Pereiti prie turinio

GAZ 66 kuro sanaudos


Rekomenduojami pranešimai

ir kamaz ir ural razdatke turi centrini difa... Galiu breziniu imesti ir naturoje apziureti...

Apsižiūrėk įdėmiau brėžinius - URALe , ZILe , KRAZe difai razdatkėj sukišti bet jie skirti tik galiniams tiltams kadangi jie yra pastoviai varomi. Iš razdatkės į galinius tiltus eina atskiri kardanai. KAMAZe gi tas difas stovi ant pirmo užpakalinio tilto, liaudyje senais laikais buvo paršiuku vadinamas , ir į galą užtenka jau vieno kardano

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 64
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

pries 3 savaites razdatke buvau nuemes sakute paletintojo nuluzus buvo .pirmas riciagas padetis transportine perviduri niautralas iki galo letina .o tilto nejungia jis jau visa LAIK SUJUNGTAS.kitas riciagas tik prtieki blokuoja o nejungineja .zilo zinau kad pniaupatiskai ijungia vienas ten atrodo riciagas tik letina.kqamazo isvis nezinau tik zinau kad tiltai ir razdatke skirias ,uralas letesnis.o tai kaip ar imanoma priburt tuos hubus tokiam svolociuj,as jau alieju pradesiu naudot gal nieko variklis ir remontas neisbrangiuju jau ir sistema kuro perjungimo i diz, atidirbta ;) gal kas jau naudojat kiek zn vakaruos autobusai ir kalonkei pardavineja ,gal daugiau kas ka zinot.viena firma montuoja lt bet stafke visiskum neriali ,mano svolociun reiktu 5stuku o ten viskas zaprasta tik kad aliejus siltas butu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsižiūrėk įdėmiau brėžinius - URALe , ZILe , KRAZe difai razdatkėj sukišti bet jie skirti tik galiniams tiltams kadangi jie yra pastoviai varomi. Iš razdatkės į galinius tiltus eina atskiri kardanai. KAMAZe gi tas difas stovi ant pirmo užpakalinio tilto, liaudyje senais laikais buvo paršiuku vadinamas , ir į galą užtenka jau vieno kardano

 

Zil 131 atrodo nera difo , Razdarke tyuriu, jungia pniaumatika , pusiau mechanika, i prieki ir atgal perdavimas nevienodas..

urale i gala vienas isejimas, valdymas mechaninis, perdavimas 15 gal proc letesnis nei kamaz 6x6...................,

Klevai, kalba apie kamaz 6x6 , ten difas razdatkeje, o valdymas pjeumatinis............, tu kalbi apie paprasta kamaz...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tu matai kaip čia negerai gavos - ryškiai senatvė ir sklerozė puola . Pasitikrinau ir akurat - URALo pastovus privadas į visus 6 tekinius. ATsiprašau jeigu ką ir suklaidinau :blush: O kartais tas difas kur į priekį jėga perduoda neblokuojamas - jeigu taip tai jau tik technikos reikalas kokiu būdu atjungsi tiltą, o dėl aliejaus tai čia dar klausimas ar bus ekonominis efektas , ar tik daugiau vargo.Vienas dalykas reklama , kitas dalykas realybė. Tas aliejus kur kolonėlėse pila tai gi būna išfiltruotas ir tik belieka ana pakaitint. Prieš kelis metus lyg tai Klaipėdos autobusai kažką panašaus bandė, šiai dienai kažkodėl net nesigirdi kuo ten tas ekspermentas baigėsi. Kažin ar ne geriau pramušt kanalą ruskai saliarai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek as suprantu tas centrinis fifas razdatkei pr.tilto nes tik jis blokuojas o galas nesblokuoja ,nors kai traukiau kita ssunkvezimi visi ratai sukos ,bet an zvirioko ir tiesiai viskas lygiai vienodai stovejo.mat jai galas blokuotus an posukiu viska sulauzitu,66 uztat geriausiai pravaziuoja isbandita.mano kaiminas vazineja spalvota salerka tai ji pagavo nubaude prigasdino tai tas patpolna bakeli su spalvota isitaise tumbleri kaip an duju ir kai tik pamato itartina auto pist an paprastos is bako :pig: ir tas visas irengimas jam kainavo tiksliai nebepamenu iki 100lt tokiu principu svolociun desim baka koki30l virs variklio vietos daug filtra galma ir laukan,taigi bakelis virs pecioko gautus 70c laisvai kad ir prminus2o.o aliejum vazioja o tokie triperiai kad ir kasmet siurbli reiktu kaist apsmoketu variklio tikrai nesugraus del purkstuku irgi ir ch emijos ir netokia b rangi ir isvis dakase 3dali kaskokiem pideram savo uzdarbio atiduot geriau ukininkam kadir tas anto .lb jau isipletojau,aciu jum, uzlauzem atualna tema.gal kokiem pizonam ir nesvarbu ,bet man valstieciuj noris laisves,ir adranalino td nors viedrais semk vezimu vesk :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

centrinis diferencialas yra nei priekiui nei galui, kaip ir tilte esantis diferencialas nei kairiam nei desniam ratui... Tiesiog jis yra , todel varo visi tiltai nnuolat (full time' as) , o kada buksuoja varo tik kam lengviau ar priekiui ar galui, Ijungus blokiruote varo ir priekis ir galas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

centrinis diferencialas yra nei priekiui nei galui, kaip ir tilte esantis diferencialas nei kairiam nei desniam ratui... Tiesiog jis yra , todel varo visi tiltai nnuolat (full time' as) , o kada buksuoja varo tik kam lengviau ar priekiui ar galui, Ijungus blokiruote varo ir priekis ir galas...

Staska , aš ne ta prasme kad priekiui ar galui , o ta kad nuo to difo eina jėgos nuėmimas priekiniam tiltui ir kad jį užblokavus galima važiuot ir nuėmus kardanus ką ne kartą tavo kolektyvas taip ir darė B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tata ,as gi be panaudos sutarties jau mires buciau. as su keliom lenpjuvem i visas kriptis, ukininku draugu ir reiks ir sujais ,cia gera minti pakisai tik mat tech nika turi ant jo registruota but ,o man geriau an mamites gaunas :) jai ne ta panauda tai mum jau visus uzsmauge butuu. neapsmoketu nx geriau td an peciaus :pig: bet as virai vistiek niekaip nepagaunu apie tuos kardanus ir ta difa .kaip nuo razdatkes nuimk piekinio tilto elementaru galas varis nuimk igala paduodama kapstisis tik priekis ,kaip gali nuemus kardanus.... pabreziu kardanus :blink: isvis vaziuot .as gal tupas kaip triz zalupas.paprasti kamazai 6x4 o cia 6x6 kuriuos 2 ar viena galini tik paskutini atjunk ir vaziuos.as su patruliu tik priekiu varanciu gal 3men pravazinejau ,ziema da geriau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarp kitko - šiandien su vienu nedurnu žmogum teko kalbėtis apie aliejų. Sakė kad cetatinis skaičius ir degimo temperatūra pagal laboratorinius tyrimus labai artima saliarai, dar pridėjo kad maišo per pusę su saliara ir važiuoja per visa vasara be jokios ten pakaitinimo aparatūros. Vistik matyt yra racijos visam tame reikale.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vasara net neabejoju, kad nereiks pasildit ir be saliarkos vaziuos tik del purkstuku reiktu .as net apie ziemos sezona galvoju nu bent iki 15salcio turetu veikt db paaiskejo del tu kardanu,mat mokslu tokiu neteko,tai nieko blatno reiskia su tuo priekio atjungimu neiseis,aisku man pravazumas labiau reikalingas,an kelio konkurentas pranasesnis :pig:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiniai tiltai sujungti (6x6) per kardana, ji nuimk ir vaziuos auto kaip 6x4, varo priekis ir vidurinis tiltas.

Nuimi kardana is razdatkes i prieki arba i gala, ir nevaziuoja , kol neijungi centrinio diferencialo blokiruote...

Čia man tokia mintis viena tokia atėjo - jeigu į tritilčio KAMAZo vidurinį tiltą įdėt parasto reduktorių su tarptiltiniu diferencialu su ta sąlyga kad perdavimo skaičius tas pats. Tada visi trys tiltai galėtų suktis nepriklausomai vienas nuo kito ir neliktų įtempimų, o kartu ir stabdymo. Va tik ar ekonomiškai tai pasiteisins tai dar reiktų paskaičiuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.