Pereiti prie turinio

kompas negerai ankstinimo vostuva reguliuoja


Rekomenduojami pranešimai

Priesitore tokia kad is viso i anktinimo vostuva nebuvo nei pliuso nei minuso pliusui buvo laidas nurudijes o minusui kompe keite kaskoki tranza ir mano manymu kiek jau isdiaiskinau i ankstinimo vostuva ateina per daug sroves ant laisvu apsuku rodo beveik 12 voltu kur turetu but nedaugiau 6 ir gaza duodant mazet

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O su kokia saliarka važinėjei ? Jei kontrabanda ar rapsai tai didelė tikimybė kadankstinimo voztuvas pastrigo. Man kai kazkada kelis kartus buvau uzsipyles prastos saliarkos strgdavo tas solenoidas net nuo ūkininkų zalios tai traukdavau ja lauk ir pildavau tik lukoile iškart pilna baka ir kol neišvažinėdavau viso bako o kartais ir pusantro tol nepagydavo. Bet kai buvo sitos bėdos tai iškarto checkas uzsidegdavo ir kompas pas kaikuriuos elektronikus rodydavo kad problemos su tuo solenoidu o pas kitus nerodydavo. Nu tiesa pas mane variklis 3,0 tdi. Tai gal ir tau reikėtu pamėgint sitema prasiplaut? Nors simptomai tik panašūs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek turiu sita dzipa vazineju tik su is degalines kuru kitokios nesu pyles.bet jau kiek issiaiskinau ir perskaiciau forumu tai nieks tos bedos nera surades ,visi tai kuro siurbli mechanini isideda,isideciau ir as bet pas mane automatas ,arba parduoda masina.kaskaip tie tdi stebuklingai nesutaisomi .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek turiu sita dzipa vazineju tik su is degalines kuru kitokios nesu pyles.bet jau kiek issiaiskinau ir perskaiciau forumu tai nieks tos bedos nera surades ,visi tai kuro siurbli mechanini isideda,isideciau ir as bet pas mane automatas ,arba parduoda masina.kaskaip tie tdi stebuklingai nesutaisomi .

butent zexel sistemos nesu girdejas kad kas butu susitvarkes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip bochsiniam siurbli veikia akstinimo vostuvo voltazas,kaip ten keitaliojasi o ypac saltas ,kai tik uzkuri.nes pas mane tik uzvedus labai letai kyla voltazas ir variklis dirba su ankstyvu degimu o kai jau pakyla iki beveik 12 voltu tai jau svelniai variklis dirba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ankstinimas turbut visuose dirba tuo paciu principu. Kylant apsukoms, ir saltam reikalingas ankstyvesnis degimas- siurblyje su apsukomis kylantis slegis stumdamas ankstinimo mechanizmo stumuokli ankstina degima, o ankstinimo voztuvas patikslina numetinedamas slegi (daugiau itampos- velina, maziau- ankstina). Paziurek voltus gazuojant kai burbuliuoja: 1. jei voltu mazai kompas stengiasi ankstinti, bet gal nebegali, 2. jei voltu 12 kompas neankstina ir nenori.

Redagavo lygus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va radau beda, anktinimo vostuvas kaltas ,jame esanti spirokle paseda ir nebeuzdarineja prie didelio slegio siurblyje ir gaunasi kad pavelina degima ,kai reikia ankstint .bet vostuva isardyt labai sudetingas reikalas ,atvalcuojat nuluzta tei esanti adata ir tada vosyuva gali mest lauk .bet man pavyko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.