Pereiti prie turinio

jgc WJ tobulinimai


Almis Maverick

Rekomenduojami pranešimai

Na, užtrukau nemažai, bet poliuretaninius sailentblokus susidėjau pats, servisui 300 Eur neleidau uždirbt  :D Labai neskubėjau, tai per du savaitgalius susitvarkiau.

Galiu pasakyt - gan purvinas ir ilgokas darbas... Pirmiausiai pabandžiau seną sailentbloko gumą grąžtu išiminėt kaip čia kažkas jau rodė - nieko doro neišeina, tik šarvą suraižai. Teko imtis dujinio degiklio ir išdegint. "Smagiausia" buvo išdegint priekinio tilto du viršutinius - teko degint palindus po džipu, turėjau pagalbininką su paruoštu gesintuvu ir dar apkarsčiau arti esančias šlangutes šlapiais skudurais.

 

Šiaip, gana lengvai ta guma atsiskiria kai gerai pakaitini. Visas svirtis/traukes (išskyrus tilto viršutinius) galima išsiimt ir nusinešt kur patogiai išdegint. Tik atsargiai su deginimu - vieną bekaitinant, nuo gumos plėtimosi iššovė karšta centrinė įvorė ir nuskrido kokius 5 m  :mellow:. Šarvo vidus išsivalo gana lengvai su vieliniu šepetuku ant drėlės. Po to dar apdažiau kur dažai aplink nudegė, žodžiu užtrunka taip ~24 sailentblokus padaryt...

 

Šiek tiek bėda su apatinių šlaunų apvaliais sailentblokais - visų šarvas gan smarkiai pažeistas korozijos, beveik visuose kiauriai prarūdiję. Bet sudėjau vis tiek, žiūrėsim ar neišsimakaluos...

Šiaip tas poliuretanas įsistato gan lengvai, tik kad būtų lengviau, aš kampuką nuėmiau su aštriu peiliuku - tokių būdu, sutepus tepalu, su ranka lengvai įsistumia. Ovalius gal kiek sunkiau, bet atsuktuvą užkišus irgi lengvai. Po to sukali suteptą centrinę įvorę ir baigta.

 

Galvojau dar dėt tepimo taškus, bet apsigalvojau - įdėjau tik priekinės skersinės traukės sailentblokuose (D formos), padariau įvorės viduje griovelius tepalui.

 

Visos įvorės tiko gerai, išskyrus 8 kurios dedasi į trumpas traukutes kurios jungiasi prie skersinių traukių (sway bar) galų. Kažkodėl jos ilgesnės nei buvo gamykliškai, o pusėje jų ir skylė viduj 14mm vietoj 12mm. Žodžiu, teks ko gero pas tekintoją apsilankyt kad jas sutvarkyt.

 

 

Dėl važiavimo, tai sustandėjo šiek tiek džipas; Labiau jaučiasi kelio nelygumai; Lyg ir sumažėjo šiek tiek lingavimas ir plaukiojimas; Posūkiuose lyg geriau/standžiau reaguoja. Kad labai jau super-duper didelis skirtumas būtų, kaip kažkas čia minėjo, tai nepastebėjau. Arba pas mane dar guminiai sailentblokai buvo pusė bėdos. Šarnyrus visus irgi restauravau.

Tai va toks mano WJ "tobulinimas" į šitą temą :) Tikiuosi kol turėsiu džipą, bent jau dėl sailentblokų bus rami galva :)

post-9887-0-97458500-1464092955_thumb.jpg

post-9887-0-78601600-1464092960_thumb.jpg

post-9887-0-64467300-1464092966_thumb.jpg

post-9887-0-16276400-1464092973_thumb.jpg

post-9887-0-46762200-1464092979_thumb.jpg

post-9887-0-02151700-1464092986_thumb.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 91
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tikrai nemažas, ir dar purvinas toks...

 

kW / Nm didinausi (čipavau) - nepajutau skirtumo - ryškiai pas mane kažkas negerai su varikliu, sunkokai traukia, vis nerandu kame bėda. Kitas žingsnis - katalizatoriaus pjovimas, po to pažiūrėt ar įsiurbimo kolektoriuj sklendės neužstrigusios, po to EGR delete (gal). (Turbo restauruota, Purkštukai visi taip pat, siurblys taip pat, Hidrotransformatorius pakeistas).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Na, užtrukau nemažai, bet poliuretaninius sailentblokus susidėjau pats, servisui 300 Eur neleidau uždirbt  :D Labai neskubėjau, tai per du savaitgalius susitvarkiau.

Galiu pasakyt - gan purvinas ir ilgokas darbas... Pirmiausiai pabandžiau seną sailentbloko gumą grąžtu išiminėt kaip čia kažkas jau rodė - nieko doro neišeina, tik šarvą suraižai. Teko imtis dujinio degiklio ir išdegint. "Smagiausia" buvo išdegint priekinio tilto du viršutinius - teko degint palindus po džipu, turėjau pagalbininką su paruoštu gesintuvu ir dar apkarsčiau arti esančias šlangutes šlapiais skudurais.

 

Šiaip, gana lengvai ta guma atsiskiria kai gerai pakaitini. Visas svirtis/traukes (išskyrus tilto viršutinius) galima išsiimt ir nusinešt kur patogiai išdegint. Tik atsargiai su deginimu - vieną bekaitinant, nuo gumos plėtimosi iššovė karšta centrinė įvorė ir nuskrido kokius 5 m  :mellow:. Šarvo vidus išsivalo gana lengvai su vieliniu šepetuku ant drėlės. Po to dar apdažiau kur dažai aplink nudegė, žodžiu užtrunka taip ~24 sailentblokus padaryt...

 

Šiek tiek bėda su apatinių šlaunų apvaliais sailentblokais - visų šarvas gan smarkiai pažeistas korozijos, beveik visuose kiauriai prarūdiję. Bet sudėjau vis tiek, žiūrėsim ar neišsimakaluos...

Šiaip tas poliuretanas įsistato gan lengvai, tik kad būtų lengviau, aš kampuką nuėmiau su aštriu peiliuku - tokių būdu, sutepus tepalu, su ranka lengvai įsistumia. Ovalius gal kiek sunkiau, bet atsuktuvą užkišus irgi lengvai. Po to sukali suteptą centrinę įvorę ir baigta.

 

Galvojau dar dėt tepimo taškus, bet apsigalvojau - įdėjau tik priekinės skersinės traukės sailentblokuose (D formos), padariau įvorės viduje griovelius tepalui.

 

Visos įvorės tiko gerai, išskyrus 8 kurios dedasi į trumpas traukutes kurios jungiasi prie skersinių traukių (sway bar) galų. Kažkodėl jos ilgesnės nei buvo gamykliškai, o pusėje jų ir skylė viduj 14mm vietoj 12mm. Žodžiu, teks ko gero pas tekintoją apsilankyt kad jas sutvarkyt.

 

 

Dėl važiavimo, tai sustandėjo šiek tiek džipas; Labiau jaučiasi kelio nelygumai; Lyg ir sumažėjo šiek tiek lingavimas ir plaukiojimas; Posūkiuose lyg geriau/standžiau reaguoja. Kad labai jau super-duper didelis skirtumas būtų, kaip kažkas čia minėjo, tai nepastebėjau. Arba pas mane dar guminiai sailentblokai buvo pusė bėdos. Šarnyrus visus irgi restauravau.

Tai va toks mano WJ "tobulinimas" į šitą temą :) Tikiuosi kol turėsiu džipą, bent jau dėl sailentblokų bus rami galva :)

Ar negirgžda? :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, tik ten. Nors ko gero galėjau ir nedėt... Dėjau labiau dėl apsidraudimo - jei pradės girgždėt, tai porą paspaudimų su tepalo presu ir baigta; Kitu atveju būtų užsiknisimo tas "D" įvores nuiminėt sutepimui - reikia visą traukę nusiimt, po to numovinėt tas įvores..

Kiti sailentblokai reikalui esant pakankamai lengvai išsiimtų. ...gal tik du priekinio tilto viršutiniai dar tokie "nepatogūs", galėjau ir ten taškus sudėt, patingėjau..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, tik ten. Nors ko gero galėjau ir nedėt... Dėjau labiau dėl apsidraudimo - jei pradės girgždėt, tai porą paspaudimų su tepalo presu ir baigta; Kitu atveju būtų užsiknisimo tas "D" įvores nuiminėt sutepimui - reikia visą traukę nusiimt, po to numovinėt tas įvores..

Kiti sailentblokai reikalui esant pakankamai lengvai išsiimtų. ...gal tik du priekinio tilto viršutiniai dar tokie "nepatogūs", galėjau ir ten taškus sudėt, patingėjau..

Jo ....... ypač tas kur ant tilto po vairuotoju .... ten reikia pasi....sportuot .... :D

ačiū Domai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Aš tai minkštesnes (oranžines) dėjau, jos ir taip yra gerokai kietesnės nei paprasta guma originaliuose sailentblokuose.

Kai pirkau, tai kietesnis poliuretanas (tamsiai mėlynas) buvo pažymėtas kaip "offroad", nors nelabai įsivaizduoju koks to kietumo pranašumas - gal patvaresnis? Bet komfortas tada dar labiau "sukietės"...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, čia kažkas gyrėsi, kad metus ir daugiau važinėja ir jiems poliuretanas negirgžda. Nesuprantu, kaip čia yra, bet pas mane 3 mėnesiai tepraėjo ir pradėjo girgždėt... (važiuojant lygiu keliu tai tylu, bet per nelygumus, pvz. "gulinčius policininkus" tai sugirgžda kaip koks senas vežimas :)). Pamačiau kodėl girgžda - ogi trinasi poliuretano įvorių šonai į tvirtinimus (nors dėdamas sutepiau kur glaudžiasi, bet tiek ir tepabuvo ten tas tepalas).

 

Nelabai geras tų lenkiškų įvorių dizainas, jų šonai lygūs ir visu plotu trinasi į tvirtinimus. Geras dizainas toks kaip foto - nuo centrinės įvorės šonai nuimti konusu, todėl nesitrina ir negirgžda. Turint tekinimo stakles aišku galima tuos lenkiškus taip apdorot. Čia jei kas dėsis poliuretaną, tai prieš dedant būtų patarimas taip pasidaryt, jei yra galimybė.

 

 

BUSHING-2.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane ir lenkiški linkę gigždėt.pastebėjau kad biški pavažinėjus miškais ar kokiu karjeru(pamankštinus pakabą)girgždėjimas kuriam laikui dingsta. Aš tik nesigilinaui kurie ten garsus skleidžia,kaip tai galvojau kad stabilizatoriaus tie didieji kur prie kebulo sukasi.

Redagavo mielks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane ir lenkiški linkę gigždėt.pastebėjau kad biški pavažinėjus miškais ar kokiu karjeru(pamankštinus pakabą)girgždėjimas kuriam laikui dingsta.

 

Nepastebėjau, reiks atkreipt dėmesį. Labiausiai tai per "gulinčius policininkus" pastebi, nes važiuoji sau tyliai, o per kalniuką tik giiiirgžt.... :D

 

Galvoju - kažin nėra kokio patogaus labai plono adapterio tepalo presui (vos ne plokštelės storumo), kad galėtum tarp tvirtinimo ir įvorės įkišt ir spustelt tepalo. Ten visus taip praėjus kartą į ketvirtį ar pusmetį ne tiek jau daug darbo :) Nu aišku, porno kaip pagalvoji - vos ne kaip kokį Moskvyčių gaunasi tept prieš kiekvieną kelionę reikia :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tik nesigilinaui kurie ten garsus skleidžia,kaip tai galvojau kad stabilizatoriaus tie didieji kur prie kebulo sukasi.

 

Aš kol kas irgi nesigilinau. Į tuos kur prie kėbulo sukasi, tai aš įstačiau tepimo taškus - pabandysiu patept ir pažiūrėt ar mažiau girgžda. Aš kažkodėl labiau linkęs įtart apatinių svirčių ("šlaunų") įvores :)

Kai domkratuoji džipą iš lėto, tai girdisi kai pakaba juda ir su kiekvienu kilstelėjimu tos įvorės - "takšt, takšt, takšt.." :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane ir lenkiški linkę gigždėt.pastebėjau kad biški pavažinėjus miškais ar kokiu karjeru(pamankštinus pakabą)girgždėjimas kuriam laikui dingsta. Aš tik nesigilinaui kurie ten garsus skleidžia,kaip tai galvojau kad stabilizatoriaus tie didieji kur prie kebulo sukasi.

Girgžda ir pas mane. Matyt tą silikoninį vazeliną vanduo jau išplovė. Kai per gerą balą pralekiu - nutyla.......trumpam..... :D 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai planuoju įsigyt tepalo presui štai tokį antgalį-adatą, bet kol kas niekur neradau pirkt, ko gero reiks per eBay užsakinėt...

Su tokia adata galima prišvirkšt tepalo tarp sailentbloko ir rėmo tvirtinimo (kur trinasi). Kartą į pusmetį gal nebūtų labai sunku sutept..

 

Driveline-Overhaul-0008.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.