čirikas Sukurta Lapkričio 16, 2016 Dalintis Sukurta Lapkričio 16, 2016 Sveiki forumiečiai, prisijungiau ir aš prie Jeep bendrijos.Įsigijau Cherokee KJ 2006, 2,8 crd, mechaninė pd. Džipukas atvyko iš Italijos.Kadangi anksčiau džipo ir netgi auto su dyzeliniu varikliu neturėjau, tai pirkdamas aišku "išsidūriau". Perkant nebuvo galimybės rimčiau pravaikyti, TA prieš pora dienų praeita, stovis šiaip tikrai geras, pagal itališkus dokumentus "savininkas moteris" . Tai sandoris ir įvyko.Kai pradėjau cherokį įsisavinti paaiškėjo viena keistenybė. Variklį nepavyksta įsukti daugiau kaip 3000 apsukų. Nesvarbu ar tai būtų laisva eiga, ar važiuotum bet kuria pavara į kalną ar pakalnę, akseleratorius nuspaustas iki dugno, o apsukos pasiekia 3000 ir sustoja kaip užbrėžta. Sakytum kad buvusios savininkės vyras rūpindamasis jos saugumu uždėjo kokį apsukų ribotuvą . Kur čia gali slypėti problema?Ir dar vienas pastebėjimas. Išjungiant variklį jis išjungimo momentu kažkaip stipriai krestelna, net mašina sudreba. Manau taip irgi neturėtų būti.Dar iš problemų tai aušinimo skysčio temperatūra pasiekia pirmą skalės ketvirtadalio brūkšnelį ir daugiau nekyla. Sakytum nėra termostato. Teko girdėti kad Italijoje specialiai stato termostatus su pažemintais parametrais dėl karšto klimato, kalnuotų vietovių ir pan. Kažin ar teisybė? Tikiuosi sulaukti paprotinimo kaip spręsti šias problemas. Dėkoju iš anksto už atsakymus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Lapkričio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2016 http://www.jeep.avtograd.ru Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
amercia Atrašyta Lapkričio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2016 del drebejimo mamau variklio kazkuri pagalve turetu buti kalta, o del ausinimo sistemos gali buti klatas termostatas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Lapkričio 17, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2016 Del apsuku jauciu kad oro srauto matuokle nusprogus, brangus daiktas todel buna statoma kitaicai kurie padirba max sav... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
čirikas Atrašyta Lapkričio 17, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2016 Dėkoju už atsakymus. Pasėdėjau pusdienį prie kompo studijuodamas man naujas dyzelių problemas ir "pasikaustęs" teoriškai pagrindinei problemai dėl apsukų nepaėmimo pašalinti sugaišau gal valandą.Problemos kaltininkas buvo 1:1 kaip šiame forume aprašyta:http://www.jeep.org.ua/viewtopic.php?t=1879 BPS daviklis pas mane buvo apžėlęs suodžių derva dar daugiau negu šioje nuorodoje pavaizduota. Išvalymui sunaudojau kone visą balionėlį MAF valiklio.Tuo pačiu pravaliau ir oro srauto matuoklę, pakeičiau oro filtro elementą.Rezultatas nudžiugino. Cherokis iš rambaus kuino tapo guviu eržilioku. arklio jėgų dasidėjo gal trečdaliu daugiau. Užspaudus gazą apsukos moment pasiekia raudoną zoną, dinamika džiugina. Kitos problemos manau išsispręs taip pat nesunkiai. Aušinančio skysčio temperatūra po dinaminių bandymų taip pat kažkiek pajudėjo už pirmo ketvirčio brūkšnelio. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gezatron Atrašyta Lapkričio 17, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2016 Map isvalymas daug kam padeda. Esu vales mondeo. Vectros. Ir t.t Kaip diena nuo nakties trauka skyresi. Buvo taip uznestas kad kaip ir mineta flakonas ir mirkymas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar