Pereiti prie turinio

NPGR ar verta keisti 2.8 i patikimesni varikli?


Rekomenduojami pranešimai

Mastau su GR'u imti ilgas ir tolimas keliones, gal iki pusmecio o gal su gryzimais ir vel isvaziavimais per ateinancius, nezinau ,10-15 metu, ir vaziuoti gal i tokias vietas kur servisu nelabai aplink bus, pas maniski tik 180k ridos, stovejas aisku 5-6 paskutinius metelius, bet siaip dirba graziai. Tik kad pravertes 7 puslapius nissan temu suabejojau 2.8 patikimumu, pilna visokiu gedimu visi apturejo, nuo galvos iki kuro sistemu, kaip suprantu ir viduriai situ varikliu nekokie. Gal verta butu koki 2.5 - 3.0 sena merso varikli tvarkingai isideti? jei 3.0 gal net neturbininio uztektu... butu protinga apie 4.2 galvoti, bet manau neikasciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau 4.2 sanaudos jau per dideles, nesvarbu kad ten ryja 2l daugiau, ir taip 2.8 gan alkanas. Del prieziuros sutinku, bet yra varikliu kuriems jos minimaliai reikia, kiek tu mersu mates, turejas, be tepalu, be vandens varai su masina kuri suka antra milijona ir labai galvos neskauda, uzpili skysciu kada laiko turi ir toliau mini :D kitas reikalas kad labai pakrautas bus ir dar ratai 31-32 tai bijau kad prades tas 2.8 ir siurbt daugiau ir siaip dusinsis..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai žinom tos stebūklingus merso variklius - na ne tokie anie ir stebūklingi  :D

Pritariu kad ne stebuklingi. Turejau ir 2.4 ir 3.0 nieko gero, be turbos kaip traktorius. Kantrus tik seni. Dabar idejau BMW 2.5 su mehaniniu siurbliu- tai skirtumas akivaizdus ne i MB puse.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai 2.4 ir 3.0 iki w124 ir yra seni? ar apie kuriuos cia dar senesnius jus? nes berots nuo 1994 prasidejo kiti.. Kadangi prie pardavimu nemazai buvau tai sprendzian is kitu saliu susidomejimo mersais ar tik ju varikliais pas mus, nuo azijos,ukrainos, iki afrikos ir t.t atrodo kad vienas trokstamiausiu varikliu, plius lyginant apie girdetus pasitaikiusius lupamu mersu gedimus  kuriu labai daug per visa lietuva bent jau buvo kol neisveze visu, ir apie ten kokius patruliu 4.2 kuriu lietuvoje turbut ant dvieju rankos pirstu nesuskaiciuotum, ir ju girdetas minimalias nuogirdas ir susidariusias nuomones apie patvarumus, manau galima vistiek teigti kad mersu varikliai vieni kantresniu ir geresniu o gal ir geriausiai sukurtu(is masiskai kurtu), neziurint i ju tupuma :D bet koks dyzelis iki 3.0 be turbo ne tupas ? kitas dalykas kad jei isvaziavus i vietines ar kaikurias egzotines vietas ir sugestu kasnors mersui tai turbut daliu butu nesunku rast, nes ju daug kur vezta daug kur buta  :)

Redagavo salmonas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nzn, 2.8 pas mane tarnavo ilgai, kiek zinau tarnauja ir toliau sekmingai. Susitvarkai ausinima ir vaziuoji

Kiek esu turėjas NP taviškis suko nerealiai, jau apturėjom bėda, bet grynai dėl žioplumo, pramušo radijatoriu ir važiavo dar apie 15km, dabar sutvarkytas ir vėl puikiai eina.Kiek žinau gana nemažai su juo buvau nuvažiavęs ir karpata ir varzybos, bet vis dar dirbo kaip bitęlė 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau 4.2 sanaudos jau per dideles, nesvarbu kad ten ryja 2l daugiau, ir taip 2.8 gan alkanas. 

Dėl sąnaudų drystu nesutikti, nei su vienu 2,8 nesu sutilpęs į tokias sąnaudas kaip su 4,2.

Mano didysis kol buvo be turbinos 13litrų ,toks pats 4,2 pas kolegą su traktorinių siurbliu (4,2 būna dviejų tipų siurbliai) į kurį gali pilti bet ką su standartiniais ratai tilpdavo į 10ltr, dabar iškeltas ir su 35 12 ltr.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu super sanaudos! o kokios realios kainos tu varikliu? ir kur ju gaut? maciau lenkai tai siuntesi is japonijos, bet skamba brangiai...

Va čia ir baigiasi įdomumas, kainos nuo 3000 eu už paprasčiausią variantą (4,2 juodu vožtuvų dangteliu) , sidabriniu vožtuvų dangteliu nuo 4000eu, turbo dyzelinis nuo 6000 eu, aš iš savo paprasto darausi turbo dyzelinį, tai kaina pilno kapitalinio su originaliomis detalėmis 5000-6000 eu. Manau jai žiūrint kainos-patikimumo tai 3,0 MB dyzelis būtu geriausias pasirinkimas, teko važinėti ir su 2,4 ir su 3,0. tai apie dinamika tenka pamiršti, dabar įdėjom 3,0 td kitas reikalas, bet kadangi tema apie patikimumą tai 3,0 dyzelis manau idealiausia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu dabar stovi tvarkingas gimtas 2.8td motoras su maža rida - kam jį keisti į visiškai tupą atmosferinį 3.0d, pravažiavusį milijoną ir daugiau??? Nei ten važiavimo malonumo bus, nei patikimumo belikę.

Patruliui dėti 4.2 be turbos - prasmės nematau, o 4.2td už 6000e tuo labiau... Paprasčiau paimti TLC80 jau iškart su 4.2td ir ją pasitvarkyti. Kam išradinėti dviratį, jeigu jis jau išrastas? :) Jeigu reik patikimumo - yra gi ir be turbos, dar pigesnės jos :) Arba TLC105, ta irgi be turbos, su 4.2, ištisiniais tiltais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu dabar stovi tvarkingas gimtas 2.8td motoras su maža rida - kam jį keisti į visiškai tupą atmosferinį 3.0d, pravažiavusį milijoną ir daugiau??? Nei ten važiavimo malonumo bus, nei patikimumo belikę.

Patruliui dėti 4.2 be turbos - prasmės nematau, o 4.2td už 6000e tuo labiau... Paprasčiau paimti TLC80 jau iškart su 4.2td ir ją pasitvarkyti. Kam išradinėti dviratį, jeigu jis jau išrastas? :) Jeigu reik patikimumo - yra gi ir be turbos, dar pigesnės jos :) Arba TLC105, ta irgi be turbos, su 4.2, ištisiniais tiltais.

Paskaitom temos pavadinimą ;) ir nesidraskom marškinių 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal pigiau gimto variklio galvos tarpinę namie pasikeisti į naują ir atlikti galvos patikrą ir remontą prieš kelionę? :scratch: Dar kažkokius papildomus aušinimo siurbliukus kai kurie forumiečiai naudoja.

Būtent, jai galva gera, modifikuoti truputį aušinimo sistemą ir važiuoja tas 2,8 puikiausiai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vienas pazystamas nupirko sprechenuose patruli autobusa palakste po vieta masinu ieskodamas sako patiko leke gerai visa kita pilnas optimizmo atsisiunte traliuka uzsikrove lengvuske pilna baka issoko y bama vyras sako eina smagiai spust 120-130kmh po kiek laiko skambina sako paziurejau y kuro rodykle akyse leidziasi,sako kas gali buti jam:) sakau atpalaiduok desny raumeni ir nesmauk taip varyk 90kmh ir bus viskas ok,tai laukiu tolimesniu ispudziu :)tai jai puse vok praskrido ant tiek su uodega tai nera labai prasti motorai ir beges jau apie 3t.ois asmeninio darzo droziu savo negailedamas dazniau tepalus keiciu gera ausinimo skysti uzpyles ir ausinima padares kitaip jokiu bedu nematau su juo nebent per durnuma savo.pagalvok pats jai ziema pareini 80gradusu motoro temp ir neri y ledini vandeni manau ne kiekvienas motoras taip dtaugautu ilgai,ir kolegos teisingai pasake pries kelione pasikeisk galvos tarpine ir kas priklauso,o jai pats krapstai tai paprasciausiai pasiimk ja ir pasikeisi an pievutes.o patruliu mates ir afrikoi kai buvau laksto,tai manau ir detaliu tures

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip efektyviausia pagerint ta ausinimo sistema?

Arba cirkuliacinis siurblys (jungiasi nuo išėjimo į pečiuką į apatinę radijatoriaus šlangą ) arba statomas perjungiantis kranas kad galima būtų apeit pečiuką ir paleist vandenį vėlei gi į apatinę radiatoriaus šlangą .

Beje , švarus pečiuko radijatoriukas irgi apsaugo galvą nuo sutrūkimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.