donatela Sukurta Lapkričio 12, 2015 Dalintis Sukurta Lapkričio 12, 2015 man antras variklis populiarus voksvageno po galios sukelimo 1,9tdi 81 nelaiko. Pradeda tosolas dingti, zarnas kietos ausinimo. Pravaziuoju koki 40,000 gal cia tokia riba, Jei nori ilgai vaziuoti geriau nelysti?Idomu kas kiek nuvaziave esat? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Lapkričio 12, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 12, 2015 (redaguota) Jei varikliai nuvaziave po 1000000kt tai jau net ir situ motoras resursas bus isspaustas,o siaip tai laiko ir gerai laiko, zinoma nuo cipavimo dar daug kas priklauso Redagavo Lapkričio 12, 2015 Justas81 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lukas888 Atrašyta Lapkričio 12, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 12, 2015 O kur čipuota? Manau labai daug kas ir nuo tarpinės priklauso, jeigu gazas-dugnas, tai natūralu, kad nelaiko. Brolis su A4 81kw čipuota iki 110kw, prasuko virš 100k km, varikliui niekas nebuvo remontuota, prabėgus dabar jau netoli 400k, važiuoja po šiai dienai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
donatela Atrašyta Lapkričio 12, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 12, 2015 Vimotoje, Gazas kaip priklauso, cipuoji kad paspaust, o jei negali paspaust tai kam cipuot? Turbina pradeda uzsinesdineti suodziais. Turejau 47 kw varikli tai ji 400k km isukau be prblemu.Dabar dilema; kitas variklis kuri nezinau kaip patikrinti, ar tvarkyti sena Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Lapkričio 12, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 12, 2015 reik pirma masina nusipirkti su varikliu ir nereiks cipuoti nei sau sukt galvos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Lapkričio 12, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 12, 2015 Važinėja liaudis su čipuotais, čia jau kaip kam pasiseka. Daug kas priklauso nuo variklio būklės prieš čipavimą, jei jau jam neilgai likę gyvent, tai čipuotas dar greičiau pasibaigs. Pirktum naują, čipuotum ir turėtum su kuo palygint, tada būtų aišku. Mano darbinio Citroen 2.0HDi čipuotas, bet paliktas nedidelis rezervas. Galvutės tarpinę prapūtė(palikimas nuo buvusio savininko, apie ką jis mane informavo parduodamas), važinėju jau gal trečias mėnuo taip, nes neturiu laiko susitvarkyt. Na bet, kai variklis kainuoja 60 eurų, tai juos keist galima praktiškai kas mėnesį Įtariu, kad Bulksvaginų motorai šiek tiek brangesni turėtų būt... O pastrigusi turbinos geometrija VW varikliuose-normalus dalykas, daugiau taisyklė, nei išimtis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis2 Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Vimotoje, Gazas kaip priklauso, cipuoji kad paspaust, o jei negali paspaust tai kam cipuot? Turbina pradeda uzsinesdineti suodziais. Turejau 47 kw varikli tai ji 400k km isukau be prblemu.Dabar dilema; kitas variklis kuri nezinau kaip patikrinti, ar tvarkyti sena60000 su cipotu pravaziavou,(1,9 66kw ) jokiu bedu, isskurs tai kad jou ne vena karta geometrija strigdavo, pazistami is turbosystems pasake kad ta beda diel blogo chipavimo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2015 (redaguota) su čipavimu atskira istorija - vieni paprastuoju būdu tik du parametrus keičia (oras-kuras), kiti kaip priklauso - visus gerai sučipuotas variklis dūmo beveik nemeta, pilant gerą kurą, jokių problemų su varikliu nėra. Esu čipavęs bemaž 10 automobilių (tiesa iki 10 m senumo), važiuoja po šiai dienai be problemų, kuro sąnaudos (važinėjant įprastu režimu) sumažėjo 0.5-1 litru p.s. o turbinų meistrai pastoviai ant čipavimo varo... geras čipavimas turbinai nekenkia, kenkia bloga alyva ir per retas jos keitimas Redagavo Lapkričio 13, 2015 turbozuki Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mastino Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Man atrodo cipuoti 1.9.. tai patcanu uzsiemimas.. Kam to reikia? Neuztenka 100ag? o 120 uzteks? Lietuvoje net nera kur 150km/h greiciu vaziuoti.. Jei ir butu, ilgai 180-200km/h nepavaziuotum, greit pavargtum tokiais greiciais su tokia masina.. O mieste irgi debilai eina is vietos pilnu gazu, isibegieja iki 50 ir stabdo, kad net ratai ciuozia. Nezinau man kazkaip juokingai tai atrodo. Aisku jei turi koki 535d, nuolat vaziuoji vokietijoje autobane tais marsutais kur mazai kamsciu ir tave ziauriai "krauna", kad jis letai nuo 140km/h iki 240km/h begejasi, va tada pacipuoji nuo 280ag iki 360ag ir virs 700Nm.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Man atrodo cipuoti 1.9.. tai patcanu uzsiemimas.. Kam to reikia? Neuztenka 100ag? o 120 uzteks? Lietuvoje net nera kur 150km/h greiciu vaziuoti.. Jei ir butu, ilgai 180-200km/h nepavaziuotum, greit pavargtum tokiais greiciais su tokia masina.. O mieste irgi debilai eina is vietos pilnu gazu, isibegieja iki 50 ir stabdo, kad net ratai ciuozia. Nezinau man kazkaip juokingai tai atrodo. Aisku jei turi koki 535d, nuolat vaziuoji vokietijoje autobane tais marsutais kur mazai kamsciu ir tave ziauriai "krauna", kad jis letai nuo 140km/h iki 240km/h begejasi, va tada pacipuoji nuo 280ag iki 360ag ir virs 700Nm.. Na matai, kolega, čipuojant padidinama ne tik maksimali galia, bet ir sukimo momentas, ir jo kreivė gaunasi šiek tiek kitokia, mašina daug smagiau važiuoja nuo žemesnių apsukų. Man šiaip jau max greitis nelabai aktualus, su būda daugiau pusantro šimto nesu lėkęs, bet va kokią priekabą tempiant skirtumas labai jaučiamas. Anksčiau žiūrėjau gan skeptiškai į šitą reikalą, bet, kai išbandžiau savo kailiu, standartiniai variantai jau nelabai žavi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis2 Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Man atrodo cipuoti 1.9.. tai patcanu uzsiemimas.. Kam to reikia? Neuztenka 100ag? o 120 uzteks? Lietuvoje net nera kur 150km/h greiciu vaziuoti.. Jei ir butu, ilgai 180-200km/h nepavaziuotum, greit pavargtum tokiais greiciais su tokia masina.. O mieste irgi debilai eina is vietos pilnu gazu, isibegieja iki 50 ir stabdo, kad net ratai ciuozia. Nezinau man kazkaip juokingai tai atrodo. Aisku jei turi koki 535d, nuolat vaziuoji vokietijoje autobane tais marsutais kur mazai kamsciu ir tave ziauriai "krauna", kad jis letai nuo 140km/h iki 240km/h begejasi, va tada pacipuoji nuo 280ag iki 360ag ir virs 700Nm.. Pacanai žiuri i Ag normalus i Nm seip dadejus Nm masina zimej lengviau važioja,+kuro biski maziau rija,vien pliusai.ir prie ko cia cipavimas ir maximalus begis? netgi jai sneket apie didesnius greičius tai net magistralei liankent zimejou lengviau aplenkt nes greiti renka geriau.o tipo 280AG mazai ? o padarius 360tai jou virsune? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laimonius Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2015 cia 4x4?... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis2 Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2015 (redaguota) cia 4x4?... Cia skiedalai P.S Chipot galima netgi Dzipus. Redagavo Lapkričio 13, 2015 Denis2 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
want3d Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2015 Cia skiedalai P.S Chipot galima netgi Dzipus.prasom. duosiu savo. jei pavyks, tai bus stebuklas.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis2 Atrašyta Lapkričio 14, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 14, 2015 Apgailestaju bet retro automobilej chipojasi rankiniu budu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Klaustukas Atrašyta Lapkričio 18, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2015 energijos tvermės dėsnis - kažkur pridėjeii, kažkur turi atimt....... būtinai....... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis2 Atrašyta Lapkričio 18, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2015 Sutinku apie ekologija galima pamirst, ir seip pas Zaizos prototipe dabar stovi 1,9tdi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
donatela Atrašyta Lapkričio 22, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 22, 2015 Pakalbejus su keliais profais, susidare ispudis, kad yra neteisingas cipavimas.Mataras turi vaziuoti dugiau negu 40kt Gal kas daret pas Mindauga ciptiuning.lt ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
xedos888 Atrašyta Lapkričio 22, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 22, 2015 Mano aplinkoj daugybe cipuotu 1,9 ir visi vaziuoja, dziaugiasi, cipavo vimota, aisku prieziura daro savo. Autoriui greiciausiai papuole damusti varikliai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lukas888 Atrašyta Lapkričio 22, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 22, 2015 Profais Kai tie "profai" turės 16 metų patirtį, kaip, kad Vimota turi, tada galės ir kalbėt apie "neteisingus čipavimus", o dabar gali slėptis po lapais. Vitoldas yra genijus šitam reikale. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
buldozeris Atrašyta Lapkričio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2015 Na teko susidurt su mersais banginiais cipuotais tai tepalais greit apsipila nors trauka zveriska buna . Na o bendram tai nelabai as savo masina cipuociau kazkaip geriau galingesnis variklis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ggytis Atrašyta Sausio 10, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2016 1.9tdi 300ag neriba. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aidasdav Atrašyta Sausio 11, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2016 w212 E350 td buvau "remap" padaręs,daug nekėliau -nuo 231ag iki kažkur 320ag ir nm pagreitino .Na ,greitejime skirtumas pasijuto nerealiai.Ir šiokia tokia kuro ekonomija greitkelyje.Pravaziavau apie 200 t.km be jokių bėdų ,ir pardaviau tokią.Kai dariau buvo prabėgus 50 t.km.Dabar mokausi važiuoti su e220 ,sekasi sunkiai..)) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar