Pereiti prie turinio

Pajero 96 user manual ir bėdos su kuro valgymu


Svečias

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal galit pagelbėti ir mestelėti nuoroda, kur galėčiau rasti šiam automobiliui user manual. Yra šalia automatinės greičių dėžės mygtukas Hold/Pwr nesuprant, ką jis reiškia.. ir šiaip pasiskaitinėti būtų įdomu, kaip taisyklingai priekinį tiltą įjungti ir išjungti ir tt..

 

Ir nežmoniškai daug kuro jis pas mane ima, be didelių apkrovų kokį 17 litrų 100 km pasiėmė šį savaitgalį na gal koks 20 km buvo su priekiniu tiltu nuvažiuoti miško keliukais.. o kiti km asfaltu.. iš vis apie 180 km nuvaziavau. kokios galėtų būti bėdos? Variklis 2,8 TD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei pastoviai HOLD migtukas buvo ijungtas visai tikiu kad iki 17 suryjo. Nors tas skaiciavimas abstraktus gan. Jei butum uzsipiles dizelio, pravaziaves koki nors atstuma ir vel prisipyles dizelio, pamatytum realu isnaudota kieki degalu, vat tada liktu tik elementari matematika. Siaip 2.8td, 12-14 ltr sakyciau drasiai, na dar po miska sakei pagazavai.... :wink:

p.s. (HOLD neleidizia persijungti i aukstesne pavara ir atgal normaliu rezimu ir permeta begi tik sukeles daugiau apsuku, pvz. kai vaziuojant i kalna ir 4 begiu gali varyt ir 5, bet jei siek tiek pristabdysi ar suletinsi normaliu rezimu automatas permes begi is 5 i 4 t.y. i zemesni, o su HOLD funkcija liks prie 4 begiu ir aukstesniu apsuku) Nu tikiuosi paprasciausiais zodziais apibudinau ta '"Holda" :mrgreen:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū! su Hold aiškiau.. o ką tas Pwr reiškia???? Pačiam baisu baisu junginėti tuos mygtukus buvo, kad dėžės nesuvaryt :D hmm o jei ant 5 pavaros hold paspausiu, gal ne taip greit 4 jungs? Šiaip erzina šiek tiek, kad tik prie 80 km/h 5 pavarą jungia :)

 

PS. o šiaip džipukas labai liuks. Su senu patruliu nėr kas lygina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas per Pwr? Cia migtukas koks, kur? Ant begiu rankenos? O HOLD tai geriau isjunk (jis tarsi atitolina aukstesnio begio perjungima ir jei normaliai pas tave begius permeta ties 2500 aps/min tai su HOLD veikianciu tau pavaras metis ties 3000-3500 aps/min). Kiek su lengvaja vazinejau su analogiska funkcija, tai tik kuro sanaudom padidinti manau buvo sutvertas tas HOLD :mrgreen:

Na kartais i koki kalna gal ir gerai, bet ne pastoviai vazinet su juo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie pavarų dėžės dvipusis mygtukas pas mane, į vieną puse paspaudi - HOLD, o į kitą PWR. Kiek jau išsiaiškinau, lenkimui jis skirtas, galią padidina, o ko gero tuo pačiu ir kuro sąnaudas, kurios ir taip ne vaikiškos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.