Pereiti prie turinio

defender


teranox5

Rekomenduojami pranešimai

Nu tai apsisprendi kokio dydžio nori ratus, tada perskaitai krūva forumų kas jau tą daręs ir kokie didžiausi lenda, sužinai ką reikės modifikuoti, kokios buvo padarytos klaidos ir kaip ištaisė. Apsisprendi kur norėsi kad pravažiuotų. Pagal ratus pasirenki koks tiltų perdavimas ir ar nori lėtinti razdatkę low range, ir kiek tau reikia suspension lift ir body lift. Vėl skaitai ieškai infos. Tai yra nemažas darbas vien informaciją susirinkti :)

Aš rinkčiausi variantą kur mažiau standartinės konstrukcijos perdarymų, nes yra ribos pvz tiek bodylift tiek važiuoklės kėlime, kur tu peržengęs ribą turi žymiai daugiau perdaryti ir investuoti, ir kiekviena modifikacija tai yra laikas, darbas, pinigai.

Dėl 4 link nesidomėjau, o ar ji būtina? Kokiu tikslu 4 link? Artikuliacija didesnė? Tai ir taip ji nebloga, jei stabilizatorių išmesi bus dar didesnė, bet prarasi stabilumą asfaltu posūkiuose.

Dėl tiltų kaip ir nuomonę išsakiau, tik perdavimus pasirinkti, o šiaip keiča visą grandinę - poros + metasi lauk difas dedasi blokiruotė arba lsd arba atb diff + pusašiai + granatos + dangteliai. Standartiniai LR difai yra silpna vieta, kaip ir pusašiai ir granatos. Iš esmės lieka tik balkis nekeistas.

Linkai lygtai teisingi, jei neatidaro pagal pavadinimą pragooglink.

jo as jau jie pasiskambinau tai padaryt viska taip kaip tu surasei abiem tiltams kaina 3000 svaru cia kosmosas gaunasi cia dar be siuntimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 66
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Labai retas kuris sugeba sulaužyti tuos stiprintus pusašius, ten jau visai be galvos turi važiuoti ir su 37 ratais. Ir pakeis jei sulaužysi 5 metų bėgyje - duoda gi garantiją, ir atsiliepimai yra kad tikrai keičia be razborų.

Ir ko čia stebėtis, ana Jimny davesti iki proto 7-10 K atsistoja. Toks gyvenimas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Labai retas kuris sugeba sulaužyti tuos stiprintus pusašius, ten jau visai be galvos turi važiuoti ir su 37 ratais. Ir pakeis jei sulaužysi 5 metų bėgyje - duoda gi garantiją, ir atsiliepimai yra kad tikrai keičia be razborų.

Ir ko čia stebėtis, ana Jimny davesti iki proto 7-10 K atsistoja. Toks gyvenimas :)

Na laukiu zadejo kazkoki pasiulyma imesti siaip jie sako kad vsia tai skaicuota 35,5 ratam,siaip zinoma vsa tai sudejus butu bene rimciausias reikalas su maziausiai galvos skausmo bet vien taip isleist 4000 e yra daug,jau geriau su patrulio tiltai daryt ir juso siaurint gausi tikrai pigiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, o kai šitą padarysi tai dar liks silpna vieta centrinis difas :)

O paskui kai iškelsi be proto tai atsiras neaiškios vibracijos - kažką darysi su kardanais ir jų kampais.

Ir mašina pradės važiuoti kur pati nori - koreguosi tada kasterį, dėsi reguliuojamą skersinę traukę, koreguoto kampo šlaunis.

paskui pasirodys kad dėl didelių ratų stabdo blogiau. Vėl bursi.

paskui paaiškės kad spyruoklės netinkamo kietumo, amortikai ne tokie - vėl parinkinėsi...

ir t.t. ir pan.

Paskui buferiai, gervės, slenksčiai, arkų platinimai, lempos...

paskui jau nebeskaičiuosi, nes nenorėsi matyti sumos :)

Sėkmės projekte.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va LSD, tiksliau ATB diff nes tai visiškai skirtingi dalykai: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/limited-slip-differentials.html

 

Aš sudėjęs Ashcroft ATB į abu tiltus, ir į centrą dėsiu. Kiti deda blokituotę gale ir atb priekyje. Atb su vienu atkilusiu ratu nesuks, blokiruotė suks. Abu turi savo pliusų ir minusų, čia pasirinkimo klausimas.

 

Blin reikės iš Ashcrofto jau atkato reikalauti kiek jiem klientų prirodžiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va LSD, tiksliau ATB diff nes tai visiškai skirtingi dalykai: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/limited-slip-differentials.html

 

Aš sudėjęs Ashcroft ATB į abu tiltus, ir į centrą dėsiu. Kiti deda blokituotę gale ir atb priekyje. Atb su vienu atkilusiu ratu nesuks, blokiruotė suks. Abu turi savo pliusų ir minusų, čia pasirinkimo klausimas.

 

Blin reikės iš Ashcrofto jau atkato reikalauti kiek jiem klientų prirodžiau :)

bet jie matosi kad rimtai ziuri i savo darba perkambina viska konsultuoja beja tu gal skaip turi eigoje pabendrautumem daugiau ir foto paprasciau imest butu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu aš kažkoks guru, kuo reikia domiuosi, daug perkračiau forumų, ir taip susikaupia ta info per laiką. Kažką panašaus darau iš Discovey 1, tai labai panašūs auto iš techninės pusės.

 

Siūlyčiau kiekvieną dalyką išanalizuoti prieš perkant dalis, klaidos kainuoja :). O infos daugiausia UK forumuose nes ten ir LR daugiausia, dar australų www.aulro.com, tai ir googlini angliškai.

Čia ant LT tų LR vienas kitas ir užtai nėra patirties modifikuojant. Ten pilna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo reduktoriaus liks tik kevalas, dėsi lėčiausią porą http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/ring-pinions/heavy-duty-4-75-r-p.html

Tada vietoj savo diferencialo dėsi ką pasirinksi - blokiruotę ar dar ten ką.

Va perdavimų skaičiuoklė: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/calc/ratio_calc.html

 

Arba nusiųsi jiems savo reduktorius komplekte, atgal gausi sudėtus kas tau reikia, naujais guoliais, sureguliuotus, yra ten toks servisas.

 

Bet pradžiai matau kad reikėtų truputį pasistudijuoti kas su kuo susišriūbuoja :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo reduktoriaus liks tik kevalas, dėsi lėčiausią porą http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/ring-pinions/heavy-duty-4-75-r-p.html

Tada vietoj savo diferencialo dėsi ką pasirinksi - blokiruotę ar dar ten ką.

Va perdavimų skaičiuoklė: http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/calc/ratio_calc.html

 

Arba nusiųsi jiems savo reduktorius komplekte, atgal gausi sudėtus kas tau reikia, naujais guoliais, sureguliuotus, yra ten toks servisas.

 

Bet pradžiai matau kad reikėtų truputį pasistudijuoti kas su kuo susišriūbu

dekui uz pagalba

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad tik mačytų :)

na kalbejau as dar karta su jais,tai kaip ir good nusiusiu jiem korpusus reduktoriaus jie sudes tas poras guolius salnykus ir t,t a[ie 700 svarbu abieju kaina gausis,dar jei paklause kur bus naudojam masina ar sporte ar kur,nes jei sprte tai reik pusasiu jsi man pasake kas ten per pusasia turi but bet nelabai supratau,tu gal zinai jis konretu pavadinima ju pasake,ir del blokiruociu  pats reik issirinkit konreciai ka nes irgi varaintu nemazai yra

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo pusašiai kaip suprantu 24 šlicų? Ar 10?

Esmė tu turi nuspręsti ko tau reikia - ar griežtos blokiruotės ar LSD. Niekas čia tau nepasakys. Skaityk, studijuok kaip elgiasi vienas ir kitas, ir kokiose situacijose.

Manau reikia turėti koncepciją - konkrečią viziją kur ta mašina bus naudojama. Pagal tai ir konstruoti ją.

Nebus kad blokiruotė visada geriau už ATB. Kartais ATB geriau negu blokiruotė, mano galva. Aš rinkausi ATB, todėl kad mažiau laužo pusašius, o pusašius noriu palikti standartinius (bet mano ratai 33 o ne 37). ATB geriau smėlyje, purve, bet blogiau tose situacijose kur tau vienas ratas ore pakimba - tada jau blokiruotė geriau.

Aš asmeniškai pasitikiu šitu gamintoju, ir ar tai būtų jų blokiruotė ar jų ATB diff - dėčiau jų gamybos, juo labiau kad ir kainos jų palankiausios.

Pusašiai tai jų gamybos stiprinti. Granatos irgi. Dangteliai pusašiams (flanšai) jų arba yra pigesnių (bet spėju ir silpnesnių).

Viskas yra jų tinklapyje, viskas aprašyta - tereikia baksnoti ir žiūrėti.

Kadangi sprendimus kaip komplektuotis turi priimti pats, tai ir supratimą kas kaip veikia, kodėl taip ar anaip darosi - turi turėti pats. O iš kur jį gauti? - daug skaityti, ieškoti aprašytos patirties su vienokiu ar kitokiu setupu.

Negi dabar kažkas už tave turi mėnesį raustis forumuose, viską sukramtyti suvirškinti, ir paskui dar atvažiuoti pirštu baksnoti kur ką prisukti? Tavo projektas - tavo ir darbas :) Be pykčio.

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.