Svečias Sukurta Sausio 12, 2010 Dalintis Sukurta Sausio 12, 2010 Sveiki, gal galit pagelbėti ir mestelėti nuoroda, kur galėčiau rasti šiam automobiliui user manual. Yra šalia automatinės greičių dėžės mygtukas Hold/Pwr nesuprant, ką jis reiškia.. ir šiaip pasiskaitinėti būtų įdomu, kaip taisyklingai priekinį tiltą įjungti ir išjungti ir tt.. Ir nežmoniškai daug kuro jis pas mane ima, be didelių apkrovų kokį 17 litrų 100 km pasiėmė šį savaitgalį na gal koks 20 km buvo su priekiniu tiltu nuvažiuoti miško keliukais.. o kiti km asfaltu.. iš vis apie 180 km nuvaziavau. kokios galėtų būti bėdos? Variklis 2,8 TD Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bankelis Atrašyta Sausio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2010 Mitsubishi skyrius " Naudingos nuorodos",o kaip tu ismatavai,kad 17 srebia ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Atrašyta Sausio 13, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2010 paprastai paskaičiavau, su 30 litru apie 180 km nuvažiavau. Žioplas gal, bet naudingose nuorodose neradau user manual. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Sausio 13, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2010 paprastai paskaičiavau, su 30 litru apie 180 km nuvažiavau. Žioplas gal, bet naudingose nuorodose neradau user manual.viewtopic.php?f=24&t=2636 tikrai yra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Sausio 13, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2010 Tai jei pastoviai HOLD migtukas buvo ijungtas visai tikiu kad iki 17 suryjo. Nors tas skaiciavimas abstraktus gan. Jei butum uzsipiles dizelio, pravaziaves koki nors atstuma ir vel prisipyles dizelio, pamatytum realu isnaudota kieki degalu, vat tada liktu tik elementari matematika. Siaip 2.8td, 12-14 ltr sakyciau drasiai, na dar po miska sakei pagazavai.... :wink: p.s. (HOLD neleidizia persijungti i aukstesne pavara ir atgal normaliu rezimu ir permeta begi tik sukeles daugiau apsuku, pvz. kai vaziuojant i kalna ir 4 begiu gali varyt ir 5, bet jei siek tiek pristabdysi ar suletinsi normaliu rezimu automatas permes begi is 5 i 4 t.y. i zemesni, o su HOLD funkcija liks prie 4 begiu ir aukstesniu apsuku) Nu tikiuosi paprasciausiais zodziais apibudinau ta '"Holda" :mrgreen: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Atrašyta Sausio 13, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 13, 2010 Ačiū! su Hold aiškiau.. o ką tas Pwr reiškia???? Pačiam baisu baisu junginėti tuos mygtukus buvo, kad dėžės nesuvaryt hmm o jei ant 5 pavaros hold paspausiu, gal ne taip greit 4 jungs? Šiaip erzina šiek tiek, kad tik prie 80 km/h 5 pavarą jungia PS. o šiaip džipukas labai liuks. Su senu patruliu nėr kas lygina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Sausio 15, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2010 Kas per Pwr? Cia migtukas koks, kur? Ant begiu rankenos? O HOLD tai geriau isjunk (jis tarsi atitolina aukstesnio begio perjungima ir jei normaliai pas tave begius permeta ties 2500 aps/min tai su HOLD veikianciu tau pavaras metis ties 3000-3500 aps/min). Kiek su lengvaja vazinejau su analogiska funkcija, tai tik kuro sanaudom padidinti manau buvo sutvertas tas HOLD :mrgreen: Na kartais i koki kalna gal ir gerai, bet ne pastoviai vazinet su juo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Atrašyta Sausio 15, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2010 Prie pavarų dėžės dvipusis mygtukas pas mane, į vieną puse paspaudi - HOLD, o į kitą PWR. Kiek jau išsiaiškinau, lenkimui jis skirtas, galią padidina, o ko gero tuo pačiu ir kuro sąnaudas, kurios ir taip ne vaikiškos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar