu reikalingas(kiek isivaizduoju)?

o cic originali blokiruotė?

Orginali samuraiska ant trosiuko valdoma . Uzsakinejau metalistu fabrikelije lyg nedurni berniokai graziai padare , bandysiu istraukt paziuret kas liko, :?:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomu koki termini apdirbima atlikinejo?

sublokavus, kiek girdejau, draudziama posukius daryti tik tiesiai vaziuoti galima.

:idea: tai va o kaip baloj nepasisukiot ir nelaiko kaip tik 31 piktukus balotnus uzdejau ir nelaiko o reikia kad laikytu labai reikia :evil: o paskui reiks ir prieky ant troselio ir kad laikytu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galima tuos dantis sustambinti? ar ka panasaus, pakeisti profili? :?:
sustambin nera kur , jei isivaizduoji kaip atrodo motociklo greiciu deze ten begiai susijungia ne mova kaip masinoj o tokiais liaudyje vadinamais kulokais (kulackovaja karobka) , tai ten tas pats principas, reik kada susitikt pasipasakot minciu kam papilt, kam pasisemt :wink:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su mocais neturejau reikalu. bet isivaizduoju, nes mano traktoriuje panasi tik pneomatiskai jungiasi.

As turejau omeny, Vietoje 4 dantu 3 ar 2 butu nebrangu padaryti? o juos nulauzia ar istrupa, nugrauzia, Jei antras variantas tai reketu mazesnius, bet, kad ju daugiau butu. (pagal mane)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau buvau padares pries 3 metus. Butent tokiu principu kad vienas i kita ieitu. Tai yra ant pusasio puses lyg buvo isorinis, o ont reduktoriaus puses vidinis. O gal atvirksciai, neatsimenu ir nesvarbu. Svarbu tai kad puikiai laike, jokiu bedu su ijungimu ir isjungimu. Sio mechanizmo nekeiciau.

Tik meistreliai gerai neuzgrudino metalo, ir maciau kai buvau isardes kad linksta tie slicai. Butent slicai buvo o ne dantukai. Taigi ka galiu patarti jums. Tai nesiparinti su blokiruotem, paimti ir uzvirinti ta difa. Jokiu pasekmiu nebuna, tik geras pravazumas. Nebent su Suzukiu lakstai mieste po asfalta ir ant slalomo. Isbandziau asmeniskai, neisjunges blokiruotes metus. Po to zmogus nupirko Suzuki ir dar metus vaziavo, dabar nupirko sekantis ir vel vaziuoja su uzstrigusia blokiruote. Taigi pasakos kad kazkas kazkur luzta. Varai kur nori kaip nori posukius darai... Ir variklis pas mane tris kartus per kelias razdatkes galingesni sukimo momenta duoda ir vis tiek nenusuko. Taigi jusu Suzukiukai tikrai nenusuks. Per lengvas Suzukio galas, jis paprasciausiai praslysta.

Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.