Pereiti prie turinio

Help!! kur remontuot RR


Ramas

Rekomenduojami pranešimai

Butent. Manau, kad RR gera masina ir dar pliusas pneumatine pakaba. Taciau pneumatine pakaba retas dalykas ir bijoma jos. Be to pneumatines pakabos valdymas tobuleje. Paliginkit clasica su P38. Isitikines, kad new RR dar tobulesne. As manau kad i P38 reiktu visiems isideti sistema MARS nes ji nedaug kainuoja ir nesunkiai istatoma. Tada atsitikus Hard fault nereketu ant pilvo sliausti. Kas vaziavo, zino kaip tai nemalonu. Mano akim ziurint, tai toks smulkus netobulumas tos pneumo pakabos, kad neispretas klausimas del Hard fault, taciau MARS tai issprendzia. Nors siaip kai gauni soft faul jau rekia vaziuoti pas meistrus ir nera ko daugiau laukti. Nuo soft faul iki hard labai daug laiko gali vos ne i Maskva nuvaziuoti. As pradzioje kai nezinojau, tai ant soft faul vazinejau, atsieit paziuresiu kas toliau bus, na o kas buvo tai zinot :) Pats durnius buvau:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 65
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

as labai tikiuosi kad netolimoje ateityje padarys hebra softa bei pajungima kad galima butu paciam nusiresetinti ir nusiskaityti eas kompo klaidas, kiek ziutriu hebra gan rimtai ta linkme dirba, o gal net sukurs siek tiek tobulesni pakabos kompa, kas mano akimis yra visai realu ir kaina neturetu but labai didele, nors as labaiu linkes prie softo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasak zhodyno "in folle" - "laisva eiga"

"mettere in" - kazhkas mazhdaug "pervesti i busena"

 

cia pazystamas atsiunte, tai vat panasu visdelto kad cia niekuom nesusije su pakaba, mano galva cia kaskas ale injugti laisva begi, ar nebus tavo kompiuterasta ka pridirbes ?

dar klasuimas ar dega chek engine lempute ?

jei taip reiktu nusiskaityti kokios klaidos, su shituo reikalu galiu padet siek tiek, bet vilniuje, nors sia savaite ar savaitgali minsiu i kauna

jei ka duok zinot

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasitvirtino, tai nieko bendro su oro pakaba :D juk sakiau kad paskubejai su sh maisytio LR

vat taip visada nezinai zmogau ir viskas shudas :D

 

"Mettere in folle" - įjungti laisvą pavarą; itališkai.

"Mettere in folle" means "to put in neutral/in idle"

5 saltiniai skelbia ta pati, manai galima tiket, kaskas susiplioncino su deze, gal is paletintojo per greitai perjungei ? opabandyk ijungti laisva begi ir palaikyt siek tiek

ir pasinaudok patarimu pasikeisk kalba :D maziau klausimu ateityje bus :D

 

ot bus juoko jei pas tave nuo pat pradziu ne bedas su oro pakaba :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip LR ir RR visai nerespect, Bet pagarba zmonems , kurie cia vienas kitam padeda. Malaciai. Su tokia pagalbos komanda, manau nebaisu ir RR isigyti. Tuoj remontuosiu TLC motora. Ziuresim , kas per kolektyvas pas mus. Siaip jau dedu ponui coolmanui dideli +

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu kazkur minejai kad esi taises ta Q-ring. Na ta kur praleidzia antifriza i salona. As dar vis nesutaisiau jo. Esu nuemes bordacioka ir vazineju, atsieit tuo taisysiu. :D Bet zadu si savaitgali uzsiimti tuo. Tu minejau kad buvai nusiardes priekine panele, kad lengviau prieiti butu. Ar ten labai sudetinga? Po mano ardymo gali likti daliu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

KAs tas Q-ring. Pas mane taip pat begdavo antifrizas i salona ( po vairuotojo t.y. po mano kojom). Keisdamas generatoriaus dirza pastebejau , kad vandens pompa parejusi- pakeiciau... kol kas nebega . Ziuresiu kas bus toliau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu kazkur minejai kad esi taises ta Q-ring. Na ta kur praleidzia antifriza i salona. As dar vis nesutaisiau jo. Esu nuemes bordacioka ir vazineju, atsieit tuo taisysiu. :D Bet zadu si savaitgali uzsiimti tuo. Tu minejau kad buvai nusiardes priekine panele, kad lengviau prieiti butu. Ar ten labai sudetinga? Po mano ardymo gali likti daliu :D

 

seip sudetingo neko ten nera, bet ne Q ringai o "O" ringai, mandzetai jei but tiksliam :D peciukas sujungtas dviem vamzdeliais o sujungimas ale uzsandarintas mandzetais http://rangerovers.net/repairdetails/he ... ection.jpg , su laiku, saltis karsti, padaro savo ir guma pasidaro nebetokia elastinga ko pasekoje pradeda varyti antifriza pro juos, tas antifrizas bega ant keleivio kilimelio, tuo tarpu vairuotojo pusej jo neturtu but, jei yra gedima skur kas sudetingesnis, i vairuotojo puse varo vandeni/kondensata nuo kondiskes, kuris kaupiasi oro padavimo i salona vamzdziuose ir per sudurima prabega, cia labai lengvai taiosoma beda, tereik palysti po masina ir pajudinti/pravalyti drenazinius vamzdelius kurie su laiku apsinesa purvu ir uzsikemsa, nedaug bet to uztenka kad nebeprateketu susikaupes kondensatas

 

grystant prie o ringu reiks irankiu, reike slabai ilgo pliusinio atsuktuvo, tai visupirma reiktu issimti bardacioka, toliau sonines keleivio puses "dezes" apdaila/panele (jinai nusima keliant i virsu, cia sudetingas darbas kaip pirmama kartui nes baisu sulauzyti, as kokia valanda tampiausi kol nulupau, poto spjoviau ir ikisau dideli plokscia atsiktuva tarp sujungimo arciau priekines paneles ir atlauziau toliaus seke paneles kelimas i virsu ir issieme), as kai dariau sau islupau dar ir peciuko valdyma, nes ten nedege kelios lemputes, vienok gal ir pravartu pasikeisti likusias lemputes, jei jau isardet, leputes pirkau lemonoje, tik be kistuku, tad teks siek tiek ir lituokliu pamojuot :D be tnieko sudetingo, ba pirkti is sostenos lemputes nu cia jau prabanga :D jos kaska spo 10-12 lt, o lemonoje lito nekainuoja :D mazesnes didesnes nepamenu, bent kokiu atveju reiks jas issiimti ir nuvest kaip pavyzdi :D

taigis kad isimti valdymo panele reiks nulupti ir vairuotojo puses apdaila, tad jau matosi visi varstai kuriuos reik atsukti kad isiimti valdymo panele,

tada keleivio puseje http://rangerovers.net/repairdetails/he ... _inner.jpg atsukat ir islupat laukt ta detale :D

taippat reiks isimti ortakius http://rangerovers.net/repairdetails/he ... closed.jpg

http://rangerovers.net/repairdetails/he ... t_open.jpg

pazadu sis darbas suteiks didziausia malonuma :D ir labiausiai apibraizytas rankas :D

tada bandote pasiekti varsta kuris uzspaudzia mandzetus prie peciuko http://rangerovers.net/repairdetails/he ... _screw.jpg ten jis pusiau matosi, bet atsukus ji atsilaisvins ir jau galesit istraukt aisku bus siek tiek prikepe tad teks panaudoti siek tiek jegos tik neperrsistenkite, tada isimkite nelemtus mandzetus varykite i parde kur parduoda juos nusipirktite du vienetus ir silikono arba hermetiko, as naudojau elementaru silikona, patikekit be jo nauji mandzetai laikys por amenesiu, patikrinta

 

o seip visa instrukcija bet desiniavairiams yra cia http://rangerovers.net/forum/viewtopic.php?t=13985 tik tiek kad vietoj vaiiro ir spidometro lupsit lauk bardacioka, ir jie nelupa peciuko valdymo konsoles, bet manau jei jau dirbt tai dirbt ir pasikeisti leputes, jei yra lsinu pinigu galit pasikeisti ir varikliuka tne esanti, bei termometro sensoriu, ne must do bet jei yra lisnu pinigu, vienokt antra kart tos proceduros nesinores daryti :D

tiesa jie eina ne teisiai prie to varsto per skyle kuria issikgrezia, as negreziau, kaskaip pagailejau, gal ir paprasciau su ta skyle

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

ot bus juoko jei pas tave nuo pat pradziu ne bedas su oro pakaba :D

 

:D nea priestai tikrai buvo klaida del oro sistemos :) nesivalde griudavo ant pilvo :) :) ir t.t. bet daba jau zinau galima priezasti del neutralo :) ogi nera paletintojo ijungimo varikliuko :( nuimtas - matyt buvo striges

 

tai va taip ir gyvenam kaip diena taip naujiena :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

ot bus juoko jei pas tave nuo pat pradziu ne bedas su oro pakaba :D

 

:D nea priestai tikrai buvo klaida del oro sistemos :) nesivalde griudavo ant pilvo :) :) ir t.t. bet daba jau zinau galima priezasti del neutralo :) ogi nera paletintojo ijungimo varikliuko :( nuimtas - matyt buvo striges

 

tai va taip ir gyvenam kaip diena taip naujiena :)

 

hehe ziuriu i tave paturejo pardavejas :D issiimk paletintojo kompa ir paziurek ar jis sveikas, ba bus kaip EgidijuiR :D

 

na kokia pasekimai si ryta ?

 

duok kontaktus to zmogelio kur tau nuresetino EAS klaidas

 

nu net idomu, kaip jis tai padare, jauciu net duociau litu jei parodytu ir ismokitnu kaip isvalyti klaidas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

ot bus juoko jei pas tave nuo pat pradziu ne bedas su oro pakaba :D

 

:D nea priestai tikrai buvo klaida del oro sistemos :) nesivalde griudavo ant pilvo :) :) ir t.t. bet daba jau zinau galima priezasti del neutralo :) ogi nera paletintojo ijungimo varikliuko :( nuimtas - matyt buvo striges

 

tai va taip ir gyvenam kaip diena taip naujiena :)

 

hehe ziuriu i tave paturejo pardavejas :D issiimk paletintojo kompa ir paziurek ar jis sveikas, ba bus kaip EgidijuiR :D

 

na kokia pasekimai si ryta ?

 

duok kontaktus to zmogelio kur tau nuresetino EAS klaidas

 

nu net idomu, kaip jis tai padare, jauciu net duociau litu jei parodytu ir ismokitnu kaip isvalyti klaidas

 

rytiniai rezultatai kaip ir vakar guli ant pilvo bet ne ant atboiniku o truputuka pakiles , o kur tas paletintojo kompas? kad varikliuko nebebera tai tikrai zinau :) o kur kompas slapstosi?

 

neturiu as kontaktu to zmogeno, kompa perdavinejau per 3 rankas uzsislaptines, ir sake paskutini kart tai daro :( :( kazkoks keistuolis- elektroncikas ka padarysi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The transfer box ECU is located below the front LH

seat and is identified from the other ECU’s located

under the seat by its single 36 pin harness connector.

 

reliuske isemei ant nakties ?

ar ilgai dirbo kompresorius, uzvedus prei atidarytu duru ? jei taip nebandei daryt, ar greit pasikele iki normalaus aukscio ?

 

turiu toki itarima kad visdelto teks bloka perrinkinet, nors as dar syki apeiciau visas pagalves su muilinu vandeniu ir paziureciau a rneleidzia per sujungimus, pa smane pvz leidzia perta vieta kur oro linijos istatomos i voztuvu bloka, niekaip neprisiruosiu pasikesiti mandzetus :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ramai. Paletintojo kompas yra po vairuotojo sedyne, virs oro pakabos kompo. Jeigu isimtas paletintojo varikliukas jis jau gali buti sudeges. Man buvo taip: as tik nusipirkes RR dar prie regitros, sugalvojau pazaisti- ijungiu paletintoja, truputi pavaziuoju, isjungiu ir taip zaidziau daug kartu kol jis nebeissijunge ir pasijuto stiprus sudegusiu laidu kvapas. As nuveziau su ijungtu paletintoju, pas eletrika ir jis iseme varikliuka. Taciau jis sake, kad taip atsitiko, nes i varikliuka buvo pateke dregmes ir tik laiko klausimas kada tai turejo atsistikti. Na, as pazaides paspartinau procesa. Dar sake kad dregme pateko, nes kazkas prie varikliuko lindo ir netvarkingai surinko po remonto.

Kad atstatyciau sistema reikia perlituoti kompa. Pusbratkis elektronikas, zada sutaisyti, dabar jis laukia kazkokiu daliu ir dar pervynioti varikliuko apvijas. Bet man to paletintojo beveik nereikia, tai ir neskubu. Tik del bendros tvarkos noreciau sutaisyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.