Pereiti prie turinio

kiek laiko cipuotas variklis


donatela

Rekomenduojami pranešimai

Vimotoje, Gazas kaip priklauso, cipuoji kad paspaust, o jei negali paspaust tai kam cipuot? Turbina pradeda uzsinesdineti suodziais. Turejau 47 kw varikli tai ji 400k km isukau be prblemu.Dabar dilema; kitas variklis kuri nezinau kaip patikrinti, ar tvarkyti sena

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Važinėja liaudis su čipuotais, čia jau kaip kam pasiseka.

 Daug kas priklauso nuo variklio būklės prieš čipavimą, jei jau jam neilgai likę gyvent, tai čipuotas dar greičiau pasibaigs.

 Pirktum naują, čipuotum ir turėtum su kuo palygint, tada būtų aišku.

 Mano darbinio Citroen 2.0HDi čipuotas, bet paliktas nedidelis rezervas. Galvutės tarpinę prapūtė(palikimas nuo buvusio savininko, apie ką jis mane informavo parduodamas), važinėju jau gal trečias mėnuo taip, nes neturiu laiko susitvarkyt. Na bet, kai variklis kainuoja 60 eurų, tai juos keist galima praktiškai kas mėnesį :P  Įtariu, kad Bulksvaginų motorai šiek tiek brangesni turėtų būt...

 O pastrigusi turbinos geometrija VW varikliuose-normalus dalykas, daugiau taisyklė, nei išimtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vimotoje, Gazas kaip priklauso, cipuoji kad paspaust, o jei negali paspaust tai kam cipuot? Turbina pradeda uzsinesdineti suodziais. Turejau 47 kw varikli tai ji 400k km isukau be prblemu.Dabar dilema; kitas variklis kuri nezinau kaip patikrinti, ar tvarkyti sena

60000 su cipotu pravaziavou,(1,9 66kw ) jokiu bedu, isskurs tai kad jou ne vena karta geometrija strigdavo, pazistami is turbosystems pasake kad ta beda diel blogo chipavimo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su čipavimu atskira istorija - vieni paprastuoju būdu tik du parametrus keičia (oras-kuras), kiti kaip priklauso - visus ;)  gerai sučipuotas variklis dūmo beveik nemeta, pilant gerą kurą, jokių problemų su varikliu nėra. Esu čipavęs bemaž 10 automobilių (tiesa iki 10 m senumo), važiuoja po šiai dienai be problemų, kuro sąnaudos (važinėjant įprastu režimu) sumažėjo 0.5-1 litru :P

p.s. o turbinų meistrai pastoviai ant čipavimo varo... geras čipavimas turbinai nekenkia, kenkia bloga alyva ir per retas jos keitimas :salut:  

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo cipuoti 1.9.. tai patcanu uzsiemimas.. Kam to reikia? Neuztenka 100ag? o 120 uzteks? Lietuvoje net nera kur 150km/h greiciu vaziuoti.. Jei ir butu, ilgai 180-200km/h nepavaziuotum, greit pavargtum tokiais greiciais su tokia masina.. O mieste irgi debilai eina is vietos pilnu gazu, isibegieja iki 50 ir stabdo, kad net ratai ciuozia.  Nezinau man kazkaip juokingai tai atrodo. Aisku jei turi koki 535d, nuolat vaziuoji vokietijoje autobane tais marsutais kur mazai kamsciu ir tave ziauriai "krauna", kad jis letai nuo 140km/h iki 240km/h begejasi, va tada pacipuoji nuo 280ag iki 360ag ir virs 700Nm.. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo cipuoti 1.9.. tai patcanu uzsiemimas.. Kam to reikia? Neuztenka 100ag? o 120 uzteks? Lietuvoje net nera kur 150km/h greiciu vaziuoti.. Jei ir butu, ilgai 180-200km/h nepavaziuotum, greit pavargtum tokiais greiciais su tokia masina.. O mieste irgi debilai eina is vietos pilnu gazu, isibegieja iki 50 ir stabdo, kad net ratai ciuozia.  Nezinau man kazkaip juokingai tai atrodo. Aisku jei turi koki 535d, nuolat vaziuoji vokietijoje autobane tais marsutais kur mazai kamsciu ir tave ziauriai "krauna", kad jis letai nuo 140km/h iki 240km/h begejasi, va tada pacipuoji nuo 280ag iki 360ag ir virs 700Nm.. 

 

 Na matai, kolega, čipuojant padidinama ne tik maksimali galia, bet ir sukimo momentas, ir jo kreivė gaunasi šiek tiek kitokia, mašina daug smagiau važiuoja nuo žemesnių apsukų. Man šiaip jau max greitis nelabai aktualus, su būda daugiau pusantro šimto nesu lėkęs, bet va kokią priekabą tempiant skirtumas labai jaučiamas. Anksčiau žiūrėjau gan skeptiškai į šitą reikalą, bet, kai išbandžiau savo kailiu, standartiniai variantai jau nelabai žavi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo cipuoti 1.9.. tai patcanu uzsiemimas.. Kam to reikia? Neuztenka 100ag? o 120 uzteks? Lietuvoje net nera kur 150km/h greiciu vaziuoti.. Jei ir butu, ilgai 180-200km/h nepavaziuotum, greit pavargtum tokiais greiciais su tokia masina.. O mieste irgi debilai eina is vietos pilnu gazu, isibegieja iki 50 ir stabdo, kad net ratai ciuozia.  Nezinau man kazkaip juokingai tai atrodo. Aisku jei turi koki 535d, nuolat vaziuoji vokietijoje autobane tais marsutais kur mazai kamsciu ir tave ziauriai "krauna", kad jis letai nuo 140km/h iki 240km/h begejasi, va tada pacipuoji nuo 280ag iki 360ag ir virs 700Nm.. 

 

Pacanai žiuri i Ag :D  normalus i Nm ;)  seip dadejus Nm masina zimej lengviau važioja,+kuro biski maziau rija,vien pliusai.ir prie ko cia cipavimas ir maximalus begis? netgi jai sneket apie didesnius greičius tai net magistralei liankent zimejou lengviau aplenkt nes greiti renka geriau.o tipo 280AG mazai ? o padarius 360tai jou virsune? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

w212 E350 td buvau "remap" padaręs,daug nekėliau -nuo 231ag iki kažkur 320ag ir nm pagreitino .Na ,greitejime skirtumas pasijuto nerealiai.Ir šiokia tokia kuro ekonomija greitkelyje.Pravaziavau apie 200 t.km be jokių bėdų ,ir pardaviau tokią.Kai dariau buvo prabėgus 50 t.km.Dabar mokausi važiuoti su e220 ,sekasi sunkiai..:)))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.