Pereiti prie turinio

Smulkios metalo drozles kuro sistemoje


Mastino

Rekomenduojami pranešimai

Masina TLC150 3.0D, 150.000km begusi. Uz poros dienu po pirkimo, isvaziuodamas is garazo pastebejau keista garsa. Toks stuksenimas. Ilgai ieskojau is kur tas garsas sklinda. Radau, kad vibruoja gumine zarna, o tiksliaui griztama linija is comonrail resyverio, ta kuri po to atgal i baka eina. Ir toks stiprus TUK po to 5-8 sekundes pertrauka, po to vel TUK TUK. Panasus jausmas kai ranka laikai krano hydrauline zarna, o siurblys ora gaudo. Ir kai siurblys vel pagauna tepala, zarna taip bam ir sudreba. Garsas kai variklis dar saltas. Jei bent truputi duodi apsuku, garsas iskarto dingsta. Is pradziu galvojau gal cia kuro slegio daviklis svaigsta arba voztuvas kuris ta slegi nuima. Bet po to isiklausiau i dar viena garsa, kuris buna tik viena ar du kartus ryte, kai variklis saltas. Po to tas garsas dingsta. Tas pats garsas kaip ant video pas ta zmogu. Tik pas mane tas garsas tik ryte ir tik pora kartu.

Tas zmogus is video pakeite siurbly ir garsas dingo. Tai va as dabar ir galvoju, jei mano kuro siurblys blogas, tai gal jis jau ir pilna sistema drozliu privare?

Pirkau is dilerio, tai jau sutarem, kad pakeis man nauja siurbly, tai va dabar noriu isitikint ar ten drozliu nera, nes jei yra tai jie turi keisti visa sistema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei siurblys drožles "pavarė" tai vien siurblio keitimu dainų šventė nesibaigs - kiek teko susidurt tai nieko doro nebūna pakol nepakeiti visų vamzdelių , reilo , purkštukų .

Kalenimo garsas atsiranda kai pradeda striginėt purkštukas atidarytoj padėtį.

O striginet jis pradeda nuo drozliu sistemoje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu apie kokybę degalinėse galima visą gyvenimą diskutuot. Iš patirties. Auto klientų. Po stipraus lietaus užsipila pilna baką. Bakas 55l.isledziu apie 10 vandens turbūt. Kitas atvejis prieš 2men.viena degalinė. 2auto.viena benzinas kita dyzelis. Po kelionės abi užsipila kuro pilnus bakus. Po maždaug 200km.abi į servisą. Vanduo. Maždaug 60/40.pabandysiu prisegti foto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ne tik vanduo bet ir dumblai buna. isuzu kazko durnavot buvo pradejes isidejau ta pigu filtriuka pries kuro pompa.  baiges durnavojimai, bet keisdavau kas kelis men reguliariai, nes uzsikisdavo dumblais tiek kad nebepatraukdavo kuro. viena syk is vis buvo kad po 2 sav keiciau. tai kazkas paprotino, kad tik prileistos backos  buvo ir visi dumblai sukile...kaip is tikruju neaisku, bet kad visokio brudo pilna degalinese  tai tikrai.

pas mane bakas svarus buvo, nes pats buvau nuemes, isleides,  ir is virsaus perdazes. viduj viskas blizgejo, jokiu rudziu nesimate

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tuos purkstukus ne siaip sau keite. Jau tada drozles savo daba padare. As kazkada irgi buvau Toyota tokia nusispirkes. Tai dziaugiausi pora menesiu, kol neprasidejo cirkai su purkstukai ir tt. Beieskant problemu radau drozles bake(bakas plasmasinis) taigi nafik pardaviau ta masina... Ir toliau dziaugiuosi tom Toytom kurias kure kad vazinet,o ne tam kad parduot(iki 96metu) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tuos purkstukus ne siaip sau keite. Jau tada drozles savo daba padare. As kazkada irgi buvau Toyota tokia nusispirkes. Tai dziaugiausi pora menesiu, kol neprasidejo cirkai su purkstukai ir tt. Beieskant problemu radau drozles bake(bakas plasmasinis) taigi nafik pardaviau ta masina... Ir toliau dziaugiuosi tom Toytom kurias kure kad vazinet,o ne tam kad parduot(iki 96metu) :D

Na ziuresim kaip bus. Kad tos iki 96 metu jau moraliskai paseno kasdieniniam vaziavimui. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Na reik tikėtis geriausio, bet faktas, kad daug dabartinių dyzelių labai lepūs.Ta pati Toyota-kai tik prasidėjo D4-D varikliai apie 2000 metus, taip ir prasidėjo problemos.

Dazniausiai lepus, kai blogas kuras arba daug kilometru pravaziavo. Bet nereikia pamirsti ir privalumu nauju cdi varikliu. Ekonomiskumas, dynamika, ekologija. Dabar kai vairuoji ta sena gera dyzeli koki mersa 2.9 arba toyota 4.2 tai vairuojasi kaip senas kevalas. Traukos 0, saliara kibirais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Nu apie 4.2TD arba 4.0TD tai jau man tamsta nešnekėk, turėjau-žinau, kaip važiuoja, o važiuoja tikrai neblogai, netgi lyginant su naujaisiais dyzeliais, ir geroooookai ilgiau be remonto....Teko prieš porą metų išbandyt ir 150 modelį su trilitriu dyzeliu+automatu ir turiu pasakyti, kad didelio įspūdžio nepadarė, tikėjausi bent jau geresnio akustinio komforto, kaip ne kaip mašina praktiškai nauja buvo.Pats sakai, kad tavo egzemplioriui prieš 45000 km buvo keisti purkštukai, natūralus klausimas-KODĖL??? Taigi vos obkatkė padaryta...O senam geram dyzeliui prie tokios ridos nebent kuro filtrą pasikeisi, na dar tepalus keliskart :) Aišku, kai mašina garantinė, tai galima nesukt pautų dėl remonto kainos, bet jei klientui reiktų pačiam apmokėt, tai dar labai didelis klausimas, kas galutiniam rezultate pigiau gautųsi-senas, apžarlyvas, tačiau labai patikimas kad ir koks nors 1HD-T ar naujasis Toyotos "šedevras"...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Nu apie 4.2TD arba 4.0TD tai jau man tamsta nešnekėk, turėjau-žinau, kaip važiuoja, o važiuoja tikrai neblogai, netgi lyginant su naujaisiais dyzeliais, ir geroooookai ilgiau be remonto....Teko prieš porą metų išbandyt ir 150 modelį su trilitriu dyzeliu+automatu ir turiu pasakyti, kad didelio įspūdžio nepadarė, tikėjausi bent jau geresnio akustinio komforto, kaip ne kaip mašina praktiškai nauja buvo.Pats sakai, kad tavo egzemplioriui prieš 45000 km buvo keisti purkštukai, natūralus klausimas-KODĖL??? Taigi vos obkatkė padaryta...O senam geram dyzeliui prie tokios ridos nebent kuro filtrą pasikeisi, na dar tepalus keliskart :) Aišku, kai mašina garantinė, tai galima nesukt pautų dėl remonto kainos, bet jei klientui reiktų pačiam apmokėt, tai dar labai didelis klausimas, kas galutiniam rezultate pigiau gautųsi-senas, apžarlyvas, tačiau labai patikimas kad ir koks nors 1HD-T ar naujasis Toyotos "šedevras"...

kvepia stagnacija ir regresu :D :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Nu apie 4.2TD arba 4.0TD tai jau man tamsta nešnekėk, turėjau-žinau, kaip važiuoja, o važiuoja tikrai neblogai, netgi lyginant su naujaisiais dyzeliais, ir geroooookai ilgiau be remonto....Teko prieš porą metų išbandyt ir 150 modelį su trilitriu dyzeliu+automatu ir turiu pasakyti, kad didelio įspūdžio nepadarė, tikėjausi bent jau geresnio akustinio komforto, kaip ne kaip mašina praktiškai nauja buvo.Pats sakai, kad tavo egzemplioriui prieš 45000 km buvo keisti purkštukai, natūralus klausimas-KODĖL??? Taigi vos obkatkė padaryta...O senam geram dyzeliui prie tokios ridos nebent kuro filtrą pasikeisi, na dar tepalus keliskart :) Aišku, kai mašina garantinė, tai galima nesukt pautų dėl remonto kainos, bet jei klientui reiktų pačiam apmokėt, tai dar labai didelis klausimas, kas galutiniam rezultate pigiau gautųsi-senas, apžarlyvas, tačiau labai patikimas kad ir koks nors 1HD-T ar naujasis Toyotos "šedevras"...

Nu jo, bet automobilis ne tik vien variklis. Turi ir viduje ir is lauko siolaikiskas buti, komfortiskas. As jau nekalbu, kad masinos mokesciai ir draudimas tokiom senom masinom daugiau kainuoja, nei jos pacios. Na aisku Lietuvoje, tai dar neaktualu, bet vistiek. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaksdieniniam sutinku, jau per brangu :D Ta prasme jei gera turi, gaila ji drozt kasdienai. Norisi pataupyt progom i miska -kelionei ir tt Nes ju mazeja, o like brangsta kapitaliai..

Jo i miska nieko geriau nerasi. Kita vertus ziurejau Кругосветка "МИР НАШ", tai vienas is ju nusipirko nauja hilux, o visi kiti vaziavo su tom senom legendinem toyotom. Tai jie ko ten tik nedare, galini tilta keite, po to jiems variklis kalnuose netrauke, po to peciukas sugedo, valytuvai ir t.t. O jo naujam hiluxui visiskai nieko. Labai positivus filmas rekomenduoju paziureti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.