Pereiti prie turinio

Luazo info


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 71
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 2 savaičių...

Is BTRo pavaru irgi monstras iseitu. pavaros kripti keitsia, todel varikli i gala galima det, o kai variklis gale svoris ant galo palieka, o ne ant priekio.

Tik va kur gaut tas BTRo pavaras, ir dar BTRo razdatke butu gerai kur su 4 kardanais.

Gabaritai jos kaip gaz 66 bet va jai ja idetum i gaz 66 tai nuolat varytu priekis, o galas dasijungtu, + gerves kardanas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Korpusas atlaiko , dantračiai žaisliniai. ATVeškei laikytų , bet rimtesnes apkrovas nelabai. Paieškok nete LUAZICUS projekto - ten kolektyvas truputį padirbėjo prie lurziko, idėjų gan neblogų yra tame projekte.

Nu jo, idomiai ten :rolleyes:

photo563.jpg

Sitas tai jau net uz suzuki privalo vaziuot geriau, tik idomu ar ilgai :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu velniai žino ar ilgai važiuos , šiaip tai ne kiauri tą projektą darė. Prie viso to ir ne pašiūrės sąlygom vyrai dirbo - matosi kad turi rimtų įrengimų vyriokai turi ir profesionaliai į visą reikalą žiūri :)

 

O kad lūžta tos žaislinės bortinės tai nieko naujo , net su visko orginaliu neatlaiko krūviu, o jei bent truputį piktesnės padangos tai tikimybė sulūžt iškart dvigubėja. Žymiai patvaresnės buvo pirmojo lurziko ( kuris labiau priminė muilinę nei mašiną ) bortinės , o ir lėtinimas anų buvo didesnis .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To plaukiojančio aš ir pats nežinau kokie ten perdavimai , sakydamas senojo/pirmojo tai turėjau galvoj LUAZ969 be raidžių už skaičių. Kiek teko domėtis tai tų lurzikų modifikacijų būta gan įvairių - nuo skirto agronomui iki aerodromo aptarnavimui pritaikyto. O ir tų bortinių būta irgi skirtingais perdavimais, va tik atkapstyt kur kokia ėjo gan sunkoka - labai jau skurdi info tuo klausimu o ir pačios gamyklos kaip ir nebelikę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Luazuj i riaduktoru iskart granata kisas, o nivai pusais ant slicu, tai netink. Nors gal ir klystu. :D Kita vertus, nemanau kad laikys jis, juazuj dar portalai stovi, ir tai ratai maziukai, o nivai nera jokiu portalu ir ratai didesni.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

esu girdejas jog dedavo luaz reduktorius ir viskas tinka, tada buna priverstine blokiruotė, vat tas ir domina?

Yra toks rusiškas internetinis katalogas "AUTOSOFT" , ten vos ne manualai visų rusiškų mašinų sudėti - susirask LUAZą ir pasižiūrėk kaip atrodo jo reduktorius su korpusu. Labai abejoju ar jį sukišt į galinį tiltą su blokiruote ir valdymu įmanoma, na nebent keisi visą balkį ir dėsi nuo VOLVO 340/360 - ten reduktorius kabinasi atskirai, bet ar tikslinga taip daryt. Kas liečia priekinį reduktorių tai vietoj jo galima būtų pakabint visą lurziko galinį kartu su visom blokiruotėm, tik beliktų pasižaist su pusašiais.

 

P.s. LUAZo bortinės panaudotos kitu tikslu nei nuimt apkrovas - paprasčiausiai variklis ir dėžė paimta nuo ZAZo. Reikėjo kažkokiu būdu pakeist sukimosi kryptį ir padidint perdavimą ba ratai didesni. Kad negamint mažom serijom kitų dėžių ba į tą korpusą dar didelis klausimas ar būtų tilpus didesnė ir statoma iš kitos hvastavyko pusės planetarkė tai sugalvojo kad tam reikalui galima panaudot bortinius reduktorius. Na o toliau jau žaidė su jų perdavimais priklausomai kokiam tikslui buvo daroma mašina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.