Pereiti prie turinio

Help!! kur remontuot RR


Ramas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 65
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

1997m 4,6l.

 

del oro pakabos http://rangerovers.net/forum/viewtopic.php?t=7528

http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... index.html

rasi visa tau reikalinga info,

kiek suprantu pasigavai jau "hard foult" nutrinti klaida gales tik sostena, tik butinai preis nuresetinant klaidas paprasyk kad jas leistu nusirasyti, is tu klaidu galima rasti kas kaltas del klaidos pagavimo

toliau reikes aiskintis kas kaltas:

komopresorius, jei nesudege pats varikliuka stai dazniausiai susidevi stumokliukas http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... build.html cia rasi visa reikalinga info

vostuvu blokas ( siuo atveju reiks ji perrinkti), daznaisuai pareina mandzetai ir jie pradeda leisti, tai[p pat diafragmos gumyte, arba "back presure swich"

jei oro linijos tada reik ieskoti kur sugadinta ir keits ta linija

jei kaltos pagalves tai tada reiks keist pagalcves, nes jos susidevi naturaliai

 

cia rasi visa info kaip pasikelti rankiniu budu oro pakaba http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... spump.html , toliau naudodamas muilina vandeni apziurek kur yra nutekejimas, pradek nuo vostuvo bloko, ir baik oro pagalvem, ipatingai atkrepk demesi i apatne pagalviu dali, pagalves keiciais labai paprastai, kiek sudetingiau galines, kai nustatysi gedima duok zinot bandysiu patart kaip remontuot

 

del tepalu nutekejimo cia jau nepatarsiu kur remontuot

 

o oro sistema gali realiai ir pats pasiremontuoti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keletas komentaru del dezes plius razdatkes.

 

Nuemus deze butinai pakeisk galini salnika , iskart keisk visus salnikus dezei ir razdatkei , o ne tik tuos per kur bega.

 

Tarp dezes ir razdatkes surenkant privaryti hermetiko ( del sventos ramybes)

 

Padaryta deze ir razdatke prapusk po spaudimu su oru ,kad paskui nereiketu vel lupti. ( Kartais leidzia netgi organalus salnikai , tuo as isitikinau)

 

Del meistru ,galiu padeti nebent su kontaktais panevezyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va, manim netikejai...

Dabar tik Colmen pades ir savartynas jei nepades jis :roll:

 

ne nu :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: nie maziau nei daugiau , prie ko cia tikejai netikeja

galiu duot nukirst ranka kad oro pakaba nebuvo priziureta tinkamai del ko ir pasigavo klaida, dabar lieka tik surasti priezasti klaidos, o tai bus oro nutekejimas, vienam ar kitam mazge susitvarkius vazines issisiepes

 

o del tepalu, tai arba varo per galvos dangtelio tarpine kaip man, nes buvo panasu kad irgi tarp dezes ir variklio, o pasirode kad per dangteli pile, tai bet kuris servisas sutvarkis ir viskas

 

buk zmogus baik nusisneket pagaliau, nes prasiejus per toyotu forumus galima rasti n tlc bedu, paziuresjus net ta pacia skilti suzukiu tai ir jie nusuka pusasius, venzo jei neturi kuom padet :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: geriau pasiulyk savo "profikas" paslaugas ir sutvarkyk zmogui, uzdirbsi pinigu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keletas komentaru del dezes plius razdatkes.

 

Nuemus deze butinai pakeisk galini salnika , iskart keisk visus salnikus dezei ir razdatkei , o ne tik tuos per kur bega.

 

Tarp dezes ir razdatkes surenkant privaryti hermetiko ( del sventos ramybes)

 

Padaryta deze ir razdatke prapusk po spaudimu su oru ,kad paskui nereiketu vel lupti. ( Kartais leidzia netgi organalus salnikai , tuo as isitikinau)

 

Del meistru ,galiu padeti nebent su kontaktais panevezyje.

 

 

na jei ten tikrai varo per salnikus, nes pas mane panasei atrode o paaiskejo kad per galvos dangtelio tarpine varvolino i apacia, o atrode kad per deze/variklis varo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keletas klausimuku :

kas gali isvalyti klaidas? girdejau kad tik vilniaus sostena gali tai padaryti. ar tikrai taip?

 

ar normalu kad pastovejus per nakti issileidzia visos pagalves is RR nukrenta i zemiausia padeti?

 

ir ar esant uzfiksuotai klaidai turi mirkseti lemputes esancios prie greiciu dezes svirties t.y. RND321

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keletas klausimuku :

kas gali isvalyti klaidas? girdejau kad tik vilniaus sostena gali tai padaryti. ar tikrai taip?

 

ar normalu kad pastovejus per nakti issileidzia visos pagalves is RR nukrenta i zemiausia padeti?

 

ir ar esant uzfiksuotai klaidai turi mirkseti lemputes esancios prie greiciu dezes svirties t.y. RND321

 

oro pakabos klaidas isvalyt gali tik sostena, variklio ir dezes klaidas galiu isvalyti ir as, ir pasakyti kokios kklaidos plius didziaja dali patrodymu galiu nuskaityti davikliu

 

jei masina stovi and nelygaus pavirsiu, gali nuleist besistengdamas suvienopdinti aukscius, bet seip manau kad pas tave kaskur leidzia ora, tik reik issiaiskinti kur, ar oro pagalves, ar oro linijos ar vostuvu blokas

 

oro pakabos gali but du tipai klaidu per kurias atjungiamas visikas valdymas oro pakabos, tai soft foult uzsidega visos lemputes ant valdymo pakabos mygtuko, ir hard foult numeta masina zemyn ir mirgsi visos lemputes, plius apribojimas ant greicio, jei jau nutiko taip kad pasigavo soft foult reikia islupti rele is po sedynes, paziurek pradzioje kur ipostinau linkus rasi kur yra ta rele

seip jai jau susigavai hard foult vaziuok i sostena lai nuskaito klaidas ir BUTINAI nusirasyk kokios klaidos, tada galesiu pabandyti padet diagnozuojant kokia beda,

o seip bandyk kaip linkuose aprasoma uzpusti pagalves ir patikrink pats su muilinu vandeniu kur yra nutekejimas oro, tai nera labai sudetinga procedura, apipursk voztuvu bloka ir ziurek ar nera nutekejimo, tada apipursk pagalves ypatinga demesi skirk apaciai pagalviu nes butent ten jos labiausiai susudevi, ir aisku sujungima oro linijos su pagalve

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viena beda masina is italijos ir viska raso italiskai nors ir teko mokytis sios kalbos bet negaliu iki galo suprast kokia klaida soft ar hard, kopresorius veikia puikiai, voztuvu blokas svarus ir matosi ardytas nesenai, uztrumpinus kompresoriu (pagal nuorodas) pavyko pripusti visas pagalves, bet tik pajungiu atgal valdymo bloka auto iskart pradeda leistis. patikrinau priekines pagalves - ok , galines pagalves buvo perlauztos per puse (ziuret foto), bet pakelus kebula su hiliftu issitiesino ir prisipute. nelabai isivaizduoju kaip patikrinti oro magistrales ir galiniu pagalviu pajungimus nes negaliu prie ju prieiti.

ant EAS valdymo dega visos lemputes, o lempos prie begiu ricego RND321 mirksi, taippat dega greicio aprobojimas iki 55km/h.

iki tepalu dar nedaejau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

panasu kad hard foult, tiesa and spuidometro neraso kokia klaida raso tiesiog eas foult, bet pansu kad hard, nes soft foult jis istina pats isjungus mase po kurio laiko

 

patarimas jei nori pasitikrinti ar niekur neleidzia, uzsipumpuok rankiniu budu reciveri, poto uzpumpuok pagalves, ir islupk reliuske, jei per nekti nenusileis reiskias neturi nutekejimu, jei nusileis reiskias kaskur leidzia ora, tai gali but pagalves, oro linijos ( cia bus sunkiau surast kur, bet imanoma), arba vostuvu bloke, bet cia bent zinosi kuris voztuvas neleiko jei pagalves neleidzias, nes nusileis tik kaskuris kampas, tai susiaurins paieskas

pasiskaityuk http://rangerovers.net/forum/viewtopic.php?t=7528 siame linke daug info apie dianozavimus, gal ka pades

 

seip nuotraukoj matosi kad pagalves jau padevetos, taip kad gali moralsikai pradet rengtis ju keitimui, juk su sutrukinejusom padangom nevazineji :D cia tas pats, del uzlauzimo manau neturetu but bedos, jei kur nors nepradure

 

vat man idomu kodel arde bloka ir ka jam dare, gal blogai surinko ? kgal kokio mandzeto neidejo ?

 

oro magistrales gaipatikrinti gan primitiviu budu, reik pajungti prie vieno galo manometra, o prie kito galo pajungti pompa ir priputus kaskiek ziuret ar nekrenta slegis, seip jei butu didelsi nutekejimas visupirma girdetusi, o visu antra nepripustu pagalves

 

manau kad visa beda bloke, kaskaip itartinai man ten viskas, jei turi koki garazininekreivaranki meistra nuvesk kad paskerstu bloka ir perziuretu, mandzetu gali prispirkti be problemu, tik vat diafragma nezinau is kur gauti, skaiciau kad ja padaro is kameros paklijuojant bet cia issiardzius reik ziuret ar imanoma, arba uzsakinet visa repair kita, bet jis brngus zaraza

 

 

gali but kad kaip EgidijuiR "back presure swich" nuejeo ir gaude klaida, pabandyk padiognozuot ka pats gali,o tada jei rasi koki nutekejima oro sutvarkyk ji ir vesk kad nuresetintu klaidas

 

jei ka nors dar sugalvosiu ar rasiu duosiu zinot

 

seip dar vertetu su voltmetru prachekinti ar sensoriai veikia normaliai aukscio, gali but ir cia beda, sensoriai driba kaip voltmetrai priklaosomai nuo kampo jie duoda voltaza skirtinga

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kur stovi recyveris? neradau vakar

blin reik nusipirkt kazkokiu ventiliu testavimui , nu zodziu reik zaist :)

kalbant apie pagalves kiek jos kainuoja ? ir ar galima ju nupirkti lietuvoj

 

jei butum vilniuje galeciau paskolinti trisaki specialu, dedasi ant originalios oro linijos kaip originale ir gali pasijungti ka nori,

seip gali paieskoti kaska panasaus kaip vilniuje esantys "oro meistrai" firmele, jie prekiauja trisakiais sujungimais

 

recyveris stovo po dugnu, bijau sumeluot ar keirei pusei ar desinei, kaskur palei kebulo viduri prie remo, pamatysi didele "sasyska" tai ir yra recyveris :D

atrodo kaireij pusei

 

ple kaip tycia manualo neturiu :( seip jei zadesiu judet i vilniu duok zinot irasysiu tau manuala :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu as visokiu jungciu nes seniau teko zaist su pniaumatika, tik va nesugalvoju kaip padaryt ventili, reika parduotuves aplankyt :)

 

o del pagalviu nezinai situacijos?

 

vistiek as ta RR iveiksiu :D isvaziuos jis is garazo kapituliaves :) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu as visokiu jungciu nes seniau teko zaist su pniaumatika, tik va nesugalvoju kaip padaryt ventili, reika parduotuves aplankyt :)

 

o del pagalviu nezinai situacijos?

 

vistiek as ta RR iveiksiu :D isvaziuos jis is garazo kapituliaves :) :)

 

 

net neabejoju, blogiausia kad ant lt be sostenos kur neaisku kaip moka, daugiau nera kam nuvest taisyti, kartais pagalvoju gal uzsiimti uzklasine veikla remontuojant oro pakabas reindzam :D bet nesinori pirkti dierines testavimo programos nes be jos biski sudetinga bus :D

 

pagalves kainuoja apie 500 lt vnt. arba galiu uzrodyti kur is uzsienio nusipirkti patobulintas pagalves, seip jei turi galimybiu atsisiust is usos be mokesciu tai geriua ieskot ten nes galima uz 100 zalio nusuipirkti pagalves originales

 

 

as tai ventili per trisaki pajungiau tiesiog nusipirkau dar otro linijos biski ir isukau i ja ventili :D ir siek tiek izolke apviniojau kad geriau pompos jungtis pasijungtu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daba jau nieko nebesuprantu, vakar vel pripuciau visas 4 pagalves, o siandien ryte radau tik prieki sukritusi. praita kart buvo nukritusi visa. jau buvau suplanaves keisti galines pagalves nes tipo jos kiauros, o daba nebezinau ka daryt :? taip iseitu kad priekines kiauros ? uzsiknisau bresta mintis apie spiruokles :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daba jau nieko nebesuprantu, vakar vel pripuciau visas 4 pagalves, o siandien ryte radau tik prieki sukritusi. praita kart buvo nukritusi visa. jau buvau suplanaves keisti galines pagalves nes tipo jos kiauros, o daba nebezinau ka daryt :? taip iseitu kad priekines kiauros ? uzsiknisau bresta mintis apie spiruokles :)

 

kaip ir sakiau islupk reliuske pripusk ir ziurek, seip gali jei turi garaza pal;is tpo masina ir pabandyt apipurkst pagalves muilinu vandeniu, iskart matysis kur leidzia ora, jei per pagalves neleidzia, tada apipursk bloka ir ziurek ar ten neleidzia, jei nesimatys vizualiu leidimu, tada panasu kad voztuvu mandzetai susideveje ir nelaiko galinio spaudimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As manau, kad nustatyti kuri pagalve kiaura ar nesandarus voztuvas susijes su ja galima nustatyti taip. Reiketu, vakare pakelti dzipa i virsutine padeti ir kaip nuimti rele. Is ryto matysi kaip stovi dzipas. Kuri puse pasvirus ten ir problemos (pagalves, voztuvai.) Pagalves nekeisciau i spyruokles, man taip pat pradzioje buvo tokiu minciu. Kad pakeistum spyruokle reikes nemazai pinigu, o kad sutaisytum oro pakaba tikrai tiek nekainuos. Manau, kad oro pakaba konfortiskesnis ir patikimas reikalas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man ta masina panaseja i reti nes priputi , isimi rele o ji griuna ant pilvo viena karta vienai kita kart kitaip.

 

o kas liecia spyruokles tai gaunasi tokia matematika: spiruokliu komplektas 900lt + darbas

 

EAS remontas: 2 pagalves po 600lt = 1200lt + kompo klaidu valymas 80lt + darbas

 

bet su spiruokle labai jau negraziai atrodo :) kaip butu i auksciausia padeti pakelta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man ta masina panaseja i reti nes priputi , isimi rele o ji griuna ant pilvo viena karta vienai kita kart kitaip.

 

o kas liecia spyruokles tai gaunasi tokia matematika: spiruokliu komplektas 900lt + darbas

 

EAS remontas: 2 pagalves po 600lt = 1200lt + kompo klaidu valymas 80lt + darbas

 

bet su spiruokle labai jau negraziai atrodo :) kaip butu i auksciausia padeti pakelta.

 

ogo labai jau pigiai spiruokles radai :D

 

anyway, kaskaip labai keista, kad taip metosi tai vienas galas tai kitas, man kaskaip vistiek viskas atsistoja i bloka, ne sjei butu kiaurios pagalves tai tokio metymosi nebutu

 

papasakok ka esi dares ir kokie rezultatai bet jei gali issamiau nes dabar nera aisku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.