Pereiti prie turinio

WJ 2003m. 2,7 tepalai


mafas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 58
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

I varikli eina 5w30 arba 10w40.Pirma kart piliau 10w40 o daba ipiliau 5w30. Telpa ar 7ar 8L MOBILA pilu nes gaunu chalevai :unsure:.  I deze berods 8l. piliau LUICUI MOLI1200 ATF. Bet kai dezei keiciau tai ir is dezes ispilinejau ir is movos  isvarinejau tepalus.  I tiltus reik ziuret ar ira LSD. Ant tiltu dangteliu turi but prisuktos ploksteles su tepalu marke. Jeigu ner LSD tai 80w90. O jeigu LSD ira tai sintetinis nemenu markes(gal 70w80 ar 75w80) plius duoda dar prieda  (maza tiubeli) Telpa i prieki gal 2L o i gala gal 2,5L . O i razdatke piliau MOPAR skirat razdatkei. Telpa gal 1L ar 1,5. Ir dar i visus agregatus supiliau XADO prieda (paukodamas 270Lt). Del tiltu ir razdatkes talpos pasiklausinek tiksliau.    

Redagavo Valduks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip Mielks ir sakė - RTFM  :study:   ;)
 
Va info apie visus WJ skysčius: http://www.wjjeeps.com/service/maintenance_wj.htm
 
Tik ten nėra info apie 2.7 CRD variklį ir dėžę.

Varikliui tepalai: 10W40, 5W30/5W40. (aš pilu 10W40 nes mano variklis ne pirmos jaunystės).
Merso 722.6 dėžei alyva pagal "MB APPROVAL 236.14" specifikaciją (originali MB auto dėžių alyva, arba jos ekvivalentai tokie kaip Fuchs Titan ATF 4134, Valvoline ATF PRO 236.14 ir pan.)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Į variklį pagal MB specifikaciją 224.1 "all range" temperatūrų intervale pilasi 0W/30, 0W40, 5W40.

 

Čia matyt skirtingi manualai skirtingai rašo... Cituoju iš savo Jeep manualo:

 

Rekomenduojama alyva 10W40, kai aplinkos temperatūra -10'C – 35'C. Kai temperatūra žemesnė nei -10'C, naudokite 5W30, bet jei nėra galimybės: 5W40.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Velnias žino... Gal kontekste nutylėta kokį klimatą turi omenyje...
Labai ten jau didelio skirtumo nėra, pvz ir MB ir Jeep rašo, kad galima 5W40 pilt. Na, "bendru žinojimu" tai 5W40 yra kiek skystesnis nei 10W40, ir kaip daug kas sako - toks tepalas gerai, kai aplinkos temperatūros didžiają metų dalį yra žemos, na ir apskritai kai variklis mažai sudėvėtas.
Aš primečiau, kad gyvenu ne Aliaskoj, ir pas mus mažiau nei -10'C būna kokį 1 mėnesį per metus (kartais ir nebūna), tai pilu sau ramia galva 10W40  :rolleyes:. Dar ir variklis pas mane padrožtas, tai supylus 10W40, vos vos pakyla tepalo slėgis.
 
Tai va tokie mano du euro centai... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitą kur nuoroda žemiau buvau supylęs - panaikino variklio kalimą, ir jau metai kaip jis negrįžta  :cheer: , slėgis šiek tiek irgi nuo jo pakilo. Bet jei supili 5W40, slėgis man šiek tiek pakrenta (na ten rodyklė kokį 1mm pakrenta), tai pilu 10W40 (ir pagal manualą priklauso, ir mano atveju slėgis geresnis, ir kainuoja pigiau  :))

 

http://xado.lt/revitalizantai/atominiai-metalo-kondicionieriai/xado-maximum-for-suv

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau tris kart keiciau varikli 5w40 kazkoki castroli ir variklis murkia ir spaudimas ok.ir nedegina ir nedumina.jai hujova masina pilk ka nori

 

Teisingai. Kiekvienas renkasi pagal save/savo auto būklę. Aš irgi buvau supylęs 5W40 Castrol EDGE - nedegino, nedūmino, variklis murkė :) 10W40 labiau "dėl atsargos" pilu, tiesiog kaip minėjau, dėl tirštumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolega buvo "Total" gamykloje, Olandijoje. Pasakojimas ziaurus, nes atvaziuoja furos is Rumunijos, atveza zemos kokybes bazini tepala, kuri olandai supila i dideles talpas, pripila truputi priedu, pamakaluoja valanda ir tada, kas idomiausia, pilsto i 5 gamintoju, skirtinga tara. Kai kolega paklause, kodel toks trumpas prisotinimo laikas, turint omeny, kad rimti gamintojai prisotina tepala priedais nuo 3 iki 6 procesu, olandas atsake - o koks mums butu pelnas tada, jei mes gamintume pagal visa, priklausoma, technologija ? Dabar musu tepalas - pigus, todel ji perka. Jei mes gamintume pagal pilna technologija - jo niekas nepirktu, nes jis butu per brangus rytu rinkai. 

  Va toks buvo gamyklos tech. vadovo atsakymas.

  Visada pasidomekite kilme ir technologijomis, kuriomis pasiekiama tepalo kokybe, kuri jus naudojate, nuo kurios priklauso jusu auto gyvenimo trukme.

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.