gynte Sukurta Sausio 22, 2018 Dalintis Sukurta Sausio 22, 2018 sveiki,gal kas zinot kur terane 2,7tdi yra koks nors kamštis variklio bloke aušinimo skysčio išleidimui? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 23, 2018 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2018 Домкратим до вывешивания левого колеса,сдергиваем его , открепляем кожух защиты моторного отсека(4 пистона) теперь смотрим на соединение приемной трубы глушителя с двигателем ,скашиваем взгляд чуток вверх от него и вправо - вот и заветная пробка слива ОЖ . Но просто так она не дастся .Берем удлинитель трещетки в кол-ве двух штук ,на него карданчик ,на него головку на 12 и аккуратненько пока без самой трещётки нахлобучиваем головку на треклятую пробку .Попали? теперь трещеточку подсоединяем и с усилием откручиваем . Пробка имеет конусную форму ,потому никаких там шайб-прокладок нема .При отворачивании лучше надеть очки , ибо жижа бьет струей .При закручивании я брал длинную головку на 12 ,просовывал руку на сколько мог и вслепую наживлял(после третьего раза наживляется влет )Не забываем при замене ОЖ откручивать правый патрубок от радиатора(сверху,т.к. снизу з@Iпешься прикручивать назад) , патрубок опускаем для слива жижи с радиатора , не забываем его пролить простой водой для удаления всей ржи .Третий момент -откручиваем Аккум и снимаем расширительный бачёк . Вы удивитесь кол-ву вышедшего говNа , когда будете его промывать под краном Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Sausio 23, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2018 Домкратим до вывешивания левого колеса,сдергиваем его , открепляем кожух защиты моторного отсека(4 пистона) теперь смотрим на соединение приемной трубы глушителя с двигателем ,скашиваем взгляд чуток вверх от него и вправо - вот и заветная пробка слива ОЖ . Но просто так она не дастся .Берем удлинитель трещетки в кол-ве двух штук ,на него карданчик ,на него головку на 12 и аккуратненько пока без самой трещётки нахлобучиваем головку на треклятую пробку .Попали? теперь трещеточку подсоединяем и с усилием откручиваем . Пробка имеет конусную форму ,потому никаких там шайб-прокладок нема .При отворачивании лучше надеть очки , ибо жижа бьет струей .При закручивании я брал длинную головку на 12 ,просовывал руку на сколько мог и вслепую наживлял(после третьего раза наживляется влет )Не забываем при замене ОЖ откручивать правый патрубок от радиатора(сверху,т.к. снизу з@Iпешься прикручивать назад) , патрубок опускаем для слива жижи с радиатора , не забываем его пролить простой водой для удаления всей ржи .Третий момент -откручиваем Аккум и снимаем расширительный бачёк . Вы удивитесь кол-ву вышедшего говNа , когда будете его промывать под краномačiū u info,geresnes vietos konstruktoriai nesugalvojo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 23, 2018 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2018 Yra dar viena vieta pro kur galima isleisti ausinimo skysti is bloko. Теперь для тех, у кого не открутилось. Смотрим на сливной болт на блоке и обнаруживаем, что на двигателях с турбиной прямо из под сливного болта влево отходит шланг, который потом соединяется с тоненькой трубочкой, которая приходит на турбину (это, как я понял идет на охлаждение турбины). Встаем, сверху откручиваем болт в том месте куда пришла эта трубочка. Трубка металлическая, прикручена болтом на 17, с обеих сторон медные шайбы. Не потеряйте шайбы, когда будете болт вытаскивать. Открутили? Начинает литься антивриз. Опускаем трубку ниже уровня сливного болта на блоке, подставляем таз. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Gruodžio 27, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 27, 2018 keiciau teranui vandens pompa,tai dabar iskilo klausimas kaip turi veikt mova radiatoriaus ausinimui?Pas mane kol variklis saltas ji sukasi tiek kiek pagazuoji varikli,truputi pavaziavus kokius 3km. girdeti kaip keiciasi variklio garsas ir pagazavus matosi kad sparnuote nesisuka taip kaip saltam varikliui atrodo lyg praslysta,bandziau ja sustabdyt uzvestam varikliui gana lengvai sustoja,paleidus vel pradeda suktis,cia taip turi buti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Gruodžio 28, 2018 Dalintis Atrašyta Gruodžio 28, 2018 Ant karsto variklio pabandyk su laikrasciu sustabdyt ventiliatoriaus sparnuote,jei pavyks - mova nedirba,taip kaip priklauso. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar