arvydas77 Sukurta Spalio 16, 2016 Dalintis Sukurta Spalio 16, 2016 (redaguota) na atėjo laikas pasigirt nuveiktais darbais automobilizmo labui taip išėjo kad ieškant unimogo rėmo ir dokų draugui,nusipirkau visą unimogą,pamačiau ir isimylėjau,be to mano klasiokas net gimimo menesis sutampa 1963,kovas taigi savo 50-mečiui pasidovanaojau sau dovana-vargą ,žmonos reakcija:"visokių laužų pas mus buvo,bet tokio dar ne"žaliava:buvo dėtas(ikalchozintas) MB240 dyzelis,darytas savivartis su autonomine hidrositema nuo 12v varikliio(nuo kazkokio liftioro).nei hidrosistema ,nei mataras manes niekaip netenkino,visiškas traktorius jokios dinamikosčia pradėtas ardytgaminamas perėjimas ,paprastai ūkiškai po to suvirinta kempu,špižius+metalas buvo daug abejonių .laiko- jau išbandytasujungta su MB 124 3ltd td.(nuotykiai su motoru aprašyta čiahttp://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/26604-sm%C4%97lio-d%C4%97%C5%BEes-chuliganai/ už pagalba ačiū ramunas ttoliau smėliavimas,ir kiti labai malonūs darbai GAZ66 gervė viduryje,priėjimas nekoks,bet pakėlus kuzova prieini,pliusai paprasta pajungt nuo atboro,traukia i prieki ir atgal,idėja pravest trosą rėmu-patrol0808 ąčiū hidraulika Nš32 siurblys sukamas PTO,ketutių padėčių dėžutė,dabar pajungta vertimas,ir gervės movos jungimas hidraulinė sankaba čia matos kiek papjaustyta kabina, pirmu variantu sumontuota GAZ66 vairo sistema,velaiu perdaryta , paskutinis burtas :įdėta greičių dėžė atborui,dabat turiu laisvą bėgi nesimakaluoja gervė kai reikia tik hidraulikos,ir turiu atbulinį didelis pliusas kai reikia išjungt gervės movą,dėjau omegos deže atbulai,kaip tarnaus neaišku ,bet daba išbandyta veikai gerai gervė įgavo greičio, ir 5 bėgius pimyn Redagavo Spalio 17, 2016 dielavas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Spalio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2016 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Spalio 17, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2016 (redaguota) pirmas test-drive su krūtu šturmanu čia jau beveik galutinis produktas,jis beje visada bus "beveik" Redagavo Spalio 17, 2016 dielavas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Spalio 18, 2016 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2016 tai dabar lieka tik apie dinamika papasakot... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Spalio 18, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2016 (redaguota) tai dabar lieka tik apie dinamika papasakot...nestebūklas Redagavo Spalio 19, 2016 dielavas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Spalio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Spalio 19, 2016 as rimtai klausiu.koks pletu greitis ir ka mazdaug tachometras rodo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Spalio 19, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 19, 2016 na jai rimtai tai ir atsakysiu rimtaika čia per daug gražint kuilys kaip buvo taip liko na sakykim gyvesnis turbokuilys ne ta mašina kad galetum važiuot sporte,net triskart galingesnis motoras jam nepakenktų dabar yra taip apsukų nematau nes nera tacho,o greiti pasiekiu 90km/h nesunkiai bet ilgai nepavažiuoju -kaista padla,gal dar degimas nevisiškai tinka,radikas GAZ51 irgi nestebuklas,reiktų koki aliuminį ikišt,tik vietos nekažka tenaplamai su vieta kabinoje ir po kapotu -tragedija na po kuzovu užtai į valias(buvo) baloje irgi tik paletinta pavara ratus suka o ji lėta ,kažkas sakė kad gr,dėžes košmaras taip ir yra dabar tikrai gimtosios nepalikčiau geriau normali+GAZ66razdatkė,begiai i prieki dar pakenčiama bet tas atbulinio jungimas košmaras Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar