Pereiti prie turinio

defender


teranox5

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 66
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kad ten viskas stipriai perdaryta. Tarkim KAM blokiruotės nes kožucho forma panaši. Reduktoriai stovi kažkaip aukštyn kojom, nes kardanai viršuje o ne žemai ateina. Dar kažkokių negimtų daiktų matosi...

O prie ko Patrulis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ten viskas stipriai perdaryta. Tarkim KAM blokiruotės nes kožucho forma panaši. Reduktoriai stovi kažkaip aukštyn kojom, nes kardanai viršuje o ne žemai ateina. Dar kažkokių negimtų daiktų matosi...

O prie ko Patrulis?

ispanu forume radau kad tai berods patrulio tiltai,bet kazkaip suabejojau,siaip atrodo labai nebloga padarytas,kazka panasau sis sio modelio paciam kirba mintis daryt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Standartiniai Rover tiltai tokių ratų tokiom apkrovom kai tas bičas važiuoja nelaikys. Padaryt kad suktų tokius ratus ir laikytų reikės dėti 4,75 poras, HD pusašius, HD granatas, dangtelius, plius blokiruotės. Toks tiltų paturbinimas - tik detalių kaina - apie 3500€. Su visokiais guoliais riebokšliais ir t.t bus virš 4 manau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Standartiniai Rover tiltai tokių ratų tokiom apkrovom kai tas bičas važiuoja nelaikys. Padaryt kad suktų tokius ratus ir laikytų reikės dėti 4,75 poras, HD pusašius, HD granatas, dangtelius, plius blokiruotės. Toks tiltų paturbinimas - tik detalių kaina - apie 3500€. Su visokiais guoliais riebokšliais ir t.t bus virš 4 manau.

va todel as mastau apie patrulio tiltus,tie laikys manau  arba tarkim portalinius sakykim laplander bet ciau reik i sporta taikyt o man to kaip ir nereik,taigi lieka nissan

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei ne į sportą tai turbūt ir stiprinti tiek nereikia, ir ratų gal mažesnių užtenka :)

norisi taip ir rezulato norisi tokio kad paskui ir apie kazkokias varyzbas imanoma butu pagalvot,taia va tas klausimas lieka aktuolus ar visgi nissan tiltai laikytu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks rezultatas kaip tas Defas nebus pigus. Kokius tiltus bedėsi - konstravimas bus ilgas ir nepigus procesas. Be pačių tiltų tai dar važiuoklės perdarymas, visų kampų sugaudymas, stabdžių modifikavimas. Jei norėsis TA - viskas turi būti daroma kultūringai. Jei paėmus standartinį Defą už kokius 5- 7 K, rezultatas turėtų atsistoti tarp 15-20. Nes daug ką reikės perdaryti, o ir ne tik važiuoklę bet ir arkų platinimas, bodyliftas, paskui dar gervių norėsis, šnorkelio, liustrų papildumų, ir bendros techninės būklės jei jau tiek investuojama. Žiūrint kas kokius darbus darys - dar ir rezervo reikėtų numatyti.

Paskui parduoti jį bus be šansų, nebent vėl už tuos pačius 5K :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks rezultatas kaip tas Defas nebus pigus. Kokius tiltus bedėsi - konstravimas bus ilgas ir nepigus procesas. Be pačių tiltų tai dar važiuoklės perdarymas, visų kampų sugaudymas, stabdžių modifikavimas. Jei norėsis TA - viskas turi būti daroma kultūringai. Jei paėmus standartinį Defą už kokius 5- 7 K, rezultatas turėtų atsistoti tarp 15-20. Nes daug ką reikės perdaryti, o ir ne tik važiuoklę bet ir arkų platinimas, bodyliftas, paskui dar gervių norėsis, šnorkelio, liustrų papildumų, ir bendros techninės būklės jei jau tiek investuojama. Žiūrint kas kokius darbus darys - dar ir rezervo reikėtų numatyti.

Paskui parduoti jį bus be šansų, nebent vėl už tuos pačius 5K :)

taip as panasiai ir skaciuoju kad neskaitant masinos kainos dar plius 10 k tik tiek kad mainai nereik isleist 5 k as pirkau tik rema kebula ir dokumentus tai man pigiai gavosi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada naudočiau Rover tiltus. Dėl to kad pilna dalių modifikavimui ir jos lengvai nuperkamos, ir jų dar ilgai bus. Jei kažką sulaužysi ateityje - nebus problemų gauti.

Taip pat labai daug informacijos / patirties forumuose anglų kalba, kas man yra didelis pliusas. Dėl transmisijos detalių pasižiūrėk čia: www.ashcroft-transmissions.co.uk

Ten lėtintos / stiprintos poros, stiprinti pusašiai, lėtinti dantračiai razdatkei jei reikia, blokiruotės ir pan.

Tada bodylift 2-3", ir važiuoklės kėlimas. Važiuoklę kelčiau iškart su pilnu lift-kitu - jei daug bus keliama, su lankstytom šlaunim ir traukėm. Jei kokius 2" tai dar nebūtinos tos koreguotos šlaunys. Jei daugiau kelsi tai jau reikės, ir dar gali reikėti koreguoti obuolių padėtį priekiniam tilte (kasterį). Gali pirkti naujus nesugręžiotus obuolius ir pragręžti tvirtinimo skyles kur tau reikia. Gali senus pergręžti, bet manau tektų senas skyles užvirinti ir nutekinti. Žiūrint kokia dabartinių obuolių būklė, jei labai geri tai gal ir verta, jei pavargę - pirkčiau naujus ir susigręžčiau.

Iškart numatyti kiek svorio papildomo krausis - HD buferiai, gervės, papildomi akumai, hiliftai, virvės, ir šiaip visoks barachlo. Pagal tai susidėti teisingas spyruokles.

Lift kitai, spyruoklės ir visokie geri dalykai čia: www.terrafirma4x4store.co.uk

Yra ir kitų vietų kur gali pirkti dalis / 4x4 aksesuarus, pasirinkimas didelis tobulinant Land Rover, ta prasme Defą ir D1/D2.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Velniass is sio forumo (prie Kauno) turi susidejes Patrulio tiltus i Defa. Anskciau, kiek prisimenu buvo ir Laplanderio ikishes.

Man pagrindinis minusas - Patrulio tiltai gerokai platesni. Teks kazkur po 20cm is kiekvienos puses isplatinimus gamintis. na ir aisku tarp medziu jau sunkiau tipsi. Dar reiketu pagalvoti koks variklis suks tuos 37 coliu ratus. 

Mano draugas and TD5 Defo su standartiniais tiltais susidejes 35 coliu padangas. Viskas ok, kolks tiltai laiko, tik kad plentu vaziuojant jau kartais tenka imesti 4 begi. Aisku galima dar bandyti cipuoti kazkiek, gal pades, bet tai tu 37 ratus maziausiai nori detis......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Velniass is sio forumo (prie Kauno) turi susidejes Patrulio tiltus i Defa. Anskciau, kiek prisimenu buvo ir Laplanderio ikishes.

Man pagrindinis minusas - Patrulio tiltai gerokai platesni. Teks kazkur po 20cm is kiekvienos puses isplatinimus gamintis. na ir aisku tarp medziu jau sunkiau tipsi. Dar reiketu pagalvoti koks variklis suks tuos 37 coliu ratus. 

Mano draugas and TD5 Defo su standartiniais tiltais susidejes 35 coliu padangas. Viskas ok, kolks tiltai laiko, tik kad plentu vaziuojant jau kartais tenka imesti 4 begi. Aisku galima dar bandyti cipuoti kazkiek, gal pades, bet tai tu 37 ratus maziausiai nori detis......

variklis bus is BMW 330 D jo cipuoto tikrai uzteks ten apie 200 ag,del tilto plocio jo skaiciau kad platu gaunasi,bet va butu idumu suzinot gal ta tilta ralu siaurinti,kaip antai ziogas dare laplanderio galiniams tiltams is ju padare priekinius ir dar susiaurino kiekvienam pagal poreiki,tai tai teoriskai turetu but imanoma padryt bet kokiam tiltui,reiku su juo padiskutuot situo klausimu,na o kitas variantas dar yra mersedes G klases tiltai jie irgi tri laikyt ir jie siauresni

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čipavimas nepadės, galia padidės bet vis tiek perdavimai per greiti. Su tokiu setupu turėtų sankabą dažnai keisti, ir kryžmes. Man su 32 ratais jau buvo nebe 1 bėgis o kažkoks 1,5 - 2. O 5 bėgis gal labiau 6 pasidarė. Iš vietos išvažiuoti sunkiau, lenkti 5 bėgiu beveik neįmanoma, į kalną irgi dusulys. Ant palėtintojo suka normaliai. Kuras atsuktas.

Techniškai teisingiausia lėtinti reduktorius, ir papildomai - jei reikia ropoti per visokius akmenis - dar razdatkė lėtinasi.

Ir tų Patrulio tiltų nesudėsi už kelis eurus, perdarymų bus nemažai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čipavimas nepadės, galia padidės bet vis tiek perdavimai per greiti. Su tokiu setupu turėtų sankabą dažnai keisti, ir kryžmes. Man su 32 ratais jau buvo nebe 1 bėgis o kažkoks 1,5 - 2. O 5 bėgis gal labiau 6 pasidarė. Iš vietos išvažiuoti sunkiau, lenkti 5 bėgiu beveik neįmanoma, į kalną irgi dusulys. Ant palėtintojo suka normaliai. Kuras atsuktas.

Techniškai teisingiausia lėtinti reduktorius, ir papildomai - jei reikia ropoti per visokius akmenis - dar razdatkė lėtinasi.

Ir tų Patrulio tiltų nesudėsi už kelis eurus, perdarymų bus nemažai.

as zinau kad nesusdesiu as ir nesitikiu uz 3000 e padayt tai yra nerealu tikiuosi tilt i 15 bet uret dakta ilgam kuris teitu malonuma,o kad daryt teisingus arnkimus tam ci air diskutuojam,tada paklasuiu kitaip kosk techniskai teisngiaus srendimas butu tarkim patrulio tiltas ar tarkim mersedeso G klase ar tarkim prtalinsi laplanderio,ziogo variantas sakykim tie is galiniu tilu padaryti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau nei vienas is cia esanciu nezino 'teisingo atsakymo'. Tesiog Patrulio tiltai yra pigiausi ir tuo paciu patvarus. Ploti dar galima kompensuoti dedant ratus kurieneturi isnesimo - yra sulinde i vidu. Tik kad tada reikia ratlankio spinduly dydinti, gal iki kokio r18-r20, nes r16 lies stabdziu suport'a.

Man sitame setupe neaisku ar atitinks perdavimai, neaisku su kieno deze 'subendraus' tas 330d variklis. Jeigu nepainioju varikli - cia chebra gaminasi plokstes ir sujungia Patrulio deze su tuo varikliu. Tada kaip ir viska ok butu: Patrulio deze, razdatke ir tiltai, plius BMW variklis. Jeigu pavyks visa tai sukisti i Dea - bus zveris :) Tik speju paprasciau visa tai butu padaryti Patrulio kebule...

 

Sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kitokių tiltų neturiu asmeninės patirties. Bet, reiktų lyginti perdavimus kad teisingi būtų - pasiskaičiuoti, ir gabaritai, ir kur reduktoriai stovi - ar tinkamoj padėty pagal agregatus. Toliau jų prikabinimas. Toliau kardanų kažkaip uždėjimas.

Labai galingas variklis ar nesudraskys dėžės, razdatkės, kardanų, granatų? Didelis galingumas iškart kels norą spausti tapkę, ko pasekoje bus laužomi už variklio esantys komponentai.

Defas tikrai ne greituminis automobilis, ar tikrai reikalingas tokio galingumo variklis? Vis tiek virš 120 manau nesinorės su juo važiuoti. Juo labiau su iškilnotu ir dideliais ratais. Čia apie kurį Defą kalbam aplamai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau nei vienas is cia esanciu nezino 'teisingo atsakymo'. Tesiog Patrulio tiltai yra pigiausi ir tuo paciu patvarus. Ploti dar galima kompensuoti dedant ratus kurieneturi isnesimo - yra sulinde i vidu. Tik kad tada reikia ratlankio spinduly dydinti, gal iki kokio r18-r20, nes r16 lies stabdziu suport'a.

Man sitame setupe neaisku ar atitinks perdavimai, neaisku su kieno deze 'subendraus' tas 330d variklis. Jeigu nepainioju varikli - cia chebra gaminasi plokstes ir sujungia Patrulio deze su tuo varikliu. Tada kaip ir viska ok butu: Patrulio deze, razdatke ir tiltai, plius BMW variklis. Jeigu pavyks visa tai sukisti i Dea - bus zveris :) Tik speju paprasciau visa tai butu padaryti Patrulio kebule...

 

Sekmes.

tai jo butu paprasciau bet kas paprasta tas neidomu patrulis pats issaves nuobuodus lai nesupyksta ju turetojai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kitokių tiltų neturiu asmeninės patirties. Bet, reiktų lyginti perdavimus kad teisingi būtų - pasiskaičiuoti, ir gabaritai, ir kur reduktoriai stovi - ar tinkamoj padėty pagal agregatus. Toliau jų prikabinimas. Toliau kardanų kažkaip uždėjimas.

Labai galingas variklis ar nesudraskys dėžės, razdatkės, kardanų, granatų? Didelis galingumas iškart kels norą spausti tapkę, ko pasekoje bus laužomi už variklio esantys komponentai.

Defas tikrai ne greituminis automobilis, ar tikrai reikalingas tokio galingumo variklis? Vis tiek virš 120 manau nesinorės su juo važiuoti. Juo labiau su iškilnotu ir dideliais ratais. Čia apie kurį Defą kalbam aplamai?

kalba apie 90 defa cia tik mintsi kad tas variklsi gal kazkas kito bus tas butu arasciau nes as ji turiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va Pelkinis tegu papasakoja kaip stabiliai su 90 Defu važiuojasi autobane :). Manau saugaus greičio riba 100. Tai ir bus atramos taškas dėl variklio galingumo. O purve svarbiau ne kW o Nm, vis tiek važiuoji lėtai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na iki variklio toli dar ir del jo as siaop nesuku galvos galu gale galia orginala plikt pakleus jo gale iki 110 kw man labiau rupi tiltai ir vaziuokle idomu po kie zioga soaradavineja tuos perdarytus tiltus gal kartais domejotes?nors isisvazduoju kad ten be 5000 e u nenusipirksi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš apgreidinčiau standartinius. Kainuos ir tas ir kitas variantas, o remontuoti kažkada vis tiek reikės - irgi abu variantus. Tik su standartiniu mažiau krušos - nupirkai dalis ir sudėjei. O su nestandartiniu - pritaikyk, pataikyk, virink, tekink, frezuok, lakstyk; kad pats tiltas ir nedaug kainuos bet įvertinus jo pritaikymo / pastatymo kainą (kad ir pačiam darant laikas kainuoja) - gausis neaiškus rezultatas su didelėmis darbo ir pinigų sąnaudomis, ir neišvengiamomis klaidomis kurias reikės taisyti. Tiltas tai ne tik pusašiai - tai ir jų dalys kurių neperdarinėsi, kaip guoliai, riebokšliai, įvorės, tie patys stabdžiai. Ir kai po kelių metų reikės tvarkyti tą custom tiltą - kažin ar negrauši nagų... Ir kokias gausi garantijas custom tiltui? Ant kiek tai bus patikrinta konstrukcija? Koks jos resursas? Kur gauti dalis? Remonto paprastumas?

Jei darytum grynai sportui, pritaikant konkrečioms sąlygoms - tada kita kalba, bet ten ir vertinimo kriterijai kitokie.

Čia mano nuomone, o kaip darysi tau rinktis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš apgreidinčiau standartinius. Kainuos ir tas ir kitas variantas, o remontuoti kažkada vis tiek reikės - irgi abu variantus. Tik su standartiniu mažiau krušos - nupirkai dalis ir sudėjei. O su nestandartiniu - pritaikyk, pataikyk, virink, tekink, frezuok, lakstyk; kad pats tiltas ir nedaug kainuos bet įvertinus jo pritaikymo / pastatymo kainą (kad ir pačiam darant laikas kainuoja) - gausis neaiškus rezultatas su didelėmis darbo ir pinigų sąnaudomis, ir neišvengiamomis klaidomis kurias reikės taisyti. Tiltas tai ne tik pusašiai - tai ir jų dalys kurių neperdarinėsi, kaip guoliai, riebokšliai, įvorės, tie patys stabdžiai. Ir kai po kelių metų reikės tvarkyti tą custom tiltą - kažin ar negrauši nagų... Ir kokias gausi garantijas custom tiltui? Ant kiek tai bus patikrinta konstrukcija? Koks jos resursas? Kur gauti dalis? Remonto paprastumas?

Jei darytum grynai sportui, pritaikant konkrečioms sąlygoms - tada kita kalba, bet ten ir vertinimo kriterijai kitokie.

Čia mano nuomone, o kaip darysi tau rinktis :)

siaip logiska tik klausimas ka konkreciai pirkt tiem orginalem tiltam ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada naudočiau Rover tiltus. Dėl to kad pilna dalių modifikavimui ir jos lengvai nuperkamos, ir jų dar ilgai bus. Jei kažką sulaužysi ateityje - nebus problemų gauti.

Taip pat labai daug informacijos / patirties forumuose anglų kalba, kas man yra didelis pliusas. Dėl transmisijos detalių pasižiūrėk čia: www.ashcroft-transmissions.co.uk

Ten lėtintos / stiprintos poros, stiprinti pusašiai, lėtinti dantračiai razdatkei jei reikia, blokiruotės ir pan.

Tada bodylift 2-3", ir važiuoklės kėlimas. Važiuoklę kelčiau iškart su pilnu lift-kitu - jei daug bus keliama, su lankstytom šlaunim ir traukėm. Jei kokius 2" tai dar nebūtinos tos koreguotos šlaunys. Jei daugiau kelsi tai jau reikės, ir dar gali reikėti koreguoti obuolių padėtį priekiniam tilte (kasterį). Gali pirkti naujus nesugręžiotus obuolius ir pragręžti tvirtinimo skyles kur tau reikia. Gali senus pergręžti, bet manau tektų senas skyles užvirinti ir nutekinti. Žiūrint kokia dabartinių obuolių būklė, jei labai geri tai gal ir verta, jei pavargę - pirkčiau naujus ir susigręžčiau.

Iškart numatyti kiek svorio papildomo krausis - HD buferiai, gervės, papildomi akumai, hiliftai, virvės, ir šiaip visoks barachlo. Pagal tai susidėti teisingas spyruokles.

Lift kitai, spyruoklės ir visokie geri dalykai čia: www.terrafirma4x4store.co.uk

Yra ir kitų vietų kur gali pirkti dalis / 4x4 aksesuarus, pasirinkimas didelis tobulinant Land Rover, ta prasme Defą ir D1/D2.

jo visa tai gerai bet man idomi pakaba 4 link susension ir jei nesunku dar karta imesk linka kur gali paziuret kainas tarkim pusasiu ir t.t pabandyciau paskaiciuot kas cia gaunasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai apsisprendi kokio dydžio nori ratus, tada perskaitai krūva forumų kas jau tą daręs ir kokie didžiausi lenda, sužinai ką reikės modifikuoti, kokios buvo padarytos klaidos ir kaip ištaisė. Apsisprendi kur norėsi kad pravažiuotų. Pagal ratus pasirenki koks tiltų perdavimas ir ar nori lėtinti razdatkę low range, ir kiek tau reikia suspension lift ir body lift. Vėl skaitai ieškai infos. Tai yra nemažas darbas vien informaciją susirinkti :)

Aš rinkčiausi variantą kur mažiau standartinės konstrukcijos perdarymų, nes yra ribos pvz tiek bodylift tiek važiuoklės kėlime, kur tu peržengęs ribą turi žymiai daugiau perdaryti ir investuoti, ir kiekviena modifikacija tai yra laikas, darbas, pinigai.

Dėl 4 link nesidomėjau, o ar ji būtina? Kokiu tikslu 4 link? Artikuliacija didesnė? Tai ir taip ji nebloga, jei stabilizatorių išmesi bus dar didesnė, bet prarasi stabilumą asfaltu posūkiuose.

Dėl tiltų kaip ir nuomonę išsakiau, tik perdavimus pasirinkti, o šiaip keiča visą grandinę - poros + metasi lauk difas dedasi blokiruotė arba lsd arba atb diff + pusašiai + granatos + dangteliai. Standartiniai LR difai yra silpna vieta, kaip ir pusašiai ir granatos. Iš esmės lieka tik balkis nekeistas.

Linkai lygtai teisingi, jei neatidaro pagal pavadinimą pragooglink.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.