Pereiti prie turinio

UNIMOG 404 restauravimas,ir patobulinimas


arvydas77

Rekomenduojami pranešimai

 na atėjo laikas pasigirt nuveiktais darbais automobilizmo labui :D

taip išėjo kad ieškant unimogo rėmo ir dokų draugui,nusipirkau visą unimogą,pamačiau ir isimylėjau,be to mano klasiokas net gimimo menesis sutampa 1963,kovas :)

taigi savo 50-mečiui pasidovanaojau sau dovana-vargą :) ,žmonos reakcija:"visokių laužų pas mus buvo,bet tokio dar ne"

žaliava:buvo dėtas(ikalchozintas) MB240 dyzelis,darytas savivartis su autonomine hidrositema nuo 12v varikliio(nuo kazkokio liftioro).nei hidrosistema ,nei mataras manes niekaip netenkino,visiškas traktorius jokios dinamikos

post-6595-0-18082900-1476638786_thumb.jpgpost-6595-0-39175900-1476638786_thumb.jpgpost-6595-0-89492100-1476638979_thumb.jpg

čia pradėtas ardyt

post-6595-0-14345900-1476638994_thumb.jpgpost-6595-0-32316100-1476639014_thumb.jpg

gaminamas perėjimas ,paprastai ūkiškai po to suvirinta kempu,špižius+metalas buvo daug abejonių .laiko- jau išbandyta

post-6595-0-33322700-1476639495_thumb.jpgpost-6595-0-66522000-1476639496_thumb.jpgpost-6595-0-41161800-1476639497_thumb.jpg

sujungta su MB 124 3ltd td.(nuotykiai su motoru aprašyta čiahttp://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/26604-sm%C4%97lio-d%C4%97%C5%BEes-chuliganai/ už pagalba ačiū ramunas t

post-6595-0-47127300-1476641431_thumb.jpgpost-6595-0-33025900-1476641451_thumb.jpg

toliau smėliavimas,ir kiti labai malonūs darbai

post-6595-0-32871000-1476642685_thumb.jpgpost-6595-0-04178900-1476642686_thumb.jpgpost-6595-0-33478400-1476642686_thumb.jpgpost-6595-0-86761800-1476642700_thumb.jpgpost-6595-0-90657900-1476642705_thumb.jpgpost-6595-0-06428300-1476642707_thumb.jpgpost-6595-0-58436300-1476642831_thumb.jpgpost-6595-0-95665800-1476642832_thumb.jpgpost-6595-0-16798600-1476642833_thumb.jpgpost-6595-0-02298600-1476642931_thumb.jpgpost-6595-0-92243100-1476642931_thumb.jpgpost-6595-0-73900500-1476642932_thumb.jpgpost-6595-0-10443200-1476642930_thumb.jpgpost-6595-0-19845300-1476642934_thumb.jpg

  GAZ66 gervė viduryje,priėjimas nekoks,bet pakėlus kuzova prieini,pliusai paprasta pajungt nuo atboro,traukia i prieki ir atgal,idėja pravest trosą rėmu-patrol0808 ąčiū :salut:

post-6595-0-97059900-1476643518_thumb.jpgpost-6595-0-16117500-1476643536_thumb.jpgpost-6595-0-15333000-1476643549_thumb.jpgpost-6595-0-73759100-1476643562_thumb.jpgpost-6595-0-17795400-1476643578_thumb.jpgpost-6595-0-33428500-1476643591_thumb.jpg

  hidraulika Nš32 siurblys sukamas PTO,ketutių padėčių dėžutė,dabar pajungta vertimas,ir gervės movos jungimas

post-6595-0-74394400-1476644265_thumb.jpgpost-6595-0-11510700-1476644272_thumb.jpgpost-6595-0-16184000-1476644283_thumb.jpgpost-6595-0-65163300-1476644289_thumb.jpgpost-6595-0-11890600-1476644297_thumb.jpg

 hidraulinė sankaba

post-6595-0-45124700-1476644447_thumb.jpgpost-6595-0-82494000-1476644486_thumb.jpgpost-6595-0-70828200-1476644431_thumb.jpgpost-6595-0-64321800-1476644466_thumb.jpg

 čia matos kiek papjaustyta kabina,post-6595-0-95922800-1476644894_thumb.jpgpost-6595-0-28232200-1476644914_thumb.jpgpost-6595-0-54004300-1476644934_thumb.jpg

  pirmu variantu sumontuota GAZ66 vairo sistema,velaiu perdaryta ,

post-6595-0-68194600-1476644873_thumb.jpg

 paskutinis burtas :įdėta greičių dėžė atborui,dabat turiu laisvą bėgi nesimakaluoja gervė kai reikia tik hidraulikos,ir turiu atbulinį didelis pliusas kai reikia išjungt gervės movą,dėjau omegos deže atbulai,kaip tarnaus neaišku ,bet daba išbandyta veikai gerai gervė įgavo greičio, :) ir 5 bėgius pimyn :) post-6595-0-87577300-1476645348_thumb.jpgpost-6595-0-63632200-1476645356_thumb.jpgpost-6595-0-25885800-1476645363_thumb.jpg

post-6595-0-88616300-1476638977_thumb.jpg

post-6595-0-21866300-1476642813_thumb.jpg

post-6595-0-34085700-1476644431_thumb.jpg

post-6595-0-68400500-1476645372_thumb.jpg

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jai rimtai tai ir atsakysiu rimtai

ka čia per daug gražint kuilys kaip buvo taip liko na sakykim gyvesnis turbokuilys :D

ne ta mašina kad galetum važiuot sporte,net triskart galingesnis motoras jam nepakenktų dabar yra taip

 apsukų nematau nes nera tacho,o greiti pasiekiu 90km/h nesunkiai bet ilgai nepavažiuoju -kaista padla,gal dar degimas nevisiškai tinka,radikas GAZ51 irgi nestebuklas,reiktų koki aliuminį ikišt,tik vietos nekažka ten

aplamai su vieta  kabinoje ir po kapotu -tragedija na po kuzovu užtai į valias(buvo)

 baloje irgi tik paletinta pavara ratus suka o ji lėta ,kažkas sakė kad gr,dėžes košmaras taip ir yra dabar tikrai gimtosios nepalikčiau geriau normali+GAZ66razdatkė,begiai i prieki dar pakenčiama bet tas atbulinio jungimas košmaras 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.