Jump to content
VidmantasG

TLC 100 kuro sanaudos

Recommended Posts

prieš 4 valandas, buldozeris parašė:

Tai gaunas kad kaip ir apsimoka  su dujomis  labiau negu su salerka  bet tik vienas minusas kad ilgose kelionese  tiresi gana trumpa distancija. Ir galvos skausma  su dujubbalionu montavimo vietos pasirinkimu

paprastai ilgose kelionėse nuvažiavus 300-400 km, dažnai norisi kojas pramankštinti, pasivaikščioti. tai tuo pačiu dujų pasipildyti irgi gaunasi. Bet su dujom būna ta problema jeigu keliauji mažiau gyvenamose teritorijose, kalnais ar miškais, va tada jau nėra kur pasipildyti dujų ir tenka benziną naudoti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 9 valandas, wzikas parašė:

Visada apsimoka jei tik pakeliui duju yra. Balionai i tokias eina dideli iki 100 litru tai ir atstumai nuvaziuoti taip pat solidus. 

Sitiem balionus montuoja po dugnu vietoj zapaskes tai naudingo ploto kaip ir neuzima.

O kai sumontuja po dugnu tai gal kokios spec apsaugos ira kad i koki akmena  nepataikit

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 5 valandas, GiedriusZ parašė:

paprastai ilgose kelionėse nuvažiavus 300-400 km, dažnai norisi kojas pramankštinti, pasivaikščioti. tai tuo pačiu dujų pasipildyti irgi gaunasi. Bet su dujom būna ta problema jeigu keliauji mažiau gyvenamose teritorijose, kalnais ar miškais, va tada jau nėra kur pasipildyti dujų ir tenka benziną naudoti :)

Na taip bet kelionei gali ir paislaidaut ant benzo  bet kasdieniniam gyvenime  tai dujos gelbeja 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Galvoju kad siu metu gale reiketu isigyti 100 pagrinde butu naudojama po mieata  ir i metus karta ar du planuose vaziuoti pakeliauti pvz marokas ukraina   tai ir galvoju koks varijantas labiau tinkamas. Nes 80% bus malamasi po miesta arba autostrada 

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.2 TD miestas 12-13, užmiestis - 90km/h - 7.5l, 120 km/h - 10l.  Padangos 265/65/R18 BFG all terrain KO2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiek susidūręs esu, pas feisliftinius 4,2TD sąnaudos mažesnės nei pas pirmuosius. Gerai būtų ir gamybos metus nurodyti. Pas mane 1999 4,4TD užmiestyje ~100 - 110 = 12l, mieste 12-13l. Dabar, kol laukiu iš japonų dalių reduktoriui, jis nuimtas ir guli garaže, važinėju tik su galiniu varomu tiltu ir blokuota razdatke, tai galiu užtikrintai pasakyti, kad kuro sąnaudos beveik nepasikeitė. Nebent tiek kiek mašina lengvesnė tapo be reduktoriaus, kardano, apsaugų ir pusašių. Jei viską sudėčiau į bagažinę, manau rytų panašiai kaip 4WD :) . Taigi, priekinių habų prasmės nematau visiškai, nors anksčiau mintis buvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.